Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

modde239

Net alle seizoenen van Supernatural gekeken erg leuke serie...val nu in een diep zwart gat :(

Xstream

Quote from: modde239 on January 15, 2012, 17:33:45
Net alle seizoenen van Supernatural gekeken erg leuke serie...val nu in een diep zwart gat :(
Daar kon ik dan weer niet in komen. Halverwege S1 afgehaakt. Is 't een serie die nog beter wordt, of is 't gewoon niet m'n ding?
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Ronin79

Halverwege season 4 van Supernatural.

Na 3 jaar de serie weer opgepakt. Season 3 had ik toen als laatste gezien, dus het was wel even weer inkomen.
Season 5,6 en 7 heb ik ook nog, dus ik kan nog even. Het blijft een leuke serie.  ;)
Wat kan ik zeggen; ik hou van zulke (duistere) series (incl. Fringe, Vampire Diaries, True Blood, Dexter, Grimm, American Horror Story etc.)

Verder volg ik op Veronica: Nikita.
Al heb ik alle afleveringen tot nu toe zelf ook wel, nu het toch op TV is; kan ik het net zo goed al gaan volgen.

katwax

Net begonnen aan seizoen 7 van supernatural. Ik blijf het leuk vinden, het is zo'n serie die niet in de top 3 staat, maar die ook niet gaat vervelen :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

svmnb

Southland seizoen 4 is net begonnen. Dit blijft een van mijn favoriete copshows. Rauw, realistisch en perfect camerawerk.
Jammer dat er maar weinig afleveringen per seizoen worden gemaakt.
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

Mysticblac

Heb gister met me vriendin seizoen 1 van merlin afgekeken en wat ben ik blij dat ik nog 2 seizoenen heb hebben ons rijkelijk vermaakt met seizoen 1 elke keer beetje van elkaar los staande afleveringen maar toch met een hoofdlijn er in. Super serie als je beetje in to fantasy ben seizoen 2 here we come :clapping:
Like lambs to the slaughter

high-q

Quote from: Xstream on January 15, 2012, 18:09:25
Daar kon ik dan weer niet in komen. Halverwege S1 afgehaakt. Is 't een serie die nog beter wordt, of is 't gewoon niet m'n ding?

Had precies hetzelfde, maar heb vorige week de draad weer opgepakt. Ga deze week nog beginnen met seizoen 2, ben heel benieuwd hoeveel beter het gaat worden. Er zullen vast niet voor niets 7 seizoenen zijn :)
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

alexander2


katwax

Quote from: alexander2 on January 19, 2012, 12:23:42
Alcatraz is wel aardig en The Jury een aanrader.
Aclatraz stel ik mij steeds minder en minder bij voor. Het is van dezelfde hand las Lost en Lost heeft mij nooit kunnen boeien. Nu lees ik vergelijkingen met Prison Break en dat heb ik na een half seizoen laten vallen. Echt ga ik toch kijken naar de eerste 2 afleveringen.
the Jury is dat al ouder?
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

alexander2

Quote from: katwax on January 19, 2012, 12:34:04
Aclatraz stel ik mij steeds minder en minder bij voor. Het is van dezelfde hand las Lost en Lost heeft mij nooit kunnen boeien. Nu lees ik vergelijkingen met Prison Break en dat heb ik na een half seizoen laten vallen. Echt ga ik toch kijken naar de eerste 2 afleveringen.
the Jury is dat al ouder?

http://www.imdb.com/title/tt1887517/

lestat1234

Quote from: Mysticblac on January 19, 2012, 11:19:04
Heb gister met me vriendin seizoen 1 van merlin afgekeken en wat ben ik blij dat ik nog 2 seizoenen heb hebben ons rijkelijk vermaakt met seizoen 1 elke keer beetje van elkaar los staande afleveringen maar toch met een hoofdlijn er in. Super serie als je beetje in to fantasy ben seizoen 2 here we come :clapping:

Je hebt nog 3 seizoenen hoor!
S4 is 2-3 weken geleden afgelopen.
Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

HoefMeistert

Nu Dexter S06 aan het kijken, daarna weer verder met Walking Dead (nu in break), Vampire Diaries (Net weer begonnen) en tussendoor Hawaii-Five-0... dan is het wachten op nieuwe seizoen True Blood :)

Kjelt

Quote from: lestat1234 on January 19, 2012, 13:03:58
Je hebt nog 3 seizoenen hoor!
S4 is 2-3 weken geleden afgelopen.
Ik zag bij amazon dat S4 in HD op blu-ray uitkomt, eindelijk! Ik hoop eigenlijk dat S1 t/m S3 ook nog in die kwaliteit uitkomen maar vrees het ergste.

Xstream

Misfits S3 gekeken. Ik was er even bang voor dat 't zonder de grappenmaker Nathan minder zou worden, maar ze hebben het heel goed ingevuld. De nieuwe is misschien nog wel droger :)
Echt een heerlijke serie om te kijken! Tip!

Ben nu met 2e seizoen van Downton Abbey bezig, erg mooi en goed geproduceerde serie! Het is een kostuum drama, maar niet zo stijf als sommige zijn. Ik slurp ze in ieder geval op en ga er behoorlijk snel doorheen :) Ook zeker een tip dus als je van 't genre en een stukje historie houdt (gaat ook om stukje beleving in Engeland ten tijde van de 1e wereld oorlog, de komst van electriciteit en de telefoon enzo, wel grappig :))
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

alexander2


Martijnst1990

Quote from: Xstream on January 20, 2012, 17:28:26
Misfits S3 gekeken. Ik was er even bang voor dat 't zonder de grappenmaker Nathan minder zou worden, maar ze hebben het heel goed ingevuld. De nieuwe is misschien nog wel droger :)
Echt een heerlijke serie om te kijken! Tip!

Ben nu met 2e seizoen van Downton Abbey bezig, erg mooi en goed geproduceerde serie! Het is een kostuum drama, maar niet zo stijf als sommige zijn. Ik slurp ze in ieder geval op en ga er behoorlijk snel doorheen :) Ook zeker een tip dus als je van 't genre en een stukje historie houdt (gaat ook om stukje beleving in Engeland ten tijde van de 1e wereld oorlog, de komst van electriciteit en de telefoon enzo, wel grappig :))
Stomme vraag, maar heb je Downton Abbey origineel of gedownload? Mijn moeder wil hem namelijk zien, maar kan hem niet vinden  ???
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

m9

Quote from: Kjelt on January 15, 2012, 16:47:51
We zijn begonnen met "The Wire" nav de vele positieve reviews hier in dit topic en ik moet zeggen, weer erg verslavend  :D
Zelfs dat het maar dvd is en 3:4 beeldverhouding kan ons er niet van weerhouden iedere dag 2 afl. te kijken.

mijn favoriete seizoen is degene die zich afspeelt op en rond de haven.
geweldige serie die naar mijn weten geen zendtijd in nederland heeft gehad.

alexander2

Quote from: Xstream on January 20, 2012, 17:28:26
Misfits S3 gekeken. Ik was er even bang voor dat 't zonder de grappenmaker Nathan minder zou worden, maar ze hebben het heel goed ingevuld. De nieuwe is misschien nog wel droger :)
Echt een heerlijke serie om te kijken! Tip!

Ben nu met 2e seizoen van Downton Abbey bezig, erg mooi en goed geproduceerde serie! Het is een kostuum drama, maar niet zo stijf als sommige zijn. Ik slurp ze in ieder geval op en ga er behoorlijk snel doorheen :) Ook zeker een tip dus als je van 't genre en een stukje historie houdt (gaat ook om stukje beleving in Engeland ten tijde van de 1e wereld oorlog, de komst van electriciteit en de telefoon enzo, wel grappig :))

Mag ook wel Downton Abbey is een peperdure productie van de BBC maar een genot om naar te kijken.
Call the midwife is ook een top productie.

http://www.tvrage.com/shows/id-30579

Xstream

Quote from: Martijn90 on January 20, 2012, 21:14:07
Stomme vraag, maar heb je Downton Abbey origineel of gedownload? Mijn moeder wil hem namelijk zien, maar kan hem niet vinden  ???
Gedownload.

Quote from: alexander2 on January 20, 2012, 23:53:29
Mag ook wel Downton Abbey is een peperdure productie van de BBC maar een genot om naar te kijken.
Geen idee, maar zo ziet 't er wel uit inderdaad. De muziek vind ik ook super.

Quote from: alexander2 on January 20, 2012, 23:53:29
Call the midwife is ook een top productie.

http://www.tvrage.com/shows/id-30579
Zal 'm 's checken.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

alexander2

Quote from: Xstream on January 21, 2012, 17:47:39
Gedownload.
Geen idee, maar zo ziet 't er wel uit inderdaad. De muziek vind ik ook super.
Zal 'm 's checken.

The first series cost an estimated £1 million per episode

bron:

http://en.wikipedia.org/wiki/Downton_Abbey

Xstream

Quote from: alexander2 on January 21, 2012, 18:13:23
The first series cost an estimated £1 million per episode

bron:

http://en.wikipedia.org/wiki/Downton_Abbey

Das flink inderdaad.
Ik weet nog dat Rome toen gecancelled werd vanwege de kosten. Die waren rond de 100 miljoen per seizoen :0 Vond ik wel balen toen. Hopelijk blijft deze wel boven water :)
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

skank1

HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Martijnst1990

Even een gekke vraag, maar heeft iemand hier al de nieuwste Californication gezien (S05E03)? Aan het einde hoor je een bepaald nummer wat ik erg mooi vind klinken, maar heb geen idee wie het is. Soundhound en Shazam kennen hem beide niet blijkbaar, misschien dat iemand het hier toevallig weet?

Dit stukje lyrics kon ik ervan opvangen, maar via google is het nog niet gelukt: You are not alone, just reach out your hand and I'll pull you through.

Edit: Nevermind, erg slecht gezocht blijkbaar: Pull you through van John Taylor.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Dirc


CineSmurf

Quote from: Mysticblac on January 19, 2012, 11:19:04
Heb gister met me vriendin seizoen 1 van merlin afgekeken en wat ben ik blij dat ik nog 2 seizoenen heb hebben ons rijkelijk vermaakt met seizoen 1 elke keer beetje van elkaar los staande afleveringen maar toch met een hoofdlijn er in. Super serie als je beetje in to fantasy ben seizoen 2 here we come :clapping:

Sinds vorige week wordt deze uitgezonden bij Veronica. Leek er een beetje middenin te vallen: blijkt dat ze hier met seizoen 3 beginnen....

Ben dus op zoek naar seizoen 1 en 2, maar ik kan seizoen 1 niet vinden met NL ondertitels. Sowieso alleen DVD, geen blu ray, klopt dat?
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.