Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

alexeiboris

Quote from: TabCam on August 19, 2019, 16:18:51
Nagesynchroniseerd??? Heb je wel het Spaans aan staan met Nederlandse ondertiteling?
Net als alle (nederlandstalige) films; die worden ook achteraf opnieuw ingesproken door de acteurs. Nederlands klinkt dan ook altijd zo nep, gaan ze ineens heel erg articuleren. Bij engelse en amerikaanse films gebeurt dat achteraf inspreken uiteraard ook maar op 1 of andere manier is het wel echt en overtuigend, nederlands niet. Dat klinkt alsof er voorgelezen wordt. Nep. Is ook dé reden waarom ik nederlands films altijd links laat liggen. Tenenkrommend om naar te luisteren.

MechanicalAnimal

zo, afgelopen weekend weer begonnen met Stranger Things  :pompom:

We hadden S1 en S2 al gekeken en moesten even wachten op S3.

Vanaf de eerste minuut zit ik er al weer he-le-maal erin en op het puntje van mijn stoel, wat een fenomaal goeie serie zeg  :inlove:  :popcorn:
En dat zegt echt wat aangezien ik zwaar allergisch ben voor kinderen  :D

Wat een sfeer en ook de soundeffects per scene zijn ook echt supergoed.

Dik genieten  :worship:
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

ppeter

Het is toch altijd wel even wennen in een andere taal als Engels.
Engels kan je grotendeels vlotjes mee volgen zonder eventuele subs.

Ook Gomorrah is een goede serie met ondertussen al seizoen4 🇮🇹

Gisteren begonnen met Euphoria (HBO), nog even afwachten maar is wel heftig...
https://www.imdb.com/title/tt8135530/
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

katwax

Quote from: ppeter on August 20, 2019, 10:03:26
Het is toch altijd wel even wennen in een andere taal als Engels.
Engels kan je grotendeels vlotjes mee volgen zonder eventuele subs.

Ook Gomorrah is een goede serie met ondertussen al seizoen4 🇮🇹
Yep dat is inderdaad al eens het probleem, je hebt de ondertitels nodig en ik merk ook dat als het weer tijdje geleden is dat ik niet Engelstalig heb gezien ik steeds weer de fout maak van de ondertitels maar half te lezen.

Gomorra is inderdaad een goede serie.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

roeleken

Er is een tweeds seizoen van Mindhunter  ;D.  Ben benieuwd, vond seizoen 1 erg goed namelijk
Accuphase E350, Kef R11, Luxman E-200 phono vv, Pioneer PLX-1000, Denon DL103R, Ifi Zen Stream, Dac40,  Atlas Hyper ls

reza

Nu net seizoen 2 van Mindhunter afgekeken. Dit is toch wel echt 1 van de betere series op de tv hoor!
Krijgt van mij een 8.7
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Hanky Panky

Quote from: reza on August 20, 2019, 23:35:32
Nu net seizoen 2 van Mindhunter afgekeken. Dit is toch wel echt 1 van de betere series op de tv hoor!
Krijgt van mij een 8.7

Zitten nu bij aflevering 6 maar moeten ons dwingen om te stoppen en naar bed te gaan.

Erg goed verhaal.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

reza

Hier hetzelfde verhaal :D
Ik ging gisteren om 01.00 naar bed omdat ik de laatste aflevering wilde zien.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

alexeiboris

Quote from: reza on August 20, 2019, 23:35:32
Nu net seizoen 2 van Mindhunter afgekeken. Dit is toch wel echt 1 van de betere series op de tv hoor!
Krijgt van mij een 8.7
8 komma 7 serieus? Achter de komma? Wanneer had het een komma 6 of komma 8 geweest? :wacko:
Wel een goede serie, dat ben ik met je eens. Dat je een half puntje meer of minder geeft kan ik me ook voorstellen, maar op tiendes... hahaha :laugh:

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

alexeiboris

Quote from: reza on August 21, 2019, 10:04:59
Jij kijkt zeker nooit op imdb :D
Dat is een berekend gemiddelde. 2 mensen geven daar een 8, een derde 9. Gemiddeld wordt dat dan een 8,3 ;)

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"


katwax

Had ff refresh nodig van Mindhunter aangezien S1 al bijna 2 jaar geleden is. Nu ik het weer weet, S2 toegevoegd aan lijst :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

reza

Quote from: alexeiboris on August 21, 2019, 12:13:26
Dit.

Ik zie het al. Jij neemt alles veels te letterlijk.
Daarom ook je "correctie" op het cijfer

:D :thumbs-up: :tounge:
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

alexeiboris

Quote from: reza on August 21, 2019, 13:00:20
Ik zie het al. Jij neemt alles veels te letterlijk.
Daarom ook je "correctie" op het cijfer
Jaja *koekoek* :crazy:

roeleken

Accuphase E350, Kef R11, Luxman E-200 phono vv, Pioneer PLX-1000, Denon DL103R, Ifi Zen Stream, Dac40,  Atlas Hyper ls

schedel

Top Boy op Netflix. Moest wel weer de eerste 2 seizoenen uit 2011 opnieuw bekijken maar dat was geen straf.
https://www.imdb.com/title/tt1830379/?ref_=ttep_ep_tt
T+A | REL | Denon | JVC

reza

Unbelievable op Netflix krijgt van mij een 8.5
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Malignant

Nieuwe seizoen American Horror Story vanaf maandag op Fox.

Deze keer de jaren 80 als thema.
Moet zeggen dat de trailer op sfeer heel goed scoord.
Echt jaren 80 sfeertje :)

Hoe het uit pakt weet ik niet, AHS is een beetje Hit/Miss.
Ene seizoen is geweldig en het andere weer niet.....
LG OLED 55C7 - Denon AVR X6300H - ATMOS 5.1.4 - 2x Focal 816W - Focal 800CC -  2x Focal 800SR - 4x Focal IC105 - SVS SB-2000 - Playstation 5 - Oppo UDP-203 JB - BlueSound Multiroom audio - Rega RP1 Elys2 - Project Tubebox Mk2 - QNAP TS-673A

Driven2Shine

Top Boy op Netflix en Seizoen 5 van Peaky Blinders.
Mayans MC S02 ook erg fijn om weg te kijken.
Erg vermakelijk weer alleen kan de vrouw het niet erg waarderen.
Dan haalt ze de breinaald maar weer van stal  :headbanging:

LS2

Quote from: reza on September 18, 2019, 11:48:55
Unbelievable op Netflix krijgt van mij een 8.5
Ben bijna bij de laatste aflevering en dat is echt jammer! Wat een geweldige serie met 2 van mijn 3 favoriete actrices, Kaitlyn Dever en Merritt Wever. Vooral Merritt is hier geweldig!
Verder een goed verhaal, beetje simpel maar kijkt heerlijk weg. Van mij ook een 8,5
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan..

master30

Mr. Inbetween kijkt ook lekker weg, inmiddels bij s2e04, delen zijn maar 25 minuutjes
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

HereIsTom

 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

SV..S

Quote from: Jack_D on August  7, 2019, 12:16:23
Laat ik eens mijn persoonlijke en behoorlijke negatieve mening over de series van vandaag de dag ventileren(sorry hiervoor). Ik heb overigens niet heel dit topic doorgelezen dus misschien val ik in herhaling.


Helaas is er nagenoeg geen serie meer vol te houden voor mij. Het zijn voor het grootste deel alleen maar verkoop concepten. Iemand met een goed creatief idee, zoals vroeger soms nog wel eens het geval was, zijn helaas zeldzaam. De meeste series zijn volgens de zelfde technisch uitvoerende concepten opgebouwd.



word misschien een beetje afgezaagd maar ook ik kan me in grote lijnen vinden in het verhaal van Jack.
ik ben blij dat iemand het eens schrijft ;)

gelukkig zijn er nog wel enkele series die ik dan weer verrassend leuk vind, dus kijk ik soms nog wel netflix.

ik vond, Lillehammer, Dag, stranger things en Fargo erg leuk, de laatste 2 dan weer met uitzondering van het laatste seizoen ;)

kijk ook regelmatig series op tv, zoals Vera, unforgotten, Endeavour enz.




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15