Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

katwax

Quote from: CoSo on November 11, 2012, 12:36:30
Gisteren seizoen 1 van Games of thrones gekeken, vandaag verder met seizoen 2. ;D
En morgen klagen dat je nog zo lang moet wachten op seizoen 3 :p
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

clockwork

Wij zitten hier momenteel in Homeland seizoen 2. Ik moet zeggen dat ik het net wat minder boeiend vind dan het eerste seizoen. Ook zitten er wat minder logische plotwendingen in.

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.



Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

MaxxMark

Quote from: clockwork on November 11, 2012, 12:49:40
Wij zitten hier momenteel in Homeland seizoen 2. Ik moet zeggen dat ik het net wat minder boeiend vind dan het eerste seizoen. Ook zitten er wat minder logische plotwendingen in.

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.



Het wordt wel leuker vind ik. Maar je hebt een punt. S1 was nieuw en anders. Maar s2 is een beetje meer van het zelfde.

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

Xstream

Quote from: katwax on November 11, 2012, 12:28:47
Ga ik eens bekijken, Caprica vond ik zeer leuk, maar blijkbaar waren er niet veel deze mening toegedaan :)
Nope, vond er geen fluit aan, haha.
Maar deze nieuwe ziet er zeer veelbelovend uit.

Denk dat die korte toch teasers zijn ...
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

high-q

Ik dacht een beetje uitgekeken te zijn op Fringe, maar na de laatste ontwikkelingen in het huidige seizoen is het toch best weer spannend.
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Kjelt

Quote from: apogeefreak on November 11, 2012, 12:16:57
Battlestar Blood en Chroom webisodes zijn nu te downloaden. Zijn ongelooflijk gaaf maar ook erg kort helaas  :( Een vervolg van BG.

Edit: blijven ze zo kort???
Als je op imdb kunt lezen hebben ze een twee uur durende pilot aflevering in tien stukken geknipt. Gaat dus niets worden? Of wordt het ooit een echte serie?

MaxxMark

Caprica was een bijzonder vreemde eend in de bijt vond ik.

De core van de serie vond ik overigens nog best wel interessant. Maar de "teen drama" saus die er overheen ging heeft imho de serie een beetje de das omgedaan.

Ik vond bijvoorbeeld...
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


Ik vond het toch jammer dat ze de serie gecancelled hebben. En toen Blood & Chrome werd aangekondigd was ik wel weer enthousiast. Moet de ep's overigens nog kijken..
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

katwax

Je hebt gelijk over het 'teen drama', echter kon de rest van het de serie mij wel overtuigen, zelfs beter dan battlestar (nieuwe).
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Raymond187

Quote from: high-q on November 11, 2012, 17:55:59
Ik dacht een beetje uitgekeken te zijn op Fringe, maar na de laatste ontwikkelingen in het huidige seizoen is het toch best weer spannend.
Idd het werdt een beetje flauw, maar ze zijn iig weer goed bezig.

Ze mogen van mij wel weer beginnen met Game of thrones seizoen 3.

Iemand de serie The River gekeken?
http://www.imdb.com/title/tt1836195/

Ik vind hem leuk, maar volgens mij gaat hij niet verder :(

Xstream

Quote from: MaxxMark on November 12, 2012, 00:53:52
Caprica was een bijzonder vreemde eend in de bijt vond ik.

De core van de serie vond ik overigens nog best wel interessant. Maar de "teen drama" saus die er overheen ging heeft imho de serie een beetje de das omgedaan.

Ik vond het toch jammer dat ze de serie gecancelled hebben. En toen Blood & Chrome werd aangekondigd was ik wel weer enthousiast. Moet de ep's overigens nog kijken..
+1
Helemaal met je eens eigenlijk. Als ze 't rauwer hadden gepresenteerd, wat meer thriller / poltiek / drama / actie achtig, dan hadden ze echt wel iets goeds gehad.
Dat teen drama deed het voor mij zeker de das om ... wat een gezeik was dat zeg haha ... De settings vond ik verder ook vaak wat cheap of sfeerloos overkomen.

@Katwax:
Beter dan BSG, of deze Blood en Chroom (nog niet gezien)?
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

katwax

Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Xstream

Quote from: katwax on November 13, 2012, 15:37:28
Beter dan bsg, vond sommige seizoenen redelijk saai.
Meen je dat?
Ik vond BSG op alle vlakken beter.
Alleen S3 was suf inderdaad, echt een opvul seizoen. Gevolg van 't onverwachte grote en snelle succes van de serie.
En de laatste +-2 seizoenen was een beetje getob om er een eind aan te breien - die overigens idd bizar slecht was :P

De presentatie met SFX en muziek was echt top, acteer werk goed en interessant. Vond 't juist die combo tussen Sci-fi, wetenschap en het mystieke wat de serie zo speciaal maakte.
Zelfs de bad guys (Cylons) hadden meerdere karakter lagen en emoties, wat het des te interessanter maakte.

Caprica had echt geen van dit allen imo. Nog los van 't armzalige verhaal van een droevig tiener meisje die de oorzaak is dat vrijwel de hele mensheid ten onder gaat ... ja, geweldige invulling als prequel op BSG :S

Misschien hadden ze dat hele prequel idee moeten laten varen en 't iets op zichzelf staand moeten maken. Dan had men 't misschien anders beoordeeld. Je kunt niet met zoiets kleinschaligs en slap komen na het meer imposante BSG. Kwam op mij veel meer episch over.
Maargoed, iedereen zo z'n smaak :)
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

katwax

Als je het puur ziet als een bsg aanvulling dan is het inderdaad niet zo goed. Om de 1 of andere reden kon het mij echter wel boeien en heb het ook sneller gezien dan de latere seizoenen van bgc.
Trouwens de film gezien die ze daarna van bsg hebben gemaakt? Voor iemand die snel alle seizoenen wil zien, die moet zeker de film bekijken :)

Als we dan toch over scifi hebben, het 2de seizoen van Falling Skies ziet er echt beter uit dan het eerste, als je natuurlijk het Spielberg gehalte erbij kan nemen :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Xstream

HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

MaxxMark

Ik ben trouwens in de afgelopen week begonnen aan "Last Resort". Had hem al een tijdje staan maar nog niet gekeken.

Hij verraste me aardig! En heb nu tot en met S1E4 gezien (van de tot nu toe 6 ep's).

Nu hopen dat ze het vasthouden en niet verzanden in blabla onder het mom van "character development" en vervolgens de rode draad kwijt raken.

Ook een boel bekende gezichten :)
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

high-q

Quote from: Xstream on November 13, 2012, 15:49:51
Vond 't juist die combo tussen Sci-fi, wetenschap en het mystieke wat de serie zo speciaal maakte.
Zelfs de bad guys (Cylons) hadden meerdere karakter lagen en emoties, wat het des te interessanter maakte.

+1

So say we all!
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

master30

Primeval New Worlds  zijn inmiddels ook 3 delen van uit.
Misschien de moeite waard van het kijken.
Zelf heb ik nog niets gezien.
http://m.imdb.com/title/tt2295953/
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

Denon Focal

Ben nu redelijk ver met Criminal Minds (seizoen 6). Blijf de aflevering goed vinden, jammer dat ze allemaal erg stand alone zijn en er niet echt een story arc is.
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

alexander2

Homeland begonnen gebeurt er nog wat?
4 afleveringen verder.................................wat is dit saai zeg.

katwax

Quote from: alexander2 on November 14, 2012, 12:21:15
Homeland begonnen gebeurt er nog wat?
4 afleveringen verder.................................wat is dit saai zeg.

Nog niet begonnen aan S2, maar moet mij niet haasten dus :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Hanky Panky

Quote from: alexander2 on November 14, 2012, 12:21:15
Homeland begonnen gebeurt er nog wat?
4 afleveringen verder.................................wat is dit saai zeg.

In aflevering 5 gaat de spanning erop en in 6 raakt de spreekwoordelijke poep de ventilator  :D
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

_ MarcelloW _

Quote from: katwax on November 14, 2012, 12:57:50
Nog niet begonnen aan S2, maar moet mij niet haasten dus :)

Wel hoor... Wat een briljante opbouw zit er in!
Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

JCL

Gisteren de pilot van Wedding Band gekeken. Was best een leuke serie. Je merkt echt dat het nog even los moet komen, maar de potentie is er. Misschien een beetje meer van de bekende weg, maar het kijkt wel lekker weg en er zit een leuke cast op!

alexander2

Quote from: Hanky Panky on November 14, 2012, 13:00:43
In aflevering 5 gaat de spanning erop en in 6 raakt de spreekwoordelijke poep de ventilator  :D

Ok we wachten met grote spanning af maar ik lees S2?
Betekent dat het bij S1 nog niet is afgelopen?

Hanky Panky

Quote from: alexander2 on November 15, 2012, 13:06:17
Ok we wachten met grote spanning af maar ik lees S2?
Betekent dat het bij S1 nog niet is afgelopen?

Dát zou je dan wel vermoeden he  :D

Ja, ze zijn nu met seizoen 2 bezig, ep 7 van season 2 kwam dit weekend binnen.

Edit: overheen gelezen dat je S1 zat. Ik vond het juist super qua opbouw en uitdiepen.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000