Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Kjelt


Tabcam

Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

gerard1

Quote from: gerard1 on March 24, 2023, 22:34:23The Son  ( drama western )

Mooie serie, de moeite waard. ( de serie doet me denken aan: Doet de volgende generatie het licht uit ? )
Seizoen 1 gekeken, op naar het tweede seizoen, hopelijk wordt die nog beter.

https://www.filmvandaag.nl/serie/2183-the-son

Tweede seizoen, tevens laatste gister afgekeken, prachtige serie met een mooi afgerond eind.

J.A.F._Doorhof

Net begonnen aan night agent.
Na 2 afleveringen lijkt het erop dat Netflix hun Jason bourne of 24 hebben gevonden. Lekkere actie alleen wel een beetje teveel als een video game, van actie naar opdracht naar actie naar opdracht. Maar erg vermakelijk en zal vooral gamers meteen aanspreken door de afgeboxte opbouw.

En ben een tijdje geleden met Stargate sg1 begonnen. Nooit echt gekeken maar toch aangenaam verrast. Net als dr who ontdek je soms super gave series erg laat ;)

Net als arrested Development en Malcolm in the middle. Elke dag gedurende het ontbijt en lunch proberen we een aflevering te kijken.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"


ppeter

Quote from: J.A.F._Doorhof on April 12, 2023, 07:38:06Net begonnen aan night agent.
Na 2 afleveringen lijkt het erop dat Netflix hun Jason bourne of 24 hebben gevonden. Lekkere actie alleen wel een beetje teveel als een video game, van actie naar opdracht naar actie naar opdracht. Maar erg vermakelijk en zal vooral gamers meteen aanspreken door de afgeboxte opbouw.
Hier ook aan het kijken naar Night Agent en na zes afleveringen is dit best een goede serie. Idd een beetje de stijl van Jason Borne en Tom Clancy's Jack Ryan en kijkt lekker weg. Nog vier te gaan...😎🍿
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

Benco

Quote from: ppeter on April 12, 2023, 20:57:31Hier ook aan het kijken naar Night Agent en na zes afleveringen is dit best een goede serie. Idd een beetje de stijl van Jason Borne en Tom Clancy's Jack Ryan en kijkt lekker weg. Nog vier te gaan...😎🍿

Jep Na BEEF  , ben ik er ook aan begonnen , 2 afl gezien , smaakt naar meer .

DofN

Star Trek Picard S3

Met veel (nostalgisch) genoegen.



You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

pameijer

In sneltreinvaart de serie Bodyguard (2018) op Netflix gekeken. Heerlijke serie, spannend, actie, verrassing. Aanrader!

Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

Sisirider68

Quote from: DofN on April 15, 2023, 11:52:41Star Trek Picard S3

Met veel (nostalgisch) genoegen.



Echt super hoe ze alle karakters van verschillende series (met onvoorstelbaar hoeveel originele acteurs) in het verhaal hebben geïntegreerd. Als trekkie echt een must om te kijken en van te genieten  :clapping:



J.A.F._Doorhof

Naar aanleiding van een dringend advies begonnen met designated survivor....
Dacht altijd dat het een beetje een politiek drama als overtoon zou hebben ala house of cards (niet echt ons ding) maar wat een enorm gave serie.
Hebben nog maar 3 afleveringen gezien en je vraagt je nu al af of het nog spannender kan worden, gezien het aantal afleveringen... ja dus :D

Als je 24 gaaf vond dan is dit echt iets om naar te kijken.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Kjelt


Benco

Quote from: J.A.F._Doorhof on April 24, 2023, 09:18:21Naar aanleiding van een dringend advies begonnen met designated survivor....
Dacht altijd dat het een beetje een politiek drama als overtoon zou hebben ala house of cards (niet echt ons ding) maar wat een enorm gave serie.
Hebben nog maar 3 afleveringen gezien en je vraagt je nu al af of het nog spannender kan worden, gezien het aantal afleveringen... ja dus :D

Als je 24 gaaf vond dan is dit echt iets om naar te kijken.

Ik heb de serie met veel plezier bekeken een aantal jaren geleden al .

Cyrus·

Quote from: Kjelt on April 24, 2023, 09:40:34Kakt helaas bij S2 helemaal in, althans wij zijn afgehaakt.

Dat had ik ook, maar doorgezet en seizoen 3 is wel weer prima.
Groeten,
Edwin

Cyrus·

Na Behind Her Eyes (6th sense in het kwadraat) nu begonnen aan The Night Agent. Zit ook een beetje in het hoekje van 24, maar dan beter (subtieler en wat realistischer).
Groeten,
Edwin

Kjelt

Quote from: Cyrus· on April 25, 2023, 10:11:06Dat had ik ook, maar doorgezet en seizoen 3 is wel weer prima.
Zou ik seizoen 3 kunnen kijken zonder seizoen 2 opnieuw te zien ? Of mis ik dan teveel  :D

Cyrus·

Quote from: Kjelt on April 25, 2023, 12:00:56Zou ik seizoen 3 kunnen kijken zonder seizoen 2 opnieuw te zien ? Of mis ik dan teveel  :D

Voor de logica kun je denk ik beter seizoen 2 opnieuw kijken / alsnog afkijken. Of even zien of Netflix een "season 2" recap heeft. Maar je kunt vast ook blanco aan seizoen 3 beginnen.
Groeten,
Edwin

ccpl

Iemand hier al gekeken naar Class of 07? ... vonden we hier zeer leuk

DofN

@Sisirider68

Heb je 55 jaar Star Trek gezien op RTLZ? Leuk om meer te leren over hoe het begonnen is.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Benco


SV..S





Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Sisirider68

Quote from: DofN on April 27, 2023, 11:17:51@Sisirider68

Heb je 55 jaar Star Trek gezien op RTLZ? Leuk om meer te leren over hoe het begonnen is.
Nee niet gezien, hoop dat die op een streamingdienst komt dan zal hem zeker gaan kijken. Thanx voor de tip :popcorn:


J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

modde239