Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Alex Groningen


Meeuwtje

Quote from: Meeuwtje on May 13, 2011, 19:57:54
Californication (ben alweer ant wachten ;D)
Hawaiian Five O

Kleine aanpassing
* Harry's Law
* XIII The Series
* Glades
* The Killing
* The Chicago Code.  >:( (helaas geen vervolg seizoen meer)
Pana 65GZW954 / Denon X4700 / Rotel 1565 / CXUHD 4K HDR / Zidoo Z9X / Dune Real Vision / B&W 683 s2 / B&W htm61 s2 / B&W 685 s2 / B&W asw610 / SVS Prime Elevation (Atmos)

paaj

Wachten op Game Of Thrones S2 mag ook bij m'n lijstje. Was van tevoren bang dat het wat kitscherig fantasy zou zijn, met dwergen en elfjes enzo, maar dat viel me alleszins mee :). Wel wat vlakke voorspelbare karakters nog, maar goede opbouw en de spanning zit er zeker in.
Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
Apple TV 4K || LG 42C2

Grindtegel

Vind Games of Thrones ook sterk, mooi gemaakt en goed geacteerd met goed gecaste acteurs. Had wel het idee dat heel seisoen 1  een grote opbouw was naar het volgende seizoen, maar toch prima mee vermaakt. Gisteren True Blood geprobeerd, maar na 2,5 aflevering heb ik het opgegeven, vind het helemaal niks in alle opzichten.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Denon Focal

Gisteravond de laatse Big Bang theory van S4 gekeken. Kan niet wachten op seizoen 5, ik herken wel verontrsutend veel van mezelf in deze nerds  ;D
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

Alex Groningen

Quote from: Denon Focal on June 30, 2011, 19:39:19
ik herken wel verontrsutend veel van mezelf in deze nerds  ;D

:D

En is dat iets waar je trots op moet zijn? ;)

Eddye

Quote from: Denon Focal on June 30, 2011, 19:39:19
Gisteravond de laatse Big Bang theory van S4 gekeken. Kan niet wachten op seizoen 5, ik herken wel verontrsutend veel van mezelf in deze nerds  ;D

22 september  :pompom:
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

DD2

Net klaar met Seizoen 2 van Terminator, The Sarah Connor Cronicles..  wat een geweldige serie! moest even inkomen maar heb nu moeite om er weer "uit" te komen.. :)   geweldige verhaallijn, met name seizoen 2!

Ga nu weer verder met Supernatural (Seizoen 6),... ook heel erg gaaf!  met name seizoen 4 en 5..

En True Blood Seizoen 4,..  maar dat is elke week weer even wachten (ben meer van 2 a 3 afleveringen tegelijk).. :)

Na Supernatural beginnen met Game of Thrones..


reeds gezien (en aanraders):
Dexter (tm Seizoen 4)
Battlestar Gallactica (indien je van het Genre houdt)
The vampire Diaries (beetje hoog highschool gehalte maar wel erg gaaf)

Ronin79

Zelf ben ik gisteren op de PC begonnen, met; The Game Of Thrones.

Verder nog (op de pc, omdat mijn vriendin deze niet leuk vind):

True Blood Season 4, Teen Wolf, The Nine Lives Of Chloe King en Transformers Prime

skank1

HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii


skank1

HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Ronin79


Hammer46

Rotel
Rb-1080 / Rc-1070/ Rcd-1072/ Rt-1080 / Wharfedale Valdus 500/ Oehlbach NF1 / NF 214 / Canare 4S11


Roger Black

Net begonnen aan Modern Family, kijkt wel lekker weg. En voor mezelf maar een Dexter opgezet, na 1 aflevering al redelijk enthousiast.

Xstream

Quote from: Roger Black on August  4, 2011, 09:10:32
Net begonnen aan Modern Family, kijkt wel lekker weg. En voor mezelf maar een Dexter opgezet, na 1 aflevering al redelijk enthousiast.

Modern Family vond ik in S1 steeds sterker worden. In S2 ben ik echter alweer afgehaakt. Werd toch weer wat minder.
Als je na 1 Ep. Dexter al leuk vond, dan gaat je nog heel veel plezier tegemoet komen :)

Overigens laatst "The Killing" S1 gekeken. Erg sterke en mooi geproduceerde serie. Beetje Film Noir sfeertje - trage maar zeer mooie gedetailleerde opbouw met sfeervolle shots, veel regen en donkere settings. Je volgt meerdere personages die allen bij een moordzaak betrokken zijn. Spannend en boeiend, met sterke dialogen en personages, begrijpelijke menselijk emoties en een gezonde vorm van realisme. Zeker een tip!
http://www.imdb.com/title/tt1637727/
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

JCL

Ik heb gisteren de pilot van Covert Affairs gekeken. Weet iemand hoe dit verder gaat? Vond de pilot best aardig maar niet meer dan dit. Wordt de serie nog beter?

GH

Redelijk vermakelijk.... maar stel je er verder niet teveel van voor. De kwaliteit loopt in mijn optiek wel wat op.

Ronin79

Helaas moet ik hem nog kijken.
Verder zijn ze op dit moment bezig met Season 2.

Xstream

Seizoen 1 van "Sherlock" gekeken. Hele leuke sterke serie!
http://www.imdb.com/title/tt1475582/ 9/10

Al is 't meer een miniserie eigenlijk, elk seizoen 3 eps van 1.5 uur :)

HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

modde239

Ben begonnen met de serie The Killing vind het een goede serie niet te gelikt maar realistisch.....

ProXius

Iemand een serie-tip voor mij?
Ben fan van series met een achterliggend doorlopend verhaal en niet alleen losse afleveringen. Sitcoms en Comedy hoeft niet van mij. (Al vind ik af en toe een beetje humor wel top!)
Leuk als er veel persoonlijke relaties aan bod komen in een serie, een goede serie moet ook minimaal één leuke vrouwelijke hoofdrolspeelster hebben.  :D  :D

Hier een aantal series die ik heb gekeken, ongeveer in volgorde van 'super gaaf' naar 'prima te kijken'

- Chuck
- Dexter
- House
- Game of Thrones
- Lost
- 24
- V
- X-files (oldskoool!)
- Walking Dead
- NCIS/ NCIS:LA/ etc.

Zelf denk ik nu aan Breaking Bad of The Wire. Iemand anders nog tips?
- 3-weg zelfbouw prototypes
- ES9038Q2M DAC met Amareno USB
- LG 50pk550 + Epson TW7200 op 123"

modde239

The Event
Haven
The Killing
Supernatural
Fringe
The Walking Dead

Genoeg goede series......

jowi

The Event is ook maar een slappe hap... en is niet voor niets gecanceld.

Verder inderdaad Breaking Bad, Fringe, maar ook Californication bijv. zijn top.

gerard1