Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

WilcoD

Seizoen 4 van Damages, vanavond de laatste aflevering alweer helaas.


Kjelt

Gisteren een nieuwe serie met de vriendin gekeken : Pan AM, was verassend leuk , beetje mad men achtig maar dan iets vrouwelijker met een vleugje James Bond. Als je schieten en aktie wilt zul je deze willen overslaan.

Roger Black


Kjelt

Quote from: Roger Black on October  3, 2011, 15:08:06
Ik ken Mad Men niet, maar waar gaat deze serie over?
Jaren 60 hoogtijdagen van PanAm, eerste generatie vrouwen die buitenhuis gaan werken (stewardessen) en hun problemen/avonturen en beetje CIA, meer zal ik niet verklappen, gewoon eens 40 minuten kijken of het bij je past of niet. Ik vind gewoon de jaren 60 USA al leuk, mooie auto's en van die over the top mannen/vrouwen en hun rolpatroon, daar gaat madmen ook een beetje over maar dan in een kantooromgeving hier is het wat wereldser.

modde239

Het laatste seizoen van de beste Engelse serie Spooks....jammer...


svmnb

Gisteren de finale van seizoen 4 van Breaking Bad gezien.
Holy sh*t, wat een aflevering. :D
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

eddy135

WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Pos

Quote from: eddy135 on October 11, 2011, 22:48:24
(opnieuw) Begonnen met de Soprano's: meesterlijk!  :clapping:

Ben paar weken terug ook (opnieuw) begonnen! Nu bij S6E05  ;D
Marantz PM 8003 * BA A26 * Block DAC 100 * Kimber PR8 * Atlas Equator mkII * TW2900 * AKG K701 * TEAC WAP

alexander2

against the wall s1
the good wife s8
downton abbey s2
pan am s1
homeland s1
hart dixie s1
terra nova s1
house s8
2 1/2 men s9
unforgettable s1
body proof s2
ringer s1
the body farm s1
charlies angels s1
person interest s1
the secret circle s1
whitney s1
hidden s1
prime suspect s1
revenge s1
free agents s1
suburgatory s1
american horror s1
fringe s4
blue bloods s2
a gifted man s1

Ik verzamel een heel seizoen en ga ervoor zitten is het niets dan gaat het net zo hard van mijn schijf af. :D
Het lijkt veel maar goede series kijken wij achter elkaar naar vooral in de winter.
Films vinden wij ook aardig maar het is de laatste tijd niet echt spannend op dat gebied.

jowi

Quote from: svmnb on October 11, 2011, 19:59:44
Gisteren de finale van seizoen 4 van Breaking Bad gezien.
Holy sh*t, wat een aflevering. :D
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Jaaa!!!! Hier precies hetzelfde, wát een finale :worship:

Ben nu trouwens met 2 nieuwe series bezig, Homeland (van Showtime, over terrorristen enzo) gisteren gezien, is wel de moeite waard denk ik, en ik heb ook een paar afleveringen van Person Of Interest gedownload, van de makers van Fringe, schijnt een beetje Minority Report achtig te zijn, kreeg enorm goede kritieken in de USA, ben benieuwd,

svmnb

Quote from: jowi on October 12, 2011, 07:04:51
Jaaa!!!! Hier precies hetzelfde, wát een finale :worship:

Ben nu trouwens met 2 nieuwe series bezig, Homeland (van Showtime, over terrorristen enzo) gisteren gezien, is wel de moeite waard denk ik, en ik heb ook een paar afleveringen van Person Of Interest gedownload, van de makers van Fringe, schijnt een beetje Minority Report achtig te zijn, kreeg enorm goede kritieken in de USA, ben benieuwd,

Homeland heb ik ook geplukt, maar nog niet gekeken.
Person of interest heb ik na 1 aflevering gelaten voor wat het is. Ik vond het erg onrealistisch en gekunsteld. Niet aan mij besteed, blijkbaar.
Binnenkort start seizoen 2 van The Walking dead en samen met Sons of Anarchy, Boardwalk Empire en Dexter, kan ik weer aardig vooruit.
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

Xstream

Quote from: jowi on October 12, 2011, 07:04:51
Jaaa!!!! Hier precies hetzelfde, wát een finale :worship:
+1  :headbanging:

Ben een beetje serie loos op 't moment. De nieuwe series wacht ik even mee tot een heel seizoen erop zit.
Wel 1e 3 eps van Terra Nova gekeken, maar was ik niet van onder de indruk. Maargoed, wat niet is kan misschien nog komen.
Al ben ik nog wel bezig met It's always Sunny in Philidelphia, bij vlagen hilarisch :D Alleen dit zijn eps van 20 min en nog maar paar afl. te gaan, dus ook zo mee klaar.

Dus maar 's snuffelen of ik weer wat leuks kan vinden :)

HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Xstream

Nou, gisteren toch maar de 1e 2 eps van Homeland bekeken. Maakte een goede indruk. De vraag is waar 't toe gaat leiden, en of ze 't sterk kunnen houden. Concept is wel interessant in ieder geval en de productie behoorlijk goed.
Nieuwe House is ook weer erg sterk :) Blijft kicke die vent.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Oeffel

Ik lig misschien wat achter maar gisteren de laatste afleveringen van Californication gekeken. Vind het toch een briljante serie hoor, eerste afleveringen van seizoen 1 was ik een beetje sceptisch maar nu teruggekeken, zit het geheel toch wel erg goed in elkaar! Nu dit seizoen af is, voelt het hetzelfde als een goed boek uithebben...
Ik heb begrepen dat er een volgend seizoen op komst is, very nice!

Ben nu maar voornemens om Breaking Bad te gaan kijken, ik hoor lovende kritieken. Als dat hoofdpersonage net zo verknipt is als Hank Moody dan laat maar komen hehehehe  :popcorn:

alexander2

Quote from: Oeffel on October 13, 2011, 11:59:07
Ik lig misschien wat achter maar gisteren de laatste afleveringen van Californication gekeken. Vind het toch een briljante serie hoor, eerste afleveringen van seizoen 1 was ik een beetje sceptisch maar nu teruggekeken, zit het geheel toch wel erg goed in elkaar! Nu dit seizoen af is, voelt het hetzelfde als een goed boek uithebben...
Ik heb begrepen dat er een volgend seizoen op komst is, very nice!

Ben nu maar voornemens om Breaking Bad te gaan kijken, ik hoor lovende kritieken. Als dat hoofdpersonage net zo verknipt is als Hank Moody dan laat maar komen hehehehe  :popcorn:

Cali is ook mijn favo 8 jan. 2012 kan het feest weer beginnen. :pompom:

JCL

Quote from: Oeffel on October 13, 2011, 11:59:07
Ik lig misschien wat achter maar gisteren de laatste afleveringen van Californication gekeken. Vind het toch een briljante serie hoor, eerste afleveringen van seizoen 1 was ik een beetje sceptisch maar nu teruggekeken, zit het geheel toch wel erg goed in elkaar! Nu dit seizoen af is, voelt het hetzelfde als een goed boek uithebben...
Ik heb begrepen dat er een volgend seizoen op komst is, very nice!

Ben nu maar voornemens om Breaking Bad te gaan kijken, ik hoor lovende kritieken. Als dat hoofdpersonage net zo verknipt is als Hank Moody dan laat maar komen hehehehe  :popcorn:

Ja Californication is echt zalig! Henk is echt een held. Nieuwe seizoen begint 05/01/12 in de VS

alexander2

Quote from: JCL on October 14, 2011, 14:59:19
Ja Californication is echt zalig! Henk is echt een held. Nieuwe seizoen begint 05/01/12 in de VS

Weet je dat zeker?

Volgens Wikipedia


Season 5   Episodes12     PremiereJanuary 8, 2012   Finale March 25, 2012



JCL

Quote from: alexander2 on October 14, 2011, 15:26:16
Weet je dat zeker?

Volgens Wikipedia


Season 5   Episodes12     PremiereJanuary 8, 2012   Finale March 25, 2012




Oh sorry, dan heb ik me even vergist in de datum en is het 3 dagen later.

alexander2

Quote from: JCL on October 14, 2011, 23:35:28
Oh sorry, dan heb ik me even vergist in de datum en is het 3 dagen later.

Wikipedia is echt perfect om series te volgen de USA versie dan.

JCL

Quote from: alexander2 on October 15, 2011, 01:08:33
Wikipedia is echt perfect om series te volgen de USA versie dan.

Absoluut! Daar had ik het ook gelezen, had alleen de datum verkeerd onthouden ;)

Ik ben iig weer benieuwd wat het nieuwe seizoen ons gaat brengen, het blijft een schitterende serie, met name door het uitstekende script en de goede acteerprestaties.

jowi

Bored To Death is ook weer begonnen... is wel iets voor de liefhebber denk ik, niet iedereen trekt deze humor ;)

eddy135

WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Raphie

nu halverwege FRINGE S02
sta op het punt om af te haken

- voorval
- vader zoon en agent naar plaats delict
- terug naar lab > vader vindt oplossing
- parallel verhaal met episode round-up
- obscure link naar Massive Dynamics
- glimp van alle zaken die we nog niet uitgelegd hebben gekregen

word een beetje voorspelbaar
tussendoor wat teasers met andere dimensie, aliens, observers

kijk seizoen 2 nog uit blijft het een kunstje dan gaan we met het nieuwe Dexter seizoen beginnen.
JBL PRX Power!

Jimmy Conway

Quote from: Raphie on October 19, 2011, 17:17:44
nu halverwege FRINGE S02
sta op het punt om af te haken

- voorval
- vader zoon en agent naar plaats delict
- terug naar lab > vader vindt oplossing
- parallel verhaal met episode round-up
- obscure link naar Massive Dynamics
- glimp van alle zaken die we nog niet uitgelegd hebben gekregen

word een beetje voorspelbaar
tussendoor wat teasers met andere dimensie, aliens, observers

kijk seizoen 2 nog uit blijft het een kunstje dan gaan we met het nieuwe Dexter seizoen beginnen.

Succes ermee.... :D

- Voorval.
- Dexter naar plaats delict.
- Dexter probeert menselijk te zijn.
- Parallel verhaal met episode round-up, Dexter doet de bad-guy, dumpt 'm in zee.
- Emotioneel zusje roept heel de tijd fuk, fukkerdefuk.
- Pappie zegt dat ie voorzichtig moet zijn.
- nieuwe politiecollega wordt geintroduceerd. Maakt het Dexter lastig.
- nieuwe seriemoordenaar duikt op
- Dexter vermoordt seriemoordenaar en schakelt de nieuwe politiecollega uit.


Kjelt