Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hanky Panky

Net de eerste twee afleveringen van The Outsider gekeken. Brrrr wat een beklemmend sfeertje schept Steven King zeg. Op naar aflevering 3  :)
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

katwax

Gisteren Ares uitgezien, weet niet goed wat ik ervan moet vinden.
Duister is het zeker en zeker eens iets anders. Dus voor mij een aanrader, hoewel niet voor iedereen :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Maximus_Aurelius

Eindelijk klaar met The Messiah. Het begon erg goed maar persoonlijk kakte het vanaf aflevering 5 in. Einde was ook redelijk maar erg ongeloofwaardig.
Wanneer er een S2 komt weet ik niet of ik ga kijken.

Nu even denken welke serie ik ga starten. Shadowhunters S3 loopt hier ook al.
Dracula lijkt mij wel leuk.

Samen met de vriendin Zoo helemaal gekeken en nu starten wij met Chernobyl.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

CZ79

Zoo is al een tijd terug gecancelled, jammer genoeg geen echt einde dus :unhappy:
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Maximus_Aurelius

Quote from: cz79 on January 27, 2020, 11:32:03
Zoo is al een tijd terug gecancelled, jammer genoeg geen echt einde dus :unhappy:

Klopt. Vreselijk zo'n open einde. Maak dan een of twee afleveringen erbij met een einde. Maar niet zoiets. Helaas.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Tabcam

Quote from: Maximus_Aurelius on January 27, 2020, 11:28:36
Eindelijk klaar met The Messiah. Het begon erg goed maar persoonlijk kakte het vanaf aflevering 5 in. Einde was ook redelijk maar erg ongeloofwaardig.
Wanneer er een S2 komt weet ik niet of ik ga kijken.
...
Vond het juist leuk dat ze de oplichter t.o.v. echte messias een soort van open houden. Geloofwaardige series en films zijn dun gezaaid. Ik ben al tevreden als ik goed wordt vermaakt :angel:!
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Sjaak_Banaan

Net begonnen aan ONE PUNCH MAN op Netflix en vind het best wel vet.
Het is (te) lang geleden dat ik anime heb gekeken, dus leuk om het weer eens op te pakken:

https://www.youtube.com/v/atxYe-nOa9w&feature=25s

Het is lachen, lomp en heeft een lekker muziekje.  :headbanging:
Klipsch KL-650-THX® Ultra2 • Klipsch RF-83 • Klipsch RB-81 II • Klipsch RS-62 II • 21" DIY sub 18Sound • dual Klipsch SPL-150  •  dual XTZ Cinema 3x12 • Marantz SR7013 • Marantz UD7007 • Sony KDL-55HX850 • JVC X5900BE • 3m DIY screen

Bouw HT in kelder

CZ79

Quote from: Hanky Panky on January 26, 2020, 18:38:36
Net de eerste twee afleveringen van The Outsider gekeken. Brrrr wat een beklemmend sfeertje schept Steven King zeg. Op naar aflevering 3  :)

Net aflevering 1 bekeken, idd wat een beklemmende sfeer, echt geweldig neergezet
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Hanky Panky

Quote from: cz79 on January 27, 2020, 23:28:22
Net aflevering 1 bekeken, idd wat een beklemmende sfeer, echt geweldig neergezet

Vandaag aflevering 4 gezien, meer meer meer  :)
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

El Nino

Linn Klimax - Solo | B&W 802 D3 in puur stereo | Crystal Cable Reference Diamond | Devialet Phantom

pameijer

Quote from: Hanky Panky on January 27, 2020, 23:29:31
Vandaag aflevering 4 gezien, meer meer meer  :)
Waar kijken jullie dit? Op Netflix en Prime zie ik het niet  :hehe:
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

paulkokkie

Quote from: Hanky Panky on January 27, 2020, 23:29:31
Vandaag aflevering 4 gezien, meer meer meer  :)
Beklemmend en donker, en de muziek doet ook zijn werk.Vanmiddag afl.3 en 4 kijken.
NAD C399+MDC module + Kef R3
(Denon AVR 4520 B&W DM640 B&WHTM61 S2)

Hanky Panky

Quote from: paulkokkie on January 28, 2020, 08:20:45
Beklemmend en donker, en de muziek doet ook zijn werk.Vanmiddag afl.3 en 4 kijken.

Ja die muziek draagt er enorm aan bij. Je moet overigens wel blijven opletten want 2 minuten afleiding via de ipad en ik moet mijn vrouw vragen: watskebeurt ?  :)
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

J.A.F._Doorhof

Fenix
echt als je nu iets kijkt wat ok is, stoppen en Fenix kijken.

We zijn er gisteren aan begonnen en zit er al helemaal in.
Is een NL/BE politie serie van 8 episodes en aflevering 1 heeft al meteen een schok einde en zet meteen de toon voor de rest en dat doen ze bizar slim.


Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Shadowfox

Net klaar met the crown seizoen 3...top serie en geweldig geacteerd

katwax

Quote from: J.A.F._Doorhof on February  2, 2020, 13:02:57
Fenix
echt als je nu iets kijkt wat ok is, stoppen en Fenix kijken.

We zijn er gisteren aan begonnen en zit er al helemaal in.
Is een NL/BE politie serie van 8 episodes en aflevering 1 heeft al meteen een schok einde en zet meteen de toon voor de rest en dat doen ze bizar slim.



Heb hem in mijn lijst gezet. Nu we net Ares hebben uitgezien, mag er wel terug iets Nederlandstalig in de lijst :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

williams

Ik kijk ook the outsider op HBO en inderdaad erg beklemmend deze serie en smaakt naar meer .
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

skyfox

Ik heb Fenix ook toegevoegd aan mijn lijst. Zodra we klaar zijn met Ares meteen ermee starten. Nog 2 afleveringen, spannend!
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

katwax

Quote from: skyfox on February  2, 2020, 20:13:13
Ik heb Fenix ook toegevoegd aan mijn lijst. Zodra we klaar zijn met Ares meteen ermee starten. Nog 2 afleveringen, spannend!
Ares uitgezien, duister en bizar. Zeker na het einde is de vraag of dit nu steengoed was of waanzin :)


Vandaag zijn we (zowel mijn vrouw als ik ziek) in de zetel geploft en naar Ragnarok beginnen kijken, zijn slechts 6 afleveringen en we hebben het uitgezien :)
Een aanrader om te kijken.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

J.A.F._Doorhof

Ares heb ik geen mening over
We hebben hem afgekeken maar dit was er een van "we willen hem afkijken maar blij als het afgelopen is"

Miste toch wat. Alleen kan mijn vinger er niet op leggen wat.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

paulkokkie

Quote from: katwax on February  2, 2020, 23:05:35
Ares uitgezien, duister en bizar. Zeker na het einde is de vraag of dit nu steengoed was of waanzin :)
En of er een tweede seizoen komt.
NAD C399+MDC module + Kef R3
(Denon AVR 4520 B&W DM640 B&WHTM61 S2)

katwax

Quote from: paulkokkie on February  3, 2020, 08:31:18
En of er een tweede seizoen komt.
Kan, maar moet niet, het is toch "afgesloten", je kan je afvragen hoe het verder gaat, maar het is niet dat ze sluiten met een cliffhanger :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543