Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

katwax

Crime met een hoekje af dan bv warehouse 13 of fringe
Begonnen met falling skies S2 en is toch beter dan S1.

Maar ook bv American horror story kan ik best smaken.
Toppers zoals Game of thrones, Sons of anarchy en breaking bad worden natuurlijk ook bekeken :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

gerard1


Xstream

HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

gerard1


BvdH

Ga nu beginnen aan Arrow. Goede verhalen over gehoord dus ben benieuwd....

jerrytoet

gister begonnen met seizoen 5 van fringe... 3 afleveringen gezien en voor mij is dit al het beste seizoen van fringe  ;D

riwi

Quote from: jerrytoet on October 29, 2012, 10:38:46
gister begonnen met seizoen 5 van fringe... 3 afleveringen gezien en voor mij is dit al het beste seizoen van fringe  ;D

Vind je? Het is wel compleet anders dan de eerste 4 seizoenen. Ik kijk ze wel, maar ik vind het zo zo tot nu toe.

Wat ik echt super irritant vind is dat uitzend schema. Eerst 3 of 4 episodes, dan weer 2 weken wachten dan nog eens 3 stuks en dan weer 3 maanden wachten... pfff voor mij hoeft het dan al niet meer. Is met Breaking bad ook een beetje zo.

MaxxMark

Ik vond de wijziging in Fringe wel een welkome afwisseling. Fringe zat, ondanks dat ze best wel wat rode lijn afleveringen hadden, wel een beetje in een sleur. Het duurde maar en het duurde maar.

Ik moet wel toegeven dat ze met dit nieuwe seizoen nog een beetje hun draai moeten vinden, want na die paar afleveringen voelt het een beetje aan alsof ze al door hun stof heen zijn.

Overigens is dat uitzend schema mij al jaren terug opgevallen. In sommige gevallen is het daadwerkelijk een raar, of gespreid release schema (zoals bij Family Guy is, dat is steeds is van 2 of 3 weken wel dan weer een paar weken niet). Maar in vaker dan niet (althans in mijn ogen) is het zo dat het gaat volgens een patroon in de richting van:
- Season start
- Real-Life invloed (Halloween, Kerst, Oud & Nieuw, pasen, 9/11, herfstvakantie, writersstrike) waardoor de serie in dat thema is en evt niet door gaat indien het op de dag zelf is
- Mid-season break (want niet iedere serie heeft voldoende afleveringen om in 1x door te gaan
- Season end, uiteraard inclusief cliffhanger
- Zomerstop

Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

CZ79

Persons of interese lijkt me ook wel heel erg aardig, losse afleveringen zoals CSI en House maar toch wel een leuke serie om te volgen (net 3 afleveringen gezien)
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

modde239

Quote from: cz79 on October 29, 2012, 19:29:44
Persons of interese lijkt me ook wel heel erg aardig, losse afleveringen zoals CSI en House maar toch wel een leuke serie om te volgen (net 3 afleveringen gezien)

Dat is inderdaad een toppertje....

jerrytoet

Quote from: riwi on October 29, 2012, 15:44:14
Vind je? Het is wel compleet anders dan de eerste 4 seizoenen. Ik kijk ze wel, maar ik vind het zo zo tot nu toe.

Wat ik echt super irritant vind is dat uitzend schema. Eerst 3 of 4 episodes, dan weer 2 weken wachten dan nog eens 3 stuks en dan weer 3 maanden wachten... pfff voor mij hoeft het dan al niet meer. Is met Breaking bad ook een beetje zo.
heel dat doomsday wereldje met de observers bevalt me wel :D

riwi

Quote from: jerrytoet on October 30, 2012, 14:18:21
heel dat doomsday wereldje met de observers bevalt me wel :D

Ik vind de situatie ook wel leuk. Het past alleen niet zo bij de eerdere 4 seizoenen. Maar ik kijk ze wel direct als ze uit komen :)

Denon Focal

Ben bezig met Criminal Minds, net de laatste aflevering van seizoen 4 gezien.
Vind het niet onaardig, wel onverwachte castwisselingen en heb het idee dat de seriemoordenaar scripts wel een beetje op zijn.
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

jerrytoet

en wat wordt TRUE BLOOD gaaf zeg... in het begin vond ik het niet zo... maar loop nu bijna tot het einde van seizoen 2 aan en wordt maar spannender en spannender :D echt een top serie!  :clapping:

alexander2

Mad dogs S2 afgekeken echt een aanrader.
S3 volgend jaar kan niet wachten.

high-q

Afgelopen week begonnen met Arrow. Lijkt erg veel op de serie Revenge die ik ook volg. In plaats van een boos meisje, gaat het hier over een moderne Robin Hood. Vind het tot nu toe wel leuk.
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Xstream

Quote from: high-q on November  4, 2012, 13:52:45
Afgelopen week begonnen met Arrow. Lijkt erg veel op de serie Revenge die ik ook volg. In plaats van een boos meisje, gaat het hier over een moderne Robin Hood. Vind het tot nu toe wel leuk.
Moest erg aan batman denken, maar dan met een groene puntmuts :P
Maar, best goed geproduceerde serie. Ik ben er nu een paar aan 't opsparen (1e 2 eps alleen gezien).
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

lestat1234

Quote from: Xstream on November  4, 2012, 21:22:11
Moest erg aan batman denken, maar dan met een groene puntmuts :P
Maar, best goed geproduceerde serie. Ik ben er nu een paar aan 't opsparen (1e 2 eps alleen gezien).

Arrow of wel de green arrow, komt uit superman.
Dus met Batman zit je er niet ver naast :)
Al met al een vermakelijk serie om er tussendoor te kijken :)
Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

Xstream

Quote from: lestat1234 on November  4, 2012, 22:22:56
Arrow of wel de green arrow, komt uit superman.
Dus met Batman zit je er niet ver naast :)
Al met al een vermakelijk serie om er tussendoor te kijken :)
Ah, ok :D De verhaallijn doet wel erg denken aan batman.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Xstream

Vind 't nu toch wel steeds minder worden, Arrow.
Het is allemaal wat simpel en weinig mysterieus ... Nog vermakelijk genoeg om vooralsnog te blijven kijken, maar toch niet zo sterk als ik had gehoopt.
En de casting helpt ook totaal niet - ga ik me steeds meer aan ergeren. Heeft Justin Bieber de casting gedaan ofzo?
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Raymond187

We kijken er een aantal

Bones Seizoen 8 afl 5
CSI Las Vegas S13
The mentalist
Fringe
Grimm
The big bang theory

Jammer dat CSI Miame canceled is :(

apogeefreak

Battlestar Blood en Chroom webisodes zijn nu te downloaden. Zijn ongelooflijk gaaf maar ook erg kort helaas  :( Een vervolg van BG.

Edit: blijven ze zo kort???
701s->runco933->8500ultra->hd1->hd350->vw100->cinemax->9500mp->909splitpack+kuro

katwax

Quote from: apogeefreak on November 11, 2012, 12:16:57
Battlestar Blood en Chroom webisodes zijn nu te downloaden. Zijn ongelooflijk gaaf maar ook erg kort helaas  :( Een vervolg van BG.

Ga ik eens bekijken, Caprica vond ik zeer leuk, maar blijkbaar waren er niet veel deze mening toegedaan :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

CoSo

Gisteren seizoen 1 van Games of thrones gekeken, vandaag verder met seizoen 2. ;D