Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hanky Panky

Quote from: WilcoL on February 10, 2020, 12:10:47
Ik ga vanavond gewoon weer lekker zitten voor aflevering 1 van seizoen 8 van Homeland...

Ain't no thing but a chicken wing...

Het was goed om Carrie weer in actie te zien  :smile:
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

paulkokkie

Quote from: pameijer on February 10, 2020, 23:09:57
Vanavond begonnen met de serie Fargo op Netflix. Eerste aflevering wel leuk, maar het spettert nog niet echt imho.
Komt goed.
NAD C399+MDC module + Kef R3
(Denon AVR 4520 B&W DM640 B&WHTM61 S2)

katwax

Quote from: williams on February 10, 2020, 20:55:46
Heb nu een aantal afleveringen gezien van Ragnarok op Netflix en ik kan me der prima mee vermaken .
Bij ons was het er op 1 weekend door :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

HereIsTom

See is een Amerikaanse sciencefictionserie van de zender Apple TV+. 👍

In de toekomst is de mens blind geworden en moet hij de maatschappij opnieuw opbouwen zonder zijn belangrijkste zintuig. Alles verandert echter wanneer een tweeling geboren wordt met zicht.

https://youtu.be/mwXK06A2sYM
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Muziekliefhebbert

NAD 368 met MDC BluOS 2i, Scan-Speak Reference Monitor SE, Sub 6 MK3 (Scan-Speak met Hypex Fa251)

modde239


skyfox

Quote from: modde239 on February 11, 2020, 15:00:29
Komt mij bekend voor.... :D
Ik voel een tweede revival aankomen [emoji854]

Misschien de oude dvds weer eens tevoorschijn halen.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

DofN

Quote from: MechanicalAnimal on February 10, 2020, 12:23:30
Geinige serie, lekker brits  :pompom:

ik ben ook groot van Anderson, buiten het feit ik dat het een aantrekkelijke dame vind, acteert ze erg leuk.



Daar ga ik ook mee verder. Helemaal mee eens.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

DofN

Quote from: reza on February 10, 2020, 21:45:23
Dat was een mooie tijd!

Zeker, maar The X-files valt nu niet meer aan te zien, op een enkele aflevering na. Maar toen leuk :)
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

J.A.F._Doorhof

Xfiles blijft super :)

Grootste ding wat ik mis zijn de episodes
Je kon feitelijk alles los en door elkaar kijken en hoewel je sommige dingen miste had je toch minimaal 90% een op zichzelf staand verhaal.

Dat maakte voor mij heel veel series enorm leuk
Supernatural, Star trek, next generation, xfiles etc.

Dat mis ik nu wel eens
Het zijn meteen verhalen van 8-24 uur.
Niets mis mee. Maar soms mis je die losstaande verhalen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

WilcoL

Quote from: pameijer on February 10, 2020, 13:51:20
Hé, gaaf! Ik wist niet eens dat ze nog verder gingen. Waar kijk je Seizoen 8? Op Netflix zie ik hem nog niet staan.

Quote from: reza on February 11, 2020, 07:17:07
Waar is deze dan te zien?
Normaal is die op Ned 3.

Netflix liep altijd een seizoen achter, vanaf maandag op NPO3 als ik me niet vergis (zij lopen dus een week achter [emoji6])

Ain't no thing but a chicken wing...

@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Panasonic 50GT60 - Denon AVR-X4300 - Denon DBT-1713UD - Tannoy Revolution Signature DC6, DC6LCR & DC4 - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Dune Solo 4k – Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500
@Car: Pioneer z9200DAB - Morel - Phase Linear

MechanicalAnimal

Quote from: J.A.F._Doorhof on February 12, 2020, 08:36:26

Dat mis ik nu wel eens
Het zijn meteen verhalen van 8-24 uur.
Niets mis mee. Maar soms mis je die losstaande verhalen.

Zekers! een beetje het A-team effect, elke aflvering een andere schurk  :D

Ik heb het duitse Dark gekeken, fenomenale serie. Helaas een tijdje tussen S1 en S2 geslopen en ik kom er gewoon niet meer in.

Ik kies er nu voor series gewoon pas te kijken als de hele rotzooi online staat en er nul kans is op een volgend seizoen.

Game of thrones zelfde verhaal......enkele jaren geleden S1 gekeken en ik koop straks wel de bluray box in een of andere aanbieding.
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

raindog

Hier opnieuw begonnen aan Games of Thrones. Paar jaar geleden heb ik de eerste vier seizoenen in no time uitgekeken. De vier seizoenen daarna opgespaard (alles op blu-ray) en nu weer vanaf het begin begonnen. Heerlijk!

Tegelijkertijd ik samen met mijn vriendin naar The Knick, van Steven Soderbergh. Meesterlijke serie, wat een topproductie.
Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

J.A.F._Doorhof

Game of thrones heb ik elk seizoen zo een idee van WTF?
Ben dan echt alles kwijt.

Net als Walking dead nu met S10.
Ze nemen een sprong van 10 jaar en ineens word er zo maar terloops gezegd "ze hebben een nuke"
Excuse me... wtf waar, wanneer en hoe dan?

Heb echt op internet moeten zoeken of ik wat gemist had, maar gelukkig niet.
Ik denk dat de makers zich moeten realiseren dat kijkers graag even weten dat ze dezelfde serie kijken en geen angst moeten krijgen dat ze een half seizoen gemist hebben.
Dat heb ik dus altijd heel erg met walking dead en Game of thrones, nieuwe seizoenen lijken altijd ergens midden in te starten.


A-team, Knightrider :D
Lekker makkelijk :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

master30

Quote from: J.A.F._Doorhof on February 12, 2020, 08:36:26
Xfiles blijft super :)

Grootste ding wat ik mis zijn de episodes
Je kon feitelijk alles los en door elkaar kijken en hoewel je sommige dingen miste had je toch minimaal 90% een op zichzelf staand verhaal.

Dat maakte voor mij heel veel series enorm leuk
Supernatural, Star trek, next generation, xfiles etc.

Dat mis ik nu wel eens
Het zijn meteen verhalen van 8-24 uur.
Niets mis mee. Maar soms mis je die losstaande verhalen.

Toch zat er wel een rode draad in, maar dat was verdeeld over enkele afleveringen en de movies. veel losse op zich staande afleveringen ook natuurlijk

https://drive.google.com/file/d/0B4HpRCi5DJPGSDVuYmJkZnBWOTg/view
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

J.A.F._Doorhof

Dat bedoel ik
Er is een verhaal. Maar toch had elke aflevering ook een soort subplot. En dat mis is dus best wel.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

skyfox

Grappig, ik heb dat juist helemaal niet. Ik geniet intens van de enorme story arcs die er tegenwoordig inzitten. De losse verhalen mogen wat mij betreft er best bij zitten, zolang ze maar goed in het geheel passen en niet overheersen. Babylon 5 was daar best goed in.

Waar ik mij vroeger het meest aan ergerde waren de flashback afleveringen. Alsof het budget op was maar ze wel per se die 24 afleveringen moesten  maken. Heel irritant.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

gerard1

Het liefst 1 verhaal per seizoen van ongeveer 10 a 13 afleveringen, dan heb je er ook niet zo veel last van dat ze cancelen midden in een verhaal.
24 afleveringen krijg je meestal van die opvul verhaaltjes ( saai)
Iedere aflevering een verhaaltje verveelt me gauw.

paulkokkie

NAD C399+MDC module + Kef R3
(Denon AVR 4520 B&W DM640 B&WHTM61 S2)

J.A.F._Doorhof

Vandaar dat je ook vaak 12 afleveringen ziet en dan een seizoen break.

24 zie ik ook altijd tegen op
Voornamelijk omdat er zoveel is tegenwoordig. Wij pakken toch vaak series met 8-10 afleveringen.

Sommige series zijn heel sterk in een verhaal lijn. Maar andere zijn gewoon erg goed geschikt voor kortere verhalen.

Neem supernatural
Absoluut een volledige story arch maar toch nagenoeg elke aflevering ook een soort van subplot.

The bridge hebben we echter ook enorm van genoten en bv de stranger. En dat zijn wel story Archs.

Denk dat je voor een heel seizoen wel heel sterk moet zijn qua verhaal voor we dat ook echt afkijken. Terwijl met losse episodes we toch vaak langer doorkijken of het wat word.

Ben met the expanse bv na 2 aflevering gestopt omdat ik er helemaal niets aan vond. Na een jaar weer begonnen op advies van iemand die aangaf dat de "echte hoofdrolspelers" pas later kwamen. En inderdaad helemaal verslaafd aan die serie. ;)

Dat is wel een risico.
Daarom zijn dit soort topics leuk ;)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Maximus_Aurelius

Klaar met Chernobyl. Damn wat was het een goede serie.

Nu begonnen met Why they see us. Aflevering 1 al gezien. Haren gingen mij rechtop staan. Met name het werk van de politie.   :-X
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

ppeter

Het 1ste seizoen van Westworld vond ik maar niets, en ook na een paar afleveringen van de tweede ben ik gestopt.
Maar na het zien van de trailer van seizoen 3, kijk ik hiernaar uit en geef ik het zeker een kans:

https://www.homecinemamagazine.nl/2020/02/trailer-kunstmatige-intelligentie-strijd-in-3e-seizoen-westworld/


JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

mancaver

Quote from: ppeter on February 23, 2020, 11:29:26
Het 1ste seizoen van Westworld vond ik maar niets, en ook na een paar afleveringen van de tweede ben ik gestopt.
Maar na het zien van de trailer van seizoen 3, kijk ik hiernaar uit en geef ik het zeker een kans:

https://www.homecinemamagazine.nl/2020/02/trailer-kunstmatige-intelligentie-strijd-in-3e-seizoen-westworld/
dus je gaat 2 seizoenen kijken omdat de trailer van seizoen 3 goed was?.......

Ik vond beide seizoenen goed,verwacht een voortzetting in seizoen 3 maar het zal qua verhaal etc niet veel schelen van de eerste 2 ;)

SV..S

seizoen 2 van Bancroft. en de ''nieuwe'' afleveringen van Vera allebei bij onze zuiderburen.

op Netflix, Black lake, begon leuk maar erg langdradig, ik zie nu dat er ook nog een 2e seizoen is :-X en Trapped, niet zo sterk als seizoen 1 maar wel onderhoudend.

ook op Netflix, oktober faction en somewehere between, allebei mee gestopt, bekende verhaal begint interessant om te verwateren in langdradigheid.




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15