Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Grindtegel

Ik ben een fan van de comics en keek reikhalzend uit naar de serie, maar bijna alle acteurs vind ik vervelend,vooral dat wijf die ook in prison break speelde (vond ik in PB ook al serieus irritant). Dan kan een serie nog zo goed zijn maar ik kan er niet inkomen. Heb s2 niet eens meer geprobeerd  :-\
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Xstream

Ja, de casting is treurig idd (die griet van PB heet dus Lori in deze serie).
Veel meer dan 1 emotie overbrengen en dat gezicht vasthouden is er niet bij :) Dan zie ik ze liever slachtoffer worden van die zombies  :headbanging:
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

gsuk

Quote from: riwi on October  9, 2012, 23:20:30
ik gebruik helemaal geen ondertitels. Ik heb een hekel aan vervelende letters in beeld. het beinvloed het beeld behoorlijk nadelig op een projector doek.
M'n engels en duits is goed genoeg gelukkig.

Mijn Engels is ook uitstekend,(maar dan moet de tv zo hard :o)
helaas die van mijn vriendin niet zo,
maar als ze het kan lezen begrijpt ze het beter.

groetjes Emile
Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

gsuk

Quote from: Robert T on October 10, 2012, 15:13:36
Hebben jullie ook de tussendoor-kijk-series?
terwijl ik op Dexter,the good wife,suits wacht:
GBC
P.O.I
trueblood(bijna 5 seizoenen in 3 weken tijd)
wallander(uk)
penoza
bloed verwanten
overspel
dallas 2012(jeugd sentiment)
the client list
the Wire(ben geloof ik bij serie 4?)
the killing Forbrydelsen 1 en 2
the bridge Broen
spooks(ook ergens afgehaakt ook maar weer oppakken)
mad men(ergns af gehaakt bij seizoen 3 moet toch maar weer beginnen)

ik moet zeggen dat sommige verhuisd naar mijn must zie lijst!!

groetjes Emile
Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

gerard1

Net klaar met 2 seizoenen The Killing, Vindt het toch een aanrader.
Wie heeft het nou gedaan? Drama genoeg in deze serie, vooral het eind.

angel66

ik kijk net de 1e deel van een nieuwe serie, 666 park avenue. Wow echt een top serie. Ik hou van dit segment.

http://www.imdb.com/title/tt2197797/

http://www.youtube.com/watch?v=_rL4GSQfU60

Selling your soul to the devil idee, echt heel goed. En heel goede cast!

Kjelt

Quote from: gerard1 on October 14, 2012, 10:36:36
Net klaar met 2 seizoenen The Killing, Vindt het toch een aanrader.
Wie heeft het nou gedaan? Drama genoeg in deze serie, vooral het eind.
Kreeg onlangs een tip van "Williams" dat seizoen 3 gepost wordt van Forbrydelsen  :thumbs-up:

gsuk

Quote from: Kjelt on October 14, 2012, 13:05:21
Kreeg onlangs een tip van "Williams" dat seizoen 3 gepost wordt van Forbrydelsen  :thumbs-up:

check
afdeling een en twee
zijn binnen

thank's for the tip


groetjes Emile
Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

riwi

Heeft iemand "outcasts" ook gezien? Een scifi serie van de BBC van 2010. Slechts 8 afleveringen
http://uk.imdb.com/title/tt1697793/

'k heb hem binnengehaald maar moet hem nog kijken.

Kjelt

Quote from: riwi on October 17, 2012, 07:59:31
Heeft iemand "outcasts" ook gezien? Een scifi serie van de BBC van 2010. Slechts 8 afleveringen
http://uk.imdb.com/title/tt1697793/
'k heb hem binnengehaald maar moet hem nog kijken.
Nee niet gezien maar de show is na seizoen 1 gecancelled oftewel je hebt een groot risico dat je halverwege het verhaal weer met lege handen staat.
Dat heb ik al te vaak meegemaakt om weer in te trappen. 6,4 is ook nou niet echt je van het maar met de weinige SF series die er nog zijn wellicht de moeite waard, ben benieuwd.
wiki: On 14 March 2011 (the day following the final episode), the BBC confirmed that Outcasts had been cancelled, and that there would be no second series

riwi

BBC is meestal wel goed kwa kwaliteit. Rating op imdb zegt niet zo veel voor mij.
Ik kijk het wel en dan laat ik het wel weten :)

jowi

Ik zag dat Red Dwarf na een paar jaar ook weer gestart is :D Was S9 in 2009 na een stilstand van 10 jaar!!! eigenlijk een teken dat de serie en de mannen hun beste tijd gehad hadden, S10 is gewoon weer ouderwets Red Dwarf onzin :D en in HD, wie had dat in 1988 gedacht toen het begon met de episode 'the end' ;)


MaxxMark

Ik heb outcasts gezien. De ratings waren wat slecht inderdaad en er was een beetje het idee dat ze zelf het spoor een beetje bijster waren. Desalniettemin vond ik persoonlijk dat er wel een interessante draad door het verhaal heen liep waardoor ik toch bleef kijken.

Uiteraard is het einde van het seizoen een cliffhanger die nooit beantwoord wordt. Al snap ik wel dat ze hem gecancelled hebben.

En toch vond ik dat jammer :)
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

modde239

Quote from: MaxxMark on October 17, 2012, 09:47:17
Ik heb outcasts gezien. De ratings waren wat slecht inderdaad en er was een beetje het idee dat ze zelf het spoor een beetje bijster waren. Desalniettemin vond ik persoonlijk dat er wel een interessante draad door het verhaal heen liep waardoor ik toch bleef kijken.

Uiteraard is het einde van het seizoen een cliffhanger die nooit beantwoord wordt. Al snap ik wel dat ze hem gecancelled hebben.

En toch vond ik dat jammer :)

+1

modde239

Quote from: jowi on October 17, 2012, 09:01:03
Ik zag dat Red Dwarf na een paar jaar ook weer gestart is :D Was S9 in 2009 na een stilstand van 10 jaar!!! eigenlijk een teken dat de serie en de mannen hun beste tijd gehad hadden, S10 is gewoon weer ouderwets Red Dwarf onzin :D en in HD, wie had dat in 1988 gedacht toen het begon met de episode 'the end' ;)



Inderdaad heerlijke flauwekul ben blij dat zij er weer zijn..... :D

Xstream

Ik kijk al uit naar S10, schijnt idd weer ouderwets goed te zijn :D
Gister begonnen met S9, want die had ik nog gemist - schijnt wel minder te zijn, maarja, je wilt toch niks missen.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

BasB

Ik sta op het punt om te beginnen met 'Treme'.. Een HBO-serie over New Orleans na hurricane Katrina.. Indrukwekkend, en met veel goede muziek!

riwi

Quote from: BasB on October 18, 2012, 14:01:37
Ik sta op het punt om te beginnen met 'Treme'.. Een HBO-serie over New Orleans na hurricane Katrina.. Indrukwekkend, en met veel goede muziek!

Die heb ik ook klaar staan om mee te beginnen. Ben benieuwd.

BasB

Quote from: riwi on October 18, 2012, 14:03:50
Die heb ik ook klaar staan om mee te beginnen. Ben benieuwd.

Ik ben in mei in New Orleans geweest en heb toen John Boutte ontmoet. Hij heeft de soundtrack (Treme Song) geschreven en kon aangrijpend vertellen over de wederopbouw van de stad

alexander2


riwi

Quote from: riwi on October 17, 2012, 08:42:39
BBC is meestal wel goed kwa kwaliteit. Rating op imdb zegt niet zo veel voor mij.
Ik kijk het wel en dan laat ik het wel weten :)

2 afleveringen gekeken van Outcasts. Ik vind het wel leuk en kijk ze wel af. 't is niet super hoogstaand, maar vermakelijke scifi en de beeldkwaliteit is goed en geluid (stereo) ook prima, dat doet bij mij al veel.

Xstream

Met Copper bezig nu. Wel geinig, maar ook niet bijzonder. Leuke filler.
Stoort in ieder geval niet zoals zoveel series met lompe karakters enzo ... kijkt gewoon wel makkelijk weg.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

alexander2

Quote from: Xstream on October 21, 2012, 13:03:33
Met Copper bezig nu. Wel geinig, maar ook niet bijzonder. Leuke filler.
Stoort in ieder geval niet zoals zoveel series met lompe karakters enzo ... kijkt gewoon wel makkelijk weg.

Filler niet meer dan dat. ;)

Vanavond

Äkta människor
of
Pushing daisies mocht dat ook niets zijn dan wordt het een Koreaantje. :P

Yongseoneun Eupda aka No Mercy
http://www.imdb.com/title/tt1662557/
http://www.youtube.com/watch?v=a7C7V5myA_k

Xstream

Net even 1e ep gekeken van Last Resort.
Had 't even anders verwacht. Vond 't begin ook bijzonder zwak. Maar gedurende de afl. stel je dan je verwachtingen wat bij en wordt 't sowieso steeds sterker. Einde was dan best wel vermakelijk eigenlijk. Alleen blijf ik wel moeite houden met dat overdreven Amerikaanse drama. Het is wel meer Michael Bay achtig zegmaar ... Maarja, niet alles hoeft altijd realistisch te zijn natuurlijk.

Hoewel ik in 't begin zoiets had van nou, ik weet niet of ik hiermee verder ga ... 't einde smaakt dan toch naar meer. Dus we zullen wel zien hoe 't zich gaat ontwikkelen :D
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

jowi

Voor de afvalligen van The Walking Dead, de eerste 2 episodes van S3 zijn toch echt wel van een ander niveau dan boer zoekt zombie op d'n boerderie :D Damn... het gaat er toch wel heftig aan toe. Mocht je nog twijfelen, kijken!!!!