Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

master30

Quote from: gerard1 on September 11, 2011, 18:18:53


Harper's Island en nog veel beter The chield, the chield heeft alles wat je zoekt. ben je 6 seizoenen zoet.

7 seizoenen
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

JCL

Quote from: Aeron on September 11, 2011, 11:01:17
Heb ook veel goeds gehoord over " How i met your mother" , maar heb nog geen afleveringen gedownload.
Iemand die mij kan overtuigen?  ;)

Zelfde geldt voor Torchwood.... 8)

ge-ni-aal! Vind hem stukken leuker dan The Big Bang Theory, die veel meer van hetzelfde is. Niet dat TBBT niet leuk is, maar How I Met Your Mother is voor mij, samen met Californication dé comedy serie om naar te kijken. Heb bij beide zo belachelijk hard gelachen. Maar Californication moet wel je ding zijn, is misschien voor sommige mensen wat "heftig".

Aeron

Quote from: JCL on September 11, 2011, 22:15:58
ge-ni-aal! Vind hem stukken leuker dan The Big Bang Theory, die veel meer van hetzelfde is. Niet dat TBBT niet leuk is, maar How I Met Your Mother is voor mij, samen met Californication dé comedy serie om naar te kijken. Heb bij beide zo belachelijk hard gelachen. Maar Californication moet wel je ding zijn, is misschien voor sommige mensen wat "heftig".

The Big Bang Theory vind ik ook geweldig! Moet er altijd erg om lachen!
Zal een sgaan kijken naar How i met your mother!
Californication pakte me op een of andere manier niet en ben gestopt na 4 afleveringen.

Nog 2 series waar ik wel benieuwd naar ben zijn The Shield en Entourage.
Iemand die me deze kan aanraden?

Dennis75

Ik heb begrepen dat het vierde deel van Sons of Anarchie weer begonnen is. Geweldige serie!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Speakerkabel: Chord Carnaval Silverscreen, afgemonteerd met Chord banaan pluggen /// Denon PMA 2020ae  /// Denon DCD 1520  ///Quadral Platinum M50  /// Inakustik nf 1302

Roger Black

Quote from: Aeron on September 12, 2011, 06:16:13
The Big Bang Theory vind ik ook geweldig! Moet er altijd erg om lachen!
Zal een sgaan kijken naar How i met your mother!
Californication pakte me op een of andere manier niet en ben gestopt na 4 afleveringen.

Nog 2 series waar ik wel benieuwd naar ben zijn The Shield en Entourage.
Iemand die me deze kan aanraden?

HIMYM echt een aanrader!

modde239

Quote from: Dennis75 on September 12, 2011, 08:10:22
Ik heb begrepen dat het vierde deel van Sons of Anarchie weer begonnen is. Geweldige serie!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Heb de 1e afl van seizoen 4 gekeken en het begon weer lekker ouderwets hard......

johan d


Kjelt

Quote from: johan d on September 12, 2011, 14:32:29
Seizoen 4 van Mad Men...
Seizoen 1 vond ik erg goed maar halverwege seizoen 2 ben ik door de slappe verhaallijn samen met mijn vriendin afgehaakt. Wordt het wel weer de moeite waard of is het meer van hetzelfde?

neptune

Quote from: Aeron on September 12, 2011, 06:16:13
Entourage.
Iemand die me deze kan aanraden?

van harte, entourage een van de leukste series die er zijn, leuke korte afleveringen, een geniale Jeremy Piven en ga zo maar door.
BTW bedankt voor de reminder, zie net dat er nog een volledig final season (  8 ) op me te wachten staat  :pompom:
zet hier iets neer

Roger Black

Ik ben net begonnen met Dexter season 4 en ik vermaak me nog uitstekend. Staat wel in mijn top 3 van beste series hoor  :)

johan d

Quote from: Kjelt on September 12, 2011, 14:43:10
Seizoen 1 vond ik erg goed maar halverwege seizoen 2 ben ik door de slappe verhaallijn samen met mijn vriendin afgehaakt. Wordt het wel weer de moeite waard of is het meer van hetzelfde?
van slappe verhaallijn hebben wij geen last... mss is het niet uw genre van serie.

Kjelt

Quote from: johan d on September 12, 2011, 15:13:44
van slappe verhaallijn hebben wij geen last... mss is het niet uw genre van serie.
Seizoen 1 kon me echt wel boeien maar bij 2 was het heel veel meer van hetzelfde althans zo kwam het op ons over en zijn we afgehaakt, wellicht nog een keer proberen maar weer.

Aeron

Quote from: neptune on September 12, 2011, 15:00:29
van harte, entourage een van de leukste series die er zijn, leuke korte afleveringen, een geniale Jeremy Piven en ga zo maar door.
BTW bedankt voor de reminder, zie net dat er nog een volledig final season (  8 ) op me te wachten staat  :pompom:


thnx voor de tip, en graag gedaan voor de reminder ;)

Mysticblac

Voor iedereen die torchwood en/of doctor who kijken. torchwood is geen spin off van doctor who. Ik zal kort en bondig uitleggen hoe torchwood is gekomen als fan van beide series. Een aantal jaar geleden had je als het ware de oude doctor who die liep van  1963 tot 1989 nadat doctor who stopte wou de regisseur een nieuwe SF maken genaamd Excalibur dit project ging niet door.
Toen vroeg BBC om de regisseur een nieuwe serie te maken genaamd "code naam was torchwood" Deze serie was de serie van doctor who weer te starten. Toen de regisseur (Russell T) de kans kreeg maakte hij toch de serie "Excalibur" onder de naam torchwood dus eigelijk is het een los staande serie van doctor who maar af en toe komen er anagrammen in voor die terug blikken in doctor who. (in seizoen 2 en 3 van doctor who word het woord torchwood meerdere malen gebruikt, dit was het de geheime code naam van de weer opstand van de nieuwe doctor.

Beetje ingewikkeld verhaal maar de langere kijkers van doctor who en torchwood snappen het wel denk ik. :clapping:
Like lambs to the slaughter

Xstream

Quote from: Kjelt on September 12, 2011, 15:15:46
Seizoen 1 kon me echt wel boeien maar bij 2 was het heel veel meer van hetzelfde althans zo kwam het op ons over en zijn we afgehaakt, wellicht nog een keer proberen maar weer.

Ik vond 2 ook wat tegenvallen. IMO werd 't daarna wel weer beter. Maar Mad Men is zo'n serie die als ik kijk prima vind. Maar laat ik 'm even liggen ook niet mis en er dan weer helemaal in moet komen.
Al met al gebeurt er gewoon niet zo gek veel, maar zijn de karakter en de sfeer geweldig. Het is eigenlijk gewoon een heel mooi geproduceerde soap :)
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

AnubisNefer

Kijk momenteel (niet, ze zijn allemaal afgelopen, wachtend op nieuwe seizoen):

- True Blood
- Entourage
- Game of Thrones
- Modern Family
- Dexter


Ondertussen is de nieuwe Two and a half Men begonnen en heb me aardig vermaakt.

Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

gerard1

2 seizoenen luther gekeken, vind dit toch 1 van de beste serie's die ik ooit gezien heb, zeker in mijn top 3.

Denon Focal

Quote from: AnubisNefer on September 21, 2011, 21:09:52
Kijk momenteel (niet, ze zijn allemaal afgelopen, wachtend op nieuwe seizoen):

- True Blood
- Entourage
- Game of Thrones
- Modern Family
- Dexter


Ondertussen is de nieuwe Two and a half Men begonnen en heb me aardig vermaakt.



Ashton viel zeker niet tegen.

Heb net The Roast of Charly Sheen gekeken, wasbest grappig
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

denoontje

true blood nieuwste seizoen, er al weer 5 opzitten.....
Vool die Erik Northman

paaj

Daar wachten we hier thuis ook op, fijne serie.

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
Apple TV 4K || LG 42C2

Roger Black

Gisteravond seizoen 4 van Dexter afgekeken. Wat een einde, niet normaal. Tranen in mijn ogen en kippenvel tegelijk. Ik was redelijk geshockt moet ik zeggen, prachtig.  :)

Rha007

Marantz: pm15s2 LE - sr7005 - ud5005 Focal: 826W - 706V - CC700V Audiolab: Q-dac  Sonos: ZP90 met Ultimo mod  REL: T5 Panasonic: 55ST50[/b]

AnubisNefer

Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

Ronin79

Van de week zal ik de data lijst nog eens updaten, en wellicht volgende week nog eens.
Daarna ben ik een tijdje op vacantie.

In de lijst zelf, zijn aardig wat veranderingen gekomen.
Om alles goed na te lopen kast even wat tijd.  ;)

JCL

Quote from: Rha007 on September 22, 2011, 10:41:15
Ben echt een fan van Criminal Minds, echt een geweldige serie  :clapping:

Eerste aflevering van dit seizoen was ook weer erg goed! Net als het begin van NCIS en NCIS LA. Bij die laatste houden ze de spanning er nog even in!