Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JCL

Wat vind je van Rubicon? Ik heb met moeite de eerste aflevering kunnen afkijken, maar nu er 4 zijn geweest wordt het toch wel erg leuk! Het tempo mist nog steeds een beetje, maar er zit toch wat meer spanning in op een of andere manier. Ben erg benieuwd wat de aflevering van morgen gaat brengen.

Andere serie waar ik met veel plezier naar kan kijken de laatste tijd, in therapie, van de NCRV. Ben totaal geen fan van Nederlandse series, maar kreeg deze aangeraden door een vriendin (die ook psychologie studeert) en het weet me toch erg te boeien! Elke dag volgen we een patiënt in de praktijk van Paul (psychotherapeut). Op vrijdag gaat Paul naar zijn supervisor en zien we feitelijk zijn eigen therapie sessies. Sommige personages zijn leuker dan anderen, maar je hoeft ze ook niet allemaal te volgen om het hele verhaal te snappen. Naast de afleveringen op TV hebben de personages ook allemaal bepaalde profielen op internet, zoals een linkedin, hyves, twitter oid. Leuk concept en goed uitgewerkt! Toch wel een aanrader als je wel geïnteresseerd bent in dit soort dingen.

Jimmy Conway

De eerste drie afleveringen waren best opbouwend en zorgen ervoor dat ik meer wil zien, ik houd wel van traag filmwerk. De vierde aflevering was naar mijn idee een zijsprong/vulling, dat vond ik wat minder. Ben benieuwd naar de volgende aflevering.
Nederlands(e) pratende acteurs trek ik helaas niet... :)

riwi

Ben aan het kijken met Breaking Bad.
Erg goede serie moet ik zeggen. Heb nu 2 seizoenen bekeken. Nog 1 te gaan. Goed acteer werk en personages met inhoud.


Fringe vind ik ook zeer de moeite waard.

reMC

Quote from: bmateijsen on July 31, 2010, 21:26:14
Seizoen 2 wordt beter, maar misschien niet op de vlakken die jij leuk vindt. Bepaalde karakters worden namelijk verder uitgediept ;).

Seizoen 2 is veeeel beter, ik geniet er van 8)

Etiennevh

Gooische Vrouwen, helemaal geweldig! Hehe Martin Morero, hij is de bomb. :headbanging:
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Dirc


reMC

Ik ben bijna klaar met seizoen 2 van Dexter, ik hoor wel eens dat je daarna moet/kunt stoppen, wat vinden jullie?

jon81

Quote from: reMC on August 24, 2010, 13:20:30
Ik ben bijna klaar met seizoen 2 van Dexter, ik hoor wel eens dat je daarna moet/kunt stoppen, wat vinden jullie?

Gewoon lekker doorkijken  ;)
LG Oled55B8  Denon X2500H  Kodi media pc  Phillips BP7500S1  B&W DM302  B&W CC3  Solid HCM2  BK Gemini II  Canare 4S8

coned (banned)

reality is just a hologram
http://keelynet.com/biology/reality.htm

Xstream

Quote from: JCL on August 22, 2010, 19:08:03
Wat vind je van Rubicon? Ik heb met moeite de eerste aflevering kunnen afkijken, maar nu er 4 zijn geweest wordt het toch wel erg leuk! Het tempo mist nog steeds een beetje, maar er zit toch wat meer spanning in op een of andere manier. Ben erg benieuwd wat de aflevering van morgen gaat brengen.

Andere serie waar ik met veel plezier naar kan kijken de laatste tijd, in therapie, van de NCRV. Ben totaal geen fan van Nederlandse series, maar kreeg deze aangeraden door een vriendin (die ook psychologie studeert) en het weet me toch erg te boeien! Elke dag volgen we een patiënt in de praktijk van Paul (psychotherapeut). Op vrijdag gaat Paul naar zijn supervisor en zien we feitelijk zijn eigen therapie sessies. Sommige personages zijn leuker dan anderen, maar je hoeft ze ook niet allemaal te volgen om het hele verhaal te snappen. Naast de afleveringen op TV hebben de personages ook allemaal bepaalde profielen op internet, zoals een linkedin, hyves, twitter oid. Leuk concept en goed uitgewerkt! Toch wel een aanrader als je wel geïnteresseerd bent in dit soort dingen.

Vergeet In Therapie en kijk de originele serie: In Treatment.
10x beter dan die mislukte NL remake prut.

http://www.imdb.com/title/tt0835434/
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Ronin79

Ben sinds vandaag Dexter eens gaan volgen.
Tot nu toe leuke serie  ;)

Alex Groningen

De tv serie die ik elke dag volg is Two and a half man. Vind de humor die er in voor komt helemaal mijn ding. Binnenkort maar eens kijken om deze DVD's zelf te gaan aanschaffen.

MaxxMark

September is het weer zo ver! Een hoop nieuwe seizoenen die gaan beginnen.

Een korte excerpt van een aantal die ik volg (en andere populaire):
- Merlin S03 (11-09)
- One Tree Hill  S8 (14-09)
- Gossip Girl s04 (14-09)
- House S07 (21-09)
- How I Met Your Mother S06 (21-09)
- Chuck S04 (21-09)
- 2.5 Men s08 (21-09)
- NCIS s08 (22-09)
- NCIS: LA S2 (22-09)
- Modern Family S02 (23-09)
- Bones s06 (24-09)
- Big Bang Theory S4 (24-09)
- Fringe S3 (24-09)
- SmallVille s10 (25-09)
- Family Guy s09 (27-09)
- Dexter S05 (27-09)
- StarGate Universe s02 (29-09)
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

Teejoo

Een fijn overzicht! Ik verheug me verder ook op de Mentalist.

Roger Black

Quote from: Alex Groningen on August 29, 2010, 09:41:30
De tv serie die ik elke dag volg is Two and a half man. Vind de humor die er in voor komt helemaal mijn ding. Binnenkort maar eens kijken om deze DVD's zelf te gaan aanschaffen.

Is dit vergelijkbaar met Friends? Dat vind ik helemaal te gek namelijk.

MaxxMark

Quote from: Roger Black on August 30, 2010, 07:52:46
Is dit vergelijkbaar met Friends? Dat vind ik helemaal te gek namelijk.

Ik vind weinig series écht vergelijkbaar met Friends.

Two and a half men is wel weer grappig, maar ik moest er wel aan wennen.

Comedies die ik zoal volg en dus wel aan te raden is om te proberen:

Big Bang Theory
Is erg toegankelijke nerdy humor (als je een beetje nerd bent kan je het wel erg waarderen) en daardoor super grappig. Iets over the top (sommigen vinden het te gemaakt).

How I Met Your Mother
Kan me zeker wel tot schaterlachen zetten op sommige momenten.

Two and a half men
Zeker leuk en vermakelijk, maar niet zo veel schaterlachen als ik gehoopt had

Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

Alex Groningen

Quote from: Roger Black on August 30, 2010, 07:52:46
Is dit vergelijkbaar met Friends? Dat vind ik helemaal te gek namelijk.


Nee. Ik vind het niet vergelijkbaar met Friends. Al vond ik Friends ook altijd leuk om te zien maar vind ik dit zelf een totaal ander humor.

JCL

Quote from: Roger Black on August 30, 2010, 07:52:46
Is dit vergelijkbaar met Friends? Dat vind ik helemaal te gek namelijk.

Als je van Friends houd zou ik eerder een keer How I met your mother proberen. Die serie ken ik helemaal, Friends heb ik bits and pieces van gezien. Komt wel een beetje overeen.

MaxxMark

Quote from: JCL on August 30, 2010, 18:29:09
Als je van Friends houd zou ik eerder een keer How I met your mother proberen. Die serie ken ik helemaal, Friends heb ik bits and pieces van gezien. Komt wel een beetje overeen.

Ik wilde dat ook zeggen, maar ik dacht dat ik misschien iets te gekleurd was omdat ik HIMYM pas recent in zijn geheel heb gezien (en het dus "nieuw" is).

Veel leuke momenten en inderdaad geeft het wel het humor gevoel van "Friends".
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com

Roger Black


Loki999

The killing seizoen 1 gekeken, goeie thriller!
Wel een beetje traag
Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

Pos

Quote from: Loki999 on August 31, 2010, 18:03:39
The killing seizoen 1 gekeken, goeie thriller!
Wel een beetje traag

Leuke serie, zijn nu bezig met The Killing 2. Heeft wel minder afleveringen.
Marantz PM 8003 * BA A26 * Block DAC 100 * Kimber PR8 * Atlas Equator mkII * TW2900 * AKG K701 * TEAC WAP

Xstream

En vergeet ook zeker Curb your Enthusiasm niet! Al eerder gezegd, maar ik hoor niemand erover (miss vind niemand 't leuk, kan ook).
Voor wie het niet weet. De schrijver / creator van de serie Seinfeld, Larry David speelt de hoofdrol (dit keer niet achter de schermen). Het karakter George uit Seinfeld is ook gebaseerd / geinsprireerd op de de echte Larry David.
Hij speelt zichzelf in de serie, samen met z'n celeb (joodse) vrienden in Hollywood. Deels geacteerde rollen, groot deel van de (vaak bekende) acteurs spelen zichzelf. Ookj Elaine, Seinfeld, George en Kramer komen hier weer in voor, als hunzelf.

Ik vind het zelf hilarisch en ik denk dat een beetje Seinfeld fan hier ook gek op zal zijn ;)

HIMYM vind ik idd een hoog Friends gehalte hebben.
2.5 half men is meer onderbroeken humor, maar wel goed gedaan. Vind ik zelf ook een stuk leuker dan HIMYM.

En het is ook weer wachten op The Office, blijft hilarisch, sterker nog, lijkt steeds beter te worden.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Deleted member

Gisteren de eerste vier afleveringen van 't eerste seizoen van 'Damages' gekeken. Eindelijk weer een serie die me pakt en m'n aandacht vasthoudt.  :)

http://www.imdb.com/title/tt0914387/

dolfigirl