Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ronin79

V en No Ordinary Family volgte ik ook.
Echt jammer dat ze daar niet mee door gaan.

lestat1234

Quote from: jellyfish on May 15, 2011, 11:08:31
Teveel subplots is inderdaad vervelend, dan springen de afleveringen van de hak op de tak.
Ik dacht altijd dat Vampire Diaries een beetje een hoog " 90210"  of " Dawsons Creek" gehalte zou hebben, of valt dit wel mee?

Valt op zich wel mee hoor, je moet alleen een beetje door de twilight liefdes verhouding heen kijken.
Maar verder is het qua storyline een erg leuke serie.
Ik was ook erg skeptisch in den beginne :)
Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

Aeron


Kjelt

Ik ben nu bezig met Sherlock maar dan ben je wel gauw klaar met 3 afleveringen  :( wel een hele goede kwaliteit maar dat had ik ook wel gedacht van een BBC serie  ::)

WimB

Volg eigenlijk maar 2 series serieus; Sons of Anarchy en Doctor Who. Verder kijk ik af en toe afleveringen van series maar heb niet het geduld of hele series te volgen.

paaj

V net gezien, viel me tegen en weet niet of ik die verder wil kijken mocht het niet gecanceled worden (doe ik waarschijnlijk toch...)
Nu bezig met True Blood, fijne serie hoor. Bezig met seizoen 2.
Boardwalk Empire probeer ik, lijkt veelbelovend maar ik kan er niet echt inkomen. Mad Men zelfde verhaal.

Ik wacht met smart op het vervolg van Dexter, Spartacus, Burn Notice en Walking Dead (bedankt voor die laatste trouwens :)).
Breaking Bad wil ik wel verder gaan volgen, al heb ik echt een gruwelijke hekel aan de hoofdpersoon. Hij weet elke kans op medeleven te verpesten en maakt echt de stomste beslissingen. En toch benieuwd hoe het verder gaat... dat is dan wel een knap resultaat toch?

Mochten ze Jericho of de Terminator serie hervatten dan hoor je me ook niet klagen :)
Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
Apple TV 4K || LG 42C2

Xstream

V lig ik niet van wakker. Ik vond S1 nog aardig, maar S2 is dramatisch slecht (vast ook de rede van cancellation - ik ben niet de enige die klaagt).
Fringe boeit me ook niet meer. Begin vond ik matig, werd daarna iets sterker, maar werd in S3 zo ongeloofwaardig dat ik afgehaakt ben. Ergerde me sowieso al aan de helft van de cast en storytelling, dus dat helpt dan niet.

Ben nu Sanctuary aan het kijken. Leuke serie. Ook niet perfect, maar toch blijf ik het vooralsnog kijken. Wisselen hele sterke periodes af met flauwe (S2 was wat minder), al merk ik dat het in S3 eindelijk iets meer solide begint te lijken.

Game of Thrones heeft zeer veelbelovend begin. Al wacht ik misschien even tot ik een paar afl. te kijken heb.
Camelot: Prut! Wat een misser. Ga ik geen woorden aan vuil maken.

Begonnen ook met Louie, erg grappige serie ;)





HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Grindtegel

Quote from: paaj on May 17, 2011, 22:31:59

Breaking Bad wil ik wel verder gaan volgen, al heb ik echt een gruwelijke hekel aan de hoofdpersoon. Hij weet elke kans op medeleven te verpesten en maakt echt de stomste beslissingen. En toch benieuwd hoe het verder gaat... dat is dan wel een knap resultaat toch?



Ik vind de hoofdpersoon echt geweldig, wat een fantastische antiheld echt heel erg goed. Binnenkort krijg ik seizoen 3 binnen, ben erg benieuwd!
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Aeron

Ik vind Walter White juist een fantastisch personage! Echt een van mijn favoriete series op het moment!

Ronin79

Breaking Bad moet ik helaas nog gaan kijken. Alle 3 de seizoenen heb ik hier liggen,
maar nog niet aan toe gekomen.

Waar mag ik deze serie mee vergelijken ?..... Dexter ?, of iets anders ?

Kjelt

Quote from: SillentWolf on May 19, 2011, 21:57:28
Breaking Bad .....Waar mag ik deze serie mee vergelijken ?..... Dexter ?, of iets anders ?
Ik zou zo geen serie kunnen noemen waar je deze mee kunt vergelijken. Het zijn absurde situaties die tegen het onmogelijke aanliggen vaak met humor, doorspekt met geweld/schieten maar ook met heel veel diepgaand beschreven persoonlijk drama en interactie.
De eerste twee afleveringen haakte mijn vriendin bijna af om er daarna volledig verslaafd aan te raken. Kortom, gewoon kijken.

Ronin79

Thx.  ;)

Ik zal het eens voorleggen. Als ze het niet leuk vind, kijk ik het in ieder geval zelf.
Alleen moet ik eerst nog wat andere series afronden, voordat ik aan BB begin.

paaj

Dexter komt wel redelijk in de buurt denk ik. Problemen, onorthodoxe oplossingen en verborgen houden voor naaste familie.

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
Apple TV 4K || LG 42C2

Ronin79

Als ik dat zo lees, lijkt het mij best een leuke serie.
Ik hoop die anderen zo snel mogelijk af te ronden, dan kan ik aan deze beginnen  ;)

JCL

Het is de week van de finales. Heb deze week gekeken:

How I met your mother
Mad love
NCIS
NCIS: LA
Criminal Minds
The Mentalist

The Mentalist en NCIS: LA waren ongelovelijk gaaf! Met name bij NCIS: LA had ik echt zo iets van wow :o daar moeten we nog een half jaar op wachten... damn. De andere series hadden niet echt een cliffhanger, maar allemaal wel leuke/mooie afleveringen!

Ronin79

Ondertussen zijn de seizoen finales van deze al geweest:

* Fringe Season 3
* Nikita Season 1
* Vampire Diaries Season 2
* SmallVille Season 10

* Hawaii Five-0 Season 1 komt nog.
* Transformers Prime Season 1, pas in Juli.

Alle genoemde finales moet ik nog kijken. incl. geheel Hawaii Five-0 en Smallville.

Met True Blood zal ik op moeten schieten, omdat Seaon 4 voor de deur staat.
Maar ook: Lost Girl Season 2, Walking Dead Season 2, Dexter Season 6, Breaking Bad Season 4, en oa. The Boardwalk Empire Season 2.
Verschijnen in de aankomende maanden. Hier moet ik alleen BB en The Boardwalk Empire nog van kijken.

Zoveel te kijken, zo weinig tijd (36 Series heb ik op de schijf, in HD + 98% NL Subs, excl. wat originele retails DVD's ... die ook nog gekeken moeten worden)   ;)
We hoeven ons in ieder geval niet te vervelen  ;D


Roger Black

The Vampire Dairies is wel leuk! We zijn nu bij aflevering 12 ofzo.. (S1)

Ronin79


Roger Black

Mijn vriendin is toch wel altijd fan van die 'Dawson Creek' series, zoals seizoen 1 van The Vampire Daires ook een beetje is. Hebben jullie nog tips?

screamhouse

The Killing.....begon goed maar nu bij episode 10 wordt het wat langdradig
Dune D1| Marantz SR-6004 Black |Boston Acoustics A23| BK XLS 200 | W&M Tornado powercord | W&M HDMI | Canare 4S8 | Samsung UE40D6500| Synology NAS

Ronin79

Er zijn ook 2 nieuwe series aan de gang; Iris (koreaanse actie serie), en TeenWolf.
Van de week even gaan kijken of het ook wat is.  ;)

Flavio

Sinds ik kort geleden bierdopje.com heb ontdekt is mijn NAS aardig vol aan het raken!

Ik volg momenteel:
Game of Thrones S01
Haven (binnenkort start S02)
Injustice (ITV)
Primeval S05
Sanctuary S03
Teen Wolf S01
The Glades S02
The Shadow Line (BBC)
XIII S01

En ik moet nog 5 seizoenen Stargate Atlantis en 2 seizoenen Stargate Universe kijken!

Binnenkort ook weer Breaking Bad en Warehouse 13.


Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
EM9702 V3 (Oppo UDP-203 Kloon) | TCL 98C735
Denon AVC-X3800H | Behringer NX4-6000 | Buttkicker BKA1000-N
2x T+A TCI 2A | 2x Klipsch R-115SW | 2x T+A TLS 20 | 1x T+A TCI C2 | 2x T+A TAL 90 | 2x Teufel M 950 D | 2x T+A TAL X1
18Sound 21NTLW5000 Sealed | Sundown X-15 Vented | Buttkicker LFE

skank1

HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

paaj

nog een week en dan kunnen we weer verder met Burn Notice en True Blood :pompom:

wel jammer dat dan het tempo eruit is ::)
Harbeth M30.1 || NAD M33 || Roon Rock
Apple TV 4K || LG 42C2

jowi

Leuke reminder voor Dexter 6...