Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

fct1983 and 1 Guest are viewing this topic.

Ronin79


Eddye

Quote from: SillentWolf on January 23, 2012, 18:09:57
Supernatural Season 5 begonnen. Blijft een leuke serie.  ;)

Wat mij betreft het beste Supernatural seizoen tot nu toe.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

JCL

Quote from: Martijn90 on January 23, 2012, 14:16:46
Even een gekke vraag, maar heeft iemand hier al de nieuwste Californication gezien (S05E03)? Aan het einde hoor je een bepaald nummer wat ik erg mooi vind klinken, maar heb geen idee wie het is. Soundhound en Shazam kennen hem beide niet blijkbaar, misschien dat iemand het hier toevallig weet?

Dit stukje lyrics kon ik ervan opvangen, maar via google is het nog niet gelukt: You are not alone, just reach out your hand and I'll pull you through.

Edit: Nevermind, erg slecht gezocht blijkbaar: Pull you through van John Taylor.

Hele gave muziek zit er in die serie! Letterlijk en figuurlijk te beginnen met You can't always get what you want. Ook Rocket man was erg gaaf aan het eind van seizoen 3. De oude rock nummers passen er ook gewoon helemaal bij! Vanavond maar eens S05E03 kijken :)

denoontje


Ronin79

QuoteGame of throwens

Ik ken heel wat series, bij naam, waar ze overgaan etc. ... maar deze ken ik niet  :P

Je bedoelt: Game Of Thrones

Season 1 is idd heel erg goed.

Season 2 begint in April.

Martijnst1990

Quote from: JCL on January 23, 2012, 19:24:53
Hele gave muziek zit er in die serie! Letterlijk en figuurlijk te beginnen met You can't always get what you want. Ook Rocket man was erg gaaf aan het eind van seizoen 3. De oude rock nummers passen er ook gewoon helemaal bij! Vanavond maar eens S05E03 kijken :)

Zeker, komen geregeld nummers voorbij die ik naderhand even opzoek. Zo ook If I Go I'm going van Gregory Alan Isakov, erg mooi :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Nelisje

Quote from: SillentWolf on January 23, 2012, 20:12:20
Ik ken heel wat series, bij naam, waar ze overgaan etc. ... maar deze ken ik niet  :P

Je bedoelt: Game Of Thrones

Season 1 is idd heel erg goed.

Season 2 begint in April.

Game of thrones was geweldig. Heb nog overwogen om het boek te gaan lezen maar het is geloof ik 700blz per boek en dat 6 boeken lang. Daar moet ik even de moed voor opbouwen, en weet niet of dat nog wat wordt als je de TV serie al gezien hebt.

Eddye

Quote from: Nelisje on January 24, 2012, 09:19:08
Game of thrones was geweldig. Heb nog overwogen om het boek te gaan lezen maar het is geloof ik 700blz per boek en dat 6 boeken lang. Daar moet ik even de moed voor opbouwen, en weet niet of dat nog wat wordt als je de TV serie al gezien hebt.

Gewoon doen, ik kan het boek je van harte aanbevelen. Als het een goed boek is merk je echt niet dat het 600, 700 of 1000 bladzijden is.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Shorkan

Quote from: Nelisje on January 24, 2012, 09:19:08
Game of thrones was geweldig. Heb nog overwogen om het boek te gaan lezen maar het is geloof ik 700blz per boek en dat 6 boeken lang. Daar moet ik even de moed voor opbouwen, en weet niet of dat nog wat wordt als je de TV serie al gezien hebt.

De boeken zijn echt super!

Het is ook erg leuk om vervolgens alles terug op het scherm te zien.
Anthem MRX 510 Oppo BDP 93 (Multiregio) Humax 5200C Logitech Squeezebox Touch Popcorn Hour C200 Technics SL-1200 MKII Usher CP 6311 / Usher S525 / Usher S520 / Klipsch SW-311 Panasonic TX-P42VT30 (ISF)

katwax

Quote from: SillentWolf on January 23, 2012, 18:09:57
Supernatural Season 5 begonnen. Blijft een leuke serie.  ;)
Season 7 is ondertussen al half weg. Het blijft inderdaad leuk, geen top serie, maar ze gaat wel niet vervelen.
De muziekkeuze van Dean is ook altijd super, spijtig genoeg zijn er niet echt lijsten van te vinden.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Jumping Jack

Ik loop ferm achter (weinig tijd om tv te kijken), maar seizoen 2 van Damages ligt klaar... Het eerste seizoen vond ik echt geweldig!
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Xstream

Quote from: Jumping Jack on January 24, 2012, 09:44:03
Ik loop ferm achter (weinig tijd om tv te kijken), maar seizoen 2 van Damages ligt klaar... Het eerste seizoen vond ik echt geweldig!
S2 is ook goed!
S3 werd echter ongeloofwaardig en haakte ik af.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

alexander2

Quote from: Xstream on January 24, 2012, 10:56:53
S2 is ook goed!
S3 werd echter ongeloofwaardig en haakte ik af.


Damages is een van mijn favo's heel toevallig net begonnen met S4, S5 start zomer 2012.

Ronin79

@ katwax

Klopt. Season 7 is al halverwegen.
Ik liep verleden maand wat achter met de serie. Season 1, 2 en 3 had ik jaren geleden al wel gezien .. maar de rest nog niet.
Dus heb ik wat andere series even op pauze gezet, en ben ik verder gegaan. De serie verveeld idd. niet.  ;)

katwax

Quote from: SillentWolf on January 24, 2012, 13:24:22
@ katwax

Klopt. Season 7 is al halverwegen.
Ik liep verleden maand wat achter met de serie. Season 1, 2 en 3 had ik jaren geleden al wel gezien .. maar de rest nog niet.
Dus heb ik wat andere series even op pauze gezet, en ben ik verder gegaan. De serie verveeld idd. niet.  ;)

Wij hebben de eerste 5 seizoenen gezien in de laatste weken voor en eerste weken na de geboorte van mijn dochter en toen waren heel wat wakkere momenten :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Ronin79


mradem

Begonnen met Alcatraz. 1e 2 delen heb ik me prima vermaakt. Gaan we verder volgen!

modde239

 :alien:
Quote from: mradem on January 25, 2012, 11:28:06
Begonnen met Alcatraz. 1e 2 delen heb ik me prima vermaakt. Gaan we verder volgen!

Same here....karakters moeten nog even groeien maar is veelbelovend.....

Lightspeed

The Good Wife is weer begonnen.
Deze serie is erg goed geschreven, spanning (onderzoek) en drama (personages) zijn mooi in balans.


En wat luchtiger... 30Rock en uiteraard The Office.
(jammergenoeg net weer tegelijk met DWDD)  ::)
-> nu weer 'back to basics' in STEREO <-
[ Yamaha A-S301 + CambridgeAudio 651BD + Tannoy RevolutionSignature DC4 + Sharp LC32LE705 & Yamaha ingebouwde DAC]
[ GDrive hdd 750GB -Firewire800 > Mac Mini -2010, Audirvana+ 2 & iTunes -A/FLAC muziek > USB 16&24bit > iFi Nano idsd DAC. ]
[ Dual 505-1 (Ortofon) ]

Graphtuner

ik was de laatste weken begonnen met breaking bad te volgen op Nederland 3.
Afleveringen waren er dagelijks maar opeens was er geen meer? Ze stonden wel geprogrammeerd op onze digicorder. Komen er nog afleveringen of hebben we ze gemist de voorbije dagen?
Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

Flavio

Quote from: Graphtuner on February  2, 2012, 12:48:48
ik was de laatste weken begonnen met breaking bad te volgen op Nederland 3.
Afleveringen waren er dagelijks maar opeens was er geen meer? Ze stonden wel geprogrammeerd op onze digicorder. Komen er nog afleveringen of hebben we ze gemist de voorbije dagen?

Dat is nou precies de reden waarom ik geen TV series meer op TV volg. Er is soms niks van te begrijpen, of ze stoppen gewoon of ze wisselen oude met nieuwe afleveringen, etc. Gewoon downloaden en via Bierdopje.com weet je precies wanneer er weer een nieuwe aflevering is.
EM9702 V3 (Oppo UDP-203 Kloon) | TCL 98C735
NAD T758V3 | Behringer NX4-6000
2x T+A TCI 2A | 2x Klipsch R-115SW | 1x T+A TCI C2 | 2x T+A TAL X1 | 2x T+A TAL 90
18Sound 21NTLW5000 Sealed | Sundown X-15 Vented | Buttkicker LFE

PVL

Ik vond Sons of Anarchy wel een aardige serie. Benieuwd wat seizoen 5 gaat brengen.
Marantz AV7005, Marantz MM7055,  Marantz UD7006,  Marantz SA15S1, Marantz PM11S1, XTZ CD100, Paradigm Studio 100 V5, Paradigm CC-690, Paradigm Monitor 3, Monitor Audio RA90HD, Magneplanar SMGa, JL Audio F-113 Fathom, Samsung QE55Q7C-QLED, Sonos, Synology DS1812+, Dune HD Base 3D.

alexander2

Quote from: Flavio on February  2, 2012, 14:42:05
Dat is nou precies de reden waarom ik geen TV series meer op TV volg. Er is soms niks van te begrijpen, of ze stoppen gewoon of ze wisselen oude met nieuwe afleveringen, etc. Gewoon downloaden en via Bierdopje.com weet je precies wanneer er weer een nieuwe aflevering is.

Bierdopje vind ik erg onoverzichtelijk en de eigen vertalingen zijn niet echt geweldig maar voor de mensen die een Nederlandse vertaling willen hebben is het goed genoeg.
Mijn programma gids  :D


modde239

Ik gebruik een iphone app genaamd TV Forecast die waarschuwt mij wanneer een serie begint en wanneer de volgende afl wordt uitgezonden..... ;)

http://www.ipadclub.nl/23569/je-favoriete-tv-series-bijhouden-met-tv-forecast-hd/

Nelisje

Quote from: Eddye on January 24, 2012, 09:23:26
Gewoon doen, ik kan het boek je van harte aanbevelen. Als het een goed boek is merk je echt niet dat het 600, 700 of 1000 bladzijden is.

Daar denkt mijn nachtrust (en mijn baas dus ook) anders over..