Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

minplus

Quote from: Hanky Panky on August  9, 2019, 01:29:42
Dogs of Berlin kun je gerust aan het rijtje toevoegen (Duitstalige serie).

Ik doe niet aan netflix dus dat wordt niks. Maar ik kan Vera (Engelse serie) ook goed waarderen.
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

katwax

Quote from: H B on August  9, 2019, 17:58:37
Nee het lijkt er in niets op, maar ik vond het je reinste bagger.
lol, dan komt die niet op de lijst :)

Net laatste aflevering van laatste seizoen Orange is the new black gezien. Ik weet niet goed wat ik ervan moet vinden, S1 is licht en grappig, maar het evolueert daarna meer en meer naar een drama serie. Kaart ook meer en meer Amerikaanse problemen aan.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Tabcam

Titans is ook goed te doen als het over superhelden mag gaan. Een soort Umbrella Academy maar dan geen familiepsychologie :tongue2:. Wel een wat oude relatiepoep maar die overheerst niet en geeft de karakters ook diepgang. Er komt een nieuw seizoen en als die half zo sterk wordt, is die ook te pruimen.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

riwi

Quote from: katwax on August  9, 2019, 22:54:39
lol, dan komt die niet op de lijst :)
Black Summer ging dit over he? Ik heb er naar aanleiding van de tip(?) in dit topic gisteren een 4 afleveringen van gekeken. Best aardig Zombie serie. Van de makers van Z-Nation (dat ik ook leuk vond). Weinig verhaal en veel geren heen en weer.


Quote from: katwax on August  9, 2019, 22:54:39
Net laatste aflevering van laatste seizoen Orange is the new black gezien. Ik weet niet goed wat ik ervan moet vinden, S1 is licht en grappig, maar het evolueert daarna meer en meer naar een drama serie. Kaart ook meer en meer Amerikaanse problemen aan.
Ik vind Orange is the new Black steeds volwassener worden. Ik moet het laatste seizoen nog aanboren. Op de een of andere manier hik ik er altijd tegen aan om te beginnen met een nieuw seizoen, maar eenmaal begonnen binge ik die zo weg :)

katwax

Quote from: TabCam on August 10, 2019, 09:32:44
Titans is ook goed te doen als het over superhelden mag gaan. Een soort Umbrella Academy maar dan geen familiepsychologie :tongue2:. Wel een wat oude relatiepoep maar die overheerst niet en geeft de karakters ook diepgang. Er komt een nieuw seizoen en als die half zo sterk wordt, is die ook te pruimen.
Gezien, was ok, vond de Umbrella academy wel beter.

Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

katwax

Quote from: riwi on August 10, 2019, 12:28:17
Ik vind Orange is the new Black steeds volwassener worden. Ik moet het laatste seizoen nog aanboren. Op de een of andere manier hik ik er altijd tegen aan om te beginnen met een nieuw seizoen, maar eenmaal begonnen binge ik die zo weg :)
Als je de vorige goed vond is het laatste zeker de moeite, vond het beter dan het vorige seizoen. Het is een mooie afsluiter voor de serie.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

modde239


CineSmurf

Elementary waren we halverwege, toe die ineens van Netflix verdween.  >:(
Lucifer is ook wel vermakelijk
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

katwax

Quote from: CineSmurf on August 10, 2019, 21:17:33
Lucifer is ook wel vermakelijk
Inderdaad leuk om te kijken als je iets luchtigs wil, waar je de aandacht niet teveel moet bij houden. Nu wachten op laatste seizoen.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Maximus_Aurelius

La Casa de Papel S3 gezien.
Persoonlijk vind ik het minder. Meer voorspelbaarder en je voelt toch meer wat er gaat komen.

Nu ga ik starten met Manhunt unabomber. Deze serie kreeg ik als tip door. Ben benieuwd.

Tussendoor ben ik ook nog Wynonna Earp S2 aan het kijken.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

HarrieA

La Casa S3 vond ik ook minder.

Ik heb afgelopen week Mar de Plastico S1 en een stuk S2 gekeken. Best leuk.

Kjelt

Quote from: HarrieA on August 18, 2019, 12:22:13
La Casa S3 vond ik ook minder.
Minder dan S2 of S1?
Zelf vond ik S1 wel goed,
Maar S2 met die belachelijke zijrelatie alsof je daar voor open staat en tijd hebt als je zo'n megaklus doet waar je al tien jaar mee bezig bent.
Als S3 nog minder is dan ga ik hem niet eens kijken.

HarrieA

S2 vond ik ook al wat minder. Maar ik heb S3 wel uitgekeken, en ben benieuwd wat S4 brengt, omdat ik toch wel wil zien welke kant het op gaat.

Stef

 Poolside holiday in S-France.  Net the boys season 1 gezien.  Normaal heb ik het helemaal gehad met superhero gedoe maar me toch laten verleiden door diverse reviews.  En....echt heel goed...aanrader.
- Dedicated home theatre 5.1.4: Lyngdorf MP-40, Hypex NCore 252 & 502, M&K S150 & S150T, Klipsch Atmos, JL Audio e112 sub, ATVP, Zidoo Z9X, Oppo 203, bekabeling Cardas Cross & Audioquest flex 4/4, JVC N5, Xtrem Screen 0.9.
- Hifi: Vivid Audio Kaya 25, Lyngdorf TDAI 3400, ProAc Signature Black kabels, Synology DS918+ (Roon server).

katwax

Quote from: Maximus_Aurelius on August 18, 2019, 11:56:57
La Casa de Papel S3 gezien.
Persoonlijk vind ik het minder. Meer voorspelbaarder en je voelt toch meer wat er gaat komen.

Wij hadden zelfde gevoel, het was ok, maar voelt allemaal bekent. We gaan S4 wel kijken, maar is niet dat het iets is waarop we wachten.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

alexeiboris

Quote from: riwi on August 10, 2019, 12:28:17
Ik vind Orange is the new Black steeds volwassener worden. Ik moet het laatste seizoen nog aanboren. Op de een of andere manier hik ik er altijd tegen aan om te beginnen met een nieuw seizoen, maar eenmaal begonnen binge ik die zo weg :)
Dit laatste seizoen is een aanfluiting. Onsamenhangend verhaal, saai, niet vernieuwend. Het enige wat op iets van een rode draad lijkt is de constante anti Trump propaganda. Het is allemaal de schuld van Trump wat de dames is overkomen zo lijkt de boodschap. Heb het nog 8 afleveringen vol gehouden naar deze bagger ga ik niet afkijken.

Maximus_Aurelius

Quote from: katwax on August 18, 2019, 20:18:33
Wij hadden zelfde gevoel, het was ok, maar voelt allemaal bekent. We gaan S4 wel kijken, maar is niet dat het iets is waarop we wachten.

Hier gaan wij ook S4 kijken omdat je anders niets weet ivm open einde.

Moet wel zeggen dat ik in de laatste aflevering wel een klapper tussen vind zitten  ;D

Eigen risico wanneer je op de spoiler klikt en wilt lezen ;).

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Tabcam

Ik ben met Prison Break gestopt halverwege toen ze in Panama in de gevangenis allemaal bij elkaar kwamen te zitten. Zo ongeloofwaardig alleen om nog een uitbraak te forceren. Ik heb later de episode guide gelezen en ben blij dat ik niet verder gekeken heb :tongue2:.
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

katwax

Quote from: Maximus_Aurelius on August 18, 2019, 21:03:17
Hier gaan wij ook S4 kijken omdat je anders niets weet ivm open einde.

Moet wel zeggen dat ik in de laatste aflevering wel een klapper tussen vind zitten  ;D

Eigen risico wanneer je op de spoiler klikt en wilt lezen ;).

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

True, maar S1 had je bijna elke aflevering een klapper :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

i2Paq

La Casa de Papel S1 een kans gegeven. Wat een aanfluiting.

Nagesynchroniseerd om de stem van de "baas" een beetje fluisterend/interessant te maken. Maar ook de rest in nagesynchroniseerd. Wat een losers in dat team. Die vader met zijn zoon. Als je een dergelijke zoon opneemt als je een Munt gaat overvallen dan ben je al na 15min. niet meer geloofwaardig.

Beetje stom zitten lachen bij het uitleggen van het plan en dan op de weg naar de munt een discussie houden over het feit dat een Micky Mouse masker beter zou zijn.

Overgestapt op: Death to me.

Dit is iig. beter te pruimen.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Tabcam

Quote from: i2Paq on August 19, 2019, 09:53:15
La Casa de Papel S1 een kans gegeven. Wat een aanfluiting.

Nagesynchroniseerd om de stem van de "baas" een beetje fluisterend/interessant te maken. Maar ook de rest in nagesynchroniseerd. Wat een losers in dat team. Die vader met zijn zoon. Als je een dergelijke zoon opneemt als je een Munt gaat overvallen dan ben je al na 15min. niet meer geloofwaardig.

Beetje stom zitten lachen bij het uitleggen van het plan en dan op de weg naar de munt een discussie houden over het feit dat een Micky Mouse masker beter zou zijn.

Overgestapt op: Death to me.

Dit is iig. beter te pruimen.
Nagesynchroniseerd??? Heb je wel het Spaans aan staan met Nederlandse ondertiteling?
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

i2Paq

Quote from: TabCam on August 19, 2019, 16:18:51
Nagesynchroniseerd??? Heb je wel het Spaans aan staan met Nederlandse ondertiteling?

Natuurlijk, maar het klinkt echt zo onnatuurlijk.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

HereIsTom

Quote from: i2Paq on August 19, 2019, 19:00:57
Natuurlijk, maar het klinkt echt zo onnatuurlijk.

Misschien komt dat omdat je geen Spaans verstaat!
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

i2Paq


Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"