Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

blueznl

- Supernatural (maar ik ga pas kijken als seizoen 6 / 7 / ... ook een wrap up hebben, geen zin in een teleurstelling na de goede finale van 5)
- Haven
- Fringe (nog een half seizoen waarin de makers de kans krijgen eea. af te ronden, ik ben benieuwd)
- Lost Girl (omdat er geen Buffy meer is :-))
... Zomaar een thuis servertje met XBMC / DLNA / TVersity / Serviio / SqueezeBox / WOL etcetera? Dan heb je twee opties: psychotherapie, of http://bluez.home.xs4all.nl/datatalk/mediasoup%201.htm#top ...

Xstream

Allemaal series waar ik niet doorheen kwam ... of op afhaakte op een gegeven moment.
Behalve Lost Girl, dat zegt me niks.

Maar ik merk dat ik in 't Sci-Fi genre toch wel snel moeite heb met bepaalde dingen. Als een serie zichzelf heel serieus neemt, maar niet in staat is 't geloofwaardig te maken, zoals bij Fringe bijv. Dan haak ik snel af. Ik kan daar echt niet tegen. Dat gezever met logica die kant nog wal raakt, of iig de onderbouwing niet krijgt om 't iig geloofwaardig te maken. Ik zie die professor van Fringe nog 10 min vol lullen zonder daadwerkelijk wat te zeggen. Puur zinspelen op 't feit dat 't publiek 't gewoon wel aanneemt, of je zoveel onzin uitkraamt dat niemand uberhaupt meer snapt waar 't over gaat.

Gek genoeg trek ik series als Eureka en Warehouse 13 enzo dan weer wel. Productie is prut, verhaallijnen en acteerwerk ook ... geloofwaardig? Totaal niet. Maar het verschil is dat ze zichzelf ook totaal niet serieus nemen. Vaak ook met leuke karakters, gezellig sfeertje, beetje lol trappen enzo ... Dan neem ik 't gewoon niet zo nauw. Bakkie erbij en kijken maar. Het gaat me dan ook vaak veel meer om de karakters, welke me totaal niks doen in series als Fringe.

Wil niet zeggen dat ik geen enkele serieuze Sci-Fi trek. BSG, Heroes in 't begin, X-Files vroeger etc ... Maar die waren ook in staat een hele eigen wereld te creëren. Met bovendien enige logica en sterke karakters.

En natuurlijk Firefly en Red Dwarf om niet te vergeten, classics! :-)
Die laatste eerdaags nog maar 's een keer kijken. Blijft geniaal, hehe.

Maargoed, ieder z'n ding ...
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

T_I

Quote from: Xstream on August 23, 2012, 21:57:34En natuurlijk Firefly en Red Dwarf om niet te vergeten, classics! :-)
Die laatste eerdaags nog maar 's een keer kijken. Blijft geniaal, hehe.

Best wel.


Per 1 sept. start het nieuwe seizoen van Doctor Who. Ik ben benieuwd.
Met vriendelijke groet,

The Insane
Stereo'tje

Teejoo

Weet iemand nou een goede site die de nieuwe startdata op een rijtje heeft staan?

_ MarcelloW _

Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

ccpl

Falling Skies
Blue Bloods
Lost Girl
Greys Anatomy
Hell on wheels
Pawn Stars
Storage Wars
Touch
Big bang theory
Dexter
Mad Men
Game of Thrones

apogeefreak

Weet niet of hij al genoemd was maar een positieve verassing is: Teen Wolf. Ook seizoen twee was leuk al was de eerste leuker.
701s->runco933->8500ultra->hd1->hd350->vw100->cinemax->9500mp->909splitpack+kuro

apogeefreak

Continuum is ook wel leuk o ja en Alpha's
701s->runco933->8500ultra->hd1->hd350->vw100->cinemax->9500mp->909splitpack+kuro

riwi

http://www.tv.com/news/tv-coms-10-most-anticipated-new-shows-for-fall-2012-29392/

Ben and Kate (Fox)  When it's on: Mondays at 10pm starting September 17
Vegas (CBS) When it's on: Tuesdays at 10pm starting September 25
Hunted (Cinemax) When it's on: Fridays at 10pm starting October 19
Arrow (CW) When it's on: Wednesdays at 8pm starting October 10
Coma (A&E; miniseries) When it's on: September 3 and 4 at 9pm
The Mindy Project (Fox) When it's on: Tuesdays at 9:30pm starting September 25
Elementary (CBS) When it's on: Thursdays at 10pm starting September 27
Go On (NBC) When it's on: Tuesdays at 9pm starting September 11
Nashville (ABC) When it's on: Sundays at 10pm starting October 2
Last Resort (ABC) When it's on: Thursdays at 8pm starting September 27

Ik kijk voor de bestaande series altijd in frutselizer voor de uitzenddata. Die haalt het van de www.thetvdb.com dacht ik.

apogeefreak

701s->runco933->8500ultra->hd1->hd350->vw100->cinemax->9500mp->909splitpack+kuro

MaxxMark

Ben afgelopen zondag op aanraden van vrienden/bekenden begonnen aan Suits.

En ik ben nu al helemaal bij :) 2 seizoenen 12+10eps (laatste 2 komen nog) a 42 minuten. Ik vind het helemaal tof!

En dat terwijl ik helemaal niet van dat type serie ben!
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

alexander2


gsuk

Quote from: MaxxMark on August 24, 2012, 20:07:49
Ben afgelopen zondag op aanraden van vrienden/bekenden begonnen aan Suits.

En ik ben nu al helemaal bij :) 2 seizoenen 12+10eps (laatste 2 komen nog) a 42 minuten. Ik vind het helemaal tof!

En dat terwijl ik helemaal niet van dat type serie ben!

episode 10 was wel weer briljant.

En ook de laatste van het Seizoen!!!!
Tot Januari

groetjes Emile
Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

BvdH

Helaas is S2 inderdaad klaar, was toch wel me standaard vrijdagavond vermaak geworden. Overall had seizoen 2 wel een beter verhaal door de afleveringen heen. Op naar seizoen 3!

JCL

Op aanraden van jullie ook Suits gedownload. Ben erg benieuwd, season 1 promo zag er goed uit!

riwi

Quote from: gsuk on August 25, 2012, 01:57:25
En ook de laatste van het Seizoen!!!!
Tot Januari

Inderdaad. Op 1-1-2013 komt er een episode S02E11. Vreemd. Lijkt een beetje op wat ze met breaking bad doen het seizoen in 2 stukken te splitsen. Vind ik jammer want ik kijk liever de hele rits achter elkaar door.

m9

http://www.imdb.com/title/tt0805666/

voor diegenen die suits leuk vinden is shark een echte aanrader.

met james woods kun je uiteraard moeilijk fout gaan.

Etiennevh

Zit te wachten op een deel 2 van de serie Homeland. Erg spannend :)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

alexander2

Quote from: m9 on August 26, 2012, 14:34:18
http://www.imdb.com/title/tt0805666/

voor diegenen die suits leuk vinden is shark een echte aanrader.

met james woods kun je uiteraard moeilijk fout gaan.

bedoel je niet Jeri Ryan. :D

jowi

Quote from: JCL on August 26, 2012, 04:52:17
Op aanraden van jullie ook Suits gedownload. Ben erg benieuwd, season 1 promo zag er goed uit!
Ben de serie ook aan het binnenhalen; ben benieuwd. Heb er nog niets van gezien.

_ MarcelloW _

Suits is erg leuk. Maar breaking bad (nu s.5) is wat mij betreft nr. 1

Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

alexander2

Quote from: jowi on August 26, 2012, 15:12:12
Ben de serie ook aan het binnenhalen; ben benieuwd. Heb er nog niets van gezien.

Krijg je geen spijt van Jowi is een leuke serie.

Robert T

hm, had suits ook al ergens aangeraden eerder in dit topic, leuk te zien dat ik niet de enige ben dat seizoen 2 erop it, nu maar eens shark downloaden!
Sony VW95 / Screenint Tab tensioned 110" electrisch scherm / Marantz MM8802a / Parasound HALO A51 / Speakers: MA PL200/PLC150/PL100/SVS SB13 Ultra / Bronnen: Denon HEOS / UD5005 / Dune D1 / PS3

jowi

Ik heb Suits binnengehaald, maar ik heb eigenlijk eerst nog andere dingen weg te werken... zo moet ik The Borgias S2 nog wegkijken (vanavond aan begonnen, net als Once Upon A Time, leuk!) Boardwalk Empire S2, Broen (The Bridge), nog een paar seizoenen Ugly Betty (jaja campy ik weet het) en staat 'The newsroom' ook op de lijst, en heb ik Bag Of Bones (miniserie) ook nog, en Hatfields & McCoys... en en dan nog Ashes To Ashes (vervolg van de bizar goede Life On Mars)... pff... en dan moet het nieuwe TV seizoen nog losbarsten ;)

riwi

Ik heb Shark nog staan ergens. Nog nooit aan toe gekomen. Net als Jowi zegt : veel backlog :)
meestal ben ik niet zo van de courtroom drama's, maar Suits is dat ook eigenlijk niet.

Alleen de eerste 2 ep's van Shark had ik niet in HD kunnen vinden. Dat weerhoud mij ook een beetje : no HD, no go ;) Ik zal nog eens zoeken.