Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

modde239

Quote from: jowi on August  6, 2011, 20:36:24
The Event is ook maar een slappe hap... en is niet voor niets gecanceld.

Verder inderdaad Breaking Bad, Fringe, maar ook Californication bijv. zijn top.
Niet met je eens ook goede series worden gecanceld.....

Xstream

Quote from: ProXius on August  6, 2011, 20:22:10
Iemand een serie-tip voor mij?

http://www.imdb.com/search/title?num_votes=5000,&sort=user_rating,desc&title_type=tv_series
http://www.tv.com/shows/multibrowse/

Zoals 2 replies voor je al vermelde: The Killing bijvoorbeeld. Heeft iets weg van 24, als in dat je meerdere storylines volgt. Verder wel heel anders.

En als je Chuck leuk vind, dan vind je Monk misschien ook wel leuk (heb je nog heel wat seizoenen te gaan ;)). Ik vond Chuck zelf niet lang genoeg leuk blijven. Wel met enorm lekkere chick (Sarah) waardoor ik 't langer volhield, dat wel :)

Misfits, Lie to me, Eureka, Burn Notice, Bones, The Mentalist, True blood jadieja, 't wordt hier allemaal wel genoemd, of is zo te vinden met bovenstaande links.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Ronin79

idd. ook goede worden gecancelled.

Bijvoorbeeld; Lie To Me, Heroes, Human Target, No Ordinary Family, V en onder andere; The Gates.
Het is misschien niet ieders smaak ... maar ik vind het jammer dat ze stopte.

MaxxMark

Is Lie To Me al officieel gecancelled? Ik dacht dat ze nog in de run waren voor een nieuw seizoen  :nopompom:
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

Kjelt

Zelfs hele goede series worden helaas gecancelled, zoals rubicon, ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit komt omdat het amerikaanse publiek het gewoon niet snapt of het geduld er niet voor heeft. Laat ik het anders zeggen als het een bbc serie was geweest dan had ie nog jaren glopen denk ik

robbiedobbie

Oz is zeker ook aan te raden: rauw en grimmige serie over een gevangenis
The wire (of stond die er al bij?)
HT: Panasonic 65VT30, Panasonic Bluray, Arcam AVR600, Thiel powerpoint surround

Stereo: Lyngdorf TADI2200, Sonos ZP-90, Lyngdorf SDAI2175, Concaves Mk1, Simple audio player

robbiedobbie

Quote from: ProXius on August  6, 2011, 20:22:10
Iemand een serie-tip voor mij?
Ben fan van series met een achterliggend doorlopend verhaal en niet alleen losse afleveringen. Sitcoms en Comedy hoeft niet van mij. (Al vind ik af en toe een beetje humor wel top!)
Leuk als er veel persoonlijke relaties aan bod komen in een serie, een goede serie moet ook minimaal één leuke vrouwelijke hoofdrolspeelster hebben.  :D  :D

Hier een aantal series die ik heb gekeken, ongeveer in volgorde van 'super gaaf' naar 'prima te kijken'

- Chuck
- Dexter
- House
- Game of Thrones
- Lost
- 24
- V
- X-files (oldskoool!)
- Walking Dead
- NCIS/ NCIS:LA/ etc.

Zelf denk ik nu aan Breaking Bad of The Wire. Iemand anders nog tips?

Ozz
The Wire
HT: Panasonic 65VT30, Panasonic Bluray, Arcam AVR600, Thiel powerpoint surround

Stereo: Lyngdorf TADI2200, Sonos ZP-90, Lyngdorf SDAI2175, Concaves Mk1, Simple audio player

mradem

Breaking bad en Dexter momenteel. Sons of anarchy wacht ik op een nieuw seizoen.

Xstream

Laatst begonnen met "Justified" ... hele sterke serie! Tip!
http://www.imdb.com/title/tt1489428/

Met Timothy Olyphant in een rol die op z'n buik geschreven is, een beetje zoals in Deadwood.
Het is een beetje Deadwood meets Dirty Harry in een meer modern western jasje (US Marshals). Speelt zich af in Kentucky, dus dat sfeertje herken je snel genoeg. Met allemaal families (Hillbilly/redneck types) die al jaar en dag hun landgoed en familienaam proberen te verdedigen.

Loopt ook door, dus niet zo'n elke afl. een verhaaltje serie.

HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Flavio

Quote from: Xstream on August 27, 2011, 19:20:54
Laatst begonnen met "Justified" ... hele sterke serie! Tip!
http://www.imdb.com/title/tt1489428/

Met Timothy Olyphant in een rol die op z'n buik geschreven is, een beetje zoals in Deadwood.
Het is een beetje Deadwood meets Dirty Harry in een meer modern western jasje. Speelt zich af in Kentucky, dus dat sfeertje herken je snel genoeg.

Loopt ook door, dus niet zo'n elke afl. een verhaaltje serie.

Komt er eigenlijk een seizoen 3 van Justified?
EM9702 V3 (Oppo UDP-203 Kloon) | TCL 98C735
NAD T758V3 | Behringer NX4-6000
2x T+A TCI 2A | 2x Klipsch R-115SW | 1x T+A TCI C2 | 2x T+A TAL X1 | 2x T+A TAL 90
18Sound 21NTLW5000 Sealed | Sundown X-15 Vented | Buttkicker LFE

Xstream

Quote from: Flavio on August 27, 2011, 19:22:12
Komt er eigenlijk een seizoen 3 van Justified?

Op TV.com staat nog bij status: Returning Series.
Dus ik er maar vanuit van wel, al zijn ze soms wat traag met updaten.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

katwax

Quote from: mradem on August 27, 2011, 14:45:53
Breaking bad en Dexter momenteel. Sons of anarchy wacht ik op een nieuw seizoen.

Deze 3 series staan ook op mijn lijst, ondertussen staat alles van breaking bad klaar.
Hoe bevalt breaking bad?
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Xstream

Quote from: katwax on August 27, 2011, 19:23:40
Deze 3 series staan ook op mijn lijst, ondertussen staat alles van breaking bad klaar.
Hoe bevalt breaking bad?

S1 vond ik heel sterk. S2 wat minder, zeker halverwege, daar moet je echt even doorheen bijten (ik althans), daarna wordt het weer goed.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Ronin79

@ Flavio

Ja, als het goed is zal deze eraan komen. Maar wanneer is mij nog niet bekend.
Zodra ik het weet zal ik het in de lijst die ik bijhoud op dit forum, vermelden.

katwax

Wilfred lijkt mij ook wel goed, enkel eerste 2 afleveringen bekeken. Je moet natuurlijk wel van dit soort humor houden.

Alphas komt volgens mij niet echt van de grond, leek mij goede setup voor leuke serie, maar ik wacht nog altijd op die echte klik  :(
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Oeffel

Er stoppen stiekem toch een hoop series.

Heb mijn best gedaan om Lie To Me, The Defenders, Harry's Law, The Forgotten en Blue Bloods te volgen. Op Lie To Me na, allen gestopt na 1 seizoen. The Defenders en Blue Bloods heb ik met plezier gekeken,ook door aanwezigheid van sommige bekende Hollywood acteurs..

Ik volg nu Californication en enigszins Game Of Thrones.
The Wire staat ook in de pijplijn maar weet nog of me dat aanstaat. That shit any good?


Ronin79

Niet helemaal.

Harry's Law gaat voor een 2e seizoen, en zal rond 21 sept. 2011 in de vs worden uitgezonden.
Lie To Me is na een 4e seizoen gestopt, omdat men wat nieuws wou proberen, niet omdat de kijk cijvers tegen vielen.
Erg jammer.

De lijst heb ik compleet in dit forum staan, wanneer welke series (weer) begint.
Niet alleen de wekelijkse uitzend data hou ik bij, maar ook welke series gecancelled of geëindigd zijn.
Ik probeer de lijsten zo goed mogelijk up to date te houden, al is een fout soms niet uit te sluiten.  ;)

eddy135

Quote from: Oeffel on September 10, 2011, 00:09:11

The Wire staat ook in de pijplijn maar weet nog of me dat aanstaat. That shit any good?


Prachtserie!
...maar lastig uit te leggen waarom.
Is gewoon een goed misdaad verhaal, van 2 kanten bezien, goede karakters en vooral erg natuurgetrouw...
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

JCL

5 januari 2012, zet het op de agenda: Californication gaat weer beginnen! :pompom:

Aeron

Quote from: eddy135 on September 10, 2011, 00:44:49
Prachtserie!
...maar lastig uit te leggen waarom.
Is gewoon een goed misdaad verhaal, van 2 kanten bezien, goede karakters en vooral erg natuurgetrouw...

Is The Wire eigenlijk ergens in HD te vinden?
Op Spotnet kan ik nergens iets vinden...

Ronin79

Zo te zien alleen in normale DVD / SD kwaliteit, maar is niet uitgezonden in HD.

Mysticblac

Ik kijk eigelijk wel heel veel series op het moment :
-Doctor Who
-Torchwood
-Haven (Echt een aanrader)
-Stargate universe
-Falling skies (Super syfi)
-The 4400
-Lost
-True Blood
-Game of thrones
-Heroes
-That 70's Show
-Fringe
-Taken
-V

Dat waren ze wel zoon beetje. Kijk bijna geen normale film meer doe mij maar een goeie serie veel langer
kijk plezier.
Like lambs to the slaughter

Aeron

Quote from: SillentWolf on September 10, 2011, 10:13:07
Zo te zien alleen in normale DVD / SD kwaliteit, maar is niet uitgezonden in HD.

Balen...als je eenmaal aan HD gewend bent... ;)

Ronin79

Dat is waar.

Als je eenmaal HD gewend bent, dan wil je eigenlijk niets anders meer kijken.  ;)

Denon Focal

Californication
How I met your mother
X-files (opnieuw)
Two and a half men
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks