Author Topic: Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.  (Read 404633 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Driven2Shine

• Vieze Auto Manager.
  • HT forum sponsor
  • HT forum legend group
  • Trade Count: (0)
  • Total likes: 1
    • Professioneel Autodetailer
Oeps sorry het is Roman Empire ik was in de war met Rome ;)

Offline paulkokkie

The Enemy Within. Seizoen 1 aan het kijken.
Denon AVR 4520 B&W DM640 B&WHTM61 S2

Offline riwi

• HT forum donateur
  • The ultimate HT Forum elite group
  • Trade Count: (+16)
  • Total likes: 94
  • I need a better slogan
    • Richard's home
Ik was begonnen met de serie "The Rookie".
Acteurs : Nathan Fillion uit Serenity / Firefly  en Melissa O'Neil  speelde "Two" in Dark Matter.
https://www.imdb.com/title/tt7587890

Kijkt lekker weg.  Ik denk absoluut niet representatief voor hoe het echt bij de politie in LA gaat. Beetje reclame voor de politie. Goed beeld en sommige afleveringen zijn echt goed :) Hoe verder ik in het seizoen kom hoe beter.

« Last Edit: April 9, 2019, 14:12:42 by riwi »

Offline Robbo

• Highly esteemed member group
  • Total likes: 10
  • Are friends electric?
@Riwi

Was een goede tip 'Mr. Inbetween'  :headbanging:     Altijd leuk zo'n rauwe Aussie. 
Heb ze alle 6 meteen gebinged  :crazy:

Offline riwi

• HT forum donateur
  • The ultimate HT Forum elite group
  • Trade Count: (+16)
  • Total likes: 94
  • I need a better slogan
    • Richard's home
@Riwi

Was een goede tip 'Mr. Inbetween'  :headbanging:     Altijd leuk zo'n rauwe Aussie. 
Heb ze alle 6 meteen gebinged  :crazy:

Thanks. Vond ik ook leuk.

Happy (S2) is ook weer begonnen. Over the top actie en geweld.

Ben er nog niet aan begonnen S2. Dit keer niet de kerstman maar is het de paashaas die het motief vormt.
https://www.imdb.com/title/tt2452242/
« Last Edit: April 9, 2019, 15:02:58 by riwi »

Offline master30

• HT forum donateur
  • Trade Count: (+26)
  • Total likes: 22
Ik zag dat Knightfall S2 ook inmiddels weer is begonnen
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC Ultra |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Marantz pm4200 |Boston M25 |P-J Debut SB |VU+ Zero 4k

Offline steventje

American Gods met Ian McShane heeft wel iets. Seizoen 2 is pas begonnen denk ik.

Offline katwax

American Gods met Ian McShane heeft wel iets. Seizoen 2 is pas begonnen denk ik.
S1 vond ik leuk om te kijken
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Offline home@the movies

Ben nog bezig aan Gotham, volgende op het lijstje is vermoedelijk Chambers op Netflix.

Offline modde239

• HT forum donateur
  • Total likes: 65
  • The Truth Is Out There....
Seizoen 4 van Lucifer staat nu op Netflix. :popcorn:

Offline steventje

Ben nu Project Blue Book aan het kijken, over de UFO cases in de jaren 50-60 met Aiden Gillen (Little finger uit GOT)
Een beetje X-files achtig maar minder budget neem ik aan.

Offline Xstream

Recent gekeken:

- After life (nieuwe van Ricky Gervais, weer een heerlijke wegkijker) - 8
- Get Shorty (vond 't 1e seizoen geweldig. Kijkt lekker weg en bij vlagen hilarisch. Soort comische breaking bad zou ik 't omschrijven). - 8.5
- Game of Thrones (gisteren de laatste gekeken. Dus het zit erop. Beetje mixed feelings na de laatste afl. Maar die ervoor ... man, smullen) - 9
- The Deuce (kijkt lekker weg, sfeervol) - 8.2
- Black mirror (kijk er zo nu en dan 1. Goede serie, als je even geen zin hebt in een serie met vervolg verhaal). - 7.8
- Castle Rock (goeie sfeervolle mysterie serie, beetje Haven gevoel, maar dan beter) - 7.5
- Cobra Kai (een must see voor Karate Kid fans, net begonnen met S2, S1 was geweldig) - 8
- A discovery of witches (interessante serie met vampieren en heksen met een iets andere insteek dan je gemiddelde vampieren serie/film) - 7.5
- Kidding (leuke en mooie arty zwarte comedy met Jim Carrey, beetje Charlie Kaufman gevoel) - 7.8
- Tom Clancy's Jack Ryan (verassend sterke serie. Veel beter dan ik had verwacht) - 8.5
- The Umbrella academy (onderhoudende superhero serie) - 7.2
- The Vietnam War (Documentaire over de Vietnam oorlog. Je ziet werkelijk alles wat je eigenlijk nog nooit zo goed in beeld hebt gezien over deze oorlog. Echt een must see!) - 10

Coming up en benieuwd naar:
- Chernobyl
« Last Edit: May 21, 2019, 12:45:48 by Xstream »
Marantz AV8801 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / RXC / RXFX || REL Stadium III

Offline J0ell

• HT forum donateur
  • senior member
  • Trade Count: (+2)
  • Total likes: 5

Coming up en benieuwd naar:
- Chernobyl

Eerste 3 aflevering staan hier ook klaar om gekeken te worden. Ben zeer benieuwd.
Front: 2x B&W 603 S2 - Center: B&W LCR60 S3 - Rear: 2x B&W 600 S3 - Sub: REL Q100E - Marantz 7300 - Synology NAS 212+ - Intel NUC DC53427HYE/i5/30GB mSSD/6GB RAM/XBMC - Samsung UE65JU7500

Offline ppeter

• senior member
  • Total likes: 15
  • Iets met passie voor beeld en geluid - movie/serie
Eerste 3 aflevering staan hier ook klaar om gekeken te worden. Ben zeer benieuwd.
Ondertussen de eerste twee afleveringen gezien, en een geweldige docu/serie!
Heel realistisch gefilmd, en je krijgt er de koude rillingen gratis bij. Het feit dat de eerste 30uur al zoveel schade aanricht, en dat de bevolking gewoon niet wist wat er aan het gebeuren was met alle gevolgen van dien. sic!
Het duwt ons wel eventjes met de neus op de feiten, dat het met de nodige pech wel heel snel gedaan kan zijn.
« Last Edit: May 23, 2019, 21:37:01 by ppeter »
Epson TW9300 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 240 * Panasonic Plasma 46GT30 * Pioneer SC-LX501 - 5.1.2 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Q Acoustics 2050i-3090C-2020i + Cambridge Minx 220 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV 2017 *

Offline N1v3K

• HT forum donateur
  • HT forum legend group
  • Trade Count: (+1)
  • Total likes: 47
  • HT newbee
Ik zit in aflevering 2 en merk dat ik overvallen word door afgrijzen en boosheid. De schofterigheid waarmee de hoge piefen het proberen te bagatelliseren...  :ohmy:
Erg beklemmend en een absolute aanrader.
Living Room: Samsung UE55NU8070 / Sonos Amp / Q Acoustics 3050i / BK P12-300SB / Nvidia Shield TV
HT to come: Arcam AVR550 / Revel Performa3 M106/C205/M105 / Rythmik E15HP / Lumene Coliseum Premium 240C (FOR SALE) / Synology DS1618+

Offline pameijer

• This title is for sale, please send me a PM!
  • HT forum donateur
  • senior member
  • Total likes: 87
Vanavond / vannacht voor het eerst in mijn leven gebingewatched. La Casa de Papel op Netflix is de schuldige. Fantaastische serie!

SR6011 / UD7007 / Technics SL2000 / Apple TV 3rd Gen. en Nvidia Shield en Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG OLED55C7 / JVC X7900 / AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 rears + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

Offline pameijer

• This title is for sale, please send me a PM!
  • HT forum donateur
  • senior member
  • Total likes: 87

Ik zie tot mijn verbazing dat deze serie (Chernobyl, te kijken via HBO/Ziggo) op de eerste plaats staat in de IMDB Top Rated TV Shows. Zegt natuurlijk niet alles maar toch wel wat!
« Last Edit: May 25, 2019, 11:20:03 by pameijer »
SR6011 / UD7007 / Technics SL2000 / Apple TV 3rd Gen. en Nvidia Shield en Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG OLED55C7 / JVC X7900 / AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 rears + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

Offline Xstream

Ik zie tot mijn verbazing dat deze serie (Chernobyl, te kijken via HBO/Ziggo) op de eerste plaats staat in de IMDB Top Rated TV Shows. Zegt natuurlijk niet alles maar toch wel wat!
Geeft wel aan dat het een top serie is die tot nu toe goed ontvangen wordt.
Maar het is vaak wel een trend bij nieuwe series/films, om vervolgens weer wat te zakken bij meer stemmen. Maar je kon aan de trailer al zien dat het top kwaliteit is. Maar ik spaar ze nog even op :-)
En dan te bedenken dat de creator, Craig Mazin, van de Scary movie serie & The Hangover is  ;D
« Last Edit: May 28, 2019, 16:15:37 by Xstream »
Marantz AV8801 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / RXC / RXFX || REL Stadium III

Offline Roksan

• HT forum donateur
  • Trade Count: (+19)
  • Total likes: 123
  • Born to run
    • Auto museum Schagen

Ik vind hem tot nu toe (3 delen) erg goed. Vooral de sfeer uit die tijd wordt mooi weergegeven. En het acteer niveau vind ik ook erg sterk. Had ze ook zo af gekeken. Maar de serie koet wel je ding zijn. Ben ook wel benieuwd hoe hoog het realiteitsgehalte is van deze serie?
Troel SP 44 luidsprekers | Inakustik LS 1202| Denon PMA-2500NE| LG 55B6v oled TV | Logitech Touch - Kingpin voeding|

Offline denoontje

• Linnoontje Akurate katalyst Wilson Benesch Square 5 stereo power, Arcamoontje Wilson benesch Square / Velodyne 7.2.4 dirac atmos jvc 4k HDR power
  • Trade Count: (+10)
  • Total likes: 111
  • denoontje + primoontje -> linnoontje + arcamoontje
Vanavond / vannacht voor het eerst in mijn leven gebingewatched. La Casa de Papel op Netflix is de schuldige. Fantaastische serie!

(Image removed from quote.)

kun je binnenkort weer aan de slag met S03

Offline Benco

heb 2 seizoenen "Designated survivor" gezien , vond ik erg goed , vanaf 09 Juni start seizoen 3

ook nog 5 seizoenen "Bosch" gezien , ook leuk

Offline katwax

heb 2 seizoenen "Designated survivor" gezien , vond ik erg goed , vanaf 09 Juni start seizoen 3

Hebben we ook gezien, wij gaan ook zeker S3 zien.
In het zelfde genre is House of Cards wel nog steeds mijn nummer 1.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Offline gerard1

Begonnen aan S3 van Cardinal, zeker de moeite waard ;D

https://www.mijnserie.nl/cardinal-ctv/

Offline HereIsTom

• senior member
  • Total likes: 10
  • I love the HTforum
The Act is een bijzonder serie!

The Act, geregisseerd door Laure de Clermont-Tonnerre, vertelt wonderlijke misdaadverhalen. Het eerste seizoen is gebaseerd op Dean's Buzzfeed-artikel uit 2016, met als kop ‘Dee Dee Wilde dat haar dochter ziek zou zijn, Gypsy wilde dat haar moeder zou worden vermoord.’

HiMedia Q10 Pro | Rii i8 Plus | Harmony Ultimate One | Gamesir G4s | Pioneer VSX-921 | Toshiba 46YL875 |
 iPhone 8 Plus 64GB

Offline Maximus_Aurelius

• HT forum donateur
  • Trade Count: (+22)
  • Total likes: 67
Begonnen aan S3 van Cardinal, zeker de moeite waard ;D

https://www.mijnserie.nl/cardinal-ctv/

Cardinal vind ik ook de moeite waard.
Stereo:
Lindemann 832 / Lindemann 850 / Lindemann Musicbook 10 / Apple - MacMini > Roon > Qnap ts 131 3TB & Synology Ds916+ 8gb / YG Acoustic Carmel /  2x Siltech 770i XLR  / Siltech Classic Anniversary 770L / NordOst Heimdall 2 USB Cable / Crystal Cable Reference Diamond Powercords  / AudioQuest Niagara 1000 low-Z power|Noise-dissipation system/  Acoustic by Boldz / Boldz Acoustic chunkz /R-T-F-S Big Blocks B / Furutech WCD FT-SWS(R) NCF / Harmonix 909x Spike-Base