Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

gsuk

Net Bodyguard (bbc serie)gekeken op   Netflix
Erg de moeite waard

Zelfde schrijver als
line of duty

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

Tinus_

Ik ben hier gisteren mee begonnen en ik ben erg benieuwd hoe deze serie zich verder gaat ontwikkelen.
Rebuilding my HT

alexander2

Laatste aflevering van House of Cards gekeken maar wat heb ik daar een spijt van. :D
De serie vond ik steeds slechter worden maar seizoen 6 ( final ) is echt niet om aan te zien. Heeft niets te maken dat Kevin Spacey niet meer mee doet. Het verhaal gaat echt nergens meer over en het was zo goedkoop gefilmd echt bizar.

Robbo

Ik ben na een paar afleveringen in seizoen 5 afgehaakt.  Kon er mijn aandacht niet meer bijhouden. 
Jammer want seizoen 1 was een van de beste van een serie in een lange tijd.

alexander2

Quote from: Robbo on November  6, 2018, 13:13:44
Ik ben na een paar afleveringen in seizoen 5 afgehaakt.  Kon er mijn aandacht niet meer bijhouden. 
Jammer want seizoen 1 was een van de beste van een serie in een lange tijd.

Precies! Het was verfrissend om Kevin te zien en op zijn tijd zijn blik afwendde naar het publiek maar daarna is het snel bergafwaarts gegaan. Ik merk dat bij meerdere series zoals Weeds of Orange is the new black, Dexter, Scandal etc.
Het begint veelbelovend en dan stort als een kaartenhuis in elkaar. Verhaallijnen die nergens toe leiden en dat eeuwige rekken...zoals TWD of GOT.

Lucky.L

Quote from: HereIsTom on August  8, 2018, 21:36:21
The Sinner is inderdaad een geweldige serie!



Seizoen 1 was zeker goed,maar seizoen 2 vond ik zeer zwak!
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A

fasteddie

TWD was zeker gevalletje van "trekken aan een dood paard"....al lang afgehaakt.....

Xstream

Quote from: fasteddie on November  6, 2018, 20:26:32
TWD was zeker gevalletje van "trekken aan een dood paard"....al lang afgehaakt.....
Haha, ja lol. Ging in S2 al mis. Heb 't toen nog 2 seizoenen volgehouden, met wat ups en downs, maar besloten 't voor gezien te houden.

Laatst Startup S3 gekeken. Is 't beste ook wel een beetje vanaf zo lijkt 't. Nog wel vermakelijk.

En we zijn begonnen aan The Last Kingdom. Begon wat stroef en je moet soms wel genoegen nemen met vage continuïteit dingetjes, onlogische keuzes van een personage of simpelweg kromme storytelling, maar afgezien daarvan wel leuk om te kijken.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

djaxx

Quote from: alexander2 on November  6, 2018, 16:07:52
Precies! Het was verfrissend om Kevin te zien en op zijn tijd zijn blik afwendde naar het publiek maar daarna is het snel bergafwaarts gegaan. Ik merk dat bij meerdere series zoals Weeds of Orange is the new black, Dexter, Scandal etc.
Het begint veelbelovend en dan stort als een kaartenhuis in elkaar. Verhaallijnen die nergens toe leiden en dat eeuwige rekken...zoals TWD of GOT.

DExter past niet in het rijtje!

Xstream

Quote from: djaxx on November 16, 2018, 00:58:26
DExter past niet in het rijtje!
+1

En Weeds ook niet. Die vond ik juist matig beginnen en daarna steeds leuker worden.
En Orange is the new Black ook niet, die was van het begin af aan al matig ;-)
Scandal niet gezien volgens mij ... En GOT vond ik in het begin juist wat te snel gaan, ben blij dat ze iets meer de tijd nemen om die 101 personages een plekje te geven.

Ik zou zeggen Westworld. Wat een draak van een 2e seizoen na zo'n goed 1e seizoen.
Je ziet overigens wel steeds vaker dat een serie 2 jaar pakt voor het volgende seizoen. Dat heb ik liever dan jezelf dwingen om in korte tijd wat goeds te maken. Al vergeten ze dan soms een goede inleiding te geven na 2 jaar, waardoor je de helft weer kwijt bent.

Maja, blijft persoonlijk he :-)

En Tycho Gernandt in The Last Kingdom Seizoen 3 las ik ... geinag.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

mondiaal

Quote from: Lucky.L on November  6, 2018, 17:05:40
Seizoen 1 was zeker goed,maar seizoen 2 vond ik zeer zwak!

Inderdaad... het begon aardig maar dat was het dan ook.

alexander2

Quote from: Xstream on November 15, 2018, 18:18:17
Haha, ja lol. Ging in S2 al mis. Heb 't toen nog 2 seizoenen volgehouden, met wat ups en downs, maar besloten 't voor gezien te houden.

Laatst Startup S3 gekeken. Is 't beste ook wel een beetje vanaf zo lijkt 't. Nog wel vermakelijk.

En we zijn begonnen aan The Last Kingdom. Begon wat stroef en je moet soms wel genoegen nemen met vage continuïteit dingetjes, onlogische keuzes van een personage of simpelweg kromme storytelling, maar afgezien daarvan wel leuk om te kijken.

Startup moet ik nog afkijken...zou het wel jammer vinden als S 3 beduidend minder is. Startup is een achtbaan serie. :D

Hou je van drama uit de Uk dan is White heat een aanrader.
https://www.imdb.com/title/tt1978355/
https://www.youtube.com/watch?v=7ed4rFWxLTI


Xstream

Quote from: alexander2 on November 17, 2018, 11:00:50
Startup moet ik nog afkijken...zou het wel jammer vinden als S 3 beduidend minder is. Startup is een achtbaan serie. :D
Beduidend minder niet. Ik weet het ook niet meer zo goed. Zat volgens mij meer dan een jaar tussen de seizoenen. Dus het is ook een beetje de ervaring van het moment.
Is nog steeds goed hoor.

Quote from: alexander2 on November 17, 2018, 11:00:50
Hou je van drama uit de Uk dan is White heat een aanrader.
https://www.imdb.com/title/tt1978355/
https://www.youtube.com/watch?v=7ed4rFWxLTI
Ik zal 's kijken of ik die kan vinden.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

gerard1

Maar eens begonnen aan 13 reasons why

Wauw schrok ik toch van,  deze serie/ onderwerp/ uitvoering vond ik toch wel heel erg heftig.

ppeter

13 Reasons why staat nog op het lijstje...
Mr Mercedes seizoen 2 bijna ten einde....en dan is het goed geweest!
Sinner seizoen 2, traag maar weer boeiend.
Lethal Weapon seizoen 3, ontspanning maar niets spannend.
The Last Kingdom Seizoen 3, gaat weer helemaal los...!  :colgate:

Tellen af naar:
The Grand Tour seizoen 3
Vikings seizoen 6
Power seizoen 6...  8)
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

HereIsTom

 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

master30

HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

HereIsTom

 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Xstream

- The Last Kingdom S3, weer goed!
- La casa de papel, misschien teveel verwacht na alle raving reviews. Begon sterk, maar toen begon 't drama na allerlei onnozel gedrag van zogenaamde professionals waardoor 't compleet instortte voor mij. En wat is die lead dan voor trut-hola? Kan ze wat eigenlijk? Of is ze alleen maar speciaal ge-recruit om de boel te vernaggelen? Ik zie haar bijdrage niet echt ;-)
- Maniac, gave serie. Prima vermaakt, helaas maar 1 seizoen. Maar 't is dan wel af.
- Better call Saul S4, nu halverwege, denk dat ik deze maar laat zitten. Was best even leuk, maar begint nu wel heel erg een mindere Breaking Bad clone te worden met veel hetzelfde eigenlijk weer. Het is meer steeds de hoop op iets wat er na 4 seizoenen nog niet is.
- Shameless S9 1e helft gekeken, wachten op de 2e helft. Nog steeds leuk :-)





HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

ProXius

Ik ben compleet zonder verwachtingen Le Casa de Papel gaan kijken en kon echt niet  stoppen... Heb binnen een week allebei de seizoenen gekeken en kan niet wachten op seizoen 3 volgend jaar.  :popcorn:
- 3-weg zelfbouw prototypes
- ES9038Q2M DAC met Amareno USB
- LG 50pk550 + Epson TW7200 op 123"

Xstream

Ook nog "A discovery of witches" S1 gekeken en was aangenaam verrast. Een meer classy variant van True blood. Apart sfeertje en vrij unieke style.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

MechanicalAnimal

Quote from: Xstream on December 13, 2018, 02:02:59
Een meer classy variant van True blood.

en waarom zouden we dit willen?  :D Ik vond TB helemaal geweldig.

maar ik ga zeker even kijken door je tip, ik vond The Originals ook erg vermakelijk en zelfs het zoetsappige highschooldrama The Vampire Diaries vond ik leuk.
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

master30

HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

Raymond187


Marco66

Outlander, mooie serie en mooi gefilmd met mooie settings en natuur.
Woonkamer: Marantz SC-7S1, Marantz SM-17, Bryston BDA-1 dac, Bryston BDP-2 streamer, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch