vlag

Started by BernHardN, May 10, 2007, 14:15:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik

Quote from: Jack van Dijk on May 20, 2007, 22:22:40
De vlag functie voorlopig maar weer even uit gezet aangezien ik in dit weekend meer landen op het forum heb zien langskomen dan dat ik in mijn leven heb bezocht.

Jack
Hm weer die belgen of ditmaal nederlanders ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Driven2Shine

Jammer ik vond mijn vlag van de Caymen Islands anders wel strak :D

Audiofiel

Quote from: Jack van Dijk on May 20, 2007, 22:22:40
De vlag functie voorlopig maar weer even uit gezet aangezien ik in dit weekend meer landen op het forum heb zien langskomen dan dat ik in mijn leven heb bezocht.

Waarom moet het feit dat jij nooit in je leven Appelscha bent uitgeweest er voor zorgen dat wij onze mooie vlaggetjes niet meer kunnen laten wapperen? ::)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Audiofiel

Quote from: Jack van Dijk on May 21, 2007, 08:05:18
Net zoals al die mensen die bij jou een meet&greet hebben gedaan op de Seychelles  ;D

Dat was de mooiste vlag. ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Rikske

Quote from: Jack van Dijk on May 20, 2007, 22:22:40
De vlag functie voorlopig maar weer even uit gezet aangezien ik in dit weekend meer landen op het forum heb zien langskomen dan dat ik in mijn leven heb bezocht.

Jack

LOL  ;D