Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

katwax

Quote from: WilcoL on June  8, 2012, 15:16:25
Een aanrader vind ik American Horror Story.

Game Of Thrones staan we elke week weer om te popelen. Het lange wachten is op Breaking Bad & Homeland...

Heb nog een hoop series die ik moet gaan kijken (zelfs Twin Peaks wil ik weer eens gaan kijken  ;D ;))
American horror story staat klaar om bekeken te worden, maar mijn vrouw vond het na aflevering 1 niets voor haar, dus is voor als ze niet mee kijkt.
Homeland begon goed, maar naar het einde soms wat gerokken, S2 zal make it or brake it zijn :)
Breaking bad wachten op het laaste seizoen natuurlijk.

Verder heb ik ook alcatraz uitgekeken, zelfs het einde was saai, ok er zijn paar dingen niet helemaal uitgelgd, maar een 2de seizoen moet echt niet.
Supernatural S7 was super.

Awake ben ik nog niet aan begonnen en aangezien het cancelled is en ik hoor dat enkel de eerst eps goed waren vraag ik mij af of het de moeite is?

Voor zij die in deze mindere tijden voor series op zoek zijn naar iets om te bekijken.
Sherlock -> 2 seizoenen 3 afleveringen, echt super, veel beter dan de films :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

modde239

Quote from: katwax on June 11, 2012, 16:53:00


Verder heb ik ook alcatraz uitgekeken, zelfs het einde was saai, ok er zijn paar dingen niet helemaal uitgelgd, maar een 2de seizoen moet echt niet.

Awake ben ik nog niet aan begonnen en aangezien het cancelled is en ik hoor dat enkel de eerst eps goed waren vraag ik mij af of het de moeite is?

Alcatraz is seizoen 2 gecanceld.

Awake is erg de moeite waard vond het een goede en originele serie......

high-q

HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Jumping Jack

Quote from: high-q on June 12, 2012, 11:20:09
True Blood Seizoen 5 is begonnen  :headbanging:

Gisteren de eerste aflevering gezien en het beloofd weer goed te worden. Wel wat veel verhaallijnen, elk personage beleeft precies zijn eigen avonturen...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Xstream

Quote from: katwax on June 11, 2012, 16:53:00
Awake ben ik nog niet aan begonnen en aangezien het cancelled is en ik hoor dat enkel de eerst eps goed waren vraag ik mij af of het de moeite is?
Ik vond 't juist later in 't seizoen sterker worden. 't begin vond ik maar zo zo ...
Maarja, balen dat die gecancelled is. Maar het seizoen heeft wel een einde hoor. Alleen blijf je met vragen zitten wat er met hem nou aan de hand is.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

alexander2

Quote from: Xstream on June 12, 2012, 14:59:06
Ik vond 't juist later in 't seizoen sterker worden. 't begin vond ik maar zo zo ...
Maarja, balen dat die gecancelled is. Maar het seizoen heeft wel een einde hoor. Alleen blijf je met vragen zitten wat er met hem nou aan de hand is.

The Firm ook al gecancelled?

This season has averaged a 1.1 rating in the demographic with 3.5 million total viewers. Awake is the third-lowest rated drama on the network, beating only Harry's Law and The Firm (both of which have been cancelled as well).

bron

http://tvseriesfinale.com/tv-show/awake-cancelled-season-two-22970/


T_I

Ik volg Doctor Who al jaren, maar meestel denk ik er niet aan om de tv aan te zetten op het moment dat er uitgezonden wordt. (Maar zodra ik een tijdstip van uitzenden heb gaat ie in de dreambox voor opname)

Verder kijk ik Eureka zodra ik weer door heb dat er verse afleveringen zijn en Hustle ben ik nu in het 2e seizoen. Leverage is ook geinig, maar ik vind het een slap aftreksel van Hustle. (of is Hustle een betere BBC versie van Leverage, ik weet niet wie eerder was ;) )

Verder, tja, ik kijk weinig tv. Die gaat aan voor Top Gear (begint eigenlijk te vervelen), Doctor Who, een leuke film (eigen collectie) of als ik ziek ben en het bed zat ben. (dus als die de 2 uur per week aan haalt zou het me verbazen)
Met vriendelijke groet,

The Insane
Stereo'tje

katwax

Quote from: T_I on June 12, 2012, 15:38:34

Verder kijk ik Eureka zodra ik weer door heb dat er verse afleveringen zijn en Hustle ben ik nu in het 2e seizoen. Leverage is ook geinig, maar ik vind het een slap aftreksel van Hustle. (of is Hustle een betere BBC versie van Leverage, ik weet niet wie eerder was ;) )


Hustle was eerst, dan kwam Leverage. Leverage is inderdaad de Amerikaanse versie en dat is ook direct duidelijk veel meer actie en veel minder diepgang.
Hustle seizoen 8 was trouwens het laaste seizoen  :(
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

T_I

Quote from: katwax on June 12, 2012, 15:49:29Hustle was eerst, dan kwam Leverage. Leverage is inderdaad de Amerikaanse versie en dat is ook direct duidelijk veel meer actie en veel minder diepgang.

Ach ja, was te verwachten, van Fawlty Towers hebben ze naar het schijnt ook een knock-off gemaakt... zonder Basil. (prutsers)

Quote from: katwax on June 12, 2012, 15:49:29Hustle seizoen 8 was trouwens het laaste seizoen  :(

Zonde, maar dan heb ik nog 6 seizoenen te gaan. Ik ben benieuwd.
Met vriendelijke groet,

The Insane
Stereo'tje

katwax

Quote from: T_I on June 12, 2012, 18:42:40
Ach ja, was te verwachten, van Fawlty Towers hebben ze naar het schijnt ook een knock-off gemaakt... zonder Basil. (prutsers)

Zonde, maar dan heb ik nog 6 seizoenen te gaan. Ik ben benieuwd.

Die Fawlty Towers knock-off ken ik niet en lijkt mij ook niet direct een aanrader.

Seizoen 7 van Huslte vind ik enkele mindere afleveringen inzitten, maar het is gewoon een goede serie spijtig dat het maar 6 eps per seizoen zijn.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

T_I

Ach ja, liever 8 seizoenen, met 6 afleveringen kwaliteit dan enkele seizoenen prut uitmelken.
Met vriendelijke groet,

The Insane
Stereo'tje

alexander2

Ben begonnen met Borgen wat een serie!
Het laat goed zien dat politici kasverrot zijn en niets maar dan ook niets geven om de bevolking.
Het mag dan fictie zijn maar ik herken zoveel van onze huidige politici en coalitievorming en vooral dat Lente accoord.
Het is allemaal handjeklap en leugens.
Dit stuk is enorm verslavend en zo goed gemaakt.

clockwork

Quote from: alexander2 on June 13, 2012, 12:57:08
Ben begonnen met Borgen wat een serie!
Het laat goed zien dat politici kasverrot zijn en niets maar dan ook niets geven om de bevolking.
Het mag dan fictie zijn maar ik herken zoveel van onze huidige politici en coalitievorming en vooral dat Lente accoord.
Het is allemaal handjeklap en leugens.
Dit stuk is enorm verslavend en zo goed gemaakt.

+1
Wij hebben zojuist hier seizoen 1 en 2 er in een record tempo doorheen gejaagd. Erg mooi en actueel. :clapping:
Ook wat mij betreft een aanrader.
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

mansm

Voor het bijhouden waar ik ben met series maak ik gebruik van sidereel op mijn iphone... is best handig. Kan je tenminste zien bij huidige series wanneer je er weer een moet binnensleuren

clockwork

Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Dirc


mansm


clockwork

Quote from: mansm on June 13, 2012, 21:06:28
en?

Ziet er grappig uit. Een aantal van mijn favorieten ingevoerd. Ben benieuwd of de meldingen gaan werken.   :D
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

mansm

Quote from: clockwork on June 13, 2012, 21:09:52
Ziet er grappig uit. Een aantal van mijn favorieten ingevoerd. Ben benieuwd of de meldingen gaan werken.   :D

bij mij elke dag een mailtje... vind ik niet altijd even handig. kijk zo nu en dan in het overzicht en dan zie ik wat ik kan kijken :D

svmnb

Ben net begonnen met een keiharde Franse politieserie "Braquo".
Er zijn twee seizoenen van 8 afleveringen gemaakt en is zeer de moeite waard.
Duister, gewelddadig, sfeervol, spannend en vakkundig gemaakt.
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

edgnoj

Ik ben van de week begonnen met de serie Smash. Hoewel ik helemaal geen liefhebber ben van musicals vind ik dit een hele leuke serie. Leuke karakters, goede acteurs en een leuk verhaal over twee rivaliserende  diva's die al dan niet alles aan de kant zetten om de hoofdrol van de musical Marilyn Monroe te bemachtigen. Tenmiste dat denk ik, want ik heb nog maar een stuk of vier afleveringen gezien. De serie weet me aardig te pakken en verveelt geen moment.
Woonkamer: JVC DLA X5000; Sony KD-65XE9005; Denon AVR-4311; Dune HD Solo 4k; Ken Kreisel DXD-12012 subwoofer; Cabasse Bora luidsprekers.

Slaapkamer: Philips 55PFS8109; Dune HD-Max; Ken Kreisel DXD-808 subwoofer; Avi ADM 9.1T actieve luidsprekers.

gerard1

Quote from: svmnb on June 16, 2012, 22:31:11
Ben net begonnen met een keiharde Franse politieserie "Braquo".
Er zijn twee seizoenen van 8 afleveringen gemaakt en is zeer de moeite waard.
Duister, gewelddadig, sfeervol, spannend en vakkundig gemaakt.

Ben ik ook benieuwd naar lijkt me een mooie serie, geen losse afleveringen? maar doorlopend verhaal?

ccpl

Touch met Kiefer Sutherland... net eerste seizoen achter de rug en ben er nog niet helemaal uit of ik het heel goed vind....

svmnb

Quote from: gerard1 on June 17, 2012, 08:01:49
Ben ik ook benieuwd naar lijkt me een mooie serie, geen losse afleveringen? maar doorlopend verhaal?

Klopt, seizoen 1 is een doorlopend verhaal. Tweede seizoen weet ik nog niet. Daar kon ik geen subs bij vinden, dus heb maar de complete serie op BD gekocht.
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

m9

sinds gisteren begonnen met de serie it`s always sunny in philadelphia.

zijn allemaal afleveringen van zo`n 22 a 23 minuten en kijken erg makkelijk weg als ik het zo vrij uit mag drukken.

http://www.imdb.com/title/tt0472954/