Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

alexander2

Missing bijna klaar niet echt bijzonder maar mijn vrouw wil het af kijken.

Hanky Panky

Gisteren eens begonnen aan Boardwalk Empire.

Wel aardig om Steve Bushemi nu eens niet als de sleeze-bag te zien acteren.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

alexander2

Quote from: Hanky Panky on September 27, 2012, 14:40:25
Gisteren eens begonnen aan Boardwalk Empire.

Wel aardig om Steve Bushemi nu eens niet als de sleeze-bag te zien acteren.

Ooit iets van gezien was niet echt mijn ding maar ik heb nog 2 seizoenen ergens liggen dus mocht ik door de films en series heen raken dan heb ik iets om op terug te vallen. :D

modde239

Net afl 3 van het 5e seizoen van Sons of Anarchy gezien en meteen lekkah heftig dat belooft wat voor dit seizoen.... :D

jerrytoet

Quote from: Hanky Panky on September 27, 2012, 14:40:25
Gisteren eens begonnen aan Boardwalk Empire.

Wel aardig om Steve Bushemi nu eens niet als de sleeze-bag te zien acteren.
vind em echt geweldig in deze serie  :worship:

jowi

Ik vond seizoen 1 wel ok, S2 dacht ik die spaar ik op, ga ik in 1x kijken, maar inmiddels is S3 al begonnen pffff :blink: op 1 of andere manier begin ik er niet aan...

clockwork

Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Hanky Panky

Quote from: alexander2 on September 27, 2012, 14:55:27
Ooit iets van gezien was niet echt mijn ding maar ik heb nog 2 seizoenen ergens liggen dus mocht ik door de films en series heen raken dan heb ik iets om op terug te vallen. :D

Veel tieten en geweld, altijd goede ingrediënten voor een serie die ook nog eens door Martin Scorsese is geregiseerd  :D
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Robbo

1 aflevering.... Maar slim genoeg de eerste.

alexander2

Quote from: Hanky Panky on September 27, 2012, 17:45:22
Veel tieten en geweld, altijd goede ingrediënten voor een serie die ook nog eens door Martin Scorsese is geregiseerd  :D

Dat zijn de ingrediënten die een sufserie altijd interessant maken. ;D

gerard1


jowi

Eerst maar eens Once Upon A Time uitkijken, daarnaast komt er nu genoeg nieuws uit...

yulunga

Net alweer de laatste episode van het derde seizoen van louis ck gezien. Jammer dat het weer afgelopen is; voor mij is dit toch wel een van de beste shows van dit moment voor wat betreft humor en sfeer die wordt neergezet  :worship:

jowi

Leuk, wist niet dat hij een eigen serie had ;D
Ben ze aan het binnenhalen :D

yulunga

Quote from: jowi on September 27, 2012, 23:40:13
Leuk, wist niet dat hij een eigen serie had ;D
Ben ze aan het binnenhalen :D

...Maar waar ken je hem dan van? Voor zover ik wist is hij alleen bekend van deze serie en locale optredens in de us. Of heb ik iets gemist qua binnenhaalmogelijkheden  :D

jowi

Ik heb wel eens wat standup comedy van hem voorbij zien komen, op de bbc ofzo, en hij komt wel eens voorbij in Saturday Night Live :headbanging:

Robbo

Ik las een tijdje geleden ergens dat nagedacht word over een eigen serie voor Sall Goodman,  de sleazebag laywer uit Breaking Bad :)

Xstream

Louie is geweldig inderdaad. Alleen je bent er altijd zo weer doorheen.
Heeft ook standup shows enzo - zelfde humor.

QuoteHij begon zijn carrière als scenarist en regisseur van komische films, waarin hij veelal samenwerkte met Chris Rock. Later ontwikkelde hij zich tot een succesvol stand-upcomedian, hij speelde in grote zalen, trad op in verscheidene televisieprogramma's en bracht meerdere shows uit op cd en dvd. Ook heeft hij zijn eigen televisieserie genaamd Louie.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

katwax

En ze blijven maar starten met de nieuwe seizoenen, na Haven is nu ook voor ons (vrouw en ik) volgende terug begonnen:
The big bang theory (S06) -> beste is er misschien af, maar het blijft grappig
hawaii five-o(S03) -> tja het kan erdoor, beetje moderne miami vice
castle (S05)-> om de een of andere redenen blijf ik hiernaar kijken

Als mijn geheugen goed is start zowel Dexter als Homeland ook nog eind deze maand. Ik weet wat doen tijdens de koude maanden :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

JCL

Iemand die Elementary heeft gezien? Heb net de pilot binnen. Lees er op internet wel positieve dingen over, dus ben benieuwd :)

Xstream

Quote from: JCL on September 28, 2012, 13:38:33
Iemand die Elementary heeft gezien? Heb net de pilot binnen. Lees er op internet wel positieve dingen over, dus ben benieuwd :)

QuoteOffering up another version of Sherlock in the wake of the PBS-BBC version starring Benedict Cumberbatch is kind of like following your dinner at Alinea with Oreos for dessert. While the latest interpretation doesn't live up to the British import, it's still more entertaining than your typical CBS procedural. And I like the twist of turning Watson into a female — an Asian-American female to boot.
Sluit wel beetje aan op hoe ik erover denk. Origineel is anders. Maarja, we houden 'm wel in de gaten :)
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub


alexander2


master30

HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

Hanky Panky

Quote from: JCL on September 28, 2012, 13:38:33
Iemand die Elementary heeft gezien? Heb net de pilot binnen. Lees er op internet wel positieve dingen over, dus ben benieuwd :)

Ja, ik vond hem wel aardig. Genoeg om hem in mijn Newsbin watchdog te zetten.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000