Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ronin79

Afgezien van alle series die ik volg ..
Heb ik nu ook Justified. Ben benieuwd of die ook leuk is.

Daarnaast ben ik Smallville aan het binnenslurpen. Alle seizoenen in HD met NL subs.
Ook het Complete lost gebeuren heb ik nu. Ik had 3 seizoenen orgineel ... maar ik kwam ze tegen.
Het enige is; niet alle subs bij seizoen 6 lopen synchroon.

Ook ben ik erover aan het denken om; Boardwalk Empire eens te gaan bekijken (in HD).

MaxxMark

Quote from: SillentWolf on February 21, 2011, 18:12:32
Daarnaast ben ik Smallville aan het binnenslurpen. Alle seizoenen in HD met NL subs.

Smallville heb ik vanaf het begin gevolgd!

Op een gegeven moment (s08 en s09) was ik er helemaal klaar mee; er zat geen vooruitgang meer in en van een roden draad was niet meer te spreken. Maar ben blijven kijken omdat ik het anders zonde vond :). Heel S09 had ik zoiets van "nou, na dit seizoen ben ik er klaar mee".

Maar...

Toen bleek de cliffhanger van s09 super te zijn, dus ging ik toch weer verder met S10. En heel S10 is tot nu toe weer geweldig!

Moraal van dit verhaal? Als je de serie helemaal zat bent, skip s08 en s09, kijk de cliffhanger van S09 en ga daarna verder met S10 (is als het goed is de final season).
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

Ronin79

Ik heb in het verleden alleen wat verschillende afleveringen van verschillende seizoenen gezien.
Ook nu kijk ik nog wel eens een stuk, om te kijken of de subs goed zijn.

Ben benieuwd hoe het complete verhaal gaat lopen ... maar tot die tijd heb ik nog heel veel andere series
af te kijken  ;)

lestat1234

Ik sluit me bij Maxxmark aan.
S9 was tenenkrommend van Smallville.
S10 is weer fun.

Ik volg
- Californication s4
- Psych S4
- Smallville S10
- Supernatural S6
- The Big bang theory S4
- Two and a half men S8

Ik volg samen met de vrouw des huis
- Cougar Town S2
- Flash forward S1
- Glee S2
- Gossip Girl S4
- Merlin S2
- Vampire diaries S2

De volgende series ben ik nog aan het bedenken of ik ze de moeite waard vindt om te volgen
- The cape S1
- White Collar S1
- Boardwalk Empire S1 (vindt het tot nu toe erg traag!)

Ik wacht op
- Haven S2
- Dark Blue S3
- Sons of anarchy S4
- The gates S2
- The walking dead S2
- True blood S4
- Weeds S7

Ik hoef me dus niet te vervelen :)
Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

Ronin79

The Cape is gecanceled. Waarschijnlijk zal er nog een aflevering 10 komen, maar daarna is het over.

Leuk lijstje overigens.

Kan ik overigens ook wel doen.

Van de onderstaande series heb ik alles tot nu toe compleet.
Behalve van Boardwalk Empire, die moet nog. 85% is in HD + NL Subs.
De Rest zijn Retail DVD's / BR's uit bijvoorbeeld Engeland. NL Subs.

Ik zal noemen wat ik (we) (ga) volgen ... maar niet wat we al gezien hebben zoals bijv. de complete serie van Millenium (Lance Henriksen).


Dit volg ik momenteel alleen:

* Vampire Diaries (S1)
* Fringe (S3)
* Transformers Prime
* V (S2)
* No Ordinary Family
* Spartacus: Gods Of The Arena
* The Cape
* The Dresden Files

Wacht ik op:

* Lost Girl (S2)
* Walking Dead (S2)


Kijk ik momenteel samen met de vrouw des huizes:

* Dexter (S5)
* Lost (S3 ... even in de wacht gezet)
* Angel (S5 ... even in de wacht gezet)
* SuperNatural (S3 laatste 2 afleveringen ... even in de waccht gezet)


Gaan we binnen kort mee (aan de slag) verder, of moeten we (ik) nog aan beginnen:

* Heroes (S4)
* Supernatural (S4, S5, S6)
* Nikita
* Hawaii Five 0
* Prison Break (S3, S4)
* Lost (S4, S5, S6)
* The Pacific
* Band Of Brothers
* Boardwalk Empire (S1)
* Justified (S1, S2)
* Life (S1, S2)
* SmallVille (S1 t/m S10)
* Dexter (S6)
* Human Target (S1, S2)
* Caprica
* Vampire Diaries (S2)
* True Blood (S1, S2, S3)
* Blade
* Star Wars: The Clone Wars (S1, S2, S3)


(Bovenstaande nog te zien ... heb ik al wel in mijn bezit, met uitzondering van Dexter S6 en Boardwalk Empire  :P)


Zoals je ziet heb ik nog al wat series  ;)
verder zoals ik al zei .. die we al gekeken hebben, staan er niet tussen  ;)

lestat1234

Quote from: SillentWolf on February 21, 2011, 22:56:04
The Cape is gecanceled. Waarschijnlijk zal er nog een aflevering 10 komen, maar daarna is het over.

Das uiteraard een definitief stoppen na ep 9 dus :P
Dat kan ik dan nog wel even af kijken.
Moet ik alleen snel weer een aantal nieuwe series vinden, want mijn (die we niet samen kijken) series beginnen flink op te raken :)
Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

Ronin79

Gelukkig heb ik daar geen last van.
Qua series kan ik nog wel even vooruit ... en anders is er nog wel wat op het net te vinden.  ;)

JCL

Ben bang dat Fringe binnenkort ook gecanceled gaat worden! Als je ziet dat er wekelijks nog maar 3 mln mensen naar kijken :( Zou wel erg jammer zijn!

MaxxMark

Zou inderdaad jammer zijn als Fringe stopt. Maar er valt wel wat voor te zeggen vind ik. Heel veel series die tof zijn verzanden in bij-verhalen. Meestal onder het mom van "character development" of weet ik wat voor onzin. Hou het gewoon bij de kern van het verhaal, dat houd het leuk.  Dat is, vind ik, ook een van de redenen waarom 24 zo goed was (en bleef). Het was non-stop een rode draad verhaal die vooruit ging zonder enige vorm van sidetracks.

Nu zeg ik niet dat alles zoals 24 moet zijn, maar iets meer vooruit gang mag van mij wel :)

Wat mij nog steeds niet zo duidelijk is uit fringe s01 (althans, ik denk dat het s1 was) en wat ik in de seizoenen er na nooit meer heb terug gezien :
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

Ronin79

Dan heb je inderdaad de clue gemist.

Ik zit nu bij Season 3 ... ik kan mij niet letterlijk alles meer voor de geest halen, maar het verhaal klopt wel.

dvd-fan

fringe siezoen 3 is stukken beter als 2. heb eigenlijk nog geen slechte aflevering gezien. Zit ook met smacht op Haven te wachten.
Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

JCL

Eens! Maar het vervelende is dat er niemand naar Fringe meer kijkt in de VS. De kijkcijfers zijn gedaalt van ruim 10 mln+ tot minder dan 5.

Aan de andere kant, er kijken nog geen miljoen mensen naar Californication en die gaat ook nog altijd door. Voordeel voor Californication is wel dat die in heel veel langen wordt uitgezonden (dus de verkoop van de rechten levert veel op!).

Ronin79

Haven is wel een aardige serie. Ik heb een keer wat afleveringen op SIFI gezien.
Maar een serie zoals Fringe is een paar klasses beter  ;)

Roger Black

Ik heb gisteren Fringe Seizoen 1 afgekeken. Heerlijke serie hoor! En volgens mij gaat het nog veel dieper de volgende seizoenen...

Ronin79

Dat klopt  ;)

Ik loop op 1 aflevering na, gelijk met de uitzendingen in de V.S.
Season 3 E18 moet ik nog kijken.

svmnb

Vorige week is de serie The Borgias gestart. De pilot zag er niet verkeerd uit. Redelijk goede acteurs en de geschiedenis van deze roemruchte familie en hun methoden om macht te vergaren, lijkt de moeite waard.
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

MaxxMark

Ik ben vorige week gewezen op de comedy "Community".

Wat een geniale serie is dat zeg! :-) Heb in 3 dagen tijd heel seizoen 1 (25 afleveringen van 20 minuten) er door heen gejast.

Ze zitten nu bij S02e19 (vd 25) dus ik denk dat ik er met 2 daagjes doorheen ben...

Ik kan hem aanraden in ieder geval!
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

mic1980

- The Big Bang Theory
- Breaking Bad
- Californication.
Kan echt niet geloven dat deze zo weinig doet in de states. Zijn ze daar echt zo bekrompen, of is gewoon het nieuwe er van af?
Van mij mag deze serie iig nog wel wat seizoenen door gaan.

- Desperate Housewives
- Dexter
- Entourage
- Family Guy
- Hung
Persoonlijk vind ik dit een leuke serie. Het verhaal boeit me. Ben alleen bang dat deze na het volgende seizoen zal verdwijnen.
- Modern Family
- Nurse Jackie
- The Office (Ben benieuwd naar de eps met Will Ferrell  :clapping: )
- Psych! (De vrouw vind het leuk. Ik niet zo.)
- South Park
- Two and a Half Men (Komt zeker wel weer terug)
- Weeds

Nieuw
- The Big C
Volgens mij wel een leuke serie. Heb nu S01 tot ep 6 gezien en vind het een grappige/sterke serie
- Harry's Law
Doet mij kwa opbouw een beetje aan Psych! denken. Losse episodes met weinig terugkerende elementen. Beetje te oppervlakkig voor mijn smaak.
Maar het kijkt best wel aardig weg.

- Mr. Sunshine
Vind er nog niet veel aan. Comedy met Matthew Perry. Matthew speelt het enige type dat hij kan spelen, namelijk "Chandler" uit Friends.
Het voelt een beetje goedkoop aan. Kijk het alleen als er echt niets anders is.

JCL

Californication is echt gaaf idd! Showtime is volgens mij ook geen heel groot network, maar 1,5 mln kijkers is zelfs dan nog super weinig. De enige rede dat het nog bestaat is omdat het in het buitenland goed verkoopt! Zit nu zelf trouwens bij de 2e aflevering van seizoen 4, ben erg benieuwd wat er nog gaat komen!

Roger Black


Ronin79

2 a 3 maanden geleden seizoen 2 afgerond. (de prequel op Blood and Sand).
Best een leuke serie.  ;)

MaxxMark

Lees net op twitter (@jeremypiven) dat ze gaan beginnen aan het volgende seizoen, en dat het ook meteen het laatste seizoen is:
"Today is the first day back on Entourage for out last season, will hit u guys with stuff ( as much as they let me)..."
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

Xstream

Quote from: MaxxMark on April  5, 2011, 20:59:51
Ik ben vorige week gewezen op de comedy "Community".

Wat een geniale serie is dat zeg! :-) Heb in 3 dagen tijd heel seizoen 1 (25 afleveringen van 20 minuten) er door heen gejast.

Ze zitten nu bij S02e19 (vd 25) dus ik denk dat ik er met 2 daagjes doorheen ben...

Ik kan hem aanraden in ieder geval!

Hele leuke serie inderdaad! Curb your Entusiasm is nog zo'n minder populaire serie hier die heel goed is. Evenals Misfits trouwens (UK).

En Fringe, ik ben bij S3 afgehaakt.
Ik vond halverwege S2 het sterkst, maar ze gaan weer zo'n onmogelijke kant op waar ze vanzelf mee in de knoop komen. S3 was voor mij niet geloofwaardig meer. Ik heb sowieso altijd al een hekel aan Olivia gehad, die kan echt niet acteren :)
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


Er zaten goede afl. tussen, maar ze missen gewoon teveel kansen om er echt wat van te maken vind ik.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Ronin79

S3 vind ik best wel leuk. Kan niet wachten totdat S4 eraan komt (volgend jaar Mei).

Aeron