Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

audiofly

Quote from: Maximus_Aurelius on January 11, 2020, 18:59:23
Gestart met Messiah. Ben benieuwd.
Zag een trailer, moest meteen aan Conchita Wüst denken. Geen zin meer in de serie.

Tinus_

Quote from: fasteddie on January 18, 2020, 18:39:04
Reeds gezien....veel begrijpend kijken en teksten....van ja wat moet je er mee....maar goed zeker niet slecht!
Was idd niet slecht en toch weer wat vraagtekens aan het einde van het seizoen.
Rebuilding my HT

katwax

Vandaag Luke Cage gestart, na halfverwege aflevering 2 ben ik beginnen lezen op mijn gsm, kon me echt niet boeien.
Heb ik nu te vroeg op gegeven? Meestal kijk ik toch 3 tot 4 afleveringen, maar bij deze kwam ik dus zelf zover niet.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Maximus_Aurelius

Quote from: audiofly on January 18, 2020, 19:05:23
Zag een trailer, moest meteen aan Conchita Wüst denken. Geen zin meer in de serie.

Hier idem  :D maar ben de serie wel aan het kijken.

Begin vond ik veelbelovend maar nu vind ik het erg vaag. Ben bij aflevering zes.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Shadowfox

Begonnen met 2 aflevr met the outsider van hbo.
Fans van crime en vleugje mystery ga kijken!!!
Echt een aanrader tot zover

gerard1

De serie sharp objects gekeken van HBO, deze is echt de moeite waard, zowel visueel als het verhaal.

https://www.mijnserie.nl/sharp-objects-2018/

skyfox

Gisteravond begonnen aan Ares. Ik ben positief verrast! Erg creepy en voor een NL serie best goed geacteerd!

Bijna klaar met s5 van How to get away with Murder. Ik vond de serie minder worden, maar dit seizoen weet toch weer te boeien.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

KillerbeeNL

Manifest , wel erg "Amerikaans" maar maakt nieuwsgierig.

Lijkt mij geen serie met een top budget (zie special effects scènes) dus vandaar dat Netflix deze rechten niet heeft gekocht (?).

Ik blijft voorlopig even kijken want het acteur werk is over het algemeen prima.

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

millon

The Boys op Prime.
Voor 1 seizoen eerlijk kijken en keiharde actie.
Ze geven een beeld hoe het echt in deze Wereld zou zijn als er superhelden zouden zijn.

Nu begonnen aan Sneaky Pete.

ppeter

Manifest vond ik eerder matig, maar ga seizoen 2 toch eens aansnijden.
Gisteren zowel Jack Ryan als For All Mankind afgerond, beide zeer goede series. Vooral FAM heeft mij kunnen raken, en geeft toch een redelijk beeld over het leven als astronaut en werken bij NASA. Hopelijk een vervolg?
The Blacklist blijft lekker wegkijken en wachten op eventuele nieuwe afleveringen.
Lost in Space na drie episodes.... even on hold.
The Witcher bijna ten einde en niet slecht.
Afronden van See.....teleurgesteld!
Mandalorian.......dubbel gevoel maar mag een vervolg krijgen.

Nu terug starten met nieuwe afleveringen van
Power
Vikings
Manifest
The Grand Tour
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

Idske

Dark. Lang uitgesteld want dacht dat ik het niks zou vinden maar wat is dat een goede serie zeg!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
HT: 7.1.4 | Denon X4300H + Denon PMA 1510 ae | 2 x Dali Zensor 7 | 8 x Dali Zensor 1 | Dali Zensor Vokal | XTZ 12.17 Edge | JVC X7900 | Synology NAS | Zidoo Z9X | Apple TV 4K

Huiskamer: 5.0.0 | Denon 2113 | 2 x Dali Zensor 5 | 2 x Dali Zensor 1 | Dali Zensor Vokal | Panasonic 65ST50 | xbox one s | Dune hd solo lite

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

pameijer

Voor de eerste keer in mijn leven (ben 48...) een serie voor de tweede keer gaan kijken; nu wel met mijn vriendin. Godless, ontzettend mooie plaatjes, top acteerwerk, lekker langzaam en de serie grijpt je langzaam bij de keel. Eerste 2 afleveringen is even doorzetten, echt introductie karakters en uitleg van alle gebeurtenissen, maar dan is echt wel echt een feestje.

Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

gerard1

Quote from: pameijer on January 19, 2020, 11:18:25
Voor de eerste keer in mijn leven (ben 48...) een serie voor de tweede keer gaan kijken; nu wel met mijn vriendin. Godless, ontzettend mooie plaatjes, top acteerwerk, lekker langzaam en de serie grijpt je langzaam bij de keel. Eerste 2 afleveringen is even doorzetten, echt introductie karakters en uitleg van alle gebeurtenissen, maar dan is echt wel echt een feestje.



Als liefhebber van de films van Sergio Leone, vind ik het fantastisch dat een serie als dit gemaakt is.
Maar ik ben bang dat vele niet van de tragere opbouw houden. (zijn tegenwoordig meer gewend aan marvel rommel   :D)

denoontje

3 afl witcher gekeken van Netflix, maar pakt me niet erg....ging gewoon HT-forummen tijdens de afleveringen ...

katwax

Quote from: Idske on January 19, 2020, 10:29:38
Dark. Lang uitgesteld want dacht dat ik het niks zou vinden maar wat is dat een goede serie zeg!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Bij mij stond het lang op de lijst "te kijken", voorbije zomer ergens begonnen ermee en had alles vrij snel uit gezien, een echte aanrader.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Erik

Ik ben zelf ook een beetje klaar met Netflix, kijk soms nieuwe serie om na 1 a 2 afleveringen af te haken. Ook veel films zijn tergend slecht kijk nog gemiddeld 1 film pm.
Ga het opzeggen, Disney even bekeken heeft ook amper wat op mandolorian na. Dus die  stopt ook.
Apple wat series die niks zijn voor mijn. Dus denk dat ik maar over ga naar appletv en films ga huren. ITT NF staan er wel recensies bij. En prijzen redelijk 2, 3,of 5 euro per film en soms is kopen ook niet zo duur.
Weet iemand of als je film koopt op 1080p en hij wordt later 4K of 8k of je dan een gratis upgrade krijgt.

En verder hou ik me aanbevolen voor een dienst met echt goede series.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

gerard1

Quote from: gerard1 on January 19, 2020, 08:27:38
De serie sharp objects gekeken van HBO, deze is echt de moeite waard, zowel visueel als het verhaal.

https://www.mijnserie.nl/sharp-objects-2018/

Vergeet niet de aftiteling af te kijken bij de laatste aflevering.  ;)

millon

Quote from: Erik on January 19, 2020, 20:02:15
Ik ben zelf ook een beetje klaar met Netflix, kijk soms nieuwe serie om na 1 a 2 afleveringen af te haken. Ook veel films zijn tergend slecht kijk nog gemiddeld 1 film pm.
Ga het opzeggen, Disney even bekeken heeft ook amper wat op mandolorian na. Dus die  stopt ook.
Apple wat series die niks zijn voor mijn. Dus denk dat ik maar over ga naar appletv en films ga huren. ITT NF staan er wel recensies bij. En prijzen redelijk 2, 3,of 5 euro per film en soms is kopen ook niet zo duur.
Weet iemand of als je film koopt op 1080p en hij wordt later 4K of 8k of je dan een gratis upgrade krijgt.

En verder hou ik me aanbevolen voor een dienst met echt goede series.

Primevideo.
En niet duur.

Erik

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

DennisV

Quote from: Shadowfox on January 19, 2020, 05:42:28
Begonnen met 2 aflevr met the outsider van hbo.
Fans van crime en vleugje mystery ga kijken!!!
Echt een aanrader tot zover

Zag hem voorbij komen. Goede "dark-laag-audio" sfeer zit erin. Eerste aflevering zit erop. Ga zeker de tien afleveringen volledig afkijken. Ben benieuwd wat de Hr. King nu weer heeft verzonnen.  ;D
Marantz 7012//Dali opticon 6//Vokal//opticon 2//K-14//LG65C9

katwax

Quote from: skyfox on January 19, 2020, 08:40:21
Gisteravond begonnen aan Ares. Ik ben positief verrast! Erg creepy en voor een NL serie best goed geacteerd!
Vandaag eerste aflevering gezien, kan boeien, dus gaan we zeker verder kijken.

Ook begonnen met S2 van Titans, maar na 5 afleveringen begint twijfel toe te slaan, beetje teveel drama, maar aangezien S1 wel best ok was ga ik het nog 2 afleveringen geven.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Tabcam

Ai, moet nog beginnen maar had hoop. Ach ja, ze zijn erg goed in het verknallen van potentieel goede series :nopompom:
Huiskamerset: PAP Sextet 15 PB, JBL Stage A130,  Arcam 550, Cambridge Audio Edge W, LG CX6LA,, BlueSound Node N130, NVidia Shield TV Pro
Zolderset: Usher Mini Dancer 2 DMD mk II, Anthem I225, Topping D30 Pro, BlueSound Node 2i

bertje

Sony 65A89, Panasonic DP-UB9004 Onkyo TX-RZ900+NS6170, Classe CAP-151+CDP.3, Denafrips Ares II
Mordaunt Short Mezzo 8, Mezzo 5, 903S + Velodyne SPL- 1500R

minplus

Wilsberg.
Erg fraai. Krimi met spanning, bizarre plots en veel humor.
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right