Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

MaxxMark

White Collar zit kwalitatief wel goed in elkaar. Het moet je wel liggen. Als je na de eerste paar afleveringen niet overtuigd bent denk ik niet dat het veel beter wordt.

Een tijd lang gevolgd, maar keek het vooral als vulling op het moment dat er niets meer te kijken was. Volgens mij ben ik eind S2 ergens gestopt omdat er inderdaad andere leuke dingen waren.
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

bmateijsen

Ik vind white collar nog steeds leuk, maar dat zit hem vooral in Neal en Mozzie ;D

katwax

Quote from: Kjelt on March  7, 2012, 16:39:27
Heb je een link voor mij trouwens want ik kan geen harde statement van Fox vinden alleen rumours gebaseerd op een vage cancelation index.
Nope fox heeft dit blijkbaar nog niet zelf gemeld, maar aan de hand van de cijfers zou de kans wel zeer hoog zijn.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Kjelt

Quote from: katwax on March  9, 2012, 13:26:44
Nope fox heeft dit blijkbaar nog niet zelf gemeld, maar aan de hand van de cijfers zou de kans wel zeer hoog zijn.
Dan blijf ik hoop houden en voor Fringe ook  :D Ik vind Alcatraz trouwens te weinig rode draad verhaal vrijgeven per episode, dat was bij Lost beter maar daar was ook veel meer verhaal te vertellen dan bij Alcatraz.

katwax

Fringe is in gevaar maar, niet zoveel als alcatraz volgens "kenners" :)
Wat ik al gezien heb van laaste seizoen Fringe kan ik niet zeggen dat het onverwacht is, het kan mij ook niet meer zo boeien als de vorige seizoenen.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Xstream

White Collar kon me niet zo boeien. Suits slurpte ik dan wel weer op.
Fringe ook op afgehaakt ergens begin S3. Kon me niet meer bekoren.
Alcatraz niet aan begonnen, mis ook niks zo te horen :)
Terra Nova zal ik ook niet van wakker liggen, helemaal prut. Had 't na de 1e 3 afl. wel al gezien zo'n btje.

Wat ik nu weer zit/zat te kijken:
- Californication - blijft heerlijke no-nonsense mannen vermaak :)
- Justified S3 - blijft top, al zoeken ze nog wel wat naar een echte verhaallijn dit seizoen. Maar qua productie/dialogen/karakters helemaal top.
- Misfits, 3e seizoen. Was er helaas weer zo doorheen. Was even bang dat 't zonder Nathan minder leuk zou worden, maar de nieuwe is misschien nog wel grappiger/droger.
- Sons of Anarchy S4- Niet direct m'n favo serie, maar toch wel vermakelijk. Na het dramatische S3 weten ze zich wel weer goed te herstellen in S4 (miss. wel 't beste seizoen).
- Doctor Who S5 - Ook weer zo doorheen, moet zeggen dat 't per seizoen ook echt beter wordt. De 1e seizoenen moet je even doorheen, maar S4 en S5 zijn geweldig.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Jimmy Conway


modde239

Net gekeken naar afl 2 van de nieuwe serie Awake begint echt goed te worden.....ga deze zeker volgen.... :popcorn:

Loki999

Momenteel Underbelly s4 en homeland security en Sherlock

Underbelly is erg geweldadig...
Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

katwax

Quote from: modde239 on March 11, 2012, 02:25:50
Net gekeken naar afl 2 van de nieuwe serie Awake begint echt goed te worden.....ga deze zeker volgen.... :popcorn:

Moet ik gaan bekijken want ik hoor verschillende hoeken dat deze serie een aanrader is :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

svmnb

Luck (HBO) stopt omdat er teveel knollen het loodje legden.
Jammer, vond het wel een interessant wereldje om te zien, dat paardenrennen.
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

norman

Arendal 1723S LCR - 1961 Rears - PSB Imagine XA Atmos speaker
Tonewinner AT-300 pre +  AD-7300 7CH amp
DIY Dayton 15 inch sub + Speakerland SUB6 + Peerless 12inch+PR DIY subwoofer

Kjelt

Quote from: norman on March 15, 2012, 16:02:43
morgen begint Missing, kan ook leuk zijn http://www.tvrage.com/Missing_2012
Hmmmm lijkt wel op de vrouwelijke tv serie versie van Taken http://www.imdb.com/title/tt0936501/
vraag me serieus af of ze hier hele seizoenen de spanningsboog mee kunnen vasthouden.

alexander2

Quote from: Kjelt on March 16, 2012, 09:21:18
Hmmmm lijkt wel op de vrouwelijke tv serie versie van Taken http://www.imdb.com/title/tt0936501/
vraag me serieus af of ze hier hele seizoenen de spanningsboog mee kunnen vasthouden.


De eerste aflevering heeft goed gescoord nu zegt dat niet echt veel maar het ziet er goed uit.
Het worden 10 afleveringen.

2   "The Hard Drive"[6]   Stephen Shill   Grant Scharbo   March 22, 2012   
3   "Ice Queen"[6]         March 29, 2012   
4   "Tell Me No Lies"[6]         April 5, 2012   
5   "The Three Bears"[6]         April 12, 2012   
6   "A Busy Solitude"[6]         April 19, 2012   
7   "A Measure of a Man"[6]         April 26, 2012   
8   "Answers"[6]         May 3, 2012   
9   "Promises"[6]         May 10, 2012   
10   "Rain on the Evil and on the Good"[6]         May 17, 2012






Xstream

Nou, S2 van Walking Dead afgekeken ...
Vraag me eigenlijk wel af hoe ik 't uitgezet heb, want wat een gepruts zeg. Van zo'n sterk 1e seizoen naar dit komt nogal rauw op je dak. Elke keer met de hoop dat ze 't wel weer op zouden pakken, maar tis gewoon bar slecht.
Tis dat een vriend van me dat er op 't einde wat gebeurde wat 't wellicht weer de moeite waard maakt, maar anders had ik 't niet volgehouden.
Vraag me af of ze dit nog kunnen redden. Zonde!

Next :)
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

ccpl

'recente ontdekkingen' :

Hell on Wheels
Todd and the book of pure evil
Blue Mountain State

alexander2

De echte kwaliteit komt morgen weer............Mad Men  5x01 -- A Little Kiss Mar/25/2012   :pompom: :pompom: :pompom: :pompom:

jowi

Quote from: Xstream on March 24, 2012, 12:37:10
Nou, S2 van Walking Dead afgekeken ...
Vraag me eigenlijk wel af hoe ik 't uitgezet heb, want wat een gepruts zeg. Van zo'n sterk 1e seizoen naar dit komt nogal rauw op je dak. Elke keer met de hoop dat ze 't wel weer op zouden pakken, maar tis gewoon bar slecht.
Tis dat een vriend van me dat er op 't einde wat gebeurde wat 't wellicht weer de moeite waard maakt, maar anders had ik 't niet volgehouden.
Vraag me af of ze dit nog kunnen redden. Zonde!
Next :)
Ik vond het juist ijzersterk... zeker de laatste 3 afleveringen. Juist de opbouw en spanning tussen de karakters is goed. En zeker de cliffhanger(s) van S2 beloven genoeg input voor S3...
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

alexander2

Quote from: jowi on March 24, 2012, 13:20:33
Ik vond het juist ijzersterk... zeker de laatste 3 afleveringen. Juist de opbouw en spanning tussen de karakters is goed. En zeker de cliffhanger(s) van S2 beloven genoeg input voor S3...
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


Ik vond het een prettig seizoen en ik ben nog geen eens zo gek op die zombie meuk. ;D
Ben het volledig met Jowi eens het smaakte naar meer. :clapping:

Xstream

Mja, de karakters, het drama, keuzes die gemaakt worden etc ... Het slaat regelmatig helemaal nergens op. Dus de geloofwaardigheid is bij mij gewoon weg.
De productie en makeup blijft verder top. Maar 't verhaal + karakter ontwikkeling is ronduit slecht ... tot 't einde dan. Eigenlijk heb ik 2 momenten gehad in het hele seizoen dat ik dacht, he he , er gebeurt weer 's wat. Het einde geeft dan inderdaad weer stof tot nadenken, en wie weet wordt 't weer wat.

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

jowi

Tja... als je alleen blood & gore wilt zien is dit niet jou serie... die "saaie" periode had namelijk wel de uitwerking dat je je als kijker hele erg bewust wordt dat er verder "niets" meer is. Alleen op de wereld. Ze proberen dat claustrofobische gevoel te pakken door ze als het ware in alle vrijheid, een tijd lang gevangen te laten zijn in hun eigen wereld, en alle gekte die dan langzaam in mensen bovenkomt in zo'n situatie, hebben ze wat mij betreft goed neergezet. Maar ik moet ook toegeven, ze hadden dat wat compacter kunnen doen.

Xstream

Quote from: jowi on March 24, 2012, 18:13:26
Tja... als je alleen blood & gore wilt zien is dit niet jou serie... die "saaie" periode had namelijk wel de uitwerking dat je je als kijker hele erg bewust wordt dat er verder "niets" meer is. Alleen op de wereld. Ze proberen dat claustrofobische gevoel te pakken door ze als het ware in alle vrijheid, een tijd lang gevangen te laten zijn in hun eigen wereld, en alle gekte die dan langzaam in mensen bovenkomt in zo'n situatie, hebben ze wat mij betreft goed neergezet. Maar ik moet ook toegeven, ze hadden dat wat compacter kunnen doen.
Ik hou niet direct van blood en gore (kijk vrijwel nooit horror iig). Dus het gaat mij juist om de karakters en de ontwikkelingen. En die vind ik gewoon zeer matig gedaan. Ik kan ook heel goed tegen traagheid. Bij S1 was dat soms ook al iets aan 't sluimeren, maar nu kwam 't helemaal los, omdat ze gewoon geen idee hadden hoe ze dit seizoen zouden opvullen. Ze wisten alleen 't eind waarschijnlijk, en de rest is gewoon opvulling. Eigenlijk had dit hele seizoen in 4 of 5 eps gekund. Laten 't er dan 6 of 7 zijn geweest, maar 13!?

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

jowi

Ach ja zo krijg ik niemand er van overtuigd dat Game Of Thrones een waardeloze serie is :D
Ieder zijn ding.

blue-eyes

Quote from: jowi on March 24, 2012, 20:13:10
Ach ja zo krijg ik niemand er van overtuigd dat Game Of Thrones een waardeloze serie is :D
Ieder zijn ding.

Dat mag ook niet, ik heb net seizoen 1 gekocht, en moet tot mijn schande nog erkennen dat ik als fervent fantasy liefhebber de boeken ook nog niet eens heb...
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

alexander2

Ben helemaal geen zombie liefhebber laat staan expert maar leg mij nu is uit waarom vreten die zombies elkaar niet op? :D