Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hanky Panky

Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Eddye

Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

jerrytoet

ook begonnen aan suits! begint toch wel erg goed  :clapping: heeft vooral erg veel humor! ben benieuwd wat de rest van het seizoen mij gaat brengen...

weet iemand waarom seizoen 2 in 2 delen is gesplitst?

Eddye

Zal wel met kijkcijfers te maken hebben. Anders worden er tegelijkertijd teveel series in hetzelfde genre uitgezonden in dezelfde periode.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Joris1971


Criterionlover

T+A ; Sonos

Joris1971

Quote from: Criterionlover on October  5, 2012, 10:17:02
Ja en Homeland ook  ;D

ik bedoelde of seizoen 7 op HBO begonnen was... of was je antwoord niet grappig/cynische bedoeld?

Criterionlover

Quote from: Joris1971 on October  5, 2012, 10:25:15
ik bedoelde of seizoen 7 op HBO begonnen was... of was je antwoord niet grappig/cynische bedoeld?

Nee serieus, Dexter s7 is , ik meen zondag, begonnen ! (en al op diverse plaatsen te "vinden")

(Zowel Homeland als Dexter trouwens via SHO)
T+A ; Sonos

master30

HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

JCL

Iemand al wat van S5 van Fringe gezien? Ik begreep dat ze het verhaal wat hebben omgegooid. Is het nog de moeite om te kijken?

modde239

Quote from: JCL on October  5, 2012, 13:58:34
Iemand al wat van S5 van Fringe gezien? Ik begreep dat ze het verhaal wat hebben omgegooid. Is het nog de moeite om te kijken?

Yep de 1e afl van S5 gezien gaat gewoon weer door waar zij gebleven waren in S4.....ga het zeker volgen....

jerrytoet

FRINGEEEEEEEEEEE! :D ga toch even wachten totdat heel het seizoen uit is...

leuk nieuws:

QuoteRutger Hauer in Amerikaanse hitserie
AMSTERDAM -  De Nederlandse Holywoodacteur Rutger Hauer gaat een vampier spelen in de populaire Amerikaanse hitserie True Blood.

Dat meldt de Amerikaanse entertainmentsite The Hollywood Reporter.

De 68-jarige Hauer speelt in het nieuwe seizoen de rol van Macklyn, een 'mysterieus en duister figuur die diepe banden heeft met Sookie en Jason'. True Blood van Alan Ball (Six Feet Under,American Beauty) begint in de Verenigde Staten aan zijn zesde seizoen en wordt uitgezonden op HBO. In Nederland wordt de serie uitgezonden op FOXlife.

Rutger zal naast de Canadese Oscarwinnares Anna Paquin (Sookie) en Ryan Kwanten (Jason) spelen. De Nederlandse acteur was eerder al te bewonderen in bioscoophits als Bladerunner, Batman Begins, Sin City en De Heineken Ontvoering.

jowi

Quote from: modde239 on October  5, 2012, 14:30:10
Yep de 1e afl van S5 gezien gaat gewoon weer door waar zij gebleven waren in S4
Nee, ze gaan verder met het het universum waar de Observers de macht uitmaken... zeg maar het vervolg van episode 19, "Letters of Transit".

JCL

Quote from: jowi on October  5, 2012, 16:22:04
Nee, ze gaan verder met het het universum waar de Observers de macht uitmaken... zeg maar het vervolg van episode 19, "Letters of Transit".

Dat had ik dus ook begrepen. En dat is juist een aflevering die ik niet leuk vindt.

skank1

Quote from: JCL on October  5, 2012, 17:15:19
Dat had ik dus ook begrepen. En dat is juist een aflevering die ik niet leuk vindt.
Ach.. Ik vind seizoen 4 al serieus afgezaagd...
Ze hadden beter gestopt.. Nu soit, tzijn toch de laatste afleveringen.. Ik zal ze ook nog wel bekijken maar ben blij dat het gedaan is, 1,2,3 was goed, rest stuk minder
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

modde239

 :pompom:
Quote from: jowi on October  5, 2012, 16:22:04
Nee, ze gaan verder met het het universum waar de Observers de macht uitmaken... zeg maar het vervolg van episode 19, "Letters of Transit".

Klopt ur right......

jowi

En dankzij iTunes verschijnen nu ook de eerste 1080p WEB-DL's van diverse series :pompom:

ccpl

...Scandal US heeft zo te zien toch een tweede seizoen gekregen.... eens zien of ze de 'problemen' van S01 opgelost krijgen

riwi

Ik heb voor stargate universe s2 de 1080p gedownload, maar ze zijn niet veel beter kwa beeldkwaliteit dan de 720p web-dl versies
Ook Continuum is er in 1080p. Marginaal beter kwa beeld. Daar hadden ze beter een fatsoenlijke audiotrack bij gedaan in plaats van die aac2.0 meuk track waar iedereen met een hand voor de mond lijkt te praten.

Nieuwe serie : Last Resort  . Erg leuk de eerste aflevering. Natuurlijk vet over de top, maar het kan een leuke serie worden. Ik zie enkele bekende gezichten zoals de dame uit No Ordinary Family, en andere dame uit een van de bijrollen uit Dollhouse
Last Resort : http://www.imdb.com/title/tt2172103/




alexander2

Quote from: riwi on October  6, 2012, 13:43:01
Ik heb voor stargate universe s2 de 1080p gedownload, maar ze zijn niet veel beter kwa beeldkwaliteit dan de 720p web-dl versies
Ook Continuum is er in 1080p. Marginaal beter kwa beeld. Daar hadden ze beter een fatsoenlijke audiotrack bij gedaan in plaats van die aac2.0 meuk track waar iedereen met een hand voor de mond lijkt te praten.

Nieuwe serie : Last Resort  . Erg leuk de eerste aflevering. Natuurlijk vet over de top, maar het kan een leuke serie worden. Ik zie enkele bekende gezichten zoals de dame uit No Ordinary Family, en andere dame uit een van de bijrollen uit Dollhouse
Last Resort : http://www.imdb.com/title/tt2172103/





Ook ik vind de verschillen marginaal ik prefereer de 1080i uitvoeringen.

jowi

Wie weet wordt het nog beter. De mogelijkheid is er in ieder geval, dat is al heel wat.

alexander2


riwi

Quote from: alexander2 on October  6, 2012, 17:13:34
Ook ik vind de verschillen marginaal ik prefereer de 1080i uitvoeringen.

Je bedoelt de mpeg2 1080i HDTV captures? Van Itunes komt geen 1080i versie volgens mij.
Als de bitrate via de kabel hoog genoeg is wel, maar vaak is die maar matig vind ik. Voor veel series vind ik de web-dl (720p of nu 1080p) wel prima. Dexter of Game of Thrones wil ik wel graag maximaal goed hebben, dus dan doe ik wel de 6GB per aflevering 1080i versie als ik die kan vinden.

MaxxMark

Bij Game of Thrones vond ik het verschil tussen de 720 en 1080 wel erg groot.

Had voor de laatste ep van s1 indertijd alleen de 1080 zien staan en dacht "nou dat is prima voor de laatste aflevering". En ik stond er een beetje verbaasd van hoe veel beter die eigenlijk was.
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

jowi

Maar dan heb je het over de 1080i MPEG2 versie neem ik aan en NIET over de huidige 1080p WEB-DL's... en daar gaat het nu over. Dat de MPEG2 versies over het algemeen beter zijn dat is al jaren bekend...