Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Shadowfox


katwax

Quote from: Shadowfox on February 12, 2022, 22:29:12
Reacher

Het was ok. Een 7
pfff, staat op de lijst. Een 7 is subtop en 8 top voor jouw of geef jij snel 9 en is 7 dan maar net ok?  ;D
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

gerard1

https://www.mijnserie.nl/braquo/

Een oudje alweer, lekkere harde/rauwe politie serie.
Morgen aan het laatste seizoen beginnen.

Shadowfox

Quote from: katwax on February 12, 2022, 22:51:46
pfff, staat op de lijst. Een 7 is subtop en 8 top voor jouw of geef jij snel 9 en is 7 dan maar net ok?  ;D

Zoooo net wakker en dit heb ik 3x moeten lezen haha.
Het was een 8a9 geworden als het iets korter was. Niet zoveel teenkrommende scenes waren tussen vrouwelijke agente en reacher. Het beeld was ook een drama zeg. Kleuren waren echt off.
Persoonlijk vond ik de samenwerking tussen reacher en die detective de redding van de serie want anders werd het een 5.

katwax

Quote from: Shadowfox on February 13, 2022, 06:47:02
Zoooo net wakker en dit heb ik 3x moeten lezen haha.
Het was een 8a9 geworden als het iets korter was. Niet zoveel teenkrommende scenes waren tussen vrouwelijke agente en reacher. Het beeld was ook een drama zeg. Kleuren waren echt off.
Persoonlijk vond ik de samenwerking tussen reacher en die detective de redding van de serie want anders werd het een 5.
haha, mijn excuses. Sommige geven nu 1x sneller een 10 dan andere :)
Denk dat ik me toch een kans ga geven, maar verwachtingen zijn alvast lager nu
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

beunky

Reacher was leuk, maar die zogenaamde chemie was inderdaad meer een storend element dan een leuke verhaallijn. Te ongeloofwaardig.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

SV..S

De serie lijkt me weer een slap aftreksel van de film? Maar de muziek in de trailer is wel heel lekker! 1 van de beste riffs van Keith imo.




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Kjelt

Gomorra S1 t/m S5 gekeken, bijna iedere doordeweekse avond 2 afl. verslavend.

katwax

Quote from: Kjelt on February 13, 2022, 14:29:13
Gomorra S1 t/m S5 gekeken, bijna iedere doordeweekse avond 2 afl. verslavend.
Zeer goede serie Gomorra, ik kan ook dan zeker ook Suburra aanraden.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Bama

Quote from: beunky on February 13, 2022, 11:35:23
Reacher was leuk, maar die zogenaamde chemie was inderdaad meer een storend element dan een leuke verhaallijn. Te ongeloofwaardig.

En die slagboom omhoog duwen was ook te, vind hem geen goede acteur maar is daar ook niet op geselecteerd denk ik.
6,5 voor mij.

beunky

Quote from: SV..S on February 13, 2022, 13:06:25
De serie lijkt me weer een slap aftreksel van de film? Maar de muziek in de trailer is wel heel lekker! 1 van de beste riffs van Keith imo.

Nee, dat vond ik dan weer niet. Dat gaat me net iets te ver. Maar of dat meer over de film of de serie zegt laat ik aan jou over ;D
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

SV..S

 Wbt het personage Reacher klopt die uit de serie meer met de in de boeken van Lee Child omschreven persoon  ;)




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Shadowfox

Quote from: SV..S on February 13, 2022, 19:42:17
Wbt het personage Reacher klopt die uit de serie meer met de in de boeken van Lee Child omschreven persoon  ;)

Hij had in dit seizoen meer tekst dan in de boeken die ik over hem gelezen heb ;)

SV..S

Na een halve aflevering Reacher weer maar uitgezet. Wederhelft vond het niet boeiend en ik had het boek nog in mijn hoofd wat mij toen veel meer boeide.




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Tinus_

Quote from: SV..S on February 14, 2022, 12:57:40
Na een halve aflevering Reacher weer maar uitgezet. Wederhelft vond het niet boeiend en ik had het boek nog in mijn hoofd wat mij toen veel meer boeide.
Aangezien je die op Amazon kijkt moet je lekker naar de Expanse kijken.  ^-^
Rebuilding my HT

HereIsTom

Zo weer helemaal bij met Yellowstone, mooie serie, als ik het goed heb gezien komt er nog een seizoen?

Nu bezig met de laatste afleveringen van La Casa de Papel  ;D

En daarna naar het laatste seizoen van Ozark.

https://youtu.be/LLQNiiZgz9A
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Shadowfox

Around the world in 80 days

Nope dat word em niet.

Th responder met martin freeman. Wat een acteur is dat toch!!

marcel1970

Pas season 1t/m 4 van Snowfall gezien https://www.imdb.com/title/tt6439752/?ref_=fn_al_tt_1 fijne serie S5 komt binnenkort (staat op disney+)
--LG OLED65C7V--NAD M10v2--B&W 707S2--Dune Real Vision--AppleTV4K--

Tinus_

Rebuilding my HT

SV..S

Eindelijk aan Fargo seizoen 4 begonnen.  Moest er wel even inkomen, heel anders dan seizoen 1 en 2 maar ik ga het nu wel waarderen.




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Hanky Panky

Zojuist gefinisht met Peacemaker. Het verhaal bouwt verder op waar the Suicide Squad eindigde.
Veel lompe humor en een haast permanente glam rock / hair metal soundtrack  :D

Tikje over de top humor maar heerlijk vermaak  :smile:

En het goede nieuws: er komt een tweede seizoen door het enorme succes  :pompom:
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Harry HT

De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

stevefilmfreak54

Samsung Neo QLED 4K 65QN95A, Samsung HW-Q800A, Denon AVR X4700H, Panasonic DP-UB424, Nvidia Shield PRO, Dune HD Real Vision 4k, Ziggo Next, 2x Kef Q750, Kef Q650C en 2x Kef Q300 op NorStone stands met Soundcare M8 spikes, 2x Dali Alteco C1, Audioquest 14/4 luidsprekerkabels voor, QED Profile 42 achter, XTZ 12 17 Edge + QED Reference 40 sub. kabel + AM 8033C, NAS: Synology 218 play.

Maximus_Aurelius

Begonnen met Around the world in 80 days.
Tevens ook gestart met Hawkeye. Wel tof dat Hawkeye in de serie ook door Jeremy Renner gespeeld wordt.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

pameijer

Vanavond begonnen met het laatste seizoen The Expanse op Primevideo. Wat een schitterende beeldkwaliteit, echt referentie voor streamingdiensten als je het mij vraagt! Nu is mijn JVC X7900 ook wel erg goed als het gaat om blacklevels, waar deze serie meer dan genoeg van heeft  :worship:
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!