Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tinus_

Quote from: svmnb on January 30, 2009, 20:36:06
Deze zijn zeker de moeite waard:

Generation Kill (US soldaten in Irak)


Is dat wat en zit er een beetje actie in?

Rebuilding my HT

)p(

Quote from: Tinus_ on January 31, 2009, 07:45:00
Is dat wat en zit er een beetje actie in?



Af en toe maar het menselijke drama staat voorop...en is heel goed gedaan...geen perfecte serie maar zeer goed kijkbaar.

peter

dennis118

De series die ik volg:

- The Wire
- The Killpoint
- The shield
- Dexter
- Sopranos
- Lost
- Sons of anarchy
- Heroes

roncitf

Momenteel:

Fifth Gear
Gossip Girl
Two and a half men
Heroes
Mythbusters
Knightrider
New adventures of old Christine
Bones (Super!)
My name is Earl
Supernatural (beste serie die ik volg)
Ugly Betty
Star Wars: Clone wars (animated)
SNL
Conan o'Brien
Demons
Ghost Whisperer
BSG

Zodra het nieuwe seizoen start ook:
Primevil
Torchwood
Doctor Who (2005)
Desperate Housewives
Reaper
South Park
Lucy: Daughter of the Devil (animated)
Gene Simmons Family Jewels
Samantha Who
Eureka
Fear Itself
Sanctuary
Californication
True Blood

En als de serie Dollhouse start volgende maand. Met Eliza Dushku, dus sowieso leuk om naar te kijken.

Alles via TVtorrents, BitmeTV en TheBox.

Oh ja, ik heb geen TV.
Stereo: Sphinx Project 32 / 8 / 12 * Tannoy D700 * Siltech SQ88 XLR / LS-25 MXT / SPX20/30 * Kemp Powerstrip 4/6
Surround: NAD T753 * Totem Dreamcatcher * Sunfire Solitaire 12 (1500W RMS) * Themescene HD72i
Wishlist: Siltech XLRs 6,50+ mtr, Ruby Hill, Signat.XLRs * Tannoy TD10/12 * Sphinx Project

Tinus_

Quote from: roncitf on February  1, 2009, 23:06:41
Momenteel:

Fifth Gear
Gossip Girl
Two and a half men
Heroes
Mythbusters
Knightrider
New adventures of old Christine
Bones (Super!)
My name is Earl
Supernatural (beste serie die ik volg)
Ugly Betty
Star Wars: Clone wars (animated)
SNL
Conan o'Brien
Demons
Ghost Whisperer
BSG

Zodra het nieuwe seizoen start ook:
Primevil
Torchwood
Doctor Who (2005)
Desperate Housewives
Reaper
South Park
Lucy: Daughter of the Devil (animated)
Gene Simmons Family Jewels
Samantha Who
Eureka
Fear Itself
Sanctuary
Californication
True Blood

En als de serie Dollhouse start volgende maand. Met Eliza Dushku, dus sowieso leuk om naar te kijken.

Alles via TVtorrents, BitmeTV en TheBox.

Oh ja, ik heb geen TV.

Heb je nog wel tijd voor andere dingen? Jeetje wat een waslijst.  :butbut:
Rebuilding my HT

roncitf

Zoals er bij staat, ik heb geen TV, dus dit is alles wat ik kijk. Dus dan valt het wel mee. 1 - 1,5 uur per dag. Het gemiddelde ligt zwaar hoger.
Stereo: Sphinx Project 32 / 8 / 12 * Tannoy D700 * Siltech SQ88 XLR / LS-25 MXT / SPX20/30 * Kemp Powerstrip 4/6
Surround: NAD T753 * Totem Dreamcatcher * Sunfire Solitaire 12 (1500W RMS) * Themescene HD72i
Wishlist: Siltech XLRs 6,50+ mtr, Ruby Hill, Signat.XLRs * Tannoy TD10/12 * Sphinx Project

dvd-fan

Ik volg op het moment FRINGE.
http://www.fox.com/fringe/
Een beetje x-files maar met meer actie. Niet alle afleveringen zijn goed maar er zitten wel toppertjes tussen.
Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

JCL

Quote from: dvd-fan on February  2, 2009, 21:50:40
Ik volg op het moment FRINGE.
http://www.fox.com/fringe/
Een beetje x-files maar met meer actie. Niet alle afleveringen zijn goed maar er zitten wel toppertjes tussen.
Robin

Mee eens. Vond de laatste paar toch wel weer goed. In het begin was het ook heel erg goed. De dip heeft een in het midden gezeten. Toen waren de afleveringen vooral goor en weinig echt verhaal. Ik hoop alleen wel dat ze nu weer verder gaan met de hoofdlijn, The Patern.

roncitf

Stereo: Sphinx Project 32 / 8 / 12 * Tannoy D700 * Siltech SQ88 XLR / LS-25 MXT / SPX20/30 * Kemp Powerstrip 4/6
Surround: NAD T753 * Totem Dreamcatcher * Sunfire Solitaire 12 (1500W RMS) * Themescene HD72i
Wishlist: Siltech XLRs 6,50+ mtr, Ruby Hill, Signat.XLRs * Tannoy TD10/12 * Sphinx Project

DJ-Foxx


sail0rbe

Hier ook een fan van Fringe, dit is echt een super leuke serie en absoluut de moeite om te kijken!

Tube-freak

Ik hoop nog steeds op de opvolger van de X-files...  Maar het zal helaas wel bij de film blijven denk ik....
Als je de hele serie hebt gevolgt zal je weten dat veel is beantwoord maar dat er nog veel vragen open blijven (Zie laatste aflevering....)

Ik aanbid Chris Carter echt op mijn blote knieĆ«n.   Elke "aflevering" van de X-files overstijgt gewoon het niveau van heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel films.......

Alleen de afleveringen zonder Fox Mulder zijn ietjes minder maar als je het over het geheel bekijkt is dat bijzonder goed in elkaar gezet. Zelfs als Fox Mulder er niet is, is er best een redelijke excuus te zoeken waarom, echter zou het beter zijn als hij er wel was....  Er is menig serie die op een knulligere manier mensen (tijdelijk) uit de serie schrijft.






16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

master30

HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

roncitf

Fringe is idd leuk. Heb nu 4 afleveringen gezien en bevalt goed.

Dollhouse is net begonnen. Was wel leuk, maar ben benieuwd waar het heen gaat en of het leuk blijft. Joss Whedon is de meester, dus ik verwacht er veel van.


Ron
Stereo: Sphinx Project 32 / 8 / 12 * Tannoy D700 * Siltech SQ88 XLR / LS-25 MXT / SPX20/30 * Kemp Powerstrip 4/6
Surround: NAD T753 * Totem Dreamcatcher * Sunfire Solitaire 12 (1500W RMS) * Themescene HD72i
Wishlist: Siltech XLRs 6,50+ mtr, Ruby Hill, Signat.XLRs * Tannoy TD10/12 * Sphinx Project

JCL

Quote from: roncitf on February 15, 2009, 12:12:50
Fringe is idd leuk. Heb nu 4 afleveringen gezien en bevalt goed.

Dollhouse is net begonnen. Was wel leuk, maar ben benieuwd waar het heen gaat en of het leuk blijft. Joss Whedon is de meester, dus ik verwacht er veel van.


Ron

Welke 4, de eerste? Dan zul je nog in een dipje komen :( De middelste (tot nu toe) afleveringen zijn de minste. Gelukkig waren de laatste twee wel weer top! Het mysterie begint terug te komen. Ze moeten meer aandacht besteden aan "The Patern" en minder aan losse zaakjes.

roncitf

Niet mee eens, elke aflevering hoort een losse zaak te hebben. Anders lopen de makers het risico dat als veel kijkers de rode draad (= Pattern) niet boeiend vinden, de serie geen goede kijkcijfers krijgt en vd buis verdwijnt. Langlopende succesvolle series houden altijd losse aflevering met een rode draad, zoals bij Ghost Whisperer en dat werkt het beste.

Ron
Stereo: Sphinx Project 32 / 8 / 12 * Tannoy D700 * Siltech SQ88 XLR / LS-25 MXT / SPX20/30 * Kemp Powerstrip 4/6
Surround: NAD T753 * Totem Dreamcatcher * Sunfire Solitaire 12 (1500W RMS) * Themescene HD72i
Wishlist: Siltech XLRs 6,50+ mtr, Ruby Hill, Signat.XLRs * Tannoy TD10/12 * Sphinx Project

Loki999

net shield seizoen 7 achter de rug :( dit zal waarschijnlijk echt de laatste zijn

Echt een vette serie
Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

TheSpeedSkater

Quote from: Loki999 on February 19, 2009, 12:26:58
net shield seizoen 7 achter de rug :( dit zal waarschijnlijk echt de laatste zijn

Echt een vette serie
Die heb ik ook nog liggen. Jammer dat het de laatste is.. Is dat helemaal zeker?
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Loki999

Haha dit is echt de eerste vraag die iedereen stelt

Helaas ik wil het niet verpesten voor je, maar ik ben echt bang dat het de laatste is
Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Loki999

Dan heb je nog wat moois om te kijken!

Ik ben helaas uitgekeken, ben door alle Sopprano's heen en Underbelly (Australische maffiaserie die een waargebeurd verhaal vertelt) die was ook wel goed.

Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

peterrr

ben helemaal nu "Into" the Mentalist...

Lekker anders met humor..

grt peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

JCL

The Mentalist is ook een leuke serie! Moet de rest van seizoen 1 maar eens binnehalen :)

Tube-freak

Ik zat net een paar afleveringen Fringe te kijken maar het was toch niet wat ik ervan verwacht had.   Qua verhaal had het wel wat kunnen zijn (wellicht heel licht  bijgeschaaft...)  maar de "overacting" van met name de "Wacky" professor en zijn zoon maken het toch dat het de glans van veel jaren-90 series bij lange na niet wordt gehaald.

Waar is toch de glans gebleven van de X-files, The Pretender of Millenium (dit is slechts een zeeeeer kleine selectie van wat goed was).   Komt het ooit nog terug, de glans van deze series in een nieuw jasje, of eigenlijk liever iets origineels met dezelfde kwaliteit...

Als het terug is laat het me aub weten want ik smacht ernaar,  Ik zit niet te wachten op 21e eeuwse overacting b-acteurs die krampachtig de jaren 90 series op "eigentijdse" wijze proberen iets nieuws neer te zetten.   Wat toen briljant was dat moet nu toch nog steeds werken of ben ik soms in de war??

16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

MaxxMark

Ok here goes 8)

Series die ik volg / wacht tot ze weer beginnen:

- 24
- Big Bang Theory
- Battlestar Galactica
- Chuck
- DollHouse
- Entourage
- Fringe
- Gossip Girl
- Family Guy
- Heroes
- Lost
- My Own Worst Enemy
- One Tree Hill
- Prison break
- Privileged
- Scrubs
- SmallVille
- Two and a half men
- Terminator: The Sarah Connor Chronicles

Series waar ik mee gestopt ben wegens tijdgebrek/ niet waren wat ik er van verwachtte:
- Californication
- Dexter
- Eli Stone
- FlashPoint
- Forbidden Science
- Reaper
- Sanctuary
- TorchWood
- True Blood
- Everybody loves Raymond
- The IT Crowd

Gevolgde, maar gestopte Series:
- 4400
- Jericho
- The O.C.
- Star Trek: TNG, DS-9, Voyager, Enterprise
- StarGate SG:1
- StarGate Atlantis
- Friends
- Valentine
- X-Files

Waar ik op zit te wachten:
- StarGate: Universe
Arcam AVR850  + Yamaha RX-V3800 - Martin Logan Fresco 7.1.4 - Velodyne DD15 - HDI Dune 3.0 Prime / Dune 4K Pro - JVC N7 - Screen Excellence 21:9 (320cm breed) - Mijn eerste HT -  Mijn tweede HT@mark_prins - www.markprins.com