Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Xstream

1e ep van Boss gekeken. Nog moeilijk te beoordelen of 't wat is. Het komt nog wat traag op gang en het heeft een ietwat stoffige aanpak, gefocused op de karakters en acteer werk. Als dialogen opwellen voel je wel een bepaalde spanning hangen, wat ik 't sterkst vond tot zover. Sowieso zijn de dialogen strak, bij bij vlagen behoorlijk sterk. Echter, neigt het wel een serie te worden met een invulling die bij mij een beetje herkenbaar overkomt. Burgemeester met macht, dochter die zich tegen 'm gekeerd heeft, stroef huwelijk wat de schijn wil ophouden etc ...

Ook het camerawerk vond ik bij vlagen een beetje wazig en lichtelijk irritant. Al had ik dat alleen in 't begin, dus misschien is 't even wennen.

Maargoed, het is pas 1 ep. Ik ga zeker nog even verder kijken. Het is wel een serie waar je voor moet gaan zitten en geen luchtige wegkijk serie. Als de inhoud en verhaal ontwikkeling goed is, dan heeft het wel alles in zich om een hele sterke serie te worden.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Tadream

Boss moet je absoluut verder kijken, vind het een geweldige serie.
Die burgemeester is heel erg slecht, a la Breaking Bad (nog zo'n super serie).
Denon AVC-A10SE; Denon DVD 1600; Denon TU1500RD; Fronts: Energy E:XL28P Rears; Energy E:XL25 Center; Energy E:XLC V.d. Hul Clearwater 5.1 analog interlink; PS3 - PS4; Zotac ZBox AD02 HTPC / Openelec; Panasonic TX-65ST60; Philips Fidelio X1 Headphones
Foobar > Modi2Uber > Asgard2 > HE-400

Ronin79

Op dit moment ook bezig met; American Horror Story.
Zeker niet slecht  ;)

paaj

Laatste aflevering Dexter gehad, hij heeft zich lekker in de nesten gewerkt. Kom maar op met dat volgende seizoen :coffee:
Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
Apple TV 4K || LG 42C2

wiemelen

2 broke girls              => my kind of humor  :clapping:
Heart of Dixie            => 2 afleveringen gezien samen met vrouwtje ... ben nog aan het twijfelen of ik dit ga blijven volgen
Person of interest      => Niet slecht, maar ook weer niet fantastisch
Castle S04               => Blijft goed  :smile:
The Good Wife  S03   
Big Bang Theory        => Hilarisch  :headbanging:
Walking Dead            => Niet slecht, gaat soms een beetje traag ... kon meer uit gehaald worden
Fringe S04                => Spanning is een beetje weg na S03
Homeland                 => Staat nog op mijn TO DO lijst

Xstream

Kheb Doctor Who (2005 versie) er weer 's bij gepakt. Had de laatste 2 seizoen nog liggen.
Men, wat ben ik blij dat ik 'm weer opgepikt heb, beter dan ooit! Wordt echt steeds beter :)
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Ronin79

American Horror Story afgekeken.
Leuk einde.

Hopelijk komt er nog een 2e serie.

alexander2

Quote from: SillentWolf on December 30, 2011, 23:31:23
American Horror Story afgekeken.
Leuk einde.

Hopelijk komt er nog een 2e serie.

Mooi die ga ik dan afkijken ik wist niet dat er een einde was, is geen slechte serie vreemder dan vreemd maar heeft wel wat.

Ronin79

Je zou het een open einde kunnen noemen.
Dit geeft de makers de gelegenheid om het verhaal later verder uit te diepen, of in ieder geval wat er verder gaat gebeuren.
Aan de andere kant; zou dit ook zomaar het einde van dit verhaal kunnen zijn.

Hoe dan ook; ik vind het een hele goede serie.
Eindelijk iets met een goed verhaal. je moet wel goed opletten, omdat er nogal wat personages in de serie rondlopen.
Je ziet er snel eentje over het hoofd. zoals dat monster (als ik het zo mag noemen) wat zich schuil houd in de kelder (niet die van de zolder).
Ik zou wel kunnen raden wie dat is, maar als je de serie nog moet kijken, of afkijken. Laat ik dat nu voor wat het is.  ;)

Veel kijk plezier  ;)

alexander2

Quote from: SillentWolf on December 31, 2011, 10:59:54
Je zou het een open einde kunnen noemen.
Dit geeft de makers de gelegenheid om het verhaal later verder uit te diepen, of in ieder geval wat er verder gaat gebeuren.
Aan de andere kant; zou dit ook zomaar het einde van dit verhaal kunnen zijn.

Hoe dan ook; ik vind het een hele goede serie.
Eindelijk iets met een goed verhaal. je moet wel goed opletten, omdat er nogal wat personages in de serie rondlopen.
Je ziet er snel eentje over het hoofd. zoals dat monster (als ik het zo mag noemen) wat zich schuil houd in de kelder (niet die van de zolder).
Ik zou wel kunnen raden wie dat is, maar als je de serie nog moet kijken, of afkijken. Laat ik dat nu voor wat het is.  ;)

Veel kijk plezier  ;)


Thanks.
Gisteren Strike Back S2 afgekeken was wel aardig.

Ronin79

Die serie heb ik nooit gekeken.

Van de week even kijken, met welke serie ik nu ga beginnen.
Ik volg nu ook nog; Lost Girl, Grimm, Once Upon A Time, The Walking Dead en The Fades.

Misschien wel de nieuwe seizoenen van; The Vampire Diaries, Dexter of Fringe
Ik heb de keuze uit zo'n 70 series die ik heb (geen comedy series, hou ik niet van). Hoewel ik niet veel TV en films kijk, en al helemaal geen muziek luister ( ivm de oren),
duurt een serie ongeveer een uurtje. Dat is nog wel, met het geluid op zacht .. vol te houden. Daarbij een 2e aflevering opzetten is makkelijk gedaan, als ik daar nog zin in heb.
Dat is dan ook het enige wat ik echt kijk. Maar de series moeten wel spannend zijn. Niet iets zoals; The Big Bang Theory, dat trek ik echt niet.
Geef mij maar; Crime, Actie, Fantasy en Horror series. Soms is zelfs een tekenfilm serie leuk (ThunderCats 2011, Ironman Anime, Wolverine Anime, etc.) ;)


gerard1

Quote from: SillentWolf on December 31, 2011, 10:59:54
Je zou het een open einde kunnen noemen.
Dit geeft de makers de gelegenheid om het verhaal later verder uit te diepen, of in ieder geval wat er verder gaat gebeuren.
Aan de andere kant; zou dit ook zomaar het einde van dit verhaal kunnen zijn.

Hoe dan ook; ik vind het een hele goede serie.
Eindelijk iets met een goed verhaal. je moet wel goed opletten, omdat er nogal wat personages in de serie rondlopen.
Je ziet er snel eentje over het hoofd. zoals dat monster (als ik het zo mag noemen) wat zich schuil houd in de kelder (niet die van de zolder).
Ik zou wel kunnen raden wie dat is, maar als je de serie nog moet kijken, of afkijken. Laat ik dat nu voor wat het is.  ;)

Veel kijk plezier  ;)


linkje

http://denachtvlinders.nl/2011/american-horror-story-2-compleet-anders/


Ronin79


Nelisje

Sherlock is weer begonnen op de BBC, geweldige mini serie

House vond ik een beetje ingekakt maar het 8e seizoen is weer top al is het maar om zijn nieuwe assistent die niet alleen heel lief is om te zien maar ook nog een enorm leuke rol heeft.


Ronin79

Supernatural: Season 4.

Ik heb al in zeker; geen 3 jaar meer Supernatural gekeken.
Dus ik ben het verhaal een beetje kwijt, vooral van season 3.
Hoe dan ook ... het blijft een leuke serie.

modde239

Quote from: SillentWolf on January  3, 2012, 21:34:36
Supernatural: Season 4.

Ik heb al in zeker; geen 3 jaar meer Supernatural gekeken.
Dus ik ben het verhaal een beetje kwijt, vooral van season 3.
Hoe dan ook ... het blijft een leuke serie.

Helemaal mee eens ben sinds 3 weken begonnen met deze serie en ben nu bezig met seizoen 3 echt top....

Ronin79

Het leuke is; seizoen 5, 6 en een deel van 7 heb ik ook nog om te kijken.
Dat word aan de bak  ;)

Eddye

Quote from: Nelisje on January  3, 2012, 21:11:27
Sherlock is weer begonnen op de BBC, geweldige mini serie

Gisteren gezien, goeie eerste aflevering weer. Hopelijk komen er meer dan 4 afleveringen.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Xstream

Quote from: Eddye on January  4, 2012, 07:47:23
Gisteren gezien, goeie eerste aflevering weer. Hopelijk komen er meer dan 4 afleveringen.
Super serie inderdaad. Al zijn het er maar 3 weer helaas. Al zijn ze wel 1.5 uur p/st :) De 1e was ik heel snel doorheen :D Meer meer meer :)
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Eddye

Quote from: Xstream on January  4, 2012, 11:48:03
Super serie inderdaad. Al zijn het er maar 3 weer helaas. Al zijn ze wel 1.5 uur p/st :) De 1e was ik heel snel doorheen :D Meer meer meer :)

Maar 3  :nopompom:
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

high-q

Vorige week begonnen met Sons of Anarchy Seizoen 1, ben in middels aan het eind van seizoen 3.

SAMCRO!!  :headbanging:
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Lightspeed

Waar 't gaat om de typische politie-series:
CSI -Las Vegas (maar ookwel NY), nu met Ted Danson.  :blink: :smile:
Law&Order Criminal Intent, de laatse serie met Jeff Goldblum was ook goed/leuk.
Chase, leuk team geleid door harde blonde Texaanse dame, weer eens wat anders dan mannen in zwarte pakken die zgn. terroristen achtena zitten.
Fringe, is bij mij weer een beetje uitgewerkt qua spanning/interesse.
-> nu weer 'back to basics' in STEREO <-
[ Yamaha A-S301 + CambridgeAudio 651BD + Tannoy RevolutionSignature DC4 + Sharp LC32LE705 & Yamaha ingebouwde DAC]
[ GDrive hdd 750GB -Firewire800 > Mac Mini -2010, Audirvana+ 2 & iTunes -A/FLAC muziek > USB 16&24bit > iFi Nano idsd DAC. ]
[ Dual 505-1 (Ortofon) ]

modde239

Quote from: high-q on January  4, 2012, 13:08:43
Vorige week begonnen met Sons of Anarchy Seizoen 1, ben in middels aan het eind van seizoen 3.

SAMCRO!!  :headbanging:

:headbanging:

Xstream

Quote from: Lightspeed on January  4, 2012, 21:52:23
Waar 't gaat om de typische politie-series:
Chase, leuk team geleid door harde blonde Texaanse dame, weer eens wat anders dan mannen in zwarte pakken die zgn. terroristen achtena zitten.
Probeer dan Justified ook eens ;) Ook heel wat anders dan gebruikelijk, en bovendien heel goed/mooi geproduceerd.

Laatste seizoen Dexter afgekeken. Waar ik eigenlijk een beetje begon te denken dat ik een beetje verzadigt begon te raken en het concept z'n magie verloor, werd ik aan 't eind weer even wakker geschud. Hehe, dat beloofd wat voor 't volgende seizoen. Kijk er nu al naar uit :D
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub