Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

alexander2

Quote from: Xstream on April 12, 2012, 16:33:31
Nog niet, ligt wel al een tijdje op de plank. Suggereer je hiermee dat hij de plank compleet mis slaat in deze film?

Oh nee integendeel zelfs Kiefer speelt zeer overtuigend in Melancholia.
Het is een veelbesproken film je haat hem of je bent overdonderd.
ik vond hem geweldig enorm fraaie beelden ijzersterke dialogen om dit te bewerkstelligen heb je echte acteurs nodig die wat neer kunnen zetten.

Xstream

Quote from: alexander2 on April 12, 2012, 16:41:34
Oh nee integendeel zelfs Kiefer speelt zeer overtuigend in Melancholia.
Het is een veelbesproken film je haat hem of je bent overdonderd.
ik vond hem geweldig enorm fraaie beelden ijzersterke dialogen om dit te bewerkstelligen heb je echte acteurs nodig die wat neer kunnen zetten.

Ok, maar eens kijken dan. Had 'm van de week al een paar seconde aan staan, maar kreeg toen bezoek, dus uitgesteld.
Kiefer kan wel acteren natuurlijk, alleen als hij een meer drama scene moet spelen, of ontroerd moet zijn, dan speelt hij altijd 't zelfde trucje en merk ik altijd wel dat hij hier toch moeite mee heeft. En hij komt op mij toch vaak wel 't zelfde over. Het is altijd toch kiefer, echt een ander persoon lijkt hij niet neer te kunnen zetten. Hij zal, alhoewel 't al iets gezakt is, toch altijd wel Jack Bauer blijven in m'n beleving :)
Maargoed, zal Melancholia eens checken :)
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

alexander2

Quote from: Xstream on April 12, 2012, 16:47:18
Ok, maar eens kijken dan. Had 'm van de week al een paar seconde aan staan, maar kreeg toen bezoek, dus uitgesteld.
Kiefer kan wel acteren natuurlijk, alleen als hij een meer drama scene moet spelen, of ontroerd moet zijn, dan speelt hij altijd 't zelfde trucje en merk ik altijd wel dat hij hier toch moeite mee heeft. En hij komt op mij toch vaak wel 't zelfde over. Het is altijd toch kiefer, echt een ander persoon lijkt hij niet neer te kunnen zetten. Hij zal, alhoewel 't al iets gezakt is, toch altijd wel Jack Bauer blijven in m'n beleving :)
Maargoed, zal Melancholia eens checken :)

Geef Kiefer een kans. :pompom: :pompom: :pompom: :pompom: :pompom:

http://www.youtube.com/watch?v=uJtsoYn9MXQ

Eddye

Quote from: Xstream on April 12, 2012, 15:58:25
Dan is hij des te meer geloofwaardig. Dat overkwam 'm en hij kwam er nog mee weg ook zonder dat ik dacht, ja hoor wat lame!
Bij mij was het echt het tegenovergestelde. Ik vond het echt bijzonder ongeloofwaardig, een echt WTF moment.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Xstream

Awake S1 afgekeken. Toch wel een aardige serie. Al had 't van mij wel wat meer "lynch" achtig gemogen en met wat meer interessante verhaallijnen. Toch biedt het nog genoeg perspectief voor S2. Zeker 1 van de betere nieuwe series (al was de concurrentie ook wel erg zwak dit jaar).

Begonnen met Hell on Wheels. De link was snel gelegd met Deadwood. Maar aangezien ik Deadwood briliant vond, kan dat geen kwaad. Kijkt makkelijk weg en begint me meer en meer te boeien. Voor Deadwood fans toch wel een must see! Leuke en degelijke serie.

Person of interest ook verder gekeken. Ontwikkelt toch leuker als ik had verwacht. Alleen is het nog teveel verhaaltje per afl. gevoel voor 't mooie. Maar toch een leuke vermakelijke serie tot zover. Laatste paar afl. moet ik nog kijken (finale).
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

modde239

Quote from: Xstream on June  4, 2012, 15:48:20
Awake S1 afgekeken. Toch wel een aardige serie. Al had 't van mij wel wat meer "lynch" achtig gemogen en met wat meer interessante verhaallijnen. Toch biedt het nog genoeg perspectief voor S2. Zeker 1 van de betere nieuwe series (al was de concurrentie ook wel erg zwak dit jaar.

Inderdaad leuke serie maar helaas zal er geen seizoen 2 komen die is gecanceld..... :(

alexander2

Quote from: modde239 on June  4, 2012, 16:11:03
Inderdaad leuke serie maar helaas zal er geen seizoen 2 komen die is gecanceld..... :(

Mooi knallen we ook van de schijf ik ga geen serie meer kijken zonder een fatsoenlijk einde. ;) :D

Xstream

Quote from: modde239 on June  4, 2012, 16:11:03
Inderdaad leuke serie maar helaas zal er geen seizoen 2 komen die is gecanceld..... :(
ow, ok ... kwas toch wel benieuwd met wat nu :)
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Xstream

Quote from: alexander2 on June  4, 2012, 17:25:23
Mooi knallen we ook van de schijf ik ga geen serie meer kijken zonder een fatsoenlijk einde. ;) :D
Er zit op zich wel een einde aan 't verhaal ... Met daarbij een stukje open einde ...
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

jowi

Laatst alle seizoenen van The Sopranos "gevonden", in HD met DTS geluid. Dat ik dat gemist heb zeg... leuke serie.

Starred


alexander2


JCL

Laatste tijd bezig met Mad Men. Net klaar met seizoen 2. Hele leuke serie, veel verschillende genres. Je kunt er om lachen, er zit drama in. Soms lijkt het een soort rustige, jaren 60 versie van Californication met alle drank, sigaretten, vrouwen, etc. Geeft ook een aardig plaatje neer van de tijdgeest in de jaren 60. Aanrader!

Jumping Jack

Halfweg seizoen 4 van True Blood, tot nu toe beter dan seizoen 3...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

AnubisNefer

Quote from: Jumping Jack on June  5, 2012, 09:49:17
Halfweg seizoen 4 van True Blood, tot nu toe beter dan seizoen 3...

Da kan je binnenkort direct door met seizoen 5.....

begint 10 juni....
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

jowi

Tip: Er is een mini serie van Historie Channel te 'vinden', 'Hatfields & McCoys'. 3 delen van 1h45m per stuk, grote namen, Kevin Costner, Bill Paxton, Tom Berenger, Powers Boothe etc. Heb een klein stukje gezien, lijkt me wel de moeite waard.

http://www.history.com/shows/hatfields-and-mccoys

It's the true American story of a legendary family feud—one that spanned decades and nearly launched a war between Kentucky and West Virginia. Hatfields & McCoys, a three-part miniseries, showcases an all-star cast led by Kevin Costner and Bill Paxton. It chronicles a clash of clans that inspired passion, vengeance, courage, sacrifice, crimes and accusations, while forever transforming the two families and the region they lived in.

The Hatfield-McCoy saga begins with Devil Anse Hatfield (Costner) and Randall McCoy (Paxton). Close friends and comrades until near the end of the Civil War, they return to their neighboring homes—Hatfield in West Virginia, McCoy just across the Tug River border in Kentucky—to increasing tensions, misunderstandings and resentments that soon explode into all-out warfare between their families. As hostilities grow, friends, neighbors and outside forces join the fight, bringing the two states to the brink of another civil war.



maxtrash

net de nieuwe eerste aflevering van het 2e seizoen Franklin and Bash gezien. Leuke serie, lekker over de top advocaten bullshit. Jammer dat ik er hier niemand over hoor

alexander2

Quote from: maxtrash on June  8, 2012, 01:36:05
net de nieuwe eerste aflevering van het 2e seizoen Franklin and Bash gezien. Leuke serie, lekker over de top advocaten bullshit. Jammer dat ik er hier niemand over hoor

Vond ik in het begin wel leuk maar zakte in.
Suits komt binnenkort weer. :pompom:

Xstream

Heb Person of Interest ook afgekeken. Had na de 1e paar afl. zoiets van ja, wat nu? Ik zag er nog niet zoveel potentie in. Maar ik moet zeggen, de serie ontwikkelt zich beter dan ik had verwacht. Het is geen perfecte serie misschien, maar ik keek ze toch vrij makkelijk weg. Toch wel 1 van de betere nieuwe series.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

modde239

Quote from: Xstream on June  8, 2012, 11:47:39
Heb Person of Interest ook afgekeken. Had na de 1e afl. zoiets van ja, wat nu? Ik zag er nog niet zoveel potentie in. Maar ik moet zeggen, de serie ontwikkelt zich beter dan ik had verwacht. Het is geen perfecte serie misschien, maar ik keek ze toch vrij makkelijk weg. Toch wel 1 van de betere nieuwe series.

+1

WilcoL

Een aanrader vind ik American Horror Story.

Game Of Thrones staan we elke week weer om te popelen. Het lange wachten is op Breaking Bad & Homeland...

Heb nog een hoop series die ik moet gaan kijken (zelfs Twin Peaks wil ik weer eens gaan kijken  ;D ;))
@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Panasonic 50GT60 - Denon AVR-X4300 - Denon DBT-1713UD - Tannoy Revolution Signature DC6, DC6LCR & DC4 - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Dune Solo 4k – Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500
@Car: Pioneer z9200DAB - Morel - Phase Linear

m9

zal vast al genoemd zijn maar oz is ook erg vermakelijk.

http://www.imdb.com/title/tt0118421/

en breaking bad kijk ik ook erg naar uit.

WilcoD

Momenteel zijn wij Rookie Bleu aan het kijken, erg leuk al zeg ik t zelf.

Straks als we daarmee klaar zijn gaan we Leverage kijken, ben benieuwd wat dat is..... ;D

Martijn76

Heb nog eea op de plank liggen, maar ben nu met de laatste 3 afleveringen van Season 3 van Battlestar Galactica bezig :) Breaking Bad kijk ik (net als jullie) wel naar uit!

jowi