Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.


Benco

The Sinner seizoen 2 komt eraan !
Ik vond seizoen 1 echt goed

Better call Saul seizoen 4 is net van start gegaan !

Sneaky Pete zou een 3de seizoen krijgen , Ik vond de eerste 2 seizoenen erg leuk.

Reverie  , Ik ben door series als  Life! en Person of interest  fan geworden van Sarah Shahi.

HereIsTom

Quote from: Benco on August  8, 2018, 20:08:58
The Sinner seizoen 2 komt eraan !
Ik vond seizoen 1 echt goed


The Sinner is inderdaad een geweldige serie!


 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

denoontje


Stef

Gisteren de allerlaatse aflevering van 'The Americans' gekeken.... wat een serie ;)
- Dedicated home theatre 5.1.4: Lyngdorf MP-40, Hypex NCore 252 & 502, M&K S150 & S150T, Klipsch Atmos, JL Audio e112 sub, ATVP, Zidoo Z9X, Oppo 203, bekabeling Cardas Cross & Audioquest flex 4/4, JVC N5, Xtrem Screen 0.9.
- Hifi: Vivid Audio Kaya 25, Lyngdorf TDAI 3400, ProAc Signature Black kabels, Synology DS918+ (Roon server).

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Teejoo

Wij zijn recent gestart met la casa de papel... Wat een spannende serie is dat!

mondiaal

Picnic at hanging rock....verfilmde serie van de film. Ik zit nu in de 4de aflevering....spooky, en vraag mij af waar het naar toe gaat. Laat ik nu de film niet gezien hebben...voordeel.

denoontje

Quote from: Teejoo on August 11, 2018, 17:48:13
Wij zijn recent gestart met la casa de papel... Wat een spannende serie is dat!
Die is idd erg leuk.....er kont een derde serie van.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Maximus_Aurelius

APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

gerard1

Deze week aan de 8 delige serie Feud begonnen.

https://www.mijnserie.nl/feud/

Met hoofdrol spelers Jessica Lange en Susan Sarandon  :headbanging:
De serie gaat over het maken van de film.

Tja van die actrices kan ik echt genieten ;D

Zelf vond ik het prachtig, zeker niet overslaan zou ik zeggen.

https://www.mijnserie.nl/feud/videos/13879-Main_Title_Sequence__FEUD_Bette_and_Joan_Season_1__FX/


Hier de originele film:
https://www.moviemeter.nl/film/3284

Benco

Tis alweer de laatste aflevering van Better call saul... s04e10-Winner
Maar er komt met zekerheid nog een seizoen :D

xynyx


roeleken

the Extinction gezien op aanraden, wat viel dat tegen  :(
Accuphase E350, Kef R11, Luxman E-200 phono vv, Pioneer PLX-1000, Denon DL103R, Ifi Zen Stream, Dac40,  Atlas Hyper ls

denoontje


denoontje


neptune

Deze mag hier niet ontbreken, Narcos S4, Mexico
https://youtu.be/VBLcYJ7C4F0
zet hier iets neer

Xstream

Ben een tijdje weggeweest. Wat ik de laatste tijd zoal gezien heb of weer ga kijken (sorry voor de lange lijst):

- The Man in the High Castle - 8
Aparte sfeervolle ietwat duistere serie. S2 af, S3 is er ook al :-)

- Shameless (US) - 8.5
Al 8 seizoenen en het verveelt nog niet, nog steeds vermakelijk. Seizoen 9 is bezig, wacht even tot die klaar is.

- Ozark - 6
Aan begonnen, maar kom er nog niet zo in. Pak 'm nog wel een keer op. Zou de 1e serie niet zijn die wat stroef op gang komt.

- Daredevil - 7
Seizoen 3 ligt klaar. Begon erg sterk, maar S2 vond ik wel wat minder.

-  Star Trek: Discovery - 6
Begon best sterk, maar eindigde slapjes.

-  Vikings - 8.5
Geweldige serie die na S1 pas echt goed wordt. Kijk uit naar het 6e en laatste seizoen.

- Stranger Things - 8.5
Geweldig 1e seizoen, matig 2e. Hopelijk de 3e weer wat beter.

-  Peaky Blinders - 7
Ik weet niet wat het met deze serie is. Vind het best goed om naar te kijken, maar als ik 't niet kijk vind ik 't ook best. Ergens halverwege S2 nu.

- The Handmaid's Tale - 6
Geweldig 1e seizoen valt voor mij in het slop met een eindeloos opgerekt 2e seizoen zonder al teveel progressie.

- The Deuce 8
Lekker sfeertje. Kijkt lekker weg. 2e seizoen is bezig.

- Westworld - 6
Kan me geen serie herinneren met zo'n enorm contrast. Een geweldig 1e seizoen opvolgen met zo'n zooitje van een 2e seizoen.

- Rick and Morty - 8
Afgekeken, kan het zo weer opnieuw kijken. Absurd en hilarisch.

- Sherlock - 8.5
Geweldig, maar de magie is er nu wel een beetje vanaf.

- Homeland - 8
Nog steeds onderhoudend, maar niet meer zo goed als de 1e seizoenen.

- Taboo - 8
Goede 1e seizoen. Kijk uit naar de 2e.

- The Good Doctor - 8
Onderhoudend. Heeft raakvlakken met House. Maar de verhaaltjes zijn niet zo sterk als House. Ietwat voorspelbaar, maar de hoofdacteur zet echt een puike rol neer.

- Mr Robot - 9
Zowaar een serie die "hacken" op een realistische manier in beeld brengt. Verder doet het me erg aan Fight Club denken qua sfeer. Iets minder 2e seizoen is opgevolgd met een sterker S3. Kijk uit naar het vervolg.

- Poldark - 8
Lekker sfeertje. Kijkt makkelijk weg.

- Mindhunter - 9
Geweldig 1e seizoen smaakt naar meer :-)

- Altered Carbon - 7
Sterk begin, met een belabberd eind. Jammer. Maar sfeertje is goed. Beetje Blade Runner achtig. Heeft de potentie om er meer mee te doen. Hopelijk in S2.

- Billions - 7.5
Bij S2 en S3 had ik beide keren last van een dip. Maar dan geef je 't nog wat tijd en dan sjees je er toch weer doorheen.

- The Expanse - 8
Goed 1e seizoen. Minder 2e seizoen. Sterker 3e seizoen. Laat maar komen :)

- Big Little Lies - 8.5
Sterk 1e seizoen. Daar zou 't eerst bij blijven, maar er komt toch nog een 2e seizoen.

- The Affair - 8
Wisselt sterke met wat minder goede momenten af. Storytelling is interessant gedaan met verschillende viewpoints.

- Legion  - 9
Als je denkt dat alle Marvel's hetzelfde doen, dan heb je Legion nog niet gezien. Duister, bijzonder creatief en weird. Geweldig! En ik ben normaal totaal geen Marvel fan.

-  GLOW - 8
Knap hoe je van vrouwen worstelen toch nog zo'n leuke serie kunt maken :-) Lekkere wegkijker.

- Silicon Valley - 9.5
Voor mij 1 vd beste comedy series ooit. Al 2x helemaal gekeken en ik vind het geniaal.

- Cobra Kai - 9
Voor de liefhebbers van de Karate Kid een must see! Best knap gedaan, want het valt niet mee om een klassieker een vervolg te geven zonder dat het anders/minder voelt.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

gerard1

Shameless die wil ik ook graag nog zien, maar geen idee waar te vinden?

alexander2

Quote from: Xstream on October 19, 2018, 16:56:27
Ben een tijdje weggeweest. Wat ik de laatste tijd zoal gezien heb of weer ga kijken (sorry voor de lange lijst):

- The Man in the High Castle - 8
Aparte sfeervolle ietwat duistere serie. S2 af, S3 is er ook al :-)

- Shameless (US) - 8.5
Al 8 seizoenen en het verveelt nog niet, nog steeds vermakelijk. Seizoen 9 is bezig, wacht even tot die klaar is.

- Ozark - 6
Aan begonnen, maar kom er nog niet zo in. Pak 'm nog wel een keer op. Zou de 1e serie niet zijn die wat stroef op gang komt.

- Daredevil - 7
Seizoen 3 ligt klaar. Begon erg sterk, maar S2 vond ik wel wat minder.

-  Star Trek: Discovery - 6
Begon best sterk, maar eindigde slapjes.

-  Vikings - 8.5
Geweldige serie die na S1 pas echt goed wordt. Kijk uit naar het 6e en laatste seizoen.

- Stranger Things - 8.5
Geweldig 1e seizoen, matig 2e. Hopelijk de 3e weer wat beter.

-  Peaky Blinders - 7
Ik weet niet wat het met deze serie is. Vind het best goed om naar te kijken, maar als ik 't niet kijk vind ik 't ook best. Ergens halverwege S2 nu.

- The Handmaid's Tale - 6
Geweldig 1e seizoen valt voor mij in het slop met een eindeloos opgerekt 2e seizoen zonder al teveel progressie.

- The Deuce 8
Lekker sfeertje. Kijkt lekker weg. 2e seizoen is bezig.

- Westworld - 6
Kan me geen serie herinneren met zo'n enorm contrast. Een geweldig 1e seizoen opvolgen met zo'n zooitje van een 2e seizoen.

- Rick and Morty - 8
Afgekeken, kan het zo weer opnieuw kijken. Absurd en hilarisch.

- Sherlock - 8.5
Geweldig, maar de magie is er nu wel een beetje vanaf.

- Homeland - 8
Nog steeds onderhoudend, maar niet meer zo goed als de 1e seizoenen.

- Taboo - 8
Goede 1e seizoen. Kijk uit naar de 2e.

- The Good Doctor - 8
Onderhoudend. Heeft raakvlakken met House. Maar de verhaaltjes zijn niet zo sterk als House. Ietwat voorspelbaar, maar de hoofdacteur zet echt een puike rol neer.

- Mr Robot - 9
Zowaar een serie die "hacken" op een realistische manier in beeld brengt. Verder doet het me erg aan Fight Club denken qua sfeer. Iets minder 2e seizoen is opgevolgd met een sterker S3. Kijk uit naar het vervolg.

- Poldark - 8
Lekker sfeertje. Kijkt makkelijk weg.

- Mindhunter - 9
Geweldig 1e seizoen smaakt naar meer :-)

- Altered Carbon - 7
Sterk begin, met een belabberd eind. Jammer. Maar sfeertje is goed. Beetje Blade Runner achtig. Heeft de potentie om er meer mee te doen. Hopelijk in S2.

- Billions - 7.5
Bij S2 en S3 had ik beide keren last van een dip. Maar dan geef je 't nog wat tijd en dan sjees je er toch weer doorheen.

- The Expanse - 8
Goed 1e seizoen. Minder 2e seizoen. Sterker 3e seizoen. Laat maar komen :)

- Big Little Lies - 8.5
Sterk 1e seizoen. Daar zou 't eerst bij blijven, maar er komt toch nog een 2e seizoen.

- The Affair - 8
Wisselt sterke met wat minder goede momenten af. Storytelling is interessant gedaan met verschillende viewpoints.

- Legion  - 9
Als je denkt dat alle Marvel's hetzelfde doen, dan heb je Legion nog niet gezien. Duister, bijzonder creatief en weird. Geweldig! En ik ben normaal totaal geen Marvel fan.

-  GLOW - 8
Knap hoe je van vrouwen worstelen toch nog zo'n leuke serie kunt maken :-) Lekkere wegkijker.

- Silicon Valley - 9.5
Voor mij 1 vd beste comedy series ooit. Al 2x helemaal gekeken en ik vind het geniaal.

- Cobra Kai - 9
Voor de liefhebbers van de Karate Kid een must see! Best knap gedaan, want het valt niet mee om een klassieker een vervolg te geven zonder dat het anders/minder voelt.

Xstream indrukwekkend lijstje niet alles maar dat is persoonlijke smaak. ;)
Ik vind dat je 1 serie ben vergeten : Halt and Catch Fire. Ik kan het niet uitleggen maar ik vind het een van de beste series die ik ooit heb gezien.
Ik was overdonderd toen er iets dramatisch gebeurde en geloof mij ik heb nooit natte ogen gehad bij een film/serie maar ik voelde mij even flink overdonderd. :D

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

neptune

zet hier iets neer

alexander2


Xstream

Quote from: alexander2 on October 19, 2018, 21:13:25
Xstream indrukwekkend lijstje niet alles maar dat is persoonlijke smaak. ;)
Ik vind dat je 1 serie ben vergeten : Halt and Catch Fire. Ik kan het niet uitleggen maar ik vind het een van de beste series die ik ooit heb gezien.
Ik was overdonderd toen er iets dramatisch gebeurde en geloof mij ik heb nooit natte ogen gehad bij een film/serie maar ik voelde mij even flink overdonderd. :D
Dit zijn niet alle series die ik gezien heb hoor. Alleen die voor mij redelijk actueel zijn.
Halt and Catch Fire vond ik ge-wel-dig! Enorm sfeervol, geweldig 70s/80s IT sfeer, sterke karakters en hoewel fictie best wel historisch accuraat.
Gordon Clark is voor mij 1 van de sterkste/leukste karakters in TV serie historie.
Alleen de serie is beeindigt en heb ik 2 jaar geleden 't laatste seizoen gekeken volgens mij. Dus vandaar dat die er niet bij staat ... En nog wel meer top series. Ik denk dat je StartUp dan ook wel leuk vind.

Quote from: Blue-Eyes on October 20, 2018, 08:50:56
En ik mis GoT :D
Wat Alexander zegt :D

Quote from: neptune on October 20, 2018, 09:20:51
Legion S1 was geweldig, S2 tegenvaller
Klopt wel ja. S1 was aanzienlijk beter. Toch vond ik S2 nog steeds wel interessant om naar te kijken. Vooral die creatieve weirde wereld die ze creƫren. Hoop inderdaad wel dat ze de weg naar boven weer vinden.

Ik vergat er nog wel een paar zie ik nu:

- Atypical - 7.5
Wel ontspannen wegkijker.

- Better call saul - 7,5
Wel goed, maar het gebrek aan ontwikkeling begint me wel een beetje te irriteren.

- Con Man - 8
Ontspannen wegkijker. Fans van FireFly vinden deze sowieso wel leuk denk ik. Aangezien het gaat over de live actors die een parodie spelen op life after de hitserie. Heb een paar keer echt in een deuk gelegen.

- Modern family - 7,5
Blijft wel geinig. Kijk af en toe een afl.

- Red Dwarf - 9
Niet meer zo goed als de oude serie, maar nog steeds een must see voor mij. Misschien dat sommige RD fans niet weten dat deze weer nieuwe seizoenen heeft, dus ik noem 'm even.

- StartUp - 8
Een soort meer actie en moderne variant van Halt and Catch Fire.

- Strike Back - 8,5
Moet 't laatste seizoen nog zien. Maar recent alle andere seizoenen gekeken. 1e seizoenen vond ik geweldig. Een soort 24 on steroids. Alleen het 1na laatste seizoen viel wel erg tegen.

HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

neptune

Better call Saul is juist het laatste seizoen erg mooi op gang gekomen, nog niet gezien?  :D
zet hier iets neer