Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dvd-fan

Quote from: katwax on September  6, 2012, 14:41:40
Homeland S2 start ook of is reeds begonnen
Sons of Anarchy S5 start 11/09
Dexter S7 is net begonnen en ik ben nog maar net aan S3 begonnen, pfff :)
Breaking bad S5 part1 net gedaan, twijfel nu kijken of wachten tot part 2 begint

Tv gaat weer wat uren mogen draaien :)
breaking bad gaat pas weer verder in de zomer van 2013 :(
beetje raar dat s5 na ep8 stopt.
Gelukkig begint homeland, fringe, person of interest en vooral haven binnenkort weer. En Grimm gaat weer verder na een break van een week of 3.
Robin
ps gebruik de app episodes op mijn ipod om series bij te houden. :popcorn:
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

_ MarcelloW _

Ja, is best raar.. Maar wel (weer) een briljant einde!! Wat een cliffhanger!!!


Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Hanky Panky

Quote from: jowi on September 17, 2012, 12:15:18
Het zijn er nu 16 begreep ik, maar ze doen het nogal suf, deze zomer krijg je de 1e 8 episodes, volgend jaar de overige 8 van dit 'seizoen'... tsja...

Ja dat is ruk, komt het verhaal net lekker op gang en ineens stopt het  :(
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

henk543

Door mijn vriendin wederom een nieuw pareltje ontdekt: The Big C

Man man, wat een verassing! Geniale dialogen en prettige humor. Ik kon niet zoeken in de zoekfunctie dus ik weet ook niet of iemand er al eens van heeft gehoord??

Eergisteren seizoen drie afgesloten. Nu maar wachten...
Klipsch RF-7 // RC-62 // RS-61 // RB-81
Onkyo 809 // SVS // PS 3 // XBOX 360
Cambridge Audio CD-10 // Sony bravia 52"

alexander2

Quote from: henk543 on September 17, 2012, 16:21:19
Door mijn vriendin wederom een nieuw pareltje ontdekt: The Big C

Man man, wat een verassing! Geniale dialogen en prettige humor. Ik kon niet zoeken in de zoekfunctie dus ik weet ook niet of iemand er al eens van heeft gehoord??

Eergisteren seizoen drie afgesloten. Nu maar wachten...

het is niet mijn favoriete onderwerp maar kanker en humor is niet makkelijk maar deze serie bewijst dat het kan. :clapping:
Oliver Platt speelt echt geweldig vooral zijn naïviteit is hilarisch.

rickw

Wellicht dat ie eerder in deze topic al is genoemd. Maar Sons of Anarchy staat toch wel bovenaan mijn lijstje. Ik had in één ruk vier seizoenen gekeken. Echt een gave serie. Verleden week is de eerste aflevering van seizoen vijf op de buis gekomen. Ik heb er weer zin an

alexander2

Quote from: rickw on September 17, 2012, 16:59:11
Wellicht dat ie eerder in deze topic al is genoemd. Maar Sons of Anarchy staat toch wel bovenaan mijn lijstje. Ik had in één ruk vier seizoenen gekeken. Echt een gave serie. Verleden week is de eerste aflevering van seizoen vijf op de buis gekomen. Ik heb er weer zin an

Ben er net aan begonnen (S2) voor de nachtrust. :D
Had er wel meer van verwacht toen ik de naam Kurt Sutter tegenkwam wat wel lachwekkend dat clubje bestaat vnl. uit 50plussers. ;D

mradem

Quote from: rickw on September 17, 2012, 16:59:11
Wellicht dat ie eerder in deze topic al is genoemd. Maar Sons of Anarchy staat toch wel bovenaan mijn lijstje. Ik had in één ruk vier seizoenen gekeken. Echt een gave serie. Verleden week is de eerste aflevering van seizoen vijf op de buis gekomen. Ik heb er weer zin an

Ga di eerste aflevering dan maar kijken want die is erg goed!

Hanky Panky

Quote from: mradem on September 17, 2012, 17:56:38
Ga di eerste aflevering dan maar kijken want die is erg goed!

Yep, de shit raakt gelijk de fan in aflevering 1  :D

Toch vond ik het eerste seizoen het beste, misschien omdat de verassing daarbij het grootst was.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

rickw

Quote from: mradem on September 17, 2012, 17:56:38
Ga di eerste aflevering dan maar kijken want die is erg goed!
Ik wacht liever totdat er een heel seizoen is. Ik kan er echt van balen als een aflevering af is, en ik weer een week moeten wachten om er achter te komen hoe het is afgelopen

Xstream

Ben beetje door de betere series heen, of wil idd ook een seizoen opsparen.
Dus ben 3 op Reis aan 't kijken nu - kijk ik toch ook altijd makkelijk en prettig weg :-) Sowieso weer btje inspiratie opdoen voor m'n aankomende vakantie plannen.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

_ MarcelloW _

Quote from: Xstream on September 18, 2012, 15:06:40
Ben beetje door de betere series heen, of wil idd ook een seizoen opsparen.
Dus ben 3 op Reis aan 't kijken nu - kijk ik toch ook altijd makkelijk en prettig weg :-) Sowieso weer btje inspiratie opdoen voor m'n aankomende vakantie plannen.

Dat maakt natuurlijk nieuwsgierig.. Waar wil je naartoe?
Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Xstream

Quote from: _ MarcelloW _ on September 18, 2012, 15:42:01
Dat maakt natuurlijk nieuwsgierig.. Waar wil je naartoe?
Ja, ghe, blijft toch lastig ...
Het liefst ga ik iets van 6 maanden weg en ga ik door Z-Amerika reizen. Spaans leren en veel zien.

Maarja, ik heb maar +- 1 maand. Dus die hou ik nog even on hold.

Midden-Amerika trekt me wel. Tripje El Salvador / Guatemala - Maya cultuur ook een beetje bekijken.
Het Oosten trekt me ook wel. Ik zou wel een roadtrip willen doen door Estland, Letland e.d. en dan door Kazachstan, Kirgizië enzo ... Zijn nog van die wazige, ongerepte en ongebruikelijke landen om eens te bekijken en de beelden zijn prachtig, met name Kirgizië. Maarja, kost je ook al snel meer dan een maand :)
En India/Nepal is ook een mooie optie.

Ben er dus nog niet uit en nog flink aan 't orienteren :)
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

henk543

Het spijt me echt maar ik MOET the big c nog eens aanhalen. Dit is echt een verfrissende aanhaler die gekeken moet worden!!
Klipsch RF-7 // RC-62 // RS-61 // RB-81
Onkyo 809 // SVS // PS 3 // XBOX 360
Cambridge Audio CD-10 // Sony bravia 52"

jowi

Gisteren de laatste paar Suits gekeken van Season 2, ik moet zeggen dat de laatste paar afleveringen de serie beter en beter wordt :)
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

jowi

Bijna vergeten, Saturday Night Live is ook weer begonnen, seizoen 38 al weer :o

Volgende week barst alles los :headbanging: How i met your mother, The big bang theory, Dexter, Fringe, Southpark, Family Guy, American Dad, Two and a half men, Boardwalk empire ook al weer begonnen, en Hell On Wheels wordt ook steeds beter... het worden drukke avonden :D

JCL

Quote from: jowi on September 21, 2012, 15:17:17
Gisteren de laatste paar Suits gekeken van Season 2, ik moet zeggen dat de laatste paar afleveringen de serie beter en beter wordt :)
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


Geniaal stuk is dat! Ik lees af en toe wel eens wat kritiek op het begin van seizoen 2, maar kan me daar helemaal niet in vinden. Vond S2 zeker net zo goed als S1.

bertje

Breaking Bad
Game of Thrones
Boss (loopt nu)
Treme (begint binnenkort weer!)
The Glades
Longmire

Da's mijn lijstje.
Sony 65A89, Panasonic DP-UB9004 Onkyo TX-RZ900+NS6170, Classe CAP-151+CDP.3, Denafrips Ares II
Mordaunt Short Mezzo 8, Mezzo 5, 903S + Velodyne SPL- 1500R

Robbo


Robbo

Longmire lijkt me wel wat.  Thx.

Voor de BSG fans,  met Katie Sackhoff.... :)

Xstream

Longmire ook 's ff gechecked. Nu 3 afl. gezien maar nog niet overtuigd. Beetje te linear en simpel allemaal. Wordt 't nog beter?
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

dvd-fan

Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

katwax

Quote from: dvd-fan on September 25, 2012, 11:57:25
:headbanging:eindelijk is haven weer begonnen.
Robin

Yep, vraag mij alleen af wat er dit seizoen te doen gaat zijn, want eigenlijk is er is S2 al heel veel verteld :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

gerard1

Jammer dat er in Haven altijd van die onnodige afleveringen zitten.

katwax

Quote from: gerard1 on September 26, 2012, 19:49:24
Jammer dat er in Haven altijd van die onnodige afleveringen zitten.
Dat is volgens mij bij zo goed als elke serie. Behalve Sherlock, maar seizoen bestaat maar uit 3 afleveringen :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543