Welke serie(s) volg je op dit moment elke week en andere zodra ze weer beginnen.

Started by Gizz, May 10, 2007, 18:16:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Maximus_Aurelius

APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

activ


master30

HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.


MechanicalAnimal

Tijdje geleden maar ik zal ook weer even een duit in het zakje doen hierzo  :popcorn:


The Ozark

Top! Beetje een mix van Bloodline, Breaking Bad, Fargo en (een klein beetje) de film Falling Down.......erg vermakelijk. Vond je Bloodline of Fargo leuk, dan deze ook!

Dark

Duits.....en duister.....heerlijke serie en erg spannend, wel je kop erbij houden want zo heel af en toe worden de tijdlijnen knap ingewikkeld en weet je nou niet precies naar welk personage je zit te kijken. Knap in elkaar gestoken en ik ben erg benieuwd wat S2 er van gaat maken want het einde belooft wel wat  :-X

Black Sails S4

Het laatste seizoen piratengeweld met Kapitein Flint en zijn avonturen..........prima meeslepend, goed acteerwerk, plotwendingen, lekkere actie, volume op 10 vanwege de donderende kanonnen.  :pompom:

Ook zeker een aanrader  :D

Stranger Things

Suuuuuuuuper, wat een absolute topserie! Hartstikke spannend en briljant ver- en gefilmd.

Ik heb een schurfthekel aan helemaal niks met kinderen in series/films maar dit spektakel staat in mijn top 5. Heerlijke sfeer, hele dikke vette soundtrack en -effects.
Erg leuk geacteerd en, ook niet geheel onbelangrijk, goeie humor zo nu en dan  :D

***Een van de beste series die ik tot nu gezien heb***  :worship:




we zijn nu bezig met Damnation...ook weer een Netflix special......de eerste 2 afleveringen voorspellen heel wat goeds........vrij onbekende acteurs (muv de sheriff vanwege o.a. zijn rol in Deadwood) en kijkt lekker vlot weg.

Wat me opvalt bij de Netflix specials is het onmiskenbare camerawerk. Lastig te omschrijven maar ga er maar eens opletten. Het geeft meteen een hele goede sfeer en trekt je goed de scene in.
Wel moeten ze er even voor gaan waken dat het geen one-trick-pony gaat worden want ook dit kan eentonig gaan worden hoewel ik daar tot nu geen last van heb maar toen ik Damnation opzette zag ik meteen de "Netflix-special" terug in het camerawerk.

anyway, ik dacht ik pen het nog even neer voor jullie  :coffee:
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

master30

HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

Raymond187

Quote from: activ on February  4, 2018, 20:35:56
Altered carbon. $#$# wat een goeie serie.
Zat gisteravond te twijfelen, om aan deze te beginnen. Dus wel de moeite waard.

dvd-fan

Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

activ

Quote from: dvd-fan on February  6, 2018, 13:09:33
heeft veel weg van blade runner 2049
Robin
Ik hoop het, die moet ik nog kijken. (is onderweg in de post)

Dirc

Weer klaar met Ozark, was een aardige serie.
Nu wachten tot Designated Survivor en Walking Dead weer verder gaan dus zoek nog een serietje om te kijken.

HereIsTom

Quote from: Dirc on February  6, 2018, 16:46:48
Weer klaar met Ozark, was een aardige serie.
Nu wachten tot Designated Survivor en Walking Dead weer verder gaan dus zoek nog een serietje om te kijken.

The Good Doctor en/of The Handmaid's Tale  :popcorn:
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

katwax

Op aanraden zijn e begonnen met la casa de papel

Zeker geen verkeerde serie.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543


Driven2Shine

Quote from: katwax on February  7, 2018, 14:15:59
Op aanraden zijn e begonnen met la casa de papel

Zeker geen verkeerde serie.
Mocht je kijken via Netflix houd er dan rekening mee dat er "nog" geen eind aan zit.
Schijnbaar heeft Netflix flink lopen knippen waardoor er minder afleveringen over blijven en is het opgedeeld in 2 seizoenen.
De originele afleveringen duren een heel stuk langer waardoor we nu stukken missen per aflevering.

Verder een hele leuke serie en wij hebben deze weg gekeken in 1 week :)
Nu wachten op seizoen 2 zodat we ook het eind kunnen zien.

Zymotic

Quote from: Dirc on February  6, 2018, 16:46:48
Weer klaar met Ozark, was een aardige serie.
Nu wachten tot Designated Survivor en Walking Dead weer verder gaan dus zoek nog een serietje om te kijken.

Ik vond het eerste seizoen van DS erg sterk. Het tweede seizoen TE Amerikaans,elke aflevering een groots probleem die wel even wordt opgelost door de president.

katwax

Quote from: Driven2Shine on February  7, 2018, 22:13:35
Mocht je kijken via Netflix houd er dan rekening mee dat er "nog" geen eind aan zit.
Schijnbaar heeft Netflix flink lopen knippen waardoor er minder afleveringen over blijven en is het opgedeeld in 2 seizoenen.
De originele afleveringen duren een heel stuk langer waardoor we nu stukken missen per aflevering.

Verder een hele leuke serie en wij hebben deze weg gekeken in 1 week :)
Nu wachten op seizoen 2 zodat we ook het eind kunnen zien.
Ja via Netflix. Enig idee wanneer S2 zal komen?
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Driven2Shine

Quote from: katwax on February  7, 2018, 22:28:09
Ja via Netflix. Enig idee wanneer S2 zal komen?
Nee helaas weten we dat niet. Ik heb er eerlijk gezegd ook niet naar gezocht.

eddy135

Quote from: Driven2Shine on February  7, 2018, 22:13:35
Mocht je kijken via Netflix houd er dan rekening mee dat er "nog" geen eind aan zit.
Schijnbaar heeft Netflix flink lopen knippen waardoor er minder afleveringen over blijven en is het opgedeeld in 2 seizoenen.
De originele afleveringen duren een heel stuk langer waardoor we nu stukken missen per aflevering.

Missen we echt stukken, of zijn er gewoon meer afleveringen van gemaakt?

Vind ik nogal een verschil; in het eerste geval ga ik er niet eens aan beginnen, dan.... :(
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Driven2Shine

Volgens een aantal gebruikers op reddit missen we stukken.
De originele afleveringen duren ruim een uur wat Netflix heeft opgeknipt in 2 seizoenen en stukken heeft weg gelaten.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nog steeds een top serie vind al is het wel jammer dat ze dit gedaan hebben bij Netflix.
Was ook al zo bij Pablo Escobar (El Patron Del Mal) geloof ik waar het origineel 126 afleveringen heeft en Netflix er gewoon een stuk of 45! heeft weg gelaten.

mondiaal

Quote from: Driven2Shine on February  9, 2018, 00:06:08
Volgens een aantal gebruikers op reddit missen we stukken.
De originele afleveringen duren ruim een uur wat Netflix heeft opgeknipt in 2 seizoenen en stukken heeft weg gelaten.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nog steeds een top serie vind al is het wel jammer dat ze dit gedaan hebben bij Netflix.
Was ook al zo bij Pablo Escobar (El Patron Del Mal) geloof ik waar het origineel 126 afleveringen heeft en Netflix er gewoon een stuk of 45! heeft weg gelaten.

Lekker en bedankt als het zo is. Kijk nu Dark (duits, ja niet ieder zijn meug) maar niet schlecht. ;)

Raymond187

Hier ook begonnen aan altered carbon. Het is een sci fi serie, dus moest wel een poging doen  :popcorn:

Serie bevalt ons zeker.  :thumbs-up:


fasteddie

Quote from: mondiaal on February  9, 2018, 01:33:08
Lekker en bedankt als het zo is. Kijk nu Dark (duits, ja niet ieder zijn meug) maar niet schlecht. ;)

Kun je toch ook op een andere taal zetten?

H B

Quote from: fasteddie on February 10, 2018, 21:00:30
Kun je toch ook op een andere taal zetten?
Zou wat zijn als een duitse serie word nagesynchroniseerd [emoji23][emoji23][emoji23].


MechanicalAnimal

Altered Carbon  :pompom:



Wat een heerlijk dikke serie!  :clapping: 

Aanradertje  :popcorn:

Bladerunner, Avatar, Robocop, Terminator, etc, en dat in een grote blender  :D
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis