Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

modde239

Quote from: cz79 on July 22, 2012, 23:01:44
Is het al zeker dat Alcatraz S2 gecancelled is? Ik zou het erg jammer vinden want ik vond het een erg leuke en spannende serie.
Misschien toch maar weer eens een begin maken met Tour of Duty, dat vodn ik vroeger echt een geweldige serie

Yep Alcatraz seizoen 2 zeker gecancelled....

http://www.scifinow.co.uk/news/alcatraz-season-2-cancelled-in-favour-of-touch-season-2/

CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Xstream

Quote from: cz79 on July 22, 2012, 23:01:44
Is het al zeker dat Alcatraz S2 gecancelled is? Ik zou het erg jammer vinden want ik vond het een erg leuke en spannende serie.
Misschien toch maar weer eens een begin maken met Tour of Duty, dat vodn ik vroeger echt een geweldige serie
Haha, Tour of Duty. Ik weet nog dat ik dat als kind geweldig vond en werd toen gecancelled vanwege 1 of andere oorlog (weet niet eens meer welke).
Was er ziek van ...
Paar jaar later weer 's gezien, herhaling, en men ... was toch wel slecht, toch anders dan ik me herinnerde :-)
Niettemin veel nostalgie :D
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

LeonArdusS

GCB - good Christian Bitches
Heel groot succes maar toch maar 1 serie omdat het gelovige America de realiteit niet aan kan.
HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

CZ79

Quote from: Xstream on July 23, 2012, 12:50:28
Haha, Tour of Duty. Ik weet nog dat ik dat als kind geweldig vond en werd toen gecancelled vanwege 1 of andere oorlog (weet niet eens meer welke).
Was er ziek van ...
Paar jaar later weer 's gezien, herhaling, en men ... was toch wel slecht, toch anders dan ik me herinnerde :-)
Niettemin veel nostalgie :D

Ik begin gewoon met een paar afleveringen en dan zie ik wel of ik het aankan  :D
Slechter dan 'the Unit' kan het toch niet zijn
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Xstream

Begonnen met de nieuwe HBO serie "The Newsroom". Ik moet zeggen, 't begin is zeer sterk. Goeie en snelle dialogen, sterk acteerwerk (Jeff Daniels is op z'n best) en goed in beeld gebracht.
Hoop dat 't zich interessant blijft ontwikkelen.

http://www.imdb.com/title/tt1870479/
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

svmnb

Quote from: Xstream on July 29, 2012, 21:09:15
Begonnen met de nieuwe HBO serie "The Newsroom". Ik moet zeggen, 't begin is zeer sterk. Goeie en snelle dialogen, sterk acteerwerk (Jeff Daniels is op z'n best) en goed in beeld gebracht.
Hoop dat 't zich interessant blijft ontwikkelen.

http://www.imdb.com/title/tt1870479/

De pilot was idd erg sterk. De afleveringen die volgen verzanden in relatie geneuzel.
Een groot deel van de schrijvers is eruit geflikkerd, dus misschien trekt het nog wat bij. Op dit moment is het een girlie rom-com serie.
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

Xstream

Quote from: svmnb on July 30, 2012, 08:36:27
De pilot was idd erg sterk. De afleveringen die volgen verzanden in relatie geneuzel.
Een groot deel van de schrijvers is eruit geflikkerd, dus misschien trekt het nog wat bij. Op dit moment is het een girlie rom-com serie.
Ja, inderdaad. Het wordt daarna wat minder. Op zich niet erg als er relaties zijn of ontstaan, maar het is ook wel direct dat huisje boompje beesje geneuzel.
Al kreeg ik bij Afl. 4 weer goede hoop dat er weer een serieus onderdeel werd aangesneden. Alleen was 't niet helemaal zo goed gedaan als had gekund op 't einde.

M'n grootste vrees bij deze serie was Emily Mortimer. Toen ik haar zag dacht ik meteen van nee he, niet zij. Ze kan eigenlijk gewoon niet acteren (vind ik). En als je haar dan ook nog zo'n gefrustreerd en over-emotioneel karakter geeft wordt 't er niet beter op.

Maargoed, tis HBO, dus ik heb er goede hoop op dat ze er weer wat van gaan maken. Er zit genoeg in. Ze moeten ook niet vervallen in een nieuws journaal, maar dan geacteerd.
Hopelijk gaan de nieuwe schrijvers er wat van maken dan :-)

Ze moeten 't meer proberen te brengen zoals in de film "The Insider", want die suggestie zit er wel in (had ik meteen bij de pilot).

HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

riwi

Quote from: cz79 on July 25, 2012, 21:17:48
Slechter dan 'the Unit' kan het toch niet zijn

Waaaat..?? The Unit was toch hardstikke leuk :) Met de president uit 24 :) Ik vond Unit erg leuk, alle 5 seizoenen met plezier gekeken. Heb ze nog staan in mpeg2 ts files.

newsroom wil ik ook gaan proberen/kijken.

eduard

Afgelopen week begonnen met Sinbad en met Perception. 2 kompleet verschillende series maar opzich wel leuk tijds verdrijf. Ik heb ook de afgelopen tijd naar 3 maal 3 afleveringen van Wallander gekeken (bbc editie van een zweedse politie serie) Ik vond deze best leuk weer eens want anders dan het VS geweld.

Eduard

jerrytoet

newsroom lijkt me ook wel wat... is er al iets bekend over een seizoen 2 of misschien zelfs al een 3? anders maar even seizoen 1 afwachten en kijken of het gecancelled wordt of niet.

svmnb

Quote from: jerrytoet on July 30, 2012, 23:16:18
newsroom lijkt me ook wel wat... is er al iets bekend over een seizoen 2 of misschien zelfs al een 3? anders maar even seizoen 1 afwachten en kijken of het gecancelled wordt of niet.

HBO heeft al na een of twee afleveringen een tweede seizoen besteld, dus ze zien er wel brood in.
Als er zo vroeg in het eerste seizoen al een aantal schrijvers worden uitgegooid, vrees ik echter het ergste.
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

MaxxMark

Zijn er al andere mensen begonnen aan "Continuum"?

SciFi serie. Eerste paar ep's is een beetje wennen. Maar daarna vind ik het zeer aardig worden! Ik twijfel alleen of ze het verhaal nu bewust goed doen, of dat ze het perongeluk goed doen en dat het toeval is dat het verhaal goed uit de verf komt :)
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

Xstream

Quote from: MaxxMark on August  2, 2012, 00:32:38
Zijn er al andere mensen begonnen aan "Continuum"?

SciFi serie. Eerste paar ep's is een beetje wennen. Maar daarna vind ik het zeer aardig worden! Ik twijfel alleen of ze het verhaal nu bewust goed doen, of dat ze het perongeluk goed doen en dat het toeval is dat het verhaal goed uit de verf komt :)
Aan begonnen, maar nog niet vervolgt. Viel in slaap bij de 2e ep. Dus ik was of echt heel moe, of vond er geen zak aan :) Vond 't tot daar iig een beetje simpel en amateuristisch overkomen. Maar wat niet is kan nog komen.
Zal 'm nog eens oppakken. Vanavond ff denk.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

MaxxMark

Ja dat was ook wel een beetje het gevoel dat ik in de eerste ep(s) had. Daar er weinig SciFi series op TV komen ben ik toch blijven kijken. Op het moment kijk ik wel een beetje uit naar een nieuwe EP er van (maar dat is niet heel vreemd aangezien het zomerstop is en er zeer weinig nieuws langs komt :P)
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

Xstream

Nou, ep 4 gezien, weer in slaap gevallen. Kan toch geen toeval zijn, wel even terug gespoeld en opnieuw gekeken.
Er zitten toch net teveel dingen in die niet kloppen. Continuiteit laat ook nogal te wensen over. (Verkeerde naam gekozen denk ;))
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


Acteer werk ben ik ook niet kapot van. Sfeer ook maar matig. SFX nog redelijk gezien de rest van de setup. Gimmicks vind ik dan weer behoorlijk lomp.
Wordt 't nog beter, of is 't dan gewoon niks voor mij?
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

MaxxMark

@xstream; kind-of spoiler:

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


Wat grovere overall-serie-spoiler voor als je het echt zat bent:
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

Xstream

Ok, thanks. Ik kijk nog wel een paar afl. Misschien komt de klik nog :)
Er is verder inderdaad toch niet zoveel. Behalve de zomer series, maar die kijk ik 't liefst pas als ik een heel seizoen kan kijken.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

MaxxMark

Voor mij hoef je het niet te doen natuurlijk :P Ieder z'n ding.

Ben wel benieuwd wat anderen er van vinden. Ik hoor van meerdere kanten enigszins positieve geluiden. Maar als er meer sceptische mensen zijn, dan zal de serie wel weer een kort leven beschoren zijn...

Het blijft voor mij altijd een raadsel waarom bepaalde series wel en anderen niet aanslaan. Er is een hoop crap wat het 3+ seizoenen volhoud en er zijn juweeltjes die ter nauwer nood S1 doorkomen en vervolgens zo snel als mogelijk is de prullenbak in worden gestampt.
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

Xstream

Yup, het blijft vreemd.
Een groot deel is toch wel marketing en tijd van uitzending denk.

Die prut series worden vaak groot aangekondigt, relatief grote producties, vaak weinig creativiteit, vol met cliche's die doorgaans werken. En de juweeltjes zijn vaak ook onverwachts, hebben vaak een minder commerciele / gebruikelijke opvatting waardoor die origineel is, maar aan het gewone volk voorbij gaat omdat ze geen fatsoenlijke uitzend tijd krijgen en als 't niet direct scoort afgebrand worden. Want zo'n bobo heeft z'n belang in iets anders zitten.

IMO gaat het vaak zo, nu heb ik wel ervaring bij de NL TV, maar de Amerikaanse is nog even wat erger denk:

- Succesvolle serie is afgelopen (denk aan 24, lost e.d.). TV maatschappij denkt shit, we hebben weer zoiets nodig. Er wordt n.a.v. dat concept weer wat nieuws geschreven. Vaak met tijdsdruk, met schrijvers die vast zitten in dat concept en niet meer creatief out of the box kunnen denken. Dan krijg je dus series als The Event e.d. Worden groots aangekondigd, want dat moet de nieuwe hit worden. Maar 9 vd 10 keer werkt 't gewoon niet zo. Al slikt helaas een groot deel van de bevolking gewoon. Die kijken 't gewoon omdat het hun wordt verteld. Al zijn er gelukkig zat van dit soort series die 't dan toch niet vol houden.

Terwijl de beste series vaak degene zijn waar jaren al over gebroed is. Een goed idee, goed uitgewerkt, en vervolgens gepitched aan een TV maatschappij (vaak ook nog door onbekende mensen). Die zien er wel wat in, maar durven het maar zelden aan om zoiets op prime-time te gooien. Dat moet zich eerst bewijzen op 1 of ander wazig tijdstip. Het is eigenlijk zo krom als wat. Het is ook bureaucratie en politiek. Je kunt zo'n pilot toch bekijken en 't daarop oordelen? Maar die mensen zitten al zo vast in 't gebruikelijke, hun belangen, vriendjes politiek e.d. dat 't allang niet meer om kwaliteit gaat.

Ik heb het zelf wel ervaren in NL. Ik zat gewoon op de Internet afdeling, maar liep vaak over de vloer bij de programma leiders. Met name bij V8TV, werd later Veronica.
Dan keek ik weleens mee met nieuwe series of programma's waarop ze dan moesten beoordelen of ze 't gingen aanschaffen / uitzenden. En daar had ik dan een mening over. En was ook niet bang om die te delen. Met de mensen van V8 had ik een goede relatie, dus dat ging vrij makkelijk. Zeker toen na een paar tips de kijkcijfers waren verdubbeld. En ik paste in de doelgroep, dus dat hielp wel.

Die lui zitten zo vast in hun werk, zo in de box, dat ze gewoon niet meer zien wat leuk en goed is. En dat 't niet gaat om reputatie, of wat ze in het verleden gepresteerd hebben, maar gewoon: is 't goed genoeg.

Hadden ze bijvoorbeeld 2 making offs ten tijde van een nieuwe Bond film. Werd er een oudere bond uitgezonden, samen met een making off ervoor en erna. 1 op prima time, anders middernacht ergens. Dus ik zeg, deze is vlot, snel, vol actie en dus leuk. Die andere was saai en suf met allemaal interviews. Ik zeg, neem die actie versie eerst.
Maar nee, ze namen degene die 't "veiligst" was, die meer ging zoals 't hoort bij een making off. En ook duurder was in aanschaf (totaal niet relevant imo).
Het grappige was wel dat mijn making off beter werd bekeken, ook al was die na 12-en. Dus vanaf dat moment begonnen ze me steeds meer serieus te nemen. Kreeg ook baanaanbod als programma assistent om zo door te groeien. Niet op ingegaan overigens.

Zo'n programmaleider kijkt gewoon naar andere dingen op een gegeven moment. Is ook moe en lui. Kan niet meer helder oordelen. Denkt alleen maar, deze was 2x zo duur, dus die zal wel beter zijn. En zijn dan bijv. ook ouder, snappen niet eens meer wat hun doelgroep wil (mits 't een "jonge" zender is).

Nu is 't in NL vrij simpel allemaal, en niet te vergelijken met de US. Daar zijn de producties groter en produceren ze dingen die wij alleen maar kopen en beoordelen. Dan zijn de belangen nog groter, want ze hebben erop gegokt en pakt niet uit. Zijn ze toch eerder geneigd het nog een seizoen te geven, in de hoop dat hun eer overeind blijft. Tunnel visie en politiek.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

MaxxMark

cool verhaal. Daarop voortbordurend, stel dat je wel was ingegaan op het aanbod. Hoe zou je dan voorkomen dat je zelf zou verzanden in die mindset? Je was op dat moment wel hip & happening, maar wat als je 5 jaar in dat wereldje zou zitten? Zou je dan ook niet veranderd zijn (beroepsdeformatie ;) ) en misschien ook narrow-minded geworden zijn?

Aan de andere kant hoeft het niet persé te zijn dat het 'verzanden' is, maar dat je mindset gewoon anders is. Dat helpt natuurlijk ook flink.


Om op de series terug te komen; wat mij vaak opvalt aan series is dat een S1 ingezet wordt met het idee 'we hebben goud in handen' vervolgens wordt S1 uitgesmeerd over zo veel mogelijk ep's en worden er veel huisje-boompje-beesje afleveringen gemaakt met maar zo nu en dan een rode draad EP. Vervolgens vallen kijkcijfers tegen en gaan ze naar het eind van het seizoen opeens bedenken dat ze het mogelijk niet halen, en trekken dan pas alles uit de kast om kneiter goeie EP's neer te zetten. Helaas is het dan al te laat en is de serie gedoemd te falen. Dubbel zuur is dan dat de die-hards vervolgens de coole ep's zien en balen dat het afgelopen is

Een aantal series (zowel goed als slecht) die naar mijn mening naar het einde toe (te laat) beter/interessant werden  (waarbij 'beter' in relatie staat tot de kwaliteit van de serie) :
- Star Trek Enterprise; bleef heel lang in het ST stramien (huisje boompje planeetje crisisje ) en pas in het laatste seizoen kwamen de overkoepelende verhalen
- The Event; na de laatste EPs was ik toch aardig benieuwd hoe het verder zou gaan
- Terra Nova; Laatste 2 of 3 eps begonnen eindelijk ergens over te gaan
- StarGate: Universe; Ook weer heel lang vast gehouden aan die nutteloze filler EP's en pas naar het eind toe afleveringen tof gemaakt

Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

Xstream

Quote from: MaxxMark on August  4, 2012, 20:16:30
cool verhaal. Daarop voortbordurend, stel dat je wel was ingegaan op het aanbod. Hoe zou je dan voorkomen dat je zelf zou verzanden in die mindset? Je was op dat moment wel hip & happening, maar wat als je 5 jaar in dat wereldje zou zitten? Zou je dan ook niet veranderd zijn (beroepsdeformatie ;) ) en misschien ook narrow-minded geworden zijn?
Ongetwijfeld. Zoiets hou je ook niet tegen, al heeft de 1 er meer last van als de ander. Je komt altijd op een punt dat je verzadigt raakt.
Daarom was 't op zich ook alleen maar goed dat ze m'n kritiek en mening aan bord namen. Dat maakte hun ook weer fris en gaf een nieuw perspectief. Bij SBS6 en NET5 ging dat toch een stuk moeizamer. Die voelde zich te groot om zo'n snotneus serieus te nemen. Al waren dat ook zenders die mij minder lagen.

Ik merk 't nu ook in m'n werk. Als ik ergens lang mee bezig ben, of te geforceerd door tijdsdruk e.d., dan verlies je gewoon creativiteit, een frisse blik. Ik herken dat wel en kom er vooralsnog met trucjes daar wel weer uit, of door gebruik maken van mensen om me heen. De ene situatie werkt dat beter als de ander.

Quote from: MaxxMark on August  4, 2012, 20:16:30
Om op de series terug te komen; wat mij vaak opvalt aan series is dat een S1 ingezet wordt met het idee 'we hebben goud in handen' vervolgens wordt S1 uitgesmeerd over zo veel mogelijk ep's en worden er veel huisje-boompje-beesje afleveringen gemaakt met maar zo nu en dan een rode draad EP. Vervolgens vallen kijkcijfers tegen en gaan ze naar het eind van het seizoen opeens bedenken dat ze het mogelijk niet halen, en trekken dan pas alles uit de kast om kneiter goeie EP's neer te zetten. Helaas is het dan al te laat en is de serie gedoemd te falen. Dubbel zuur is dan dat de die-hards vervolgens de coole ep's zien en balen dat het afgelopen is

Een aantal series (zowel goed als slecht) die naar mijn mening naar het einde toe (te laat) beter/interessant werden  (waarbij 'beter' in relatie staat tot de kwaliteit van de serie) :
- Star Trek Enterprise; bleef heel lang in het ST stramien (huisje boompje planeetje crisisje ) en pas in het laatste seizoen kwamen de overkoepelende verhalen
- The Event; na de laatste EPs was ik toch aardig benieuwd hoe het verder zou gaan
- Terra Nova; Laatste 2 of 3 eps begonnen eindelijk ergens over te gaan
- StarGate: Universe; Ook weer heel lang vast gehouden aan die nutteloze filler EP's en pas naar het eind toe afleveringen tof gemaakt

Ik heb geen van allen tot 't einde vol gehouden, of niet eens gekeken. :)
Ik vond Firefly geweldig ... was ik echt ziek van dat ze die cancelde. Maar die werd gewoon pas te laat opgepakt door 't publiek, eigenlijk toen die in de re-run kwam en hij al gecanceled was.

Maar tis soms nu eenmaal zo. Ik snap ook niet dat series als Falling Skies in de "lucht" blijft en series als Awaken e.d. na een seizoen, eigenlijk al eerder, besloten wordt de stekker eruit te trekken. Uiteindelijk moet 't ook gewoon scoren. Sommige series kosten toch 1 miljoen per afl. Als 't dan niet scoort wordt 't natuurlijk best een kostenpost.

Overigens, ik vond "Episodes" een erg leuke serie. Dat gaat juist een beetje daarover. Over een Engelse serie die ze willen remaken in de US, maar al snel komen ze erachter dat de serie structureel verkracht wordt.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Robert T

Iemand Suits al gezien? Seizoen 2 loopt nu, vorige week eens geprobeerd en zo'n beetje in 1x alle afleveringen gekeken van seizoen 1. Erg vermakelijk, het leek even een beetje een voorspelbaar geheel te worden maar in seizoen 2 is er een groter verhaal gaande behalve de verhaaltjes per aflevering..

Nu maar even the newsroom gaan proberen..

Althans, totdat Criminal Minds en Dexter weer beginnen..
Sony VW95 / Screenint Tab tensioned 110" electrisch scherm / Marantz MM8802a / Parasound HALO A51 / Speakers: MA PL200/PLC150/PL100/SVS SB13 Ultra / Bronnen: Denon HEOS / UD5005 / Dune D1 / PS3

Xstream

Yup, Suits is ook leuk. S1 was ik ook in een zucht doorheen. S2 moet ik btje inkomen. Blijft leuk, maar verwacht wel iets meer (spannende) ontwikkelingen nog. Maar 't kabbelt lekker door.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

MaxxMark

Yep Episodes kwam ook to mind. En firefly ook. Al is FireFly ondertussen al een flinke poos geleden. Heb het gevoel dat er sindsdien een boel veranderd is in de serie wereld.

Met Falling Skies is het volgens mij gewoon zo dat het komt omdat Steven Spielberg er achter zit en er een hoop geld achter staat. Het zou me niets verbazen dat die serie gewoon door gaat tot het einde.

Falling Skies zit ook echt vol met Steven Spielberg cliche's, al is het ietsje afgezwakt in vergelijking met het begin.

Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com