Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

alexander2

Quote from: jowi on August 26, 2012, 22:57:50
Ik heb Suits binnengehaald, maar ik heb eigenlijk eerst nog andere dingen weg te werken... zo moet ik The Borgias S2 nog wegkijken (vanavond aan begonnen, net als Once Upon A Time, leuk!) Boardwalk Empire S2, Broen (The Bridge), nog een paar seizoenen Ugly Betty (jaja campy ik weet het) en staat 'The newsroom' ook op de lijst, en heb ik Bag Of Bones (miniserie) ook nog, en Hatfields & McCoys... en en dan nog Ashes To Ashes (vervolg van de bizar goede Life On Mars)... pff... en dan moet het nieuwe TV seizoen nog losbarsten ;)


Ashes to ashed was een geweldige serie net als Life on mars.
Borgen al gezien?

CZ79

Ik vind Person of Interest ook wel erg goed, gisteravond was volgens mij de eerste uitzending op TV en dat oogde in ieder geval veelbelovend, gelijk heel seizoen 1 maar kijken
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Robert T

Gister ook POI S01E01 gekeken, was wel leuk. de rest staat klaar  :D

Shark vond ik wat minder eerlijk gezegd.
Sony VW95 / Screenint Tab tensioned 110" electrisch scherm / Marantz MM8802a / Parasound HALO A51 / Speakers: MA PL200/PLC150/PL100/SVS SB13 Ultra / Bronnen: Denon HEOS / UD5005 / Dune D1 / PS3

MaxxMark

PoI is inderdaad wel leuk, vroeg me af of de serie nou al gecancelled was of niet. Het was een leuke vul-serie. Maar ben niet zo te spreken over het acteerwerk.


Weet niet of ik S1 nou af heb gekeken, of dat hij op mn backlog is beland :)
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

wiemelen

Verhaal wordt wel iets beter naarmate de serie volgt ... acteerwerk precies ook  ;D
Seizoen 1 is met een leuke cliffhanger geëindigd ... heb wel gelezen dat er een 2de seizoen komt.

alexander2

Quote from: wiemelen on August 27, 2012, 15:05:32
Verhaal wordt wel iets beter naarmate de serie volgt ... acteerwerk precies ook  ;D
Seizoen 1 is met een leuke cliffhanger geëindigd ... heb wel gelezen dat er een 2de seizoen komt.

Hier wordt het zeer goed bijgehouden of een serie doorgaat of niet.
POI krijgt een S2.

Xstream

PoI werd idd steeds beter gedurende het seizoen. Bij 't einde had ik toch weer van crap, dat was 't weer.

QuotePer 1 sept. start het nieuwe seizoen van Doctor Who. Ik ben benieuwd.
Doctor Who kijk ik ook naar uit idd :)
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

jerrytoet

Quote from: wiemelen on August 27, 2012, 15:05:32
Verhaal wordt wel iets beter naarmate de serie volgt ... acteerwerk precies ook  ;D
Seizoen 1 is met een leuke cliffhanger geëindigd ... heb wel gelezen dat er een 2de seizoen komt.
hmmm, ik ben er na een paar afleveringen mee gestopt bij seizoen 1, vond het toch maar een beetje "van hetzelfde"... misschien toch nog maar een kans geven

Xstream

Quote from: jerrytoet on August 28, 2012, 21:40:04
hmmm, ik ben er na een paar afleveringen mee gestopt bij seizoen 1, vond het toch maar een beetje "van hetzelfde"... misschien toch nog maar een kans geven
Ik had 't zelfde. Was na 6 eps afgehaakt dacht ik. Later toch weer 's opgepakt en ontwikkeld zich toch leuker dan ik dacht. Al wil ik ook weer niet zeggen dat 't een top serie is, maar toch wel bovengemiddeld.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

jowi

Quote from: Teejoo on August 24, 2012, 14:32:35
Weet iemand nou een goede site die de nieuwe startdata op een rijtje heeft staan?
Ik moest even zoeken dus het kostte wat tijd maar dit is wel een hele fraaie: http://www.pogdesign.co.uk/cat/

WilcoD


MaxxMark

deze week overigens "The Newsroom" S1 in zijn geheel doorgewerkt (deze week was ook s1 finale). Ook een aanrader. HBO, dus eigenlijk gegarandeerd al goed ;)


Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

Xstream

Quote from: MaxxMark on September  1, 2012, 01:48:52
deze week overigens "The Newsroom" S1 in zijn geheel doorgewerkt (deze week was ook s1 finale). Ook een aanrader. HBO, dus eigenlijk gegarandeerd al goed ;)
Tja, het ging een beetje met ups en downs vond ik. Lang niet zo solide en sterk als menig ander HBO productie.
Wel vond ik 't 2e deel van het seizoen weer de goede kant op gaan. Maar al met al heb ik toch wel een beetje 't gevoel alsof er vrij weinig gebeurt.

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.



True Blood S5 afgekeken. Het begint wel meer en meer een eigen leven te leiden. De regels worden gebogen en steeds meer mafheid geintroduceerd, maar ik vond 't toch wel weer een vermakelijk seizoen. S6 zal ongetwijfeld nog maffer worden. Toch allemaal niet meer zo sterk als de 1e 2 seizoenen imo.


HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

svmnb

Een nieuwe serie, Copper, bevalt mij wel. Speelt zich af in New York rond 1860. Veel ruige karakters, doet wat denken aan Deadwood.
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

gerard1


riwi

Quote from: gerard1 on September  1, 2012, 21:32:33
Deadwood, dat is een serie die ik echt mis.

Yep en het beroerde is dat ik hem eens gedelete heb wegens ruimte gebrek..
Ik zal Copper eens downloaden. En POI ook.

Xstream

Vergeet dan ook "Justified" niet mocht je die nog niet gezien hebben.
Zitten veel herkenbare situaties, en acteurs in, van Deadwood. Voor m'n gevoel dezelfde makers, maar heb dat nooit uitgezocht eigenlijk.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

GH


jowi

Quote from: riwi on September  1, 2012, 22:39:10
Yep en het beroerde is dat ik hem eens gedelete heb wegens ruimte gebrek..
Ik zal Copper eens downloaden. En POI ook.
Heb deadwood als bluray voor je mocht je interesse hebben ;) alledrie seizoenen, 3 blurays per seizoen :)

Robbo

Net begonnen met Hatfields & McCoys.  Prima serie,kijkt lekker weg met afleveringen van 100 minuten. 

Een tip die ik hier gevonden heb 'Suits'.  Was een hele goede.  Wat een heerlijke serie.   Donna de secretaresse is echt geweldig.

jerrytoet

suits lijkt me zo saai... maar zo te horen moet dit ook een goede serie zijn...

tell me, suits in een notendop?

MaxxMark

Quote from: jerrytoet on September  3, 2012, 12:05:57
suits lijkt me zo saai... maar zo te horen moet dit ook een goede serie zijn...

tell me, suits in een notendop?

In een notendop en kern-kennis spoiler intensief, alleen lezen als je de eerste paar afleveringen vergalt wilt zien worden, thy be warned:

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

bmateijsen

Gisteren aan Suits begonnen, had hem al een tijd staan... Ik vind het erg leuk!

JCL

Suits is er leuk inderdaad.

Met name de dialogen en de chemie tussen de protogé en de meester zijn leuk! Soms wat lastig om helemaal te doorgronden omdat wij de Amerikaanse rechtsstaat niet kennen, maar daarom niet minder leuk. Kortom: aanrader!

Ben gisteren begonnen met de eerste aflevering van het 2e seizoen. Ben benieuwd wat het gaat brengen, als ik het hier zo lees gaat het wel traag van start (hoewel ik de eerste aflevering prima te genieten vond).

wiemelen

ok ... na al die zeer positieve commentaren over Suits hebben mijn vrouw en ikzelf gisteren aflevering 1 seizoen 1 maar eens bekeken.
hhmmm .... wat kan ik zeggen .... we zijn beide niet echt liefhebbers van advocaten series ..... maar wat een leuke serie  ;D
slimme dialogen, leuke plot en soms met een knipoog .... nu te hopen dat de rest van de afleveringen ook zo interessant zijn