Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Roger Black

Quote from: JCL on August 30, 2010, 18:29:09
Als je van Friends houd zou ik eerder een keer How I met your mother proberen. Die serie ken ik helemaal, Friends heb ik bits and pieces van gezien. Komt wel een beetje overeen.

Idd onwijs leuk! Prachtig! Nu met seizoen 5 bezig..

Jimmy Conway

The Defenders, luchtige serie, best grappig.



De eerste aflevering van Boardwalk Empire.




JCL

Ben nu bij de 12e aflevering van Rubicon. Was een wat trage serie in het begin, miste wat actie en tempo, maar moet zeggen dat het steeds beter werd! Nu begint het echt spannend te worden (ook al weet je nu wel hoe het zit met het complot)! Als je houd van een goede serie, die goed wordt opgebouwd, aanrader!

Ronin79

Ik kijk eigenlijk niet zoveel series via de schotel ... maar deze week begint het 2e seizoen van Lasko (RTL Television)
Deze serie is in het zelfde gerne als de vroegere; Der Puma (met vecht choreograaf Donnie Yen)
Het is dus een actie / martial arts serie (met hele goede vecht scenes).

Verder volg ik op dit moment;

* Dexter Season 3 (later ook 4)
* Heroes laatste aflevering season 3, + Season 4 (retail versies)
* Supernatural Laatste aflevering Season 3 + Season 4 (beide UK retail versies) en Season 5 (nog kopen)


Wat ik nog moet gaan volgen of verder moet afkijken:

* The Crow (retail)
* Angel Season 5 (retail)
* Blade (retail)
* Lost Season 3 (retail), de andere moet ik nog kopen
* The Vampire Diaries (season 1)
* True Blood (season 1, 2 en 3)
* Fringe (season 1 en 2)
* Band Of Brothers (BR retail)
* The Pacific

De retails zijn gekochte versies in NL of Engeland. Alle met NL Subs. (bijna allemaal DVD versies, behalve BOB).

Zoals je ziet loop ik dus ver achter, met de nog te kijken series.


Ook heb ik wellicht oog naar Merlin, die ik verleden week op RTL2 voorbij zag komen.
Aflevering 1 en 2 waren best aardig om te zien.

We hebben in ieder geval genoeg kijk voer voor de komende paar maanden, zo niet langer.  ;)

Tube-freak

Zag net op Ned 1 een stukje van de serie Sherlock.

Gaat uiteraard over sherlock Holmes & Dr watson maar dan in de moderne tijd 2010.
Aangezien ik maar een paar scenes heb gezien op het einde kan ik er nog niet over oordelen maar ik ga deze serie zeker volgen.
Volgens imdb zijn er pas 3 afleveringen geweest maar het zit wel goed in elkaar, maar dat is sowieso altijd wel met engelse detective series.


16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

gerard1

Luther

6 afleveringen, een serie van de bcc.
Niet verwacht maar een zeer mooie serie.
Eentje die je niet mag missen.

Kjelt

Quote from: JCL on October 13, 2010, 17:25:10
Ben nu bij de 12e aflevering van Rubicon. Was een wat trage serie in het begin, miste wat actie en tempo, maar moet zeggen dat het steeds beter werd! Nu begint het echt spannend te worden (ook al weet je nu wel hoe het zit met het complot)! Als je houd van een goede serie, die goed wordt opgebouwd, aanrader!
Topserie maar kom er vandaag achter dat er geen seizoen 2 komt, ze hebben hem gecancelled in nov 2010 :(
Jonge jonge eindelijk eens een goede serie maar ja de amerikanen snappen het waarschijnlijk niet  :devil: Is me nu al te vaak overkomen dat topseries opeens gestopt worden.

Dirc

"V" loopt weer dus die volgen we.
Helaas pindakaas hebben ze in de USA vorige week een aflevering overgeslagen...

JCL

Eentje maar? Probeer Fringe eens te volgen, die zend meer niet dan wel uit :P Dat is wel echt hét nadeel van die Amerikaanse zenders, aan het scheme is geen touw vast te knopen!

Dirc


JCL

Ja je kan altijd wel opzoeken wanneer ze komen, alleen is het irritant dat er soms gewoon een maand tussen zit! Met name bij Fringe, aangezien dat met de week nóg spannender wordt!

Ronin79

Op dit moment ben ik klaar met Season 1, Season 2 ben ik nu mee bezig.
Daarna heb ik nog wat afleveringen voor de boeg van deel 3.

Leuke serie.

peterrr

Being Human,

Was weer begonnen op BBC-Hd

Heerlijke serie over een Geest, 2 Weerwolven, en een Vampier die een Flat delen..
Geniaal gevonden en gemaakt, maar dat doet de BBc wel vaker.

Grt Peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

MaxxMark

Ik weet niet of iemand "Chase" al gezien heeft (nieuwe serie). Maar f*ck, wat vond ik daar weinig aan zeg!

Toen ik er wat over las dacht ik dat het in de richting was van 24. Maar na S1E1 was ik totaal niet onder de indruk.

EP2 opgezet, maar na de 5e cliché opmerking was ik er helemaal klaar mee.
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

gerard1

wat ik dan meestal doe, is skippen naar 1na laatste deel om ff te kijkken of er verbetering is.

MaxxMark

Mjah maar met series als 24 was het juist zo tof dat elke aflevering een echt vervolg is.

Dit was gewoon weer "back to basic" waarbij elke ep ongeveer op zichzelf staat. Bijzonder jammer. Het was gewoon weer een 'andere'  politie/usmarshal/whatever serie
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

Xstream

Boardwalk Empire S1 gisteren afgekeken. Een geweldige serie. De beste nieuwe serie van de afgelopen paar jaar voor mij.
Verder met The Mentalist bezig. Blijft ook wel leuk.
Community S2 ben ik nu ergens, erg leuke serie, al lijkt het nu wat in te kazen. Ik vond S1 sterker.
Parks & Recreation aan begonnen, maar is 't niet voor mij. Weer een mockumentary en dan vind ik The Office en Modern Family een stuk sterker. Tis me net te flauw.
Glee kijk ik zo af en toe. Leuke ontspannen (foute) serie.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Saitou Hajime

Spartacus: Gods of the arena is momenteel de enige waar ik iedere week naar uit kijk, helaas maar 6 afleveringen en we zitten al aan aflevering 4 vanavond.

Ronin79

Dat is idd een leuke serie.

Ben op dit moment naast de vele andere series, ook; No Ordinary Family aan het volgen.
Ook best leuk.

mradem

Ik ben momenteel bezig met Sons of Anarchy. Best vermakelijk. Ben inmiddels met seizoen 2 bezig.

johan d

Volledige Battlestar Gallactica, 4seizoenen uitgekeken

Nu Mad Men bezig.

Ronin79

Dexter Season 4 afgekeken, nu bezig met season 5.

Verder nog; No Ordinary Family, Spartacus: Gods of The Arena, Fringe Season 3
V Season 2, Vampire Diaries Season 1 ... en zo kan ik nog wel even doorgaan.  ;)

Caprica en lost ben ik ook aan het binnen halen.
Lost heb ik t/m season 3 wel orgineel ... maar ze staan nu eenmaal op Usenet  ;D

Daarnaast ben ik nieuwschierig naar; Justified.

JCL

Iemand die de pilot van Mad Love heeft gezien? Deed mij idd heel sterk aan How I Met Your Mother denken! Weet ook niet of ik het ga volgen, het is het allemaal net niet. HIMYM blijft toch geweldig leuk! Laatste aflevering is ook weer legendairy ;)

WilcoD

Quote from: mradem on February 15, 2011, 12:43:28
Ik ben momenteel bezig met Sons of Anarchy. Best vermakelijk. Ben inmiddels met seizoen 2 bezig.

Hier kijk ik ook naar, ben inmiddels bij seizoen 3 beland.

Erg vermakelijk inderdaad  :headbanging:

Aeron

Smallville, nog een paar afleveringen en dan eindelijk de finale, vind het nog steeds een leuke serie.

Breaking bad, fantastische serie, jammer dat we een half jaar moeten wachtten op seizoen 4!

Sons of anarchy, erg goede serie, ben nu met seizoen 2 bezig.

Spartacus gods of the arena, ga ik het weekend mee beginnen.

Boardwalk empire, ga ik ook dit weekend mee beginnen.

Verder nog wat family guy en south park.

Echt ontzettend veel goede series op dit moment, dus genoeg te kijken!