Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Oeffel

Quote from: SillentWolf on September 10, 2011, 00:22:33
Niet helemaal.

Harry's Law gaat voor een 2e seizoen, en zal rond 21 sept. 2011 in de vs worden uitgezonden.
Lie To Me is na een 4e seizoen gestopt, omdat men wat nieuws wou proberen, niet omdat de kijk cijvers tegen vielen.
Erg jammer.

De lijst heb ik compleet in dit forum staan, wanneer welke series (weer) begint.
Niet alleen de wekelijkse uitzend data hou ik bij, maar ook welke series gecancelled of geëindigd zijn.
Ik probeer de lijsten zo goed mogelijk up to date te houden, al is een fout soms niet uit te sluiten.  ;)

De man brengt goed nieuws!  ;D   Ik dacht dat ik had gelezen dat Harry's Law te weinig animo kende.
Zal die lijst van je eens bekijken, altijd top als mensen zo anderen van info voorzien.

Al had ik liever gezien dat The Defenders en Blue Bloods verder werd uitgezonden. Edit: zie op bierdopje dat Blue Bloods misschien nog doorgaat   :pompom:
Voordeel zou je kunnen noemen dat je zo nieuwe series blijft uitproberen en het aanbod is groot!
Heb bijvoorbeeld '24' nog helemaal klaar staan, maar nog geen tijd en zin gevonden om aan een nieuwe serie te beginnen.
So much to do, so little time

Ronin79

Graag gedaan  ;)

Het aanbod series is inderdaad echt heel groot.
Zelf heb ik ook een serie of 40, maar nog niet de tijd gehad ..
om die allemaal te gaan kijken. Afgezien dat ik niet weet of ze allemaal even goed zijn.
We hebben in ieder geval iets te kijken  ;)


Aeron

Heb ook veel goeds gehoord over " How i met your mother" , maar heb nog geen afleveringen gedownload.
Iemand die mij kan overtuigen?  ;)

Zelfde geldt voor Torchwood.... 8)

Ronin79

Torchwood moet ik nog kijken, dus daar kan ik niet heel veel over zeggen.
Het is in ieder geval een engelse serie, die ergens in season 3 of 4 door mede met behulp van de amerikanen is gemaakt.

Is het niet een spinoff van de Engelse dr. Who ? (die ik ook nooit gezien heb).

Hoe dan ook, Season 4 zit er bijna op.

Aeron

Quote from: SillentWolf on September 11, 2011, 11:04:10
Torchwood moet ik nog kijken, dus daar kan ik niet heel veel over zeggen.
Het is in ieder geval een engelse serie, die ergens in season 3 of 4 door mede met behulp van de amerikanen is gemaakt.

Is het niet een spinoff van de Engelse dr. Who ? (die ik ook nooit gezien heb).

Hoe dan ook, Season 4 zit er bijna op.

Ah ok, thnx! Doctor Who ken ik ook niet, hoor er verschillende dingen over.
Wel las ik dat de serie al 29 seizoenen heeft of zo? :crazy:

Flavio

Ik ben pas begonnen met Against The Wall en Rizzoli & Isles, allebei goede politieseries.
Strike Back (UK) is ook de moeite waard.
EM9702 V3 (Oppo UDP-203 Kloon) | TCL 98C735
NAD T758V3 | Behringer NX4-6000
2x T+A TCI 2A | 2x Klipsch R-115SW | 1x T+A TCI C2 | 2x T+A TAL X1 | 2x T+A TAL 90
18Sound 21NTLW5000 Sealed | Sundown X-15 Vented | Buttkicker LFE

Raphie

ok, ik probeer het nog een keer, Naast dexter, PrisonBreak, Lost
welke series zijn er op dit moment, met grotere verhaal lijn en wekelijkste clifhangers.

Ik zoek dus geen CSI, Suits, Lying Game, House etc wekelijke TV shows, 1 voor een teleurstellend, waar je gewoon naar wekelijkse verhaaltjes zit te kijken en de "verhaallijn" het uitdiepen van de persoonlijke problemen van de karakters is. Maar gewoon een serie met plots die zich ontvouwen, waarbij je het niet kan laten om ook gelijk de volgende aflevering te moeten kijken. Puntje van je stoel series dus.....

komt u maar  :D
JBL PRX Power!

Ronin79


Aeron

En niet te vergeten Breaking Bad.
Niet altijd major cliffhangers, maar elke aflevering smaak naar mee! (Vind ik dan)

yulunga

Quote from: SillentWolf on September 11, 2011, 11:04:10
Torchwood moet ik nog kijken, dus daar kan ik niet heel veel over zeggen.
Het is in ieder geval een engelse serie, die ergens in season 3 of 4 door mede met behulp van de amerikanen is gemaakt.

Is het niet een spinoff van de Engelse dr. Who ? (die ik ook nooit gezien heb).

Hoe dan ook, Season 4 zit er bijna op.

Volgens mij is spin-of niet precies het goede woord. Normaal gesproken is een spin-off een serie waarin 1 of meerdere personen van de originele serie verdergaan, toch? In dit geval is het zo dat een van de hoofdpersonen ooit contact heeft gehad met Dr Who maar hebben de hoofdrolspelers van Torchwood nooit een optreden gehad in een van de afleveringen van Dr Who of omgekeerd. Wat de goede naam voor zoiets is weet ik niet  ;D

Ik kan de series wel aanraden als je van een beetje SF houdt. Ik zelf vind ze zeer de moeite waard en heb gisteravond in 1x seizoen 3 van torchwood uitgekeken. Maar dat was ook makkelijk aangezien het slechts 5 afleveringen van een uur waren  :laugh:

jowi

Quote from: Aeron on September 11, 2011, 11:54:45
En niet te vergeten Breaking Bad.
precies 8) Fringe mag er ook zij, maar dat moet je wel een beetje liggen.

Ronin79

Fringe is idd ook een leuke serie.

Datzelfde geld eigenlijk ook voor Teen Wolf en The Lost Girl.
Maar ook die moeten je liggen (Fantasy - Horror)

master30

Quote from: Raphie on September 11, 2011, 11:31:22
ok, ik probeer het nog een keer, Naast dexter, PrisonBreak, Lost
welke series zijn er op dit moment, met grotere verhaal lijn en wekelijkste clifhangers.

Ik zoek dus geen CSI, Suits, Lying Game, House etc wekelijke TV shows, 1 voor een teleurstellend, waar je gewoon naar wekelijkse verhaaltjes zit te kijken en de "verhaallijn" het uitdiepen van de persoonlijke problemen van de karakters is. Maar gewoon een serie met plots die zich ontvouwen, waarbij je het niet kan laten om ook gelijk de volgende aflevering te moeten kijken. Puntje van je stoel series dus.....

komt u maar  :D
8)
x-files
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

eddy135

Quote from: SillentWolf on September 10, 2011, 12:19:39
Dat is waar.

Als je eenmaal HD gewend bent, dan wil je eigenlijk niets anders meer kijken.  ;)
Nee, dat vind ik dus niet. :o
Inhoud van een film/serie vind ik belangrijker dan beeld/geluids kwaliteit.
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

jowi

Quote from: master30 on September 11, 2011, 14:11:14
8)
x-files
Die ga je dus echt niet vinden in HD. En DVD, tja... dát wil je echt niet meer in deze tijd. Of je moet te lang niet meer naar Hans Anders zijn geweest...

Denon Focal

Quote from: Aeron on September 11, 2011, 11:01:17
Heb ook veel goeds gehoord over " How i met your mother" , maar heb nog geen afleveringen gedownload.
Iemand die mij kan overtuigen?  ;)

Zelfde geldt voor Torchwood.... 8)

Heb nu 3 seizoenen gekeken naar How I met You Mother en kan er goed om lachen. Met name Neil Patrick Harris als enorme womanizer (terwij de acteur openlijk gay is) is erg grappig.
Ook Cobie Smulders (Canadese met een Nederlandse vader) is leuk.

Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

master30

Quote from: jowi on September 11, 2011, 15:09:50
Die ga je dus echt niet vinden in HD. En DVD, tja... dát wil je echt niet meer in deze tijd. Of je moet te lang niet meer naar Hans Anders zijn geweest...

Die serie is zo goed die kan je wel een keer in dvd kwaliteit kijken, de 1e 4 seizoen zijn zelfs nog in 4x3, vanaf 5 in breedbeeld  8)
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

Raphie

Quote from: master30 on September 11, 2011, 15:26:00
Die serie is zo goed die kan je wel een keer in dvd kwaliteit kijken, de 1e 4 seizoen zijn zelfs nog in 4x3, vanaf 5 in breedbeeld  8)
vond Scully en Mulder dus helemaal niks, ook weer te veel individuele verhalen zonder een groter geheel, een soort van crossover tussen Twilight zone en CSI.  :D

Ik zoek echt de series die ook net zo makkelijk een speelfilm van 11 uur hadden kunnen zijn (1 seizoen). geen 40min verhaaltjes per episode

Hoe zit het trouwens met Walking Dead S2, is deze nu ook cancelled? nooit meer iets van gehoord?
JBL PRX Power!

master30

Quote from: Raphie on September 11, 2011, 16:19:44
vond Scully en Mulder dus helemaal niks, ook weer te veel individuele verhalen zonder een groter geheel, een soort van crossover tussen Twilight zone en CSI.  :D

Ik zoek echt de series die ook net zo makkelijk een speelfilm van 11 uur hadden kunnen zijn (1 seizoen). geen 40min verhaaltjes per episode

Hoe zit het trouwens met Walking Dead S2, is deze nu ook cancelled? nooit meer iets van gehoord?

hier staat wel een s2 trailer
http://www.ibtimes.com/articles/185603/20110723/the-walking-dead-season-2-trailer.htm
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

DVDGuy

Quote from: SillentWolf on September 10, 2011, 00:22:33
De lijst heb ik compleet in dit forum staan, wanneer welke series (weer) begint.
Niet alleen de wekelijkse uitzend data hou ik bij, maar ook welke series gecancelled of geëindigd zijn.
Ik probeer de lijsten zo goed mogelijk up to date te houden, al is een fout soms niet uit te sluiten.  ;)

Kun je niet een link posten naar het topic waar die lijst vermeld staat?
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

modde239

Quote from: Raphie on September 11, 2011, 16:19:44
vond Scully en Mulder dus helemaal niks, ook weer te veel individuele verhalen zonder een groter geheel, een soort van crossover tussen Twilight zone en CSI.  :D

Ik zoek echt de series die ook net zo makkelijk een speelfilm van 11 uur hadden kunnen zijn (1 seizoen). geen 40min verhaaltjes per episode

Hoe zit het trouwens met Walking Dead S2, is deze nu ook cancelled? nooit meer iets van gehoord?

The Killing (2011) een goede serie die als een lange film te zien is......


gerard1

Quote from: Raphie on September 11, 2011, 11:31:22
ok, ik probeer het nog een keer, Naast dexter, PrisonBreak, Lost
welke series zijn er op dit moment, met grotere verhaal lijn en wekelijkste clifhangers.

Ik zoek dus geen CSI, Suits, Lying Game, House etc wekelijke TV shows, 1 voor een teleurstellend, waar je gewoon naar wekelijkse verhaaltjes zit te kijken en de "verhaallijn" het uitdiepen van de persoonlijke problemen van de karakters is. Maar gewoon een serie met plots die zich ontvouwen, waarbij je het niet kan laten om ook gelijk de volgende aflevering te moeten kijken. Puntje van je stoel series dus.....

komt u maar  :D



Harper's Island en nog veel beter The chield, the chield heeft alles wat je zoekt. ben je 6 seizoenen zoet.

Raphie

JBL PRX Power!

Ronin79

@ Raphie

The Walking Dead beggint binnenkort aan zijn 2e seizoen. Nog even geduld  ;)


@ DVDGuy

De lijsten staan hier.

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=104527.200


Ze worden ongeveer om de week vernieuwd.

gerard1