Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JCL

Quote from: Paull on September  4, 2008, 16:10:36
Vanaf volgende week ga ik Fringe checken (via DL), de nieuwe serie van J.J. Abrams (Alias, Lost).

Net even de trailer gekeken, zie er erg gaaf uit! Ga ik zeker de pilot van downloaden als het zover is.

stef662

Ook een leuke nieuwe HBO serie is: generation kill

Gaat over de inval in Irak, komt erg realistisch over een soort band of brothers.

boes66

Quote from: bourne on September  4, 2008, 19:20:37
Ook een leuke nieuwe HBO serie is: generation kill

Gaat over de inval in Irak, komt erg realistisch over een soort band of brothers.

bedankt voor de tip, net 2 afleveringen gezien en is echt een super serie

stef662

Quote from: boes66 on September  8, 2008, 18:52:56
bedankt voor de tip, net 2 afleveringen gezien en is echt een super serie

Ja is indrukwekkend op meer manieren, wel veel praten maar ook dat is net echt.

JCL

Quote from: Paull on September  4, 2008, 16:10:36
Vanaf volgende week ga ik Fringe checken (via DL), de nieuwe serie van J.J. Abrams (Alias, Lost).

Net de pilot bekeken. WoW! Ga ik zeker volgen. Erg spannende serie en veel verassingen!

J.A.F._Doorhof

Ben nu bezig met Supernatural, erg goede serie met potentie.
Ben zelf een grote liefhebber van Buffy/Angel en Xfiles en dit zit qua stijl er een beetje tussen in.
Soms erg sterk eng soms gewoon interessant.

Zeker een aanrader.

Ben verder ook begonnen met threshold, vind dat wat minder maar zeker ook interessant.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

stef662

Quote from: J.A.F._Doorhof on September 10, 2008, 15:30:39
Ben nu bezig met Supernatural, erg goede serie met potentie.

Ben ook begonnen met Supernatural maar vond de eerste afleveringen wel een beetje los zand maar ook goed. Later death zone ontdekt, die vond ik toch wel beter, met seizoen 1 begonnen en iedere aflevering is bijna een meesterwerkje. Maar zo goed als buffie zijn ze er niet meer  ;)

Deleted member

Supernatural heb ik ook allemaal gezien. Later deze maand begint er weer een nieuw seizoen.

Ben nu 't eerste seizoen van ReGenesis aan 't kijken. Leuke serie, 't is een beetje 'House achtig' met in de hoofdrol een emotioneel/sociaal wat gehandicapt genie (maar toch vreemd genoeg wel een vrouwenversierder) en een team briljante wetenschappers om 'm heen met als doel biologische gevaren te neutraliseren.

Ook volg ik Prison Break natuurlijk weer!  ;)

Xstream

Quote from: J.A.F._Doorhof on September 10, 2008, 15:30:39
Ben verder ook begonnen met threshold, vind dat wat minder maar zeker ook interessant.
Paar afleveringen gezien, maar kon me niet zo bekoren ... Net iets teveel "B-Film" gevoel krijg ik erbij. Soms niet erg als ze het met een knipoog doen, maar daarvoor nemen ze zichzelf net even te serieus.

Prison Break ook weer 1e 2 afl. gekeken ... moet zeggen, toch wel weer interessant na een geslaagd 3e seizoen. Alles behalve realistisch, maar toch leuk.

Terminator serie is ook weer begonnen en heb nog een seizoen Battlestar Galactica liggen, dus die moet ook maar weer 's op.

Ok laatste paar afl. nog gekeken van The Office S4 ... was bijna even vergeten hoe geniaal die serie is :) Het prikkelt op zoveel manieren dat ik soms moeite heb om op m'n stoel te blijven zitten bij deze serie. Enerzijds vol met (plaatsvervangende) emoties, ergernis en dan weer enthousiasme over wat er nu weer komen gaat, anderzijds met bijzonder veel humor dankzij sterke, leuke karakters en gekke situaties.

Ook was ik begonnen met Nip/Tuck ... maar kom er wat moeizaam in ... ben bang dat dit een afvaller gaat worden.

En af en toe een paar Two and a Half Men afl. Heerlijk ontspannen serie met soms geweldige teksten!
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Nelisje

Prison break vind ik duidelijk een sterker verhaal hebben, seizoen 3 vond ik een tikje minder (nog steeds niet slecht overigens).

House begint binnenkort weer, dat blijft de topper. Er is geen enkele serie zo voorspelbaar als house. En toch is elke aflevering boeien. Toch geniaal hoe ze dat voor elkaar krijgen..

Eureka.. wat simpeler vermaak, niet super diepzinnig e.d. maar wel grappig. Een sherrif in een dorp vol geniale mensen, die toch met regelmaat gekke dingen doen.

American Chopper.. blijf het mooi vinden. Pa is wel wat milder geworden wat soms saai kan zijn, het is af en toe wel leuk als daar de vlam in de pan slaat. Gelukkig zijn ze nog altijd destructief ingesteld wat altijd wel voor het nodige vermaak zorgt.

Burn Notice.. Ontslagen (naja bij spionnen heet dat burned) spion die een beetje als troubleshooter werkt voor mensen die benadeeld worden door (voornamelijk) criminelen.

Chuck.. simpel vermaak, niet al te diepzinnig. Maar leuk om tijd te doden :)

Reaper.. je ouders zouden je ziel maar hebben verkocht, dan ben je ineens bountyhunter voor de duivel. Op zich wel vermakelijk

En er zijn nog wel meer serieus die ik volg. Maar dit zijn de serieus die nu lopen, over binnenkort gaan starten met een nieuw seizoen

Erik

ik kijk ook Supernatural, erg leuk om af en toe even een afleveringtje te kijken. Heb nu bijna S1 af en S2 licht al te wachten. :)
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Raimond

Fringe en house op het moment,ik vind House erg goed en Fringe vind ik ook vermakelijk.

De goede series gaan weer beginnen :D oh yhea ;D
Meridian 506.24 /Denon AVR 2310 /Mission 750LE /panasonic 42v20 /PS3/Samsung 380 decoder/PS3/Xbox360/wii

JCL

Vanmiddag de 2e aflevering van Fringe gezien. De goede pilot heeft zich doorgezet in een prima 2e aflevering! Ga ik met veel plezier volgen komend seizoen.

johnhifi

Ik zag dat Heroes er niet meer op is. Is de tweede serie nu afgelopen? Was dat nu de seizoensfinale? Als dat zo is viel dat toch echt tegen... niks geen knaller, gewoon een flauwe cliffhanger. Wat een domper...
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

JCL

Quote from: johnhifi on September 18, 2008, 09:09:35
Ik zag dat Heroes er niet meer op is. Is de tweede serie nu afgelopen? Was dat nu de seizoensfinale? Als dat zo is viel dat toch echt tegen... niks geen knaller, gewoon een flauwe cliffhanger. Wat een domper...

Op 22 september begint het 3e seizoen (in de VS uiteraard).

Raimond

Heroes,Grey's Anatomy,Dexter,kan niet wachten totdat deze series weer beginnen :).

Volgende week is het zover voor 2 in in ieder geval,weet iemand wanneer Dexter weer gaat beginnen? ???
Meridian 506.24 /Denon AVR 2310 /Mission 750LE /panasonic 42v20 /PS3/Samsung 380 decoder/PS3/Xbox360/wii

Robke

De eerste aflevering is 5 september uitgelekt en te downloaden, ik dacht dat de serie nu ongeveer weer begint.

stef662

Overigens het is toch bekend dat de Sarah Connor chronicles weer gestart zijn toch (Terminator)? Seizoen 2 begint echt heel goed.

robbiedobbie

Quote from: Xstream on September 11, 2008, 00:40:09
Ook was ik begonnen met Nip/Tuck ... maar kom er wat moeizaam in ... ben bang dat dit een afvaller gaat worden.

Nip/Tuck moet je zeker even blijven volgen, echt waar een heel grappige serie, weliswaar totaal onrealistisch op een gegeven moment. Voor is was dit toch een toppertjes. Wij hebben alle seizoenen inmiddels gezien.
HT: Panasonic 65VT30, Panasonic Bluray, Arcam AVR600, Thiel powerpoint surround

Stereo: Lyngdorf TADI2200, Sonos ZP-90, Lyngdorf SDAI2175, Concaves Mk1, Simple audio player

WubboZ

Nu ik hier zo over na denk weet ik ineens waarom ik de laatste tijd denk dat ik tijd te kort kom:

Heroes
Prison Break
Top Gear (begint weer)
Top Gear Australia
My name is Earl
Six Feet Under
Dexter (ben nog bezig in seizoen 1)
The Big Bang Theory
Coupling
24 (gestrand in seizoen 3 ::))

En dan is er nog een rijtje series die aageraden zijn door vrienden, of die ik nog een keer wil kijken (oa Family Guy, How i met your mother, Weeds, etc)
* WubboZ zucht en zet toch maar de nieuwste Heroes aan...
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

Deleted member

hmmm...ik ben ook weer aardig op dreef met de nieuwe afleveringen van:

- heroes
- prison break
- fringe
- dexter
- supernatural
- terminator: the sarah connor chronicles

Voorlopig gestopt met:
- Crusoe (mooi gemaakt, op zich een serie met potentie maar tot nog toe zeer ongeloofwaardige verhalen)

Gestopt met:
- Knight Rider 2008 (zeer slecht!!)

JCL

Quote from: Antoine on October 28, 2008, 22:36:44
hmmm...ik ben ook weer aardig op dreef met de nieuwe afleveringen van:

- heroes
- prison break
- fringe
- dexter
- supernatural
- terminator: the sarah connor chronicles

Voorlopig gestopt met:
- Crusoe (mooi gemaakt, op zich een serie met potentie maar tot nog toe zeer ongeloofwaardige verhalen)

Gestopt met:
- Knight Rider 2008 (zeer slecht!!)


Hoe vind jij Fringe tot op heden? Hij is na mijn mening echt ijzersterk begonnen! Heb echt genoten van de eerste 6 afleveringen. Het enige wat ik jammer vind is dat de afleveringen soms te goor zijn. Neem de laatste bijvoorbeeld, waar een half ontploft hoofd in zat... Dat had ook prima gekunt zonder dergelijke "gruwelijkheden". Leidt een beetje af van de kern van het verhaal. Verder, top serie!

WubboZ

Quote from: Antoine on October 28, 2008, 22:36:44
Gestopt met:
- Knight Rider 2008 (zeer slecht!!)


Och ja! Daar heb ik ook nog de eerste 3 afleveringen van gezien, be-lachelijk :'(
Misschien was dat ook wel met de oude knight rider, maar de features van KITT zijn nu wel echt over the top. On the fly transformaties, zoals in de Taxi films, alleen dan van mustang naar pickup. De scene met de draaiende GPS view was ook wel 'briljant': hadden ze live Satelite view om een auto te volgen, maar ze konden naast superver inzoomen ook nog de hoek veranderen, zodat ze de auto die ze volgde van voren konden zien, en konden bevestigen wie er in zat ::)
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

svmnb

Mijn series op dit moment:

Mad men
Dexter
The Unit
Terminator Sarah Connor Chronicles
Ugly Betty
Little Britain USA ;D ;D
Prison Break
The New Adventures of Old Christine
My name is Earl
My Own Worst Enemy
Fringe
Gary Unmarried

Wachtend op aanvang nieuwe seizoen:
24
Weeds
30 Rock
Shark
In plain sight
Generation Kill
Back to you

Best veel, maar de meesten pluk ik per seizoen en kijk ze vrij snel achter elkaar. ;D
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

BWzes03

Ik wacht met smart tot NCIS weer start ....
Heerlijke serie, de dynamics tussen de individuen in de serie, heel veel humor en prettig ogende dames ....

Daarnaast volg ik CSI:LV , CSI:NY , Medium en Medical Examiners.
HT: Rotel RSP-1098|RMB-1075|Marantz Ma-500|QED Qunex4S|75 Signature|Pana BD50|WD HDTV-Live|Epson TW700ISF|B&W DM603|LCR600|DM601|ASW-675
ST: Rotel RC-1090|RB-1092|RT-1080|RCD-1072|Pro-Ject Debut III Esprit|Ortofon 2M Blue|Pio N-50A-s|Pio DV-989Ai-S|Nordost Red Dawn|Monster M2.2s|B&W N802|ASW-700
Pana TH-42PY70