Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

alexander2

Quote from: Xstream on October 20, 2018, 13:36:30
Dit zijn niet alle series die ik gezien heb hoor. Alleen die voor mij redelijk actueel zijn.
Halt and Catch Fire vond ik ge-wel-dig! Enorm sfeervol, geweldig 70s/80s IT sfeer, sterke karakters en hoewel fictie best wel historisch accuraat.
Gordon Clark is voor mij 1 van de sterkste/leukste karakters in TV serie historie.
Alleen de serie is beeindigt en heb ik 2 jaar geleden 't laatste seizoen gekeken volgens mij. Dus vandaar dat die er niet bij staat ... En nog wel meer top series. Ik denk dat je StartUp dan ook wel leuk vind.
Wat Alexander zegt :D
Klopt wel ja. S1 was aanzienlijk beter. Toch vond ik S2 nog steeds wel interessant om naar te kijken. Vooral die creatieve weirde wereld die ze creëren. Hoop inderdaad wel dat ze de weg naar boven weer vinden.

Ik vergat er nog wel een paar zie ik nu:

- Atypical - 7.5
Wel ontspannen wegkijker.

- Better call saul - 7,5
Wel goed, maar het gebrek aan ontwikkeling begint me wel een beetje te irriteren.

- Con Man - 8
Ontspannen wegkijker. Fans van FireFly vinden deze sowieso wel leuk denk ik. Aangezien het gaat over de live actors die een parodie spelen op life after de hitserie. Heb een paar keer echt in een deuk gelegen.

- Modern family - 7,5
Blijft wel geinig. Kijk af en toe een afl.

- Red Dwarf - 9
Niet meer zo goed als de oude serie, maar nog steeds een must see voor mij. Misschien dat sommige RD fans niet weten dat deze weer nieuwe seizoenen heeft, dus ik noem 'm even.

- StartUp - 8
Een soort meer actie en moderne variant van Halt and Catch Fire.

- Strike Back - 8,5
Moet 't laatste seizoen nog zien. Maar recent alle andere seizoenen gekeken. 1e seizoenen vond ik geweldig. Een soort 24 on steroids. Alleen het 1na laatste seizoen viel wel erg tegen.


Onze smaak komt aardig overeen, Startup is een geweldige serie S 3 heeft de aftrap al genomen. Ik denk dat heel veel mensen deze serie niet kennen.
Atypical ook zo een top serie soms te zoetsappig maar goed te doen. The End of the F***ing World ook zo een aanrader.
Tv kijken wie doet dat nog? :D

alexander2

Quote from: neptune on October 20, 2018, 13:56:52
Better call Saul is juist het laatste seizoen erg mooi op gang gekomen, nog niet gezien?  :D

Heerlijke serie S 4 staat deze week op de planning.
Bad Banks vond ik zeer goed te doen maar dan wel het origineel.

Xstream

Quote from: neptune on October 20, 2018, 13:56:52
Better call Saul is juist het laatste seizoen erg mooi op gang gekomen, nog niet gezien?  :D
Ben er momenteel mee bezig ;) Ben bij afl. 2.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Maximus_Aurelius

Quote from: denoontje on October 18, 2018, 23:45:55
En?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Een geweldige serie  :clapping:/. Gelijk S2 gekeken. Toch een van de betere series dit jaar die ik gezien heb.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

master30

HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

Maximus_Aurelius

Begonnen met The 100 S1. Op dit moment kan deze serie mij wel bekoren ;D
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

alexander2


HereIsTom

Quote from: Maximus_Aurelius on October 28, 2018, 19:35:50
Begonnen met The 100 S1. Op dit moment kan deze serie mij wel bekoren ;D
Dan heb je nog wat te kijken, is mooie serie!


Mindhunter gezien, was ook mooi, helaas maar 1 seizoen.
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Maximus_Aurelius

Quote from: HereIsTom on October 28, 2018, 20:50:08
Dan heb je nog wat te kijken, is mooie serie!


Mindhunter gezien, was ook mooi, helaas maar 1 seizoen.

Wil proberen vier seizoenen te kijken deze maand. Of het haalbaar is zie we wel.

APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Malignant

Vorige week met een bingewatch sessie begonnen van "The Librarians".
Inmiddels aangekomen bij sezoen 3 van de 4.

Leuke en vermakelijke serie.
Verwacht geen diepgang, maar meer iets in de trend van Warehouse13 destijds van SyFy.
LG OLED 55C7 - Denon AVR X6300H - ATMOS 5.1.4 - 2x Focal 816W - Focal 800CC -  2x Focal 800SR - 4x Focal IC105 - SVS SB-2000 - Playstation 5 - Oppo UDP-203 JB - BlueSound Multiroom audio - Rega RP1 Elys2 - Project Tubebox Mk2 - QNAP TS-673A

Xstream

Ozark nog maar een kans gegeven. Kwam er niet zo in, maar werd toch steeds beter. S2 is nog weer iets beter tot zover. Paar afl. onderweg. Zit er nu wel helemaal in ;-)

Daarnaast begonnen met Maniac. Begon zeer sterk, daarna iets minder, maar nog steeds erg leuk om te kijken. Pas halverwege.

HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

HereIsTom

Quote from: Xstream on October 29, 2018, 15:58:04
Ozark nog maar een kans gegeven. Kwam er niet zo in, maar werd toch steeds beter. S2 is nog weer iets beter tot zover. Paar afl. onderweg. Zit er nu wel helemaal in ;-)

Wij zijn ook bezig met seizoen 2 van Ozark, geweldige serie!  :clapping:

https://youtu.be/XSZVMeynt5s
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

denoontje

Dit weekend the bridge s04 afgerond...stond mooi op ziggo on demand...(vorige series via netflix gekeken).
Best goed, alleen wel ondertitels lezen[emoji12]..


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

neptune

Ray Donovan is ook weer begonnen, Seizoen 6!
zet hier iets neer

Hanky Panky

Afgelopen tijd weer eens eens wat nieuwe series ontdekt:

9-1-1: leuk verhaal over de (geromantiseerde) realiteit van de hulpdiensten

The Rookie: met de acteur uit Castle die als 40-plusser een nieuwe carrière bij de politie begint

The purge: als de films je kunnen boeien dan boeit dit zeker. Goede spanningsopbouw en onverwachte plot-wendingen.

Mayans MC: als je de Sons of Anarchy mist dan is dit een mooi verhaal. Zelfde schrijvers, zelfde regisseur. Het speelt zich af na de dood van Jax Teller. Af en toe komen de Sons er in voor. Als deze serie aanslaat wil Kurt Sutter een prequel op de Sons gaan maken over Clay's jonge jaren.

FBI: ook het kijken waard. Moet nog even zien waar het heen gaat. De eerste paar afleveringen bevatten nog geen rode draad zo op het eerste oog maar zijn meer verhalen die op zichzelf staan.

God Friended me: apart verhaal over iemand die God's vriend wordt op Facebook en via dat account alle kanten wordt opgestuurd om mensen te helpen of om stukjes in de puzzel te laten vallen. Boeit wel door de originaliteit van het verhaal. 
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

djaxx

Quote from: denoontje on October 30, 2018, 07:19:14
Dit weekend the bridge s04 afgerond...stond mooi op ziggo on demand...(vorige series via netflix gekeken).
Best goed, alleen wel ondertitels lezen[emoji12]..


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Heb deze vandaag ook afgerond. Minste seizoen van de 4 voor mij.

lestat1234

Gisteren "The Haunting of Hill House" afgekeken.
Interessante serie.
Leuk verhaal.
Niet zo voorspelbaar en verhaallijntjes welke elkaar ontmoeten gedurende de serie.
Ik heb deze serie met erg veel plezier gekeken en vond het vooral interessant om de gebeurtenissen uit verschillende perspectieven van de personage te beleven.

Thriller met ghosts, ik wil het geen horror noemen.
Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

gerard1

Murder in the First

Ben nu aan het einde van seizoen 2 welke iets beter is dan 1.
Acteerwerk is goed en de verhalen ook, gelukkig elk seizoen een doorlopend verhaal.
De moeite waard.

https://www.mijnserie.nl/murder_in_the_first/

HereIsTom

Flint Town

Filmmakers volgden twee jaar lang de politie van Flint, Michigan. Ze tonen een korps dat te maken krijgt met gevoelige problemen onder onhoudbare omstandigheden.
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

gerard1

Quote from: HereIsTom on October 31, 2018, 14:51:39
Flint Town

Filmmakers volgden twee jaar lang de politie van Flint, Michigan. Ze tonen een korps dat te maken krijgt met gevoelige problemen onder onhoudbare omstandigheden.

Bedankt voor de tip, ga ik zeker bekijken ;)

Raymond187

Kijk nu de serie Titans. Serie van DC met Robin, maar Robin is in deze serie niet zo'n pussy als die vleermuis. Beste harde serie en vind het verhaal tot nu toe erg leuk.


pameijer

House of Cards seizoen 6 is nu beschikbaar op Netflix! Ik ben benieuwd of ze het niveau vast hebben kunnen houden....
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

Stef

Voorbij dagen 'The Night Of', HBO mini serie van 2016 gekeken....watn topper (crime drama).
- Dedicated home theatre 5.1.4: Lyngdorf MP-40, Hypex NCore 252 & 502, M&K S150 & S150T, Klipsch Atmos, JL Audio e112 sub, ATVP, Zidoo Z9X, Oppo 203, bekabeling Cardas Cross & Audioquest flex 4/4, JVC N5, Xtrem Screen 0.9.
- Hifi: Vivid Audio Kaya 25, Lyngdorf TDAI 3400, ProAc Signature Black kabels, Synology DS918+ (Roon server).

HereIsTom

Quote from: Stef on November  5, 2018, 18:59:06
Voorbij dagen 'The Night Of', HBO mini serie van 2016 gekeken....watn topper (crime drama).

Ja dat was inderdaad prachtige serie!
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W