Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Loki999

Ben nu bezig met Underbelly 3, leuk om te kijken. en csi maimi s6

Op zoek naar een andere serie en ik denk dat het the Glades gaat worden.
Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

skank1

HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

paaj

Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
Apple TV 4K || LG 42C2

skank1

Ik hoor dat van verschillende series zoals: True blood, fringe, spartacus, sopranos... enz
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

JCL

Voor True Blood en Fringe geldt dit zeker niet! Het zijn zeker geen slechte series, maar er zijn genoeg series die echt beter zijn. Ligt er ook aan waar je van houdt. Criminal Minds vind ik b.v. een van de beste misdaad series, samen met NCIS. Wat comedy betreft vind ik Californication, How I met your Mother, The Big Bang Theory en Rules of Engagement erg goed.

paaj

Tja, het moet je aanspreken natuurlijk. Genoeg series waarvan ik zie dat ze goed zijn, maar die me helemaal niets doen.

Een ding is zeker, Dexter is erg goed gemaakt dus als je van dit soort series houdt kan het eigenlijk niet missen.
Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
Apple TV 4K || LG 42C2

skank1

We hebben gisteren net aflevering 4 van fringe gezien.. En voor mij is het niet echt "top"
Ik weet niet hoe het natuurlijk verder zal verlopen maar wat ik erover vind:
- De serie heeft altijd dezelfde opbouw die me nu al stoort: Het begint altijd met een "geval"/ "ongeluk". Daarna vind Olivia Dunham altijd toevallig iets op foto ofzo.. waardoor de gestoorde vader Bisshop altijd iets gaat onderzoeken..  hiervoor moet er altijd iets nieuws bijkomen in zijn lab, want hij heeft het niet. Vervolgens wordt het probleem "opgelost".
- Vader bisshop speelt wel fantastisch goed zijn rol !!!
- Serie is met momenten zelfs  grappig !
- De muziek is gewoon identiek uit lost en stoort !
- Philip Broyles kan ik niet zien spelen, kweet niet hoe het komt, maar ik moet niet van hem hebben
- Ik mis precies iets in het geheel. Als er iets gebeurt is het enkel hen die ter plaatse is.. Is er geen "randanimatie" geen andere hulpdiensten enz.. Hopelijk begrijp je wat ik bedoel. Bovendien is het ook altijd Olivia die het helemaal alleen oplost, echt geloofwaardig komt het niet over.

De serie grijpt er dus voor mij een beetje naast, maar het kan nog veranderen he, wie weet ,ik kijk nog even verder. Maar het heeft me nog niet echt  gegrepen.
Vrouwlief vind het wel goed.

Opgepast voor spoilers aub.
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

JCL

Het hele eerste seizoen is een beetje zo, maar als je in het 2e en met name het 3e seizoen zit, komt het lekker op gang. Dan vallen ook alle stukjes van de puzzel op hun plaats.

Joris1971

Gisteren seizoen 4 van Dexter afgesloten, begin vanmiddag met seizoen 5... Ik ben benieuwd.

raMniv

De series die ik met veel plezier volg:

Criminal Minds
Dexter
NCIS
Break-Out kings (gister aan begonnen)
Mentalist
Fring
CSI

Ben nog op zoek naar een spannende serie in de trant van criminal minds. Iemand ideeën?
"Better to write for yourself and have no public than to write for the public and have no self"

Roger Black

Quote from: skank1 on June 19, 2011, 08:25:17
We hebben gisteren net aflevering 4 van fringe gezien.. En voor mij is het niet echt "top"
Ik weet niet hoe het natuurlijk verder zal verlopen maar wat ik erover vind:
- De serie heeft altijd dezelfde opbouw die me nu al stoort: Het begint altijd met een "geval"/ "ongeluk". Daarna vind Olivia Dunham altijd toevallig iets op foto ofzo.. waardoor de gestoorde vader Bisshop altijd iets gaat onderzoeken..  hiervoor moet er altijd iets nieuws bijkomen in zijn lab, want hij heeft het niet. Vervolgens wordt het probleem "opgelost".
- Vader bisshop speelt wel fantastisch goed zijn rol !!!
- Serie is met momenten zelfs  grappig !
- De muziek is gewoon identiek uit lost en stoort !
- Philip Broyles kan ik niet zien spelen, kweet niet hoe het komt, maar ik moet niet van hem hebben
- Ik mis precies iets in het geheel. Als er iets gebeurt is het enkel hen die ter plaatse is.. Is er geen "randanimatie" geen andere hulpdiensten enz.. Hopelijk begrijp je wat ik bedoel. Bovendien is het ook altijd Olivia die het helemaal alleen oplost, echt geloofwaardig komt het niet over.

De serie grijpt er dus voor mij een beetje naast, maar het kan nog veranderen he, wie weet ,ik kijk nog even verder. Maar het heeft me nog niet echt  gegrepen.
Vrouwlief vind het wel goed.

Opgepast voor spoilers aub.

Ik vond het begin ook een CSI-gehalte hebben. Maar na een paar afleveringen, einde van seizoen 1 geloof ik dan krijg je meer de grote lijnen te zien. Seizoen 2 en 3 nog meer.
Overigens de muziek van Lost was geloof ik alleen bij de pilot, daarna niet meer.

skank1

Wel, ik heb het alleszins al tot deel 4 gehoord die lost muziek.
Konden ze nu echt geen nieuwe track nemen? :p
luiaards :p
ik ga zoiezo seizoen 1 uitkijken en dan beslissen of ik verder kijk
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

evilniek

Quote from: skank1 on June 20, 2011, 13:11:00
Wel, ik heb het alleszins al tot deel 4 gehoord die lost muziek.
Konden ze nu echt geen nieuwe track nemen? :p
luiaards :p
ik ga zoiezo seizoen 1 uitkijken en dan beslissen of ik verder kijk

Hou vol, gaat echt beter worden, ik vindt t een van de betere serie's van de laatste jaren imho.
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

jowi

Ik snap Skanks probleem wel een beetje; ik had dat in het begin ook met House. Het format heb je snel door. Gekke bulten, niemand weet het, House bedenkt iets op een moment wat er eigenlijk niet mee te maken heeft, en het is weer eens opgelost. Fringe heeft dat ook wel sterk in het begin, maar inderdaad, er komt al snel een achterliggende/onderliggende verhaallijn, en nog wat later een parallelle verhaallijn ;)

Roger Black

SPOILERTAGS Jowi, als je in het verhaal zit bevestigd deze al aardig sommige vermoedens.

JCL

Quote from: jowi on June 20, 2011, 15:44:39
Ik snap Skanks probleem wel een beetje; ik had dat in het begin ook met House. Het format heb je snel door. Gekke bulten, niemand weet het, House bedenkt iets op een moment wat er eigenlijk niet mee te maken heeft, en het is weer eens opgelost. Fringe heeft dat ook wel sterk in het begin, maar inderdaad, er komt al snel een achterliggende/onderliggende verhaallijn, en nog wat later een parallelle verhaallijn ;)

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

skank1

Ik heb nog niks door :p
Maar mag er nu ook niet naar zoeken hehe
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Alex Groningen

De serie die ik sinds vorige week donderdag volg heet The event. En al hou ik al helemaal niet van films of series die gaan over aliens, heeft deze gave serie toch mijn aandacht getrokken en kan ik niet wachten tot morgenavond. Serie is te zien op Rtl 5 om 20.30 en 21.25.

Aan het eind van de Tweede Wereldoorlog stortte een geheimzinnig luchtvaartuig neer nabij het Brooks-gebergte in het noorden van Alaska. De passagiers lijken van buitenaf menselijk, maar ze zijn in feite buitenaards. Hun DNA verschilt voor bijna een procent met dat van mensen en zij verouderen in een veel lager tempo. Zevenennegentig overlevenden werden gevangengenomen door de Amerikaanse overheid en opgesloten in een geheime faciliteit, omdat zij weigeren hun ware identiteit te onthullen. De andere overlevenden, die ook wel sleepers worden genoemd, ontsnapten en leven tegenwoordig te midden van de gewone mensen.

President Elias Martinez (Blair Underwood) komt kort na zijn inauguratie achter het bestaan van deze faciliteit. Na een ontmoeting met de leider van de aliens (Laura Innes) besluit hij de gevangenen vrij te laten en hun bestaan bekend te maken. Zijn plannen worden gedwarsboomd als een moordaanslag op hem wordt verijdeld door middelen die de menselijke technologie te boven gaan. De CIA realiseert zich dat er meer buitenaardse wezens bestaan en plant een geheime missie om hen te vinden en te doden. Zij weten echter niet dat de agent die de leiding heeft over deze missie zelf een alien is. De meningen binnen de groep aliens zijn hierover verdeeld.

Sean Walker (Jason Ritter), een veelbelovende softwareprogrammeur, raakt betrokken bij deze gebeurtenissen. Zijn plan om tijdens een cruise door de Caraïben zijn vriendin Leila (Sarah Roemer) ten huwelijk te vragen, worden verhinderd als zij plotseling verdwijnt. Zijn zoektocht leidt tot de onthulling van het complot.


Aeron

Quote from: Alex Groningen on June 22, 2011, 18:55:37
De serie die ik sinds vorige week donderdag volg heet The event. En al hou ik al helemaal niet van films of series die gaan over aliens, heeft deze gave serie toch mijn aandacht getrokken en kan ik niet wachten tot morgenavond. Serie is te zien op Rtl 5 om 20.30 en 21.25.

Aan het eind van de Tweede Wereldoorlog stortte een geheimzinnig luchtvaartuig neer nabij het Brooks-gebergte in het noorden van Alaska. De passagiers lijken van buitenaf menselijk, maar ze zijn in feite buitenaards. Hun DNA verschilt voor bijna een procent met dat van mensen en zij verouderen in een veel lager tempo. Zevenennegentig overlevenden werden gevangengenomen door de Amerikaanse overheid en opgesloten in een geheime faciliteit, omdat zij weigeren hun ware identiteit te onthullen. De andere overlevenden, die ook wel sleepers worden genoemd, ontsnapten en leven tegenwoordig te midden van de gewone mensen.

President Elias Martinez (Blair Underwood) komt kort na zijn inauguratie achter het bestaan van deze faciliteit. Na een ontmoeting met de leider van de aliens (Laura Innes) besluit hij de gevangenen vrij te laten en hun bestaan bekend te maken. Zijn plannen worden gedwarsboomd als een moordaanslag op hem wordt verijdeld door middelen die de menselijke technologie te boven gaan. De CIA realiseert zich dat er meer buitenaardse wezens bestaan en plant een geheime missie om hen te vinden en te doden. Zij weten echter niet dat de agent die de leiding heeft over deze missie zelf een alien is. De meningen binnen de groep aliens zijn hierover verdeeld.

Sean Walker (Jason Ritter), een veelbelovende softwareprogrammeur, raakt betrokken bij deze gebeurtenissen. Zijn plan om tijdens een cruise door de Caraïben zijn vriendin Leila (Sarah Roemer) ten huwelijk te vragen, worden verhinderd als zij plotseling verdwijnt. Zijn zoektocht leidt tot de onthulling van het complot.



The Event is gecanceld toch?
Altijd balen, weerhoudt mij er van om überhaupt met een serie te beginnen  >:(

mansm

Nieuwe Serie Falling Skies, ben nu nog bezig met E1 maar kan niet wachten tot E2
en spooks! een van de beste series ever!

Alex Groningen

Quote from: jellyfish on June 22, 2011, 21:20:13
The Event is gecanceld toch?
Altijd balen, weerhoudt mij er van om überhaupt met een serie te beginnen  >:(


Niet dat ik weet. Vorige week begonnen en morgen ook weer 2 afleveringen.

Aeron

Quote from: Alex Groningen on June 22, 2011, 21:56:10

Niet dat ik weet. Vorige week begonnen en morgen ook weer 2 afleveringen.


Sorry dat ik je plezier moet bederven, maar helaas is The Event toch echt gecanceld...

http://tvbythenumbers.zap2it.com/2011/05/13/the-event-cancelled-by-nbc/92509/

Heb wel gelezen dat het misschien als mini serie op SciFi verder gaat, dus nog een sprankje hoop voor de fans...

http://www.ugo.com/tv/the-event-syfy-continuation

Alex Groningen

Quote from: jellyfish on June 22, 2011, 22:49:09

Sorry dat ik je plezier moet bederven, maar helaas is The Event toch echt gecanceld...

http://tvbythenumbers.zap2it.com/2011/05/13/the-event-cancelled-by-nbc/92509/

Heb wel gelezen dat het misschien als mini serie op SciFi verder gaat, dus nog een sprankje hoop voor de fans...

http://www.ugo.com/tv/the-event-syfy-continuation


Ik kijk hem op RTL 5. ;) En volgens de Veronica gids is het er morgen gewoon op.

JCL

Quote from: Alex Groningen on June 22, 2011, 23:03:59

Ik kijk hem op RTL 5. ;) En volgens de Veronica gids is het er morgen gewoon op.

Ja dat wel, alleen in de VS wordt geen 2e seizoen meer gemaakt.

mansm

cancellen van series is af en toe best ruk

Farscape werd halverwege het seizoen van de buis gehaald (vervolgens dumpen ze eigenlijk de gehele cast bij SG:SG1)
De serie drive hebben ze wel 7 afleveringen gehaald. Was toen net op advies van iemand de afleveringen aan het binnenhalen toen ik dat nieuws kreeg, gelijk maar gestopt met binnenhalen :P

Bij enterprise ging men trouwens heel ver om alsnog proberen een seizoen te krijgen, zelfs geld inzamelen, alleen was wat er was opgehaald niet  eens genoeg voor 1 aflevering... en dan hebben we het over miljoenen