Yippie

Author Topic: Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.  (Read 433062 times)

Sailor Jan and 1 Guest are viewing this topic.

Online doorofnight

• Highly esteemed member group
  • Trade Count: (0)
  • Total likes: 392
  • Weest allen vrolijk en blij, hup hup hup ook Gij
1e aflevering van Altered Carbon gekeken. Smaakt naar meer.

Leuke serie.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
Lyngdorf TDAI 2170 +SDA2400, DALI Euphonia MS4, 4X JL Audio E112 subwoofers, Daphile Intel-NUC SSD streamer, MiniDSP2x4HD

Online Muziekliefhebbert

• HT forum donateur
  • full member
  • Total likes: 183
  • Hoe duurder hoe beter, toch?
    • WHV Brienenoord
Zeker, net weer 3 afleveringen gekeken.
NAD 368 met MDC BluOS 2i, Scan-Speak Reference Monitor SE, Sub 6 MK3

Offline Jack_D

Ik vind hem tot nu toe ook zeer goed te pruimen. Ik vind dat je de invloed van Patrick Stewart goed kan zien. Soms neigen ze naar het "doorsnee Netflix drama" door te schieten, maar tot nu toe weten hij en zijn team het goed binnen de perken te houden. Ook de lekkere special effects blijven niet bij het eerste deel hangen. Jammer dat ie niet in 4K voor mij te zien is, weet überhaupt niet of dat ergens beschikbaar is voor deze serie.
Kijk al weer uit naar het volgende deel........ :popcorn:

Bezig met ST Picard, Stewart blijft goed spelen maar wordt nu toch wel erg oud.
Wel vind ik dit een betere serie, geweld/aktie tov verhaal is beter in balans.
« Last Edit: February 28, 2020, 02:14:06 by Jack_D »

Offline MechanicalAnimal

1e aflevering van Altered Carbon gekeken. Smaakt naar meer.

Hele dikke serie  :popcorn: :pompom:

Die Joel Kinnaman is echt een goede acteur, in Robocop en Snabba Cash deed íe het ook goed. Ook als Frank Wagner in de johan Falk serie.

KDL65W855C - PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

Offline williams

• HT forum legend group
  • Trade Count: (+8)
  • Total likes: 145
  • I love the movies
Gisteren 2 afleveringen gezien van het laatste seizoen van Better Call Saul en ik vond het toch weer geweldig .
JVC X7900,  Marantz sr7011  ,Focal/klipsch  atmos
Carade screen 21/9 with masking  ,HTPC MADvr ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k , Chord ,Panasonic DMP-UB900   Sony 55xe9305 ,Sonos playbar

Offline katwax

Formule 1: Drive to Survive S2 is beschikbaar nu op Netflix, S1 vond ik zeer leuk
MAAR wat me nu bij S2 echt opvalt is de kwaliteit van beeld, kijk regelmatig Netflix, maar deze kwaliteit heb ik nog nooit gezien. Denk dat ze een statement willen maken met hoe goed het kan zijn.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Allo USbridge Signature met Allo Shanti voeding
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Offline Maximus_Aurelius

• HT forum donateur
  • Trade Count: (+24)
  • Total likes: 86
  • Na Oiso Warum ned Glei So
Dogs of Berlin. Ik vind het tot nu toe een steen goeie serie.
Messdaten können Aussagen über das elektrische System und die handwerkliche Qualität eines Gerätes machen. Über den tatsächlichen Klang des Gerätes erfährt man durch reine Messungen indessen wenig. Diese Tatsache kann allein dadurch bewiesen werden, dass es möglich ist, zwei Geräte mit identischen Messdaten zu bauen, die völlig unterschiedlich klingen.

Nür Stereo: Lindemann 832/850,MB10 / YG Acoustic Carmel/ Siltech 770, Crystal Cable Power ref, Nordost Heimdall USB / Akustik: Boldz und RTFS

Online TabCam

• HT forum legend group
  • Trade Count: (+1)
  • Total likes: 555
  • Keep Calm & Enjoy the Music
Formule 1: Drive to Survive S2 is beschikbaar nu op Netflix, S1 vond ik zeer leuk
MAAR wat me nu bij S2 echt opvalt is de kwaliteit van beeld, kijk regelmatig Netflix, maar deze kwaliteit heb ik nog nooit gezien. Denk dat ze een statement willen maken met hoe goed het kan zijn.
Viel me direct ook al op bij seizoen 1. Beter dan de races op TV, weet niet of ik dat nu  :pompom: of :nopompom: vind :tongue2:.
Set1: PureAudioProject Quintet Horn1, Usher 718, Arcam 550, Audiophonics Purifi-amplifier, LG 950V, RPi + PiCorePlayer, NVidia Shield TV
Set2: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Chord Hugo, Laptop W10 - FooBar2000

Offline denoontje

• Linnoontje Akurate katalyst Wilson Benesch Square 5 stereo power, Arcamoontje Wilson Benesch Square / Velodyne 7.2.4 dirac atmos jvc n7 4k HDR power
  • The ultimate HT Forum elite group
  • Trade Count: (+10)
  • Total likes: 228
  • denoontje + primoontje -> linnoontje + arcamoontje
Viel me direct ook al op bij seizoen 1. Beter dan de races op TV, weet niet of ik dat nu  :pompom: of :nopompom: vind :tongue2:.
Inderdaad.
Gave serie!
Kannie wachten tot de real deal begint.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Offline cz79

Dogs of Berlin. Ik vind het tot nu toe een steen goeie serie.
Die heb ik ook nog op mijn lijst staan, de moeite waard dus?
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Moon 180 MiND | TaCT RCS 2.0 | PS Audio Digital Link III
Luidsprekers: Scansonic MB 2.5
Kabels: C&D | Grimm Audio | Dion Audio | Black Cable

Offline Maximus_Aurelius

• HT forum donateur
  • Trade Count: (+24)
  • Total likes: 86
  • Na Oiso Warum ned Glei So
Die heb ik ook nog op mijn lijst staan, de moeite waard dus?

Vind ik wel.
Messdaten können Aussagen über das elektrische System und die handwerkliche Qualität eines Gerätes machen. Über den tatsächlichen Klang des Gerätes erfährt man durch reine Messungen indessen wenig. Diese Tatsache kann allein dadurch bewiesen werden, dass es möglich ist, zwei Geräte mit identischen Messdaten zu bauen, die völlig unterschiedlich klingen.

Nür Stereo: Lindemann 832/850,MB10 / YG Acoustic Carmel/ Siltech 770, Crystal Cable Power ref, Nordost Heimdall USB / Akustik: Boldz und RTFS

Offline tonv

Inderdaad.
Gave serie!
Kannie wachten tot de real deal begint.

En met Atmos geluid!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
TV: Samsung UE 7000, 40 inch,Geluid:Denon X6500-H,Blu-Ray:Marantz UD 7007,netwerkspeler: Pioneer N50A,Luidsprekers:Front:B&W 803 Matrix serie 2,Center:B&W Matrix HTM Center, Surround:Monitor Audio radius R90,Atmos:Monitor audio silver inbouwspeakers Sub:BK ,Mediaplayer : Mede8er 600 3XD, Nassen: Synology 411, Synology 216 Play.

Offline katwax

Hebben Fenix gezien, die was best goed, altijd leuk om een serie te zien met Belgen en Nederlanders.
Toen we Fenix hadden uitgezien kwam er net "reclame" van Undercover voorbij, ook een Nederlandstalig serie, ook ivm xtc, ...
Persoonlijk vond ik Undercover iets leuker dan Fenix, alleen op het einde ging het wel alllemaal iets te snel.

Dus zeker een aanrader voor al wie Fenix goed vond, Undercover kijken.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Allo USbridge Signature met Allo Shanti voeding
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Offline J.A.F._Doorhof

• All your base are belong to us / JonDoe297
  • Owner
  • Forever Addicted
  • *
  • Trade Count: (+12)
  • Total likes: 933
  • Tja, je hebt van die dagen
    • J.A.F._Doorhof
In NL/be traditie
Eigen kweek
Hilarisch
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

Offline millon

Primevideo nu 3euro op Amazon.nl :pompom:

Online Muziekliefhebbert

• HT forum donateur
  • full member
  • Total likes: 183
  • Hoe duurder hoe beter, toch?
    • WHV Brienenoord
ZeroZeroZero. Gave serie over de internationale coke handel.
NAD 368 met MDC BluOS 2i, Scan-Speak Reference Monitor SE, Sub 6 MK3

Offline Malignant

Bijna klaar met seizoen 3 van Mr.Robot, en dan gelijk door naar 4.
Echt een juweeltje hoe dit geregiseerd & geacteerd word, en dan met een actueel verhaal in mijn optiek.
LG OLED 55C7 - Denon AVR X6300H - ATMOS 5.1.4 - 2x Focal 816W - Focal 800CC -  2x Focal 800SR - 4x Focal IC105 - SVS SB-2000 - Playstation 4 - Xbox360 - Core i7 930 @ 3.8Ghz - Oppo UDP-203 - Sonos Multiroom audio - Rega RP1 Elys2 - Project Tubebox Mk2 - QNAP TS-439 Pro 4x1TB RAID5

Offline reza

• Jezus loves you!
  • The ultimate HT Forum elite group
  • Trade Count: (+4)
  • Total likes: 295
  • First i was blind, but now i see
Homeland :thumbs-up:
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Offline lestat1234

• HT forum donateur
  • senior member
  • Trade Count: (+9)
  • Total likes: 2
Primevideo nu 3euro op Amazon.nl :pompom:

Ik zag het.
Heb nog geen tijd gehad om het te checken, maar is de content hetzelfde?
Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
Dune HD Max
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

Offline millon

Ik zag het.
Heb nog geen tijd gehad om het te checken, maar is de content hetzelfde?

Het lijkt het zelfde te zijn. Maar nog niet uitgebreid gecheckt

Offline lestat1234

• HT forum donateur
  • senior member
  • Trade Count: (+9)
  • Total likes: 2
Het lijkt het zelfde te zijn. Maar nog niet uitgebreid gecheckt

Dat zou mooi zijn.
Ik moet er even tijd voor maken.
Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
Dune HD Max
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

Offline sterremos

Begonnen met Star trek Picard.

De serie bevindt zich chronologisch gezien twintig jaar na de film Nemesis uit 2002. De vernietiging van de planeet Romulus van het Romulaanse Rijk in 2387, zoals vermeld in de film Star Trek, speelt een grote rol in deze serie.[1]

Picard leidde de missie die de Romulanen van Romulus moest redden. Er vond echter een tragedie plaats, waardoor hij stopte bij Starfleet en zich terugtrok in zijn wijngaard. De Romulanen maken jacht op androïden, waaronder Dahj. Ze zoekt hulp bij Picard

Offline sterremos

Begonnen met Star Trek Picard.

De serie bevindt zich chronologisch gezien twintig jaar na de film Nemesis uit 2002. De vernietiging van de planeet Romulus van het Romulaanse Rijk in 2387, zoals vermeld in de film Star Trek, speelt een grote rol in deze serie.[1]

Picard leidde de missie die de Romulanen van Romulus moest redden. Er vond echter een tragedie plaats, waardoor hij stopte bij Starfleet en zich terugtrok in zijn wijngaard. De Romulanen maken jacht op androïden, waaronder Dahj. Ze zoekt hulp bij Picard

Offline HereIsTom

• senior member
  • Total likes: 14
  • I love the HTforum
You  👍

You is een Amerikaanse thrillerserie van Netflix (voorheen Lifetime (US). De serie ging in première op 9 september 2018.

Gebaseerd op de bestverkopende roman van Caroline Kepnes met dezelfde naam, is "You" een liefdesverhaal uit de 21ste eeuw dat vraagt: "Wat zou je doen om lief te hebben?" Wanneer een briljante boekhandel manager het pad kruist met een aspirant-schrijver, wordt zijn antwoord duidelijk: alles. Met behulp van internet en sociale media als zijn hulpmiddelen om de meest intieme details te verzamelen en dichter bij haar te komen, wordt een charmante en ongemakkelijke crush al snel een obsessie als hij stilletjes en strategisch elk obstakel - en persoon - op zijn weg verwijdert.

https://youtu.be/srx7fSBwvF4
HiMedia Q10 Pro | Rii i8 Plus | Harmony Ultimate One | Gamesir G4s | Pioneer VSX-921 | Toshiba 46YL875 |
 iPhone 8 Plus 64GB