Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

wiemelen

Heb net een paar afleveringen gezien van "The exes" met o.a. Kristen Johnsten.
Leuke comedy serie en goed acteerwerk.
Goede overbrugging naar het nieuwe seizoen van "2 broke girls" en natuurlijk "The Big Bang Theory"

Xstream

Quote from: m9 on July  6, 2012, 11:13:31
sinds gisteren begonnen met de serie it`s always sunny in philadelphia.

zijn allemaal afleveringen van zo`n 22 a 23 minuten en kijken erg makkelijk weg als ik het zo vrij uit mag drukken.

http://www.imdb.com/title/tt0472954/
Gave serie idd. Alleen merkte ik wel dat ik na een paar seizoenen er een beetje klaar mee was. Zit dan toch te weinig nieuwigheid / ontwikkeling in om geboeid te blijven. Maarja, ik keek er ook gerust een zooi achter elkaar, dan heb je dat ook sneller.

The Borgias met S2 bezig. Moeilijk om een mening te vormen. Enerzijds is 't wel leuk, maar anderzijds erger ik me aan bepaalde dingen. De karakters zijn niet zo heel boeiend. Jeremy Irons vind ik met name niet zo sterk persoonlijk, had wel betere kunnen verzinnen. Verder zijn de plotjes en verhaallijnen me wat te lineair, voorspelbaar en simpel. Toch ben ik al in S2, dus ach, 't kijkt wel prima weg op zich. Alleen er had wel meer in gezeten. Ik vond "Rome" een stuk sterker iig. Wat wel goed gedaan is zijn de battles e.d. Voor een TV serie best een groots gevoel.

HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

larzie

Ik volg nu True Blood. Serie met allemaal bovennatuurlijke wezens. Best een leuke serie. :) Ook volg ik de animaties Tron en Naruto.

Heb inmiddels volledige serie gezien van: The Wire, Breaking Bad en Rome (welke is gestopt)

Wacht nog op de vervolgseries van: Game of Thrones, Dexter, Sherlock, Alcatraz, The Walking Dead, Merlin en Spartacus.
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

alexander2

Bijna klaar met S2 The Killing godzijdank wat een slecht seizoen dat geneuzel met haar kind ook wordt het steeds ongeloofwaardiger. :(
Wat een contrast met S1.

Kjelt

Quote from: larzie on July 10, 2012, 10:57:59
Ik volg nu True Blood. Serie met allemaal bovennatuurlijke wezens. Best een leuke serie. :) Ook volg ik de animaties Tron en Naruto.

Heb inmiddels volledige serie gezien van: The Wire, Breaking Bad en Rome (welke is gestopt)

Wacht nog op de vervolgseries van: Game of Thrones, Dexter, Sherlock, Alcatraz, The Walking Dead, Merlin en Spartacus.
Breaking Bad S5 begint ook weer deze of volgende week  ;D

skank1

HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

modde239

Quote from: larzie on July 10, 2012, 10:57:59
Wacht nog op de vervolgseries van: Game of Thrones, Dexter, Sherlock, Alcatraz, The Walking Dead, Merlin en Spartacus.

Helaas is seizoen 2 van Alcatraz gecanceld......

larzie

Quote from: Kjelt on July 10, 2012, 11:46:52
Breaking Bad S5 begint ook weer deze of volgende week  ;D

S5? Whaha en ik maar denken dat de serie afgelopen was. :D Ben benieuwd.

Quote from: modde239 on July 10, 2012, 14:15:01
Helaas is seizoen 2 van Alcatraz gecanceld......

Damn! Was best een leuke serie! Game of Thrones zal wel te veel geld kosten :P
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Xstream

Quote from: alexander2 on July 10, 2012, 11:03:55
Bijna klaar met S2 The Killing godzijdank wat een slecht seizoen dat geneuzel met haar kind ook wordt het steeds ongeloofwaardiger. :(
Wat een contrast met S1.
Ik kom ook niet door S2 heen. Ben eigenlijk al min of meer afgehaakt. Wat een gezeik en 0 spanning.

HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

lestat1234

Quote from: Xstream on July 10, 2012, 18:21:30
Ik kom ook niet door S2 heen. Ben eigenlijk al min of meer afgehaakt. Wat een gezeik en 0 spanning.

Ik vond het nog vermakelijk en het is in ieder geval een serie die niet gecanceld wordt maar na 2 seizoenen een einde heeft waar ik goed mee kan leven.
Echter hoop ik niet meer op een seizoen 3.

Quote from: Kjelt on July 10, 2012, 11:46:52
Breaking Bad S5 begint ook weer deze of volgende week  ;D

Jup, seizoen 5 begint. welke overigens het laatste seizoen zou zijn.
Maar jammer genoeg in 2 delen wordt gesplitst om er een extra seizoen uit te melken.
Hopelijk is seizoen dan interessant genoeg en wordt het geen opvul seizoen

Wat een aanrader is voor mensen die van spanning en occulte zaken houden is The River.
Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

alexander2

Quote from: lestat1234 on July 10, 2012, 18:49:53
Ik vond het nog vermakelijk en het is in ieder geval een serie die niet gecanceld wordt maar na 2 seizoenen een einde heeft waar ik goed mee kan leven.
Echter hoop ik niet meer op een seizoen 3.

Jup, seizoen 5 begint. welke overigens het laatste seizoen zou zijn.
Maar jammer genoeg in 2 delen wordt gesplitst om er een extra seizoen uit te melken.
Hopelijk is seizoen dan interessant genoeg en wordt het geen opvul seizoen

Wat een aanrader is voor mensen die van spanning en occulte zaken houden is The River.

S2 is toch een definitief einde?
Zoniet dan houdt het lekker op.

gerard1



Wat een aanrader is voor mensen die van spanning en occulte zaken houden is The River.
[/quote]

is ook al gecanceled dacht ik.

alexander2

Quote from: gerard1 on July 10, 2012, 19:54:54

Wat een aanrader is voor mensen die van spanning en occulte zaken houden is The River.


is ook al gecanceled dacht ik.

ABC gaat er dacht ik niet mee door en zoals altijd barst het van de geruchten dat Netflix het stokje overdraagt net zoals Terra Nova.

jerrytoet

fringe
breaking bad
boardwalk empire
touch
dexter
sherlock

nu mee bezig, geweldige serie's  :worship:

skank1

HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

jerrytoet


high-q

Quote from: jerrytoet on July 11, 2012, 08:38:09
ik vond s4 wel gaaf hoor  :worship:

+1, ben wel benieuwd of ze nog wat met de future time-line gaan doen.
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

jerrytoet

Quote from: high-q on July 11, 2012, 09:11:47
+1, ben wel benieuwd of ze nog wat met de future time-line gaan doen.
bij fringe mag het van mij zo gek mogelijk gaan... zal het liefst nog een paar seizoenen erachter aan willen zien, maar helaas 5 is de laatste :(

Xstream

Ben met Fringe ergens begin S3 al afgehaakt. Matig acteerwerrk, op professor + zoon na, en totaal ongeloofwaardige presentatie.
Het mag zo gek mogelijk, maar dan wel met enige logische onderbouwing zodat 't iig "geloofwaardig" blijft.

Eigenlijk ging 't IMO in S1 al mis. Allemaal raadsels die met de meest lompe redenering of gebrekkige toelichting werd afgedaan. En het probleem daarbij is dan nog dat ze zichzelf wel enorm serieus nemen, anders zou 't niet eens zo erg zijn.
Had gehoopt dat ze dit wel beter zouden gaan doen, maar 't werd alleen maar erger. Begin S3 was de hoop op beter weg en bleef imo een ongeloofwaardige prut serie over.

HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Xstream

Ben verder gegaan met White Collar. Was eigenlijk al afgehaakt na S1. Was niet slecht, maar 't pakte me gewoon net niet.

Toch maar weer 's opgepakt uit verveling en warempel. De serie ontwikkeld zich zowaar, waar je denkt aan verhaaltje per afl. wordt het toch meer een lang verhaal.
Moet zeggen dat S2 en S3 er zo doorheen waren, en nu gewoon baal dat S4 nog maar net begonnen is :P
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

edgnoj

Ik zit werkelijk op het puntje van mijn stoel bij het tweede seizoen van The killing (US versie). Wat een opbouw, wat een spanning. Dat klerewijf haalt je als kijker het bloed onder de nagels vandaan. Wat een acteerprestatie !!!
Woonkamer: JVC DLA X5000; Sony KD-65XE9005; Denon AVR-4311; Dune HD Solo 4k; Ken Kreisel DXD-12012 subwoofer; Cabasse Bora luidsprekers.

Slaapkamer: Philips 55PFS8109; Dune HD-Max; Ken Kreisel DXD-808 subwoofer; Avi ADM 9.1T actieve luidsprekers.

Xstream

Hm ... misschien toch maar weer 's oppakken dan. Bleef beetje hangen bij ep 5 ofzo ...
Werd dat gezeik van die familie zo zat. Daarbij ook nog de keuzes die ze maken die me gewoon irriteren. En juist de acteer prestaties vallen me tegen ... van een paar althans.

Wordt 't beter dus? Of is 't dan gewoon niks voor mij?
Heb beetje het idee dat ik naar opvulling zit te kijken met aan 't eind dan eindelijk waar ze 10 eps op zitten te borduren (eigenlijk al 2 seizoenen).
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

alexander2

Quote from: edgnoj on July 21, 2012, 01:35:31
Ik zit werkelijk op het puntje van mijn stoel bij het tweede seizoen van The killing (US versie). Wat een opbouw, wat een spanning. Dat klerewijf haalt je als kijker het bloed onder de nagels vandaan. Wat een acteerprestatie !!!

ik vond S2 final niet te vergelijken met S1.
ik miste de spanning die zo mooi werd opgebouwd in S1.

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

jerrytoet

terra nova is er ook bij gekomen... 1 seizoenetje maar, dus daar zitten we zo doorheen :D

CZ79

Is het al zeker dat Alcatraz S2 gecancelled is? Ik zou het erg jammer vinden want ik vond het een erg leuke en spannende serie.
Misschien toch maar weer eens een begin maken met Tour of Duty, dat vodn ik vroeger echt een geweldige serie
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika