Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JCL

Quote from: Raphie on May  8, 2011, 06:26:08
Ok, allemaal leuk en aardig. Maar wat als je niet van gezapige humor series houdt met min of meer lostaande episodes maar gewoon weer een echte series wil waar je iedere week op het puntje van je stoel zit en niet kan wachten hoe het verhaal verder gaat. a'la Dexter, LOST, Walking dead etc.

Het lijkt erop dat alle goede series op zijn? zaken als CSI en andere lostaande episode series boeien me niet, wil gewoon weer lekker een of meerdere seizoenen met laten vastzuigen in een grote plot... tips?!?

Fringe wel eens gezien? Weet niet of het jou ding is, maar ik vind het altijd wel erg goed! En het beste is, met elk seizoen wordt het beter :)

Roger Black

Ik vind Fringe wel een (heel klein) beetje CSI achtig, eigenlijk een kruising tussen LOST, CSI en X-Files  :D

Kjelt

Quote from: Jumping Jack on May  8, 2011, 07:27:30
Mocht je The Wire nog niet gezien hebben: Doen! 5 seizoenen van het beste wat ooit voor tv is gemaakt
Bedankt  :thumbs-up: voor de tip, ken deze serie niet dus heb hem zojuist compleet besteld, voor nog geen tientje per seizoen een no-brainer, alleen jammer dat het dvd only is maar ach dat zal het verhaal ruimschoots goed maken.

Raphie

Gisteren begonnen met the wire, na 2 episodes wel het gevoel naar "Hill Street Blues" te kijken, hoop dat er zich wel een epic plot voor het seizoen gaat ontwikkelen want anders kan je net zo goed NET5 aanzetten  :D

Ik zoek dus echt een serie die ergens heen gaat, epic plots, niet losse episodes met wat personal life drama als rode draad er doorheen, dat trek ik niet.
JBL PRX Power!

Jumping Jack

Raphie: met the wire moet je geduld hebben. De grote verhaallijn loopt over 5 seizoenen en het mooie aan die reeks is net dat ze de tijd nemen om het verhaal te laten ontwikkelen.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

JCL

Quote from: Raphie on May 10, 2011, 08:12:31
Gisteren begonnen met the wire, na 2 episodes wel het gevoel naar "Hill Street Blues" te kijken, hoop dat er zich wel een epic plot voor het seizoen gaat ontwikkelen want anders kan je net zo goed NET5 aanzetten  :D

Ik zoek dus echt een serie die ergens heen gaat, epic plots, niet losse episodes met wat personal life drama als rode draad er doorheen, dat trek ik niet.

Flashforward wel eens gezien? Is gecancled na 1 seizoen, maar wel een erg leuke serie! Zit 1 groot verhaal in en ik vond het altijd erg spannend!

Raphie

Yep, flashforward, lost, eerste 3 seizoenen prison break dat zijn de soort series waar ik voor ga, zal The wire nog even een paar episodes de kans geven. maar heb ik de volgende 3 episodes geen weekly cliffhanger dan geef ik op....
JBL PRX Power!

Roger Black


jan_tran

The Killing (AMC), Modern Family, The Office, 30 Rock, Parks and Recreation, Community.

Verder is het nog even wachten op Breaking Bad deze zomer.

gerard1

Quote from: Raphie on May 10, 2011, 10:50:38
Yep, flashforward, lost, eerste 3 seizoenen prison break dat zijn de soort series waar ik voor ga, zal The wire nog even een paar episodes de kans geven. maar heb ik de volgende 3 episodes geen weekly cliffhanger dan geef ik op....

Tja, dan kom je echt op de shield uit. Alles wat u wenst. ;D

Dru

Wij volgen de meer wat simpele comedy series.

Om te beginnen mis ik echt Prison Break.  :(

Op dit moment kijken we naar:
Chuck - Blijft goed
Shit my dad says - Wachtend op het nieuwe seizoen
the Office - Nu met Will Ferrel
V - ben halverwege seizoen 2 afgehaakt ivm slecht acteerwerk en niet meer pakkende verhaal lijn.
How I met your mother
Modern family
Glee
Big Bang theory, hoewel ik deze achteruit vind gaan.


angel66

the chicago code...heel goede serie!
Game of thrones
bones
ncis
the big bang theory
hawaii five o


oude series...
The lone gunman
x-files
buffy the vampire slayer

Meeuwtje

Pana 65GZW954 / Denon X4700 / Rotel 1565 / CXUHD 4K HDR / Zidoo Z9X / Dune Real Vision / B&W 683 s2 / B&W htm61 s2 / B&W 685 s2 / B&W asw610 / SVS Prime Elevation (Atmos)

svmnb

In september komt seizoen 4 van Sons of Anarchy met daarin een nieuw karakter: Danny Trejo als Mexicaanse ex-commando/ biker. Past prima in deze serie.
Dexter seizoen 6 komt er aan en Breaking bad in juli.
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

Aeron

Ik ben begonnen met True Blood.
Heb zojuist seizoen 1 afgezien, en ik vind het echt een hele vette serie!
The Vampire Diaries lijkt me ook wel aardig, iemand die deze volgt?

Ronin79

Ja, ik volg beide.

Al een tijdje niets meer gezien, maar met True Blood ben ik bezig met Season 2 (season 3 heb ik ook), en
met The Vampire Diaries ben ik ook bezig met Season 2 (laaste 4 afleveringen).

Beide vind ik het geweldige series. Ik hou wel van dat duistere / boven natuurlijke in series.
Fringe volg ik oa. ook (eind Season 3).

lestat1234

Quote from: jellyfish on May 14, 2011, 22:40:14
Ik ben begonnen met True Blood.
Heb zojuist seizoen 1 afgezien, en ik vind het echt een hele vette serie!
The Vampire Diaries lijkt me ook wel aardig, iemand die deze volgt?


Beide leuke series.
Al hoop ik wel dat ze in seizoen 4 van True Blood wat minder subplots gaan gebruiken.
In seizoen 3 vond ik dit echt te veel.
Seizoen 1 en 2 waren erg cool.
Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

Aeron

Quote from: SillentWolf on May 15, 2011, 01:52:15
Ja, ik volg beide.

Al een tijdje niets meer gezien, maar met True Blood ben ik bezig met Season 2 (season 3 heb ik ook), en
met The Vampire Diaries ben ik ook bezig met Season 2 (laaste 4 afleveringen).

Beide vind ik het geweldige series. Ik hou wel van dat duistere / boven natuurlijke in series.
Fringe volg ik oa. ook (eind Season 3).

Dat duistere/bovennatuurlijke vind ik ook erg cool.
Ik heb seizoen 1 van Fringe ook liggen, maar moet er nog aan beginnen.
Maar als ik de meningen zo lees in dit topic is ook Fringe erg cool!

Ronin79

Persoonlijk vind ik het een leuke serie. Als je van dat genre houd, ga je hem zeker leuk vinden.  ;)

Aeron

Quote from: lestat1234 on May 15, 2011, 02:15:24
Beide leuke series.
Al hoop ik wel dat ze in seizoen 4 van True Blood wat minder subplots gaan gebruiken.
In seizoen 3 vond ik dit echt te veel.
Seizoen 1 en 2 waren erg cool.

Teveel subplots is inderdaad vervelend, dan springen de afleveringen van de hak op de tak.
Ik dacht altijd dat Vampire Diaries een beetje een hoog " 90210"  of " Dawsons Creek" gehalte zou hebben, of valt dit wel mee?

Aeron

Quote from: SillentWolf on May 15, 2011, 11:08:00
Persoonlijk vind ik het een leuke serie. Als je van dat genre houd, ga je hem zeker leuk vinden.  ;)

Ben benieuwd, ga het toch maar eens een kans geven denk ik. als het maar niet een te hoog CSI gehalte heeft, want dat is niet echt mijn ding...

Ronin79

Een te hoog CGI gehalte ? ... nee. Het is een kwaliteits-serie.

Wat trouwens ook goed is, is; The Walking Dead.
De serie heb ik al een tijd geleden gezien, dus ik kan niet wachten op season 2.

Aeron

Quote from: SillentWolf on May 15, 2011, 11:23:14
Een te hoog CGI gehalte ? ... nee. Het is een kwaliteits-serie.

Wat trouwens ook goed is, is; The Walking Dead.
De serie heb ik al een tijd geleden gezien, dus ik kan niet wachten op season 2.

Haha, nee ik bedoel CSI (de serie), dus veel serieus speurwerk zeg maar. Maar dat serieuze vervalt natuurlijk als bij Fringe ;)
The Walking Dead heb ik ook gezien, erg cool, en ben benieuwd naar seizoen 2!

gerard1

Quote from: jellyfish on May 15, 2011, 11:08:31
Teveel subplots is inderdaad vervelend, dan springen de afleveringen van de hak op de tak.
Ik dacht altijd dat Vampire Diaries een beetje een hoog " 90210"  of " Dawsons Creek" gehalte zou hebben, of valt dit wel mee?

alleen in het begin, het seizoen daarna komt de vaart er meer in. ik vind het meevallen.
wat ik het mooiste vind, is dat het geen aparte afleveringen zijn maar een doorlopend verhaal.

MaxxMark

Ik las gister of vanacht een tweet dat onderander V is gecancelled :(

Best wel een beetje jammer! Vond het een aardige serie!

Edit:
Heb het er even bijgezocht:
sclarkwxyz (Stephen Clark): ABC has cancelled "V," "Brothers & Sisters" "No Ordinary Family," "Off the Map," "Detroit 187" and "Mr. Sunshine." #backchannel

Best jammer. No Ordinary Family vond ik ook leuk!
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com