Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

roncitf

Het was niet een heel seizoen, maar de 1e 3 afleveringen. Waarom zouden ze dat express uit laten lekken? Heeft een studio niet veel aan. Lagere ratings = minder reclame inkomsten.
Stereo: Sphinx Project 32 / 8 / 12 * Tannoy D700 * Siltech SQ88 XLR / LS-25 MXT / SPX20/30 * Kemp Powerstrip 4/6
Surround: NAD T753 * Totem Dreamcatcher * Sunfire Solitaire 12 (1500W RMS) * Themescene HD72i
Wishlist: Siltech XLRs 6,50+ mtr, Ruby Hill, Signat.XLRs * Tannoy TD10/12 * Sphinx Project

Tube-freak

Er gaan ook al geruchten over seisoen 3.  Waarom afleveringen expres worden uitgelekt weet ik niet, ik ben geen marketing expert.  Ik zeg alleen dat dat de geruchten zijn.  Maar mijns inziens is dit een inside job geweest dat uitlekken, als het een hacker zou zijn geweest dan zou hij wel meer weten uit te laten lekken dan een paar afleveringen van 1 serie die al op de nominatie staat om om zeep te worden geholpen.







16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

JCL

Quote from: Tube-freak on March 13, 2009, 18:51:33
Geruchten gaan dat het gewoon "express" is uitgelekt.  Je kan mij niet vertellen dat er per ongeluk opeens een heel nieuw seisoen op internet staat zonder dat het is uitgezonden.   Ik was eindelijk eens blij dat er weer een goede serie was met goede acteurs.  Tegenwoordig ontbreekt het namelijk nogal aan acteurs die gewoon goed acteren, je ziet bijna alleen maar van dat "over-acting" in veel series.   

Het "lekken" is idd een bekend verhaal. Hebben ze bij Fringe en Knight Rider ook gedaan.

Xstream

Quote from: Tube-freak on March 13, 2009, 18:51:33
Geruchten gaan dat het gewoon "express" is uitgelekt.  Je kan mij niet vertellen dat er per ongeluk opeens een heel nieuw seisoen op internet staat zonder dat het is uitgezonden.   Ik was eindelijk eens blij dat er weer een goede serie was met goede acteurs.  Tegenwoordig ontbreekt het namelijk nogal aan acteurs die gewoon goed acteren, je ziet bijna alleen maar van dat "over-acting" in veel series.   

Nou, dat vind ik wel meevallen. Jericho S1 was een goede serie die met name interessant werd door het concept / verhaallijn. Al vond ik menig subplot / korte verhaallijn wel wat slapjes. Acteer werk was inderdaad prima, maar ik ken toch heel wat series waar prima in geacteerd wordt hoor. Jammer dat het gestopt is, maar eerlijk gezegd merkte je ook al dat er weinig vernieuwing in kwam ... de bom was gevallen ... het meest spannende was er toch af. Alleen het complot was nog over, maar of ze daar uit waren gekomen, ik vond het naarmatw S1 eindigde en S2 al helemaal steeds minder worden eerlijk gezegd.

Het deed me iig niet zoveel pijn als toen FireFly ermee stopte bijvoorbeeld ... :D
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Tube-freak

Jericho werd juist weer beter bij Seizoen 2 vond ik.  Gewoon meer actie en spanning.   
Met een eventueel seizoen 3 kan het verhaal weer een hele andere draai krijgen. 
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

bmateijsen

Jericho seizoen 2 is snel afgerond, ik verwacht eigenlijk niet direct een S3...

Gizz

Into the west. Het wilde westen, indianen, mooie omgevingen en prachtige muziek. Ohja het acteerwerk is ook wel in orde

roncitf

Quote from: Xstream on March 16, 2009, 00:43:00
Het deed me iig niet zoveel pijn als toen FireFly ermee stopte bijvoorbeeld ... :D

Daar kan ik me nog steeds over opwinden >:(. Voor mij 1 vd beste series aller tijden. Jammer dat er weinig promotie aan gegeven is, waardoor de kijkcijfers tegenvielen.
Stereo: Sphinx Project 32 / 8 / 12 * Tannoy D700 * Siltech SQ88 XLR / LS-25 MXT / SPX20/30 * Kemp Powerstrip 4/6
Surround: NAD T753 * Totem Dreamcatcher * Sunfire Solitaire 12 (1500W RMS) * Themescene HD72i
Wishlist: Siltech XLRs 6,50+ mtr, Ruby Hill, Signat.XLRs * Tannoy TD10/12 * Sphinx Project

Xstream

Quote from: roncitf on March 16, 2009, 18:11:21
Daar kan ik me nog steeds over opwinden >:(. Voor mij 1 vd beste series aller tijden. Jammer dat er weinig promotie aan gegeven is, waardoor de kijkcijfers tegenvielen.

Ja, onbegrijpelijk ... veel mensen ontdekte de serie ook pas toen die al gestopt was volgens mij ...
Wat ik nog erger vond is dat ze, toen het backfire succes allang duidelijk was en dat het achteraf alsnog een hit was geworden, ze de producer/schrijver/regisseur niet de kans hebben gegeven om de serie te vervolgen. Dat wilde hij graag, maar kreeg alleen de optie om Serenity, de film, te gaan maken als finale ... Erg jammer.

Ook vond ik het erg jammer toen Deadwood stopte.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

JCL

Heb gisteren het eerste deel van The Company (mini serie) gezien. Zal vanavond 2e deel eens bekijken. Eerste deel viel me niets niet tegen, vermakelijke serie! Iemand anders die hem al helemaal gezien heeft?

JCL

Ben inmiddels ook aan Dollhouse begonnen. Heb vanavond de eerste 2 afleveringen gezien. Moet zeggen dat de sfeer en het verhaal me erg aanspreken. Is een serie met erg veel potentie. En het beste is nog wel, de meeste series worden alleen maar beter na verloop van tijd :D

svmnb

Net de laatste aflevering gekeken van seizoen 2 van Terminator the Sarah Connor chronicles.
Helaas komt er geen derde seizoen. :'(
Iemand een suggestie voor een sci-fi serie van hetzelfde niveau of beter?
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

JCL

Heb The Sarah Conner Chronicles nooit gezien, maar zoals hier al eens vermeld zijn Dollhouse en Fringe ook zeer de moeite waard! Fringe is nu eindelijk weer verder gegaan en kwam sterk terug! Erg goeie aflevering afgelopen dinsdag. De laatste 2 Dollhouse afleveringen vind ik ook de beste tot nu toe (serie begint nu echt snelheid en een bepaalde lijn op te pakken).

Deleted member

Quote from: svmnb on April 12, 2009, 20:34:33
Net de laatste aflevering gekeken van seizoen 2 van Terminator the Sarah Connor chronicles.
Helaas komt er geen derde seizoen. :'(


Een 3e seizoen is nog niet aangekondigd maar het is ook nog niet bevestigd dat het er niet komt. Ik hoop in elk geval dat het wel komt. De laatste drie afleveringen waren weer erg goed!  :)

Wild_Willy

Quote from: Antoine on April 12, 2009, 22:47:03
Een 3e seizoen is nog niet aangekondigd maar het is ook nog niet bevestigd dat het er niet komt. Ik hoop in elk geval dat het wel komt. De laatste drie afleveringen waren weer erg goed!  :)

Ik heb ook net de laatste aflevering gezien en gezien het eind denk ik inderdaad dat we een vervolgseizoen wel kunnen vergeten....jammer :(

Nu alleen nog de volgende sersies over om te volgen:
- Cold Case
- Criminal Mind
- Bones
- House
- Numbers

...eens kijken wat een waardige vervanger zou kunnen zijn voor Terminator - the Sarah Connor chronicles.
Denon AVR-4311
Dune HD Max
B&W N802 front's
B&W N803 rears
QED - Silver Anniversary speakerkabels, HDMI kabels, Sub kabel en Optical kabel
Pioneer KRP-500M

Xstream

Quote from: Wild_Willy on April 13, 2009, 00:20:15
...eens kijken wat een waardige vervanger zou kunnen zijn voor Terminator - the Sarah Connor chronicles.

Het is natuurlijk wel iets anders ... maar ook over robots die de mensheid willen overnemen: Battlestar Galactica, mits je die nog niet gezien hebt natuurlijk :)
Geweldige serie ... denk niet aan Star Trek ofzo ...
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

svmnb

Quote from: Xstream on April 13, 2009, 18:11:02
Het is natuurlijk wel iets anders ... maar ook over robots die de mensheid willen overnemen: Battlestar Galactica, mits je die nog niet gezien hebt natuurlijk :)
Geweldige serie ... denk niet aan Star Trek ofzo ...

Da's toevallig, ik heb net het eerste seizoen in HD geplukt. De rest druppelt ook gestaag binnen. ;D

EDIT: de nieuwe Star Trek serie lijkt me ook erg de moeite waard. Deze start volgende maand. ;)
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

JCL

Quote from: svmnb on April 13, 2009, 19:49:29
Da's toevallig, ik heb net het eerste seizoen in HD geplukt. De rest druppelt ook gestaag binnen. ;D

EDIT: de nieuwe Star Trek serie lijkt me ook erg de moeite waard. Deze start volgende maand. ;)

Nieuwe star trek serie?

denoontje

al in een ander tv topic gezet: madagascar penguins; de serie...
Je weet wel die uit de tekenfilm Madagascar

master30

Quote from: svmnb on April 12, 2009, 20:34:33
Net de laatste aflevering gekeken van seizoen 2 van Terminator the Sarah Connor chronicles.
Helaas komt er geen derde seizoen. :'(
Iemand een suggestie voor een sci-fi serie van hetzelfde niveau of beter?

geen 3e seizoen  >:( wtf

ik zit op 2/3 s2, komt er wel een eind aan of is dit weer een bruut gecancelde show
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

master30

HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

JCL

Quote from: master30 on April 14, 2009, 17:59:23
geen 3e seizoen  >:( wtf

ik zit op 2/3 s2, komt er wel een eind aan of is dit weer een bruut gecancelde show

Geen show zo bruut gecanceld als Travler. Dat zijn gewoon geen grappen meer! :o

Tinus_

Quote from: Antoine on April 12, 2009, 22:47:03
Een 3e seizoen is nog niet aangekondigd maar het is ook nog niet bevestigd dat het er niet komt. Ik hoop in elk geval dat het wel komt. De laatste drie afleveringen waren weer erg goed!  :)

Ik ben sinds gisteren ook door het 2e seizoen heen. 't smaakt inderdaad naar meer. Het verhaal kreeg in de laatste aflevering een verrassende wending. 
Nu hoop ik maar dat ze wel een 3e seizoen gaan maken.
Rebuilding my HT

JCL

De tijd van de finales is aangebroken. Vorige week al Fringe en Numb3rs, deze week NCIS, The Mentalist en Criminal Minds. Dit jaar zijn de finales niet zo heftig als vorig jaar. NCIS viel een beetje tegen (hadden ze een week eerder moeten stoppen, doen bleef je echt achter met een WTF gevoel!). Numb3rs, Fringe en The Mentalist hadden eigelijk geen clifhanger. Criminal Minds net gekeken, was weer eens een ouderwets ruige aflevering. Jammer dat je het einde al wel zag aankomen, maar de eerste aflevering van het volgende seizoen wordt mega spannend!

Xstream

Quote from: JCL on May 21, 2009, 12:00:27
De tijd van de finales is aangebroken. Vorige week al Fringe en Numb3rs, deze week NCIS, The Mentalist en Criminal Minds. Dit jaar zijn de finales niet zo heftig als vorig jaar. NCIS viel een beetje tegen (hadden ze een week eerder moeten stoppen, doen bleef je echt achter met een WTF gevoel!). Numb3rs, Fringe en The Mentalist hadden eigelijk geen clifhanger. Criminal Minds net gekeken, was weer eens een ouderwets ruige aflevering. Jammer dat je het einde al wel zag aankomen, maar de eerste aflevering van het volgende seizoen wordt mega spannend!

Ff een vraagje over Criminal Minds. Ontwikkeld het nog een beetje? Heb het 1e seizoen gezien, maar twas allemaal maar een beetje standaard detective / Serial killer materiaal. Elke afl. een verhaaltje, soms liep het iets langer door, karakters die niet echt lijken te ontwikkelen. Is het dan gewoon geen serie voor mij, of moet het "nog komen"?

M.b.t. Sarah Connor. Hoewel ik het soms onbegrijpelijk vind dat een show gecancelled wordt vond ik het in dit geval wel terecht. Ik vond het meer en meer een soap worden zonder echte ontwikkelingen, zeker in S3. Al moet ik daarbij wel zeggen dat de laatste afl. dan ineens echt VOL inhoud zit die ik de rest van het seizoen niet gezien heb. Toen brak echt m'n klomp. Dat is nou juist de shit die je verwacht in de T serie, maar waarom vullen ze een heel seizoen op en stouwen ze alles in de laatste aflevering. Ik snap dat echt niet. Misschien omdat ze er niet vanuit gingen dat die gecancelled werd, maar toch ... Er is zoveel te verzinnen voor T. Het is natuurlijk fantasy / Sci-Fi, dus je kunt in weze alles doen, maar waarom gebeurde er dan niks? Ze waren maar op zoek naar hetzelfde de hele tijd ... zonder dat je ook maar een beetje idee kreeg van wat of wie precies en zonder enige ontwikkeling. 3 seizoenen lang in weze. Dat hadden ze toch zeker wel anders kunnen doen. Erg jammer IMO, want er zat veel meer in.

Gisteren de laatste Prison Breaks zitten kijken. Helaas heeft de serie ook nooit helemaal eruit gehaald wat erin zat. Ik ken geen serie die enerzijds zo goed gemaakt is en tegelijkertijd vol met fouten en onlogica zit. Ik weet nog steeds niet wat ik ervan moet vinden, maar S4 was in ieder geval vermakelijk - al moest ik af en toe wel m'n best doen om door de fouten heen te kijken - of de stomme reacties op bepaalde situaties. Het einde is overigens wel waardig en in style.

Fringe staat nu op de lijst. Hoewel ik het in eerste instantie een zeer matige serie vond wordt hij wel beter naarmate de serie vordert. Het lijkt dan toch een serie te worden die interessant is om te blijven volgen. Nog een paar afl. te gaan.

Breaking bad S2 zitten kijken ... niet zo goed als S1, maar nog steeds 1 van de beste nieuwe series.

Lost staat ook nog op de lijst, nog een paar afl. te gaan.

Uhm ... ff denken, wat verder nog. Ja, ik volg de Office US nog, ook nog een paar afl. gemist. Blijft een geweldige serie die je op allerlei vlakken bezig houdt. Ergens irritatie en plaatsvervangende schaamte, afgewisseld met humor en leuke karakters. Het blijft leuk :) Evenals Two and a Half Men - heerlijke serie :D Ook 30 Rock is geinig.

Ik heb The Mentalist ook maar even gedownload. Hoewel het me weinig origineels leek toch maar 's kijken of ik het wat vind. Het is wel veel dezelfde pulp tegenwoordig. Al die crime series met vaak een "speciale gift" is een beetje cliché aan het worden, maargoed, eerst maar eens kijken.

Ow, en Castle vind ik een erg leuke serie. Nog 1 (de laatste) afl. te gaan.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub