Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ppeter

Quote from: mancaver on February 23, 2020, 11:32:57
dus je gaat 2 seizoenen kijken omdat de trailer van seizoen 3 goed was?.......

Ik vond beide seizoenen goed,verwacht een voortzetting in seizoen 3 maar het zal qua verhaal etc niet veel schelen van de eerste 2 ;)
Nop, ga gelijk seizoen 3 kijken.
Is volgens mij een nieuw hoofdstuk en meer mijn (SF) ding.
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

Shadowfox

Net aflevr 7 van the outsider....goeie genade wat is die serie traaag.
Nr 1 en 2 begin zeer goed maar dan valt het in elkaar kwa langdradigheid.
Narcos mexico seizoen 2 net zo

Driven2Shine

Better Call Saul S05 is weer begonnen :)
Aflevering 1 was weer top en kan niet wachten op de anderen.

DofN

Ik keek samen met mijn vader tijdens een vakantie naar Vikings, we waren gestopt bij S2,E4..

De vaart lag er flink uit.. Nu ik thuis ben, denk ik er niet echt aan om het op te pakken. Misschien wacht ik een jaartje tot we weer op vakantie gaan..

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Tabcam

Tempo gaat flink omhoog in seizoen 3 en verder. Ben nu bijna aan het einde van vijf :angel:.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

denoontje

Quote from: doorofnight on February 24, 2020, 22:43:15
Ik keek samen met mijn vader tijdens een vakantie naar Vikings, we waren gestopt bij S2,E4..

De vaart lag er flink uit.. Nu ik thuis ben, denk ik er niet echt aan om het op te pakken. Misschien wacht ik een jaartje tot we weer op vakantie gaan..



Blijft erg goed hoor, ff doorbijten..wordt extreem

denoontje

Nu seizoen 4 Peaky blinders begonnen..begon wat traag maar toch leuke wendingen en het ik wil doorkijken effect

Lucky.L

Quote from: denoontje on February 25, 2020, 00:57:35
Nu seizoen 4 Peaky blinders begonnen..begon wat traag maar toch leuke wendingen en het ik wil doorkijken effect
Ik vond het hele seizoen traag,daarom ben ik er maar door heen gespoeld .
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A

DofN

Quote from: denoontje on February 25, 2020, 00:56:24
Blijft erg goed hoor, ff doorbijten..wordt extreem
Quote from: TabCam on February 24, 2020, 22:56:49
Tempo gaat flink omhoog in seizoen 3 en verder. Ben nu bijna aan het einde van vijf :angel:.

Toch wel :) Mooi, dan gaan we binnenkort verder.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Kjelt

Bezig met ST Picard, Stewart blijft goed spelen maar wordt nu toch wel erg oud.
Wel vind ik dit een betere serie, geweld/aktie tov verhaal is beter in balans.

MechanicalAnimal

Wij zijn hier begonnen met S2 van Titans op Netflix.

ik vond S1 een hele leuke serie...maar ik leer het schijnbaar nooit om eens te beginnen met een serie zodra aller erop staat. Ook nu weer is het erg inkomen en dat is zonde van welke serie dan ook: Wie was dat ook al weer......ow wacht...die is dood ja......maar was die niet met???

Wel wennen dat sommige series gebruiken maken van dezelfde (super)helden. Ik zie Deathstroke voorbijkomen in zowel de Titans als in Arrow, ik ben dan het spoor wel bijster hoor  :D
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

Muziekliefhebbert

Quote from: Kjelt on February 25, 2020, 08:46:50
Bezig met ST Picard, Stewart blijft goed spelen maar wordt nu toch wel erg oud.
Wel vind ik dit een betere serie, geweld/aktie tov verhaal is beter in balans.

Ik vind dit ook een erg leuke serie.
NAD 368 met MDC BluOS 2i, Scan-Speak Reference Monitor SE, Sub 6 MK3 (Scan-Speak met Hypex Fa251)

Muziekliefhebbert

Gisteren Narcos Mexico afgekeken. Weer er goed. Bizarre wereld is dat.
NAD 368 met MDC BluOS 2i, Scan-Speak Reference Monitor SE, Sub 6 MK3 (Scan-Speak met Hypex Fa251)

katwax

Quote from: MechanicalAnimal on February 25, 2020, 09:09:43
Wij zijn hier begonnen met S2 van Titans op Netflix.

ik vond S1 een hele leuke serie...maar ik leer het schijnbaar nooit om eens te beginnen met een serie zodra aller erop staat. Ook nu weer is het erg inkomen en dat is zonde van welke serie dan ook: Wie was dat ook al weer......ow wacht...die is dood ja......maar was die niet met???

Wel wennen dat sommige series gebruiken maken van dezelfde (super)helden. Ik zie Deathstroke voorbijkomen in zowel de Titans als in Arrow, ik ben dan het spoor wel bijster hoor  :D
Wij zijn gestopt na paar eps S2, het gaat nergens naar, waar S1 wel goed was.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Tabcam

Quote from: MechanicalAnimal on February 25, 2020, 09:09:43
Wij zijn hier begonnen met S2 van Titans op Netflix.

ik vond S1 een hele leuke serie...maar ik leer het schijnbaar nooit om eens te beginnen met een serie zodra aller erop staat. Ook nu weer is het erg inkomen en dat is zonde van welke serie dan ook: Wie was dat ook al weer......ow wacht...die is dood ja......maar was die niet met???

Wel wennen dat sommige series gebruiken maken van dezelfde (super)helden. Ik zie Deathstroke voorbijkomen in zowel de Titans als in Arrow, ik ben dan het spoor wel bijster hoor  :D
Zie je in de comics ook gebeuren. Zo wijken de series vaak flink af en helaas niet altijd ten goede. Het werd  naar het einde ietsjes beter maar het is wel een Dark Knight mood in het kwadraat met al die psychische wrakken :nopompom:
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

HereIsTom

 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

skyfox

Ben deze week begonnen aan Locke & Key. Leuke serie, kijkt lekker weg, maar voor mij niet de kraker die ik verwachtte. Ik denk dat ik een beetje klaar raak met tieners in de hoofdrol. Even rekening mee houden bij de volgende serie die ik kies.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

AnubisNefer

Begonnen aan ZeroZeroZero

IMDB Link
https://www.imdb.com/title/tt8332438/

Naar de boek van Roberto Saviano (Gomorra). Kwaliteit! Voor de liefhebbers van Italiaanse mafia series zoals Gomorra, Suburra, Romanzo Criminale, Il Commisario Maltese.
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

Shadowfox

Net klaar met 1ste aflevr van the hunters met al pacino.
Begint goed en benieuwd naar de rest. Kan een hele goeie worden

Muziekliefhebbert

NAD 368 met MDC BluOS 2i, Scan-Speak Reference Monitor SE, Sub 6 MK3 (Scan-Speak met Hypex Fa251)

morca

Quote from: Kjelt on February 25, 2020, 08:46:50
Bezig met ST Picard, Stewart blijft goed spelen maar wordt nu toch wel erg oud.
Wel vind ik dit een betere serie, geweld/aktie tov verhaal is beter in balans.
Waar kijk je die Kjelt?
Ik zit sinds gisteren  the next generation  weer eens te kijken :popcorn:

katwax

Quote from: Muziekliefhebbert on February 26, 2020, 23:32:35
1e aflevering van Altered Carbon gekeken. Smaakt naar meer.
Was zeker goed, binnenkort komt S2, gaan we zeker kijken.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

skyfox

Gisteren Locke & Key afgekeken. Prima serie, mijn eerdere mening blijft staan.

Gisteren voor de 2e keer Altered Carbon gaan kijken. Machtige serie, en de 2e ronde zorgt ervoor dat ik em meteen vanaf het begin beter begrijp en volg. Leuk hoe je dan andere dingen ziet ook. Vandaag komt seizoen 2 beschikbaar, maar ik kijk eerst rustig s1 nog even af.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

pameijer

Quote from: katwax on February 27, 2020, 00:00:39
Was zeker goed, binnenkort komt S2, gaan we zeker kijken.
Binnenkort? Staat er vanaf vandaag op!  :pompom:
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

katwax

Quote from: pameijer on February 27, 2020, 10:17:58
Binnenkort? Staat er vanaf vandaag op!  :pompom:
Ok zeer binnenkort moest dat zijn, wist dat 1 van de komende dagen ging zijn, maar wist het niet precies. Inneens een volledig S2, hopen dat het zelfde niveau als S1 haalt.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543