Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Wijdeveld

Mogen oude series die ju nu weer kijkt hier ook? Ik kijk nu (weer):

- Magnum
- Brother Cadfael
- DS9 (net afgekeken)
- A-team
- Dr Quinn
- Kleine huis

Krijg je met kinderen in huis en een nostalgische vrouw ;D. Ik mis mijn oude 4:3 beamer en scherm wel eens.
Voor de late uurtjes (en alleen): Dexter (S1). Maar dat is dan op de iPad en dus ook al weer niet in full HD.
HTPC / JVC DLA HD350 projector / Primare 30.1 / Meridian 507 / Von Schweikert VR1&VRS1
"Surround? Ik heb toch maar twee oren!"

Martijn76

BB nu season 3, blijft een topper, maar vrouwlief kijkt niet mee dus gaat minder snel... met vrouwlief nu begonnen (en al bijna klaar) aan(/met) Revenge.

lestat1234

Quote from: Martijn76 on December 13, 2011, 11:02:57
BB nu season 3, blijft een topper, maar vrouwlief kijkt niet mee dus gaat minder snel... met vrouwlief nu begonnen (en al bijna klaar) aan(/met) Revenge.

BB S4 is te gek!

Revenge vond ik een aangename verrassing.
Had gedacht dat er een hoog tiener gehalte zou zijn, maar dit lijkt mee te vallen. Leuke serie tot nu toe.

Verder is het wachten op GoT S2 ...... teaser zien er weer belovend uit!
Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

Martijn76

Kan bijna niet wachten :)

Revenge verrast mij ook in positieve zin... het 1-per-aflevering-principe vond ik bijv. bij Harper's Island ook wel geinig (en nu dus ook)

Xstream

Revenge vind ik ook sterk inderdaad. Suggereert veel meer tienergedoe dan 't is. Tot ik las dat 't van de makers van Veronica Mars is, en dat is ook wel te herkennen in deze serie.
Weer een vergelijkbare Jetset cultuur, leuk om naar te kijken :) Mocht je Veronica Mars nog niet gezien hebben, dan ook zeker een tip (iets sterker nog dan Revenge).

Harper's Island vond ik ook wel geinig, maar kon me aandacht niet echt vast houden. Toch ergens halverwege afgehaakt.

Homeland blijft zich goed ontwikkelen :)
Terra Nova op afgehaakt.
Merlin blijft wel leuk, al zou 't iets meer/sneller mogen ontwikkelen, zonder al die opvul afl. ertussen. Maar toch vermakelijk.
Person of Interest ook afgehaakt denk ik. Zie er niet zoveel potentie in.
The Office US weer even bijgekeken (vorige seizoen). Blijft leuk :D

Begonnen met Once upon a Time, fantasy. Gegeven is wel leuk (doet me denken aan 10th kingdom), maar casting zeer matig waardoor 't niet zo aanslaat. Maar ik geef het nog even een kans.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Martijn76

Quote from: Xstream on December 13, 2011, 14:19:36
Mocht je Veronica Mars nog niet gezien hebben, dan ook zeker een tip (iets sterker nog dan Revenge).

Tsja, die 10 afleveringen van Revenge 'draai' je er zo doorheen, dus Veronica, here we come... :D

alexander2

advies dan graag ik spaar altijd een paar afleveringen maar wil graag horen of het wel iets is.

a gifted man
against the wall
american horror
black mirror
boss
death in paradise
grimm
hell on wheels
hidden
homeland
luck
necessary roughness
once upon a time
one litre tears
pan am
person of interest
prime suspect usa
revenge
ringer
strike back s2
suburgatory
switched at birth
terra nova
the body farm
the fades
the jury
the promise
top boy
unforgettable s1



Xstream

Ik ken de meeste niet eens, maar de volgende kan ik wat over zeggen:

- Homeland: Voor mij de beste nieuwe serie van dit moment.
- Boss: Nog niet gezien, maar hoorde van een vriend van me (min of meer zelfde smaak) dat die leuk is.
- Once upon a time: Leuk gegeven/concept, maar ben bang dat de ietwat matige productie (met name de casting) mij doet afhaken.
- Pan Am: Alleen maar matige verhalen over gehoord, dus die ga ik skippen denk.
- Person of Interest: Best leuk, zie alleen nog niet zo goed hoe ze dit interessant kunnen houden.. Zit ook niet echt een doorlopend verhaal in waar ik van hou. Elke ep. een verhaaltje zeg maar.
- Terra Nova: Voor mij een complete mislukking, vooral omdat je ook wel ziet dat er veel meer inzit, maar ze de plank mis slaan.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

alexander2

Quote from: Xstream on December 13, 2011, 19:30:50
Ik ken de meeste niet eens, maar de volgende kan ik wat over zeggen:

- Homeland: Voor mij de beste nieuwe serie van dit moment.
- Boss: Nog niet gezien, maar hoorde van een vriend van me (min of meer zelfde smaak) dat die leuk is.
- Once upon a time: Leuk gegeven/concept, maar ben bang dat de ietwat matige productie (met name de casting) mij doet afhaken.
- Pan Am: Alleen maar matige verhalen over gehoord, dus die ga ik skippen denk.
- Person of Interest: Best leuk, zie alleen nog niet zo goed hoe ze dit interessant kunnen houden.. Zit ook niet echt een doorlopend verhaal in waar ik van hou. Elke ep. een verhaaltje zeg maar.
- Terra Nova: Voor mij een complete mislukking, vooral omdat je ook wel ziet dat er veel meer inzit, maar ze de plank mis slaan.


Ik was er al bang voor de spoeling wordt wel erg dun. :confused:

lestat1234

1) american horror
Ik vond het verschrikkelijk.
Te cliche, misschien dat dit na ep 3 beter wordt, maar het kon mijn aandacht niet houden/krijgen.

2) grimm
Concept vond ik erg leuk.
Jammer genoeg is de casting erg slecht.

3) once upon a time
Vindt ik tot nu toe erg vermakelijk.

4) revenge
Leuke serie

5) ringer
Moet ik nog aan beginnen

6) terra nova
Ook voor mij was dit een teleurstelling, had er meer van verwacht en ik kon niet door de slechte scripts en acteurs heen kijken.
Nog maar te zwijgen over de storyline.

Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

eddy135

Quote from: alexander2 on December 13, 2011, 15:16:09
advies dan graag ik spaar altijd een paar afleveringen maar wil graag horen of het wel iets is.

a gifted man
against the wall
american horror
black mirror
boss
death in paradise
grimm
hell on wheels
hidden
homeland
luck
necessary roughness
once upon a time
one litre tears
pan am
person of interest
prime suspect usa
revenge
ringer
strike back s2
suburgatory
switched at birth
terra nova
the body farm
the fades
the jury
the promise
top boy
unforgettable s1


Ik ken er weinig van, maar ik zou eerst je baan maar opzeggen als je dat allemaal wilt gaan zien. ;D
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

alexander2

Quote from: eddy135 on December 14, 2011, 18:31:43
Ik ken er weinig van, maar ik zou eerst je baan maar opzeggen als je dat allemaal wilt gaan zien. ;D

Op een avond pakken wij 4 afleveringen van een serie dat lijkt veel maar zonder reclame is het heerlijk relax kijken. :pompom:
Of een film en 1 aflevering van een tv serie.
TV kijken dat heb ik allang opgegeven. :D

Xstream

Quote from: alexander2 on December 14, 2011, 19:58:40
TV kijken dat heb ik allang opgegeven. :D
Dat is 't wel. Als ik zeg hoeveel series ik volg dan zeg ik vaak, hoe vaak kijk je TV? En dan ist van ehm, ja, vrijwel elke avond wel. En sommige ook nog eens de hele avond.
Wat dat aangaat ben je veel efficiƫnter bezig als je kijkt wat je wilt zien, zonder reclames en zonder wachttijd omdat je net even te vroeg is, of een kwartier net te weinig is om wat anders te doen etc ...
TV kijken, op sport en een hele enkele uitzondering na, doe ik ook al jaren niet meer. Het is ook een partij bagger op tv ook tegenwoordig.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

svmnb

Ik snap sommige argumenten niet. Als je geen talloze reclames wilt zien, of onderbrekingen met het weer, hart van nl, etc. dan is er een simpele oplossing: niet live kijken, maar een half uurtje later en met timeshift terugkijken. Als je een PVR hebt, skip je zo door al die bagger heen.
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

Denon Focal

Waarom zou je met een PVR kijken als je ook kan kijken wanneer je wilt zonder dat je het risico loopt een aflevering te missen?
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

svmnb

Quote from: Denon Focal on December 15, 2011, 08:55:22
Waarom zou je met een PVR kijken als je ook kan kijken wanneer je wilt zonder dat je het risico loopt een aflevering te missen?

Ik doel meer op regulier tv kijken. Als ik Petorrr Ar de Freeze wil zien, start ik 30 minuten later, zodat alle bagger doorgeskipt kan worden.
De gewone series pluk ik trouwens allemaal, omdat ze sneller beschikbaar zijn dan hier en prima kwaliteit bieden.
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

Denon Focal

Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

Xstream

Quote from: svmnb on December 15, 2011, 09:20:06
Ik doel meer op regulier tv kijken. Als ik Petorrr Ar de Freeze wil zien, start ik 30 minuten later, zodat alle bagger doorgeskipt kan worden.
Dat is voor mij al bagger ;) Dat was m'n punt.
Op NL bodem zijn maar weinig programma's dat ik denk, ja, leuk. En die enkeling die ik de moeite waard vind, die download ik dan wel. (3 op reis, wie is de mol ... en ehm, dat was 't wel)
Maar idd, als je houdt van de NL TV is een PVR natuurlijk een prima oplossing.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

alexander2

Quote from: Xstream on December 15, 2011, 12:28:54
Dat is voor mij al bagger ;) Dat was m'n punt.
Op NL bodem zijn maar weinig programma's dat ik denk, ja, leuk. En die enkeling die ik de moeite waard vind, die download ik dan wel. (3 op reis, wie is de mol ... en ehm, dat was 't wel)
Maar idd, als je houdt van de NL TV is een PVR natuurlijk een prima oplossing.


Wat jij neerzet is ook bagger. ;)
Zonder gekheid iedereen heeft zijn eigen voorkeur ikzelf heb helemaal niets met reality en die zogenaamde BN'rs die de buis vervuilen.
Ik kijk een beetje journaal en heel soms P&W maar na een paar dagen heb ik daar alweer genoeg van.
Geef mij maar een ontspanning op de manier zoals ik het wil er is al genoeg ellende in de media die ons dagelijks wordt opgedrongen.
Ook daar neem ik steeds meer afstand van want je bloeddruk gaat alleen maar stijgen en het sensatiegehalte wordt steeds erger.
Het moet grover en beelden waar je gruwelijk vanaf wendt niet echt mijn ding.

Xstream

Dat mag je vinden ;) Ik hou van reizen, en de 1 gaat hierover, en de ander bevat een element ervan. (overigens download ik ze gewoon ;))
Ik vergat nog DWDD, dat kijk ik nog wel 's.
Verder idd ook entertainment zoals ik 't wil, wanneer ik wil :)
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Loki999

Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

Kjelt

Vandaag met Homeland begonnen, zitten nu op afl 4 waaaah verslavend  :D

m9

Quote from: Kjelt on December 16, 2011, 23:07:25
Vandaag met Homeland begonnen, zitten nu op afl 4 waaaah verslavend  :D

afl 1 t/m 10 staan in de downloadlijst, vanavond om 20:45 zijn ze binnen, ben benieuwd.

Pos

Breaking Bad, tenminste het 1e en 2e seizoen, wordt nu ook in Nederland uitgezonden:

Vanaf 2 januari 2012 is dagelijks om 23.15 uur op Nederland 3 de eerste reeks van Breaking Bad te zien (in totaal zeven afleveringen). Daarna, vanaf 15 januari elke zondag avond, 23.15 uur, Nederland 3, de tweede reeks van deze serie.
Breaking Bad van Vincent Gilligan, gaat over een scheikundeleraar die hoort dat hij niet lang meer te leven heeft. Zijn financiele situatie is helaas beroerd. Hij wil zijn puberzoon met een hersenaandoening en zijn echtgenote echter goed verzorgd achterlaten. Zijn chemische kennis blijkt zeer bruikbaar voor een, samen met een gesjeesde ex-leerling, op te zetten amfetaminelab.
Marantz PM 8003 * BA A26 * Block DAC 100 * Kimber PR8 * Atlas Equator mkII * TW2900 * AKG K701 * TEAC WAP

alexander2

Quote from: Pos on December 18, 2011, 10:44:21
Breaking Bad, tenminste het 1e en 2e seizoen, wordt nu ook in Nederland uitgezonden:

Vanaf 2 januari 2012 is dagelijks om 23.15 uur op Nederland 3 de eerste reeks van Breaking Bad te zien (in totaal zeven afleveringen). Daarna, vanaf 15 januari elke zondag avond, 23.15 uur, Nederland 3, de tweede reeks van deze serie.
Breaking Bad van Vincent Gilligan, gaat over een scheikundeleraar die hoort dat hij niet lang meer te leven heeft. Zijn financiele situatie is helaas beroerd. Hij wil zijn puberzoon met een hersenaandoening en zijn echtgenote echter goed verzorgd achterlaten. Zijn chemische kennis blijkt zeer bruikbaar voor een, samen met een gesjeesde ex-leerling, op te zetten amfetaminelab.


Breaking bad ben ik twee keer aan begonnen maar kwam niet verder dan een paar afleveringen.
Dat mensen dit de wereld in prijzen dat kan ik niet begrijpen. ???