Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JCL

Ja Criminal Minds heeft zich zeker ontwikkeld. Vooral vanaf de 2e helft van het 2e seizoen (als er wat veranderd in de cast) wordt het beter. Ik vind seizoen 3 en vooral 4 erg goed, maar misschien hebben we een andere smaak.

The Mentalist is zeker geen standaard misdaads serie, het leuke aan The Mentalist vind ik de humor, soms hele grofe of botte humor. Er valt altijd wel wat te lachen en dat maakt de serie ook lekker luchtig.

NCIS is ook zeker een aanrader. Van alle series die ik volg zeker de beste, leukste humor en de interessantste karrakters.

Xstream

Quote from: JCL on May 21, 2009, 13:09:47
Ja Criminal Minds heeft zich zeker ontwikkeld. Vooral vanaf de 2e helft van het 2e seizoen (als er wat veranderd in de cast) wordt het beter. Ik vind seizoen 3 en vooral 4 erg goed, maar misschien hebben we een andere smaak.

The Mentalist is zeker geen standaard misdaads serie, het leuke aan The Mentalist vind ik de humor, soms hele grofe of botte humor. Er valt altijd wel wat te lachen en dat maakt de serie ook lekker luchtig.

NCIS is ook zeker een aanrader. Van alle series die ik volg zeker de beste, leukste humor en de interessantste karrakters.

Ok, dan zet ik em weer op m'n lijstje ;) Tis ook niet zo dat ik Criminal Minds een ruk serie vond, alleen niet echt bijzonder.

The mentalist klinkt goed.

En NCIS ... het leek me zo suffe serie, net als CSI. Met CSI:Las Vegas ben ik uiteindelijk begonnen ... 2 of 3 seizoenen gekeken, maar dat ontwikkelde ook maar niet echt. Zit best leuk in elkaar, maar het is niet echt een verhaal - iets wat er in bepaalde mate wel in moet zitten om uit te kijken naar de volgende afleveringen. Al is karakter ontwikkeling het meest belangrijk. Dat er een klik is en, zoals je zegt, een stukje humor of gevatheid. Daarom vind ik Bones ook leuk. Leuke chemie tussen de karakters en wat minder stoffig dan CSI.

Maargoed, NCIS zal wellicht heel anders zijn, kzal 'm eens opzoeken als S1 nog ergens te vinden is ... ik neem aan dat er geen HD releases van zijn?
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

JCL

S1 en S2 van NCIS zijn volgens mij niet in HD beschikbaar, de rest wel. Je kan opzich wel in S3 beginnen, maar sla dan wel even de eerste 4 afleveringen over. Opzich is NCIS een standaard serie, maar door de chemie tussen de personages wordt het echt een briljant samenspel!

Robbert54

ik vond seizoen 1 van criminal minds ook een beetje gemaakt, maar nu! O0 O0 O0 mijn favoriete serie! :wub:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

JCL

Je hoort wel vaker dat seizoen 1 slecht is, maar toch... Riding the lightning is een van mijn favo CM afleveringen. Die aflevering was wel zo geweldig, heb zelden zo'n goeie aflevering gezien van een TV serie! Ook de een na laatste aflevering met de CIA vind ik erg goed.

Jimmy Conway


PaulB.

Hi,

Volgen al een paar jaar ongeveer 20 series, alles via internet in HD.
Van alle CSI's tot heroes, law and order SVU, reaper, mentalist, 24  enz...

Top 3 volgens ons??
3: CSI las vegas(blijft goed)
2: Supernatural(vette serie met veel humor)
1: Criminal minds(jezus, wat is die serie gegroeid vanaf seizoen 1, laatste seizoen was echt fantastisch!)

MvrGr. Paul
You Worry, You Die. You Don't Worry, You Die. So Don't Worry!

dvd-fan

Quote from: JCL on May 21, 2009, 12:00:27
De tijd van de finales is aangebroken. Vorige week al Fringe en Numb3rs, deze week NCIS, The Mentalist en Criminal Minds. Dit jaar zijn de finales niet zo heftig als vorig jaar. NCIS viel een beetje tegen (hadden ze een week eerder moeten stoppen, doen bleef je echt achter met een WTF gevoel!). Numb3rs, Fringe en The Mentalist hadden eigelijk geen clifhanger. Criminal Minds net gekeken, was weer eens een ouderwets ruige aflevering. Jammer dat je het einde al wel zag aankomen, maar de eerste aflevering van het volgende seizoen wordt mega spannend!
Vond het einde van fringe toch wel raar met de twin towers. Toch wel een beetje een cliffhanger
Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

JCL

Jammer dat het al werd verklaard in de aflevering zelf. Het was veel leuker geweest als we niet zouden snappen hoe het zat en we er pas in de volgende aflevering achterkwamen hoe ze in godsnaam in het WTC terecht is gekomen. Wel grappig dat er een krant op tafel lag met de kop "Obama ready to move into new White House".

Xstream

Fringe ontwikkeld zich wel aardig vind ik. Van compleet hopeloos is het nog een aardige serie aan het worden, maar vooralsnog niet meer dan dat - maar er is potentie.

Me inmiddels ook gewaagd aan Dollhouse. Ik had er weinig positieve verhalen over gelezen, maar dankzij dat lage verwachtingspatroon viel het me nog alles mee. Best een aardige wegkijk serie. Alleen jammer dat ze er niet uit halen wat er in zit. Ik vind de hoofd actrice (Echo) persoonlijk ook niet zo overtuigend. Dat vond ik nog het minste punt eigenlijk.

Ook begonnen met The Mentalist. Ik moet zeggen, leuke serie.
Criminal minds ga ik nog maar 's mee verder na al die verhalen. Was op S1 blijven steken.

House afgekeken - niet zo'n geweldig eind als andere finales. Het valt dan ook niet mee om daar nog leuke draaien aan te geven. Blijft een leuke serie, maar ook niet meer zo sterk als de 1e 2 a 3 seizoenen.

Lost moet ik nog afkijken.

En Legend of the Seeker - hoewel ik na 3 afl. al afgehaakt was - toch maar verder gekeken. Je moet alleen het idee van de boeken laten varen, dan is de serie best leuk om te kijken. Niet top, maar gezien het gebrek aan Fantasy series kan ik weinig andere opnoemen die zich hiermee mogen meten ... Kzou dan ook alleen Xena en Hercules kunnen noemen eigenlijk. De serie groeit wel.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

JCL

Dollhouse vind ik eigelijk beter dan Fringe. Het probleem aan Dollhouse is dat niet alle aflveringen even goed zijn, er zitten ook een paar rotte appels tussen.

Criminal Minds komt na S1 helemaal opgang. S2 is al een stuk beter (de afleveringen waar Elle nog in zit daargelaten) en vanaf de helft van S3 wordt het echt een topper. Toch hadden S1 en S2 ook wel hele goeie afleveringen met als hoogtepunt Riding the lightning.

THX-UltraII

Lost is echt de SHIT om het zo maar te zeggen. Beste serie ooit gemaakt wat mij betreft. Einde van S5 was echt te gek. Sowieso vond ik S5 het beste tot nu toe. Het is gewoon een grote rush tot aflevering 16 aan toe!

Heb toch 24 ook maar weer opgepakt maar ben bang dat dit een beetje over is. Zit nu op aflevering 5 van S7 maar de spanning van vroeger is er gewoon niet meer en zal ook niet meer komen ben ik bang.

Heroes ben ik mee gestopt. We vonden het echt minder worden.

Xstream

Quote from: JCL on June  3, 2009, 14:58:27
Dollhouse vind ik eigelijk beter dan Fringe. Het probleem aan Dollhouse is dat niet alle aflveringen even goed zijn, er zitten ook een paar rotte appels tussen.

Bij Dollhouse heb ik sowieso meer klik met de karakters. Het is minder storend ... op Echo soms na, maar ook niet altijd. Bij Fringe voelt het nog een beetje onsamenhangend. Ik voel weinig voor de karakters, lijkt allemaal wat opgelegd, het verhaal is nog erg cryptisch en de uitleg/toelichting die je krijgt komt dan over alsof ze een IQ van een aardappel hebben. Gewoon van die Bla Bla. Maar er zaten goeie afl. tussen ... wie weet gaat het nog wat worden.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Loki999

heb 6 seizoenen van OZ gekocht eerste seizoen al gekeken is best een leuke serie
Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

Douma

Quoteheb 6 seizoenen van OZ gekocht eerste seizoen al gekeken is best een leuke serie

Fantastische serie. Heb ik altijd erg van genoten.
"Nothing lasts, but nothing is lost."

Jarnoootje

Ik kijk sinds enkele weken; How I met your mother



Geniale serie!

ff geleend van Wikipedia:

How I Met Your Mother is an American situation comedy (sitcom) that premiered on CBS on September 19, 2005. The show was created by Craig Thomas and Carter Bays. As a framing device, the main character, Ted Mosby, in the year 2030 recounts to his son and daughter the events that led to his meeting their mother, which explains the title and allows for a narration in the past tense. How I Met Your Mother's other main characters are Marshall Eriksen, Robin Scherbatsky, Barney Stinson, and Lily Aldrin.


Robbert54

Quote from: Jarnoootje on June  9, 2009, 14:28:20
Ik kijk sinds enkele weken; How I met your mother



Geniale serie!

ff geleend van Wikipedia:

How I Met Your Mother is an American situation comedy (sitcom) that premiered on CBS on September 19, 2005. The show was created by Craig Thomas and Carter Bays. As a framing device, the main character, Ted Mosby, in the year 2030 recounts to his son and daughter the events that led to his meeting their mother, which explains the title and allows for a narration in the past tense. How I Met Your Mother's other main characters are Marshall Eriksen, Robin Scherbatsky, Barney Stinson, and Lily Aldrin.


leuke serie idd
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

guanodude

Psych is zonder twijfel een van de leukste series (in mijn ogen), vergelijkbaar met Monk, alleen nog net iets leuker.

Verwacht dus geen serieuze dingen!


Psych is een Amerikaanse televisieserie. De serie volgt James Roday als Shawn Spencer, een jonge adviseur van de politie, die door "verhoogde zintuiglijke waarneming" en indrukwekkende detective instincten mensen weet te laten geloven dat hij helderziend is. Andere hoofdrolspelers in de serie zijn Dulé Hill als de beste vriend van Shawn en Corbin Bernsen als Shawn's bazige vader, Henry Spencer. Deze serie wordt in de Verenigde Staten uitgezonden via USA Network en is in Nederland te zien op Comedy Central.

In flashbacks is te zien dat Henry Spencer ervanuit ging dat zijn zoon in zijn voetstappen zou treden als officier van justitie. In voorbereiding op die taak legt Henry zijn zoon raadsels voor om zodoende zijn observatie- en deductievaardigheden te testen.

Shawn wordt bekend als helderziende nadat de politie wantrouwig wordt vanwege een tip van Shawn in een politiezaak uit het nieuws. Beredenerend dat dergelijke kennis alleen van "binnenuit" kan komen wil de politie hem arresteren. Op het moment van de arrestatie weet hij hen er echter van te overtuigen dat hij helderziend is. Wanneer blijkt dat zijn "vaardigheden" nep zijn, zal hij vervolgd worden, verzekert hem één van de politiemannen. Met geen andere keuze dan mee te spelen, raakt Shawn verzeild in vreemde en grappige situaties waar hij zich uit moet zien te redden.
(WIKI)


De serie begint volgende maand weer, als het goed is.

Fabian92

Kijk wel eens That 70's Show en Family Guy
En heb alle afleveringen van Las Vegas gezien, vindt het nog steeds jammer dat dat gestopt is.
Verder volg ik altijd:
Heroes
How I Met Your Mother
90210

JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

papaleo

Heb de afgelopen 2 weken 17 delen gezien van "Sleeper Cell", doordacht gemaakte en hele mooie serie welke gaat over Terroristen,en zich afspeeld in de Moslim wereld, alleen viel het plot van de laatste aflevering (seizoen2) wat tegen....maar ik denk dus ook dat hier weer verder op geboorduurt gaat worden met een nieuwe reeks.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

stone56

Er komen per week heel wat lijken in beeld. CSI end. Bijna alles met "murder" ;D
It's only rock 'n roll (but I like it)

Xstream

Quote from: JCL on May 21, 2009, 13:09:47
Ja Criminal Minds heeft zich zeker ontwikkeld. Vooral vanaf de 2e helft van het 2e seizoen (als er wat veranderd in de cast) wordt het beter. Ik vind seizoen 3 en vooral 4 erg goed, maar misschien hebben we een andere smaak.

The Mentalist is zeker geen standaard misdaads serie, het leuke aan The Mentalist vind ik de humor, soms hele grofe of botte humor. Er valt altijd wel wat te lachen en dat maakt de serie ook lekker luchtig.

NCIS is ook zeker een aanrader. Van alle series die ik volg zeker de beste, leukste humor en de interessantste karrakters.

Nou, ik zit ergens halvewege CM ... de cast is net een btje gewisseld, dus 's kijken wat het gaat worden. Is een leuke serie, maar ik mis nog een beetje het speciale, maar wie weet komt het nog.

The Mentalist heeft me enorm verrast. Inderdaad zit er goede humor in, en ook van die "Jack Bauer" momenten, maar dan grappig. Van die dingen die hij doet waarbij je denkt, gast!, dat kun je niet maken, en er nog mee weg komen ook. Zit leuk in elkaar en de Mentalist komt geloofwaardig en intelligent over. Leuke cast met de juiste chemie - wordt hoe meer ik kijk nog leuker ook.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

)p(


Tinus_

Rebuilding my HT

robbiedobbie

Quote from: Loki999 on June  5, 2009, 10:25:33
heb 6 seizoenen van OZ gekocht eerste seizoen al gekeken is best een leuke serie
\

OZ!! is ook één van mijn favoriete series geweest. Dat wordt ook beter en beter als de seizoenen vorderen. Alleen het laatste seizoen vonden wij wat minder.
HT: Panasonic 65VT30, Panasonic Bluray, Arcam AVR600, Thiel powerpoint surround

Stereo: Lyngdorf TADI2200, Sonos ZP-90, Lyngdorf SDAI2175, Concaves Mk1, Simple audio player