Yippie

Author Topic: Star trek discovery  (Read 17577 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline riwi

• HT forum donateur
  • The ultimate HT Forum elite group
  • Trade Count: (+16)
  • Total likes: 174
  • I need a better slogan
    • Richard's home
Re: Star trek discovery
« Reply #100 on: January 11, 2021, 17:13:01 »
Wat is er anders aan de afleveringen....
Waarschijnlijk de scifi channel of netflix lead in? Misschien een vaste delay kiezen?

Offline Barry2001

« Reply #101 on: January 11, 2021, 17:32:17 »
Kon als trekkie Star Trek Picard vorig jaar erg waarderen, waar ik Discovery na S1 toch wat langdradig vond worden, te lang doorborduren op een thema, etc. En er komt een 2e seizoen van Picard heb ik gelezen. Voorkennis van met name 'Next Generation' is wel handig, en de serie is/was alleen te zien op Amazon Prime Video, misschien wat minder handig..
Vond de verhaallijn sterk, en het ziet er ook allemaal goed uit, aanrader voor de ST liefhebber.   

Offline roland p

• HT forum donateur
  • HT forum legend group
  • Trade Count: (0)
  • Total likes: 44
  • Videophile
« Reply #102 on: January 11, 2021, 18:39:07 »
Waar downloaden jullie 'The Expanse' legaal? :police:

Kon als trekkie Star Trek Picard vorig jaar erg waarderen, waar ik Discovery na S1 toch wat langdradig vond worden, te lang doorborduren op een thema, etc. En er komt een 2e seizoen van Picard heb ik gelezen. Voorkennis van met name 'Next Generation' is wel handig, en de serie is/was alleen te zien op Amazon Prime Video, misschien wat minder handig..
Vond de verhaallijn sterk, en het ziet er ook allemaal goed uit, aanrader voor de ST liefhebber.   
Ja, jammer inderdaad dat Picard alleen op Amazon Prime te zien is. Maar hij komt ook op blu-ray. Ik heb 'm op amazon.nl gezien, beschikbaar vanaf 14-1, zonder nl ondertitels. Op bol.com beschikbaar vanaf 19-3, met nl ondertitels.
JVC DLA-HD2K - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio

Offline trigger__

« Reply #103 on: January 11, 2021, 18:53:59 »
Show content
Ik denk dat Saru niet terug komt volgend seizoen. Leek een beetje op afscheid dat laatste stuk van de laatste aflevering.

Van The Expanse waren de eerste 3 wel de beste, maar S4 keek ook lekker weg. Met S5 moet ik nog beginnen. Wel moet je er in S1 even inkomen en accepteren dat je lang niet alles snapt.
Show content
Pas aan het einde van S1 komt het samen en dat was mooi gedaan vond ik.
Ik denk dat ik S1 en S2 nog een keer ga bekijken. Beeld kwaliteit op de projector was ook erg mooi. Dat doet bij mij ook al veel.

Ik was paar jaar geleden beginnen kijken naar S1 van The Expanse, zonder ondertitels (Engels of Nederlands) en begreep er niks van, dacht van laat maar. Maar de tweede lockdown zat ik weer thuis, en heb nog eens gekeken via Prime met ondertitels, en man man, zo'n top serie! Is ingewikkeld in het begin maar eenmaal je mee bent... woow
« Last Edit: January 11, 2021, 18:54:29 by trigger__ »

Offline doorofnight

• Highly esteemed member group
  • Trade Count: (0)
  • Total likes: 871
  • Weest allen vrolijk en blij, hup hup hup ook Gij
« Reply #104 on: January 11, 2021, 19:43:15 »
De boeken zijn ook leuk om te lezen.
« Last Edit: January 11, 2021, 19:43:50 by doorofnight »
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
Lyngdorf TDAI 2170, Daphile Intel-NUC SSD streamer, D&D 8c

Offline TornadoGo

« Reply #105 on: January 12, 2021, 10:44:23 »
Ik heb gisteren drie afleveringen van The Expanse gekeken maar werd er nog niet echt warm van. Bij de derde aflevering zelfs in slaap gevallen dus die ga ik vanavond maar even opnieuw kijken.
Sonos Arc, One SL's & Sub | LG OLED55GX

Offline KillerbeeNL

• HT forum donateur
  • Highly esteemed member group
  • Trade Count: (+4)
  • Total likes: 307
  • Mijn grenzen opzoeken , en deze toepassen
« Reply #106 on: January 12, 2021, 11:46:03 »

Ja, jammer inderdaad dat Picard alleen op Amazon Prime te zien is. Maar hij komt ook op blu-ray. Ik heb 'm op amazon.nl gezien, beschikbaar vanaf 14-1, zonder nl ondertitels. Op bol.com beschikbaar vanaf 19-3, met nl ondertitels.

Als groot Picard fan is dit een must.

Ik weet niet hoeveel legale abbo's ik moet afsluiten om dit te kunnen zien MET Nederlandse ondertiteling?

Patrick Steward is dus al 80 jaar en alleen al de trailers krijg ik kippenvel van als ik die zie , GEWELDIG
En dan Seven , dat blijft een prachtige vrouw

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)