Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MaxxMark

Quote from: wiemelen on September  5, 2012, 09:17:26
ok ... na al die zeer positieve commentaren over Suits hebben mijn vrouw en ikzelf gisteren aflevering 1 seizoen 1 maar eens bekeken.
hhmmm .... wat kan ik zeggen .... we zijn beide niet echt liefhebbers van advocaten series ..... maar wat een leuke serie  ;D
slimme dialogen, leuke plot en soms met een knipoog .... nu te hopen dat de rest van de afleveringen ook zo interessant zijn

Was ook precies mijn ervaring. Het genre is er geen die ik zomaar zou hebben gepakt.
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

alexander2

Boston Legal is ook een geweldige advocatenserie de chemie tussen James Spader en William Shatner is top.
Het lijkt soms te gek voor woorden maar soms komen er uiterst serieuze vraagstukken voorbij deze serie is absoluut niet te vergelijken met die Ally Mc nog wat want dat was pulp.

katwax

Homeland S2 start ook of is reeds begonnen
Sons of Anarchy S5 start 11/09
Dexter S7 is net begonnen en ik ben nog maar net aan S3 begonnen, pfff :)
Breaking bad S5 part1 net gedaan, twijfel nu kijken of wachten tot part 2 begint

Tv gaat weer wat uren mogen draaien :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

alexander2

Homeland S2 start op 30 september.
The newsroom S1 gezien en daar blijft het bij matig stuk altijd die ADHD typjes in en serie a la Ally McBeal vreselijk.
Wat voor serie is dit eigenlijk, een soap of moet het iets serieus voorstellen?

jowi


katwax

Quote from: jowi on September  6, 2012, 14:51:30
Nope, 30 september pas...
Blijkbaar samen met Homeland, toch kort om nog 4 seizoenen te zien :) Net begonnen met S3 :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

JCL


jerrytoet

Quote from: JCL on September  6, 2012, 15:55:57
Iemand de de laatste serie van de gebroeders Scott heeft gezien? De mini-serie Coma.

http://www.imdb.com/title/tt2132641/
nog niet gezien, maar vind de trailer wel gaaf :D

katwax

Quote from: JCL on September  6, 2012, 15:55:57
Iemand de de laatste serie van de gebroeders Scott heeft gezien? De mini-serie Coma.

http://www.imdb.com/title/tt2132641/

Had even reviews gezocht en krijgt slechte commentaren.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

svmnb

Quote from: katwax on September  6, 2012, 16:12:08
Had even reviews gezocht en krijgt slechte commentaren.

De serie is, net als de originele film uit 1978, gebaseerd op het boek van Michael Chrichton.
Het is te hopen dat ze niet hetzelfde plot gebruiken, anders is de verrassing snel over.
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

jowi

Bedankt voor de Suits tips :D had wat moeite om er aan te beginnen, maar ik vind het erg leuk, zit nu al bij S01E10...

AnubisNefer

Quote from: jowi on September 15, 2012, 09:20:02
Bedankt voor de Suits tips :D had wat moeite om er aan te beginnen, maar ik vind het erg leuk, zit nu al bij S01E10...

Het wordt alleen maar leuker!

Iedere karakter staat sterk in zijn schoenen en hebben ieder een uitgesproken karakter! Top serie!
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

bmateijsen

Ik vind het een aanrader, maar totaal een andere serie: Boss. Met Kelsey Grammer als de burgemeester van Chicago. Zeker met de verkiezingen in Amerika op de achtergrond, is dit een serie die veel inkijk geeft in alle drama rondom een verkiezing (weliswaar van een gouverneur, maar toch ;D)

katwax

Quote from: bmateijsen on September 16, 2012, 08:29:22
Ik vind het een aanrader, maar totaal een andere serie: Boss. Met Kelsey Grammer als de burgemeester van Chicago. Zeker met de verkiezingen in Amerika op de achtergrond, is dit een serie die veel inkijk geeft in alle drama rondom een verkiezing (weliswaar van een gouverneur, maar toch ;D)
S2 is ondertussen al bezig. Onlangs de pilot gezien (S1E1), maar deed mij iets teveel denken aan West Wing.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

bmateijsen

Quote from: katwax on September 16, 2012, 10:39:35
S2 is ondertussen al bezig. Onlangs de pilot gezien (S1E1), maar deed mij iets teveel denken aan West Wing.

Klopt... je moet echter voorbij de pilot om het verhaal echt op je in te laten werken. Wat mij betreft helemaal anders dan de West Wing...

Robbo

Recent met veel plezier gekeken naar:
Suits
The bridge
Hell on Wheels
Continuum

Afscheid genomen van:
Boardwalk Empire (halverwege S2)
Touch (goed, maar na 3 afleveringen genoeg ervan)

Begonnen aan, maar niet mijn ding:
Vampire Diaries
Life on Mars

mradem

Ook bezig met Suits. Erg leuk! Verder weer het eea dat begonnen is of bijna gaat beginnen. SOA S5E1 is ook weer super vet! Beetje jammer dat Breaking bad pas weer in 2013 verder gaat..was goed spannend.

m9

yep, de laatste breaking bad was weer magistraal en ik baal ontzettend dat ik tot 2013 moet wachten eer ww geconfronteerd wordt met hank schrader`s bevindingen!




voor de insiders  ;).

RubenV.

Quote from: m9 on September 17, 2012, 03:03:06
yep, de laatste breaking bad was weer magistraal en ik baal ontzettend dat ik tot 2013 moet wachten eer ww geconfronteerd wordt met hank schrader`s bevindingen!




voor de insiders  ;).

Ik ben net begonnen aan seizoen 5, ik heb de eerste 5 afleveringen nu gezien. Misschien begin ik nog maar eens aan seizoen 1. Wat een top serie :clapping:
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

_ MarcelloW _

Ik heb gisteren de pilot van White Collar gezien. Ik moet zeggen, lijkt mij ook een leuke serie!

Het leuke van Breaking Bad is dat er heel veel zaken terugkomen van de eerste seizoenen in de laatsten.
Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

alexander2


rickw

Quote from: m9 on September 17, 2012, 03:03:06
yep, de laatste breaking bad was weer magistraal en ik baal ontzettend dat ik tot 2013 moet wachten eer ww geconfronteerd wordt met hank schrader`s bevindingen!

Hoe bedoel je laatste van het seizoen? Het zijn toch (bijna) altijd 13 afleveringen.

jowi

Quote from: rickw on September 17, 2012, 12:10:11
Hoe bedoel je laatste van het seizoen? Het zijn toch (bijna) altijd 13 afleveringen.
Het zijn er nu 16 begreep ik, maar ze doen het nogal suf, deze zomer krijg je de 1e 8 episodes, volgend jaar de overige 8 van dit 'seizoen'... tsja...

WilcoD

Quote from: jowi on September 17, 2012, 12:15:18
Het zijn er nu 16 begreep ik, maar ze doen het nogal suf, deze zomer krijg je de 1e 8 episodes, volgend jaar de overige 8 van dit 'seizoen'... tsja...

Dat schiet niet op inderdaad, had ze ook liever alle 16 willen zien.

clockwork

in afwachting van:
Dexter
Californication
Mad Men
The Bridge
Borgen
en Homeland

Vermaak ik me nu even met een 'oudje': Six Feet under. Die heb ik op TV helemaal gemist. Ik moet zeggen dat ik even moest wennen maar er nu (einde seizoen 2) helemaal in zit.  :popcorn:
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling