"Joost TV"

Started by papaleo, May 7, 2007, 23:43:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RonG

Ik wil ook wel een invite :D

thnx

Ron

Ghosty J

stuur me ff je mailadres via pm dan zal ik zorgen dat jullie een invite krijgen :)
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

gruiter


tbusquet

Als ik ook eens zou mogen gluren ?

[email protected]

KHunt-er

Hi,

Iemand nog een Invite over?  :)

Gr,

KHunt-er
Pioneer VSX-919AH-K | Denon DVD-1920 | Pioneer DVR-530H-S |  Mission M53 | Mission M5C | Mission M51 op Mission Stance | Tannoy TS8 Sub | Sony KDL-40W4500 | Apple iPad2 16Gb Wifi | Playstation 3 Slim 160GB| Popbox V8 | Amino M540 HD Settopbox | Epson TW-10 | Onkyo DX-C390S| Apogee | Oehlbach | Harmony One

mrrepel

Als iemand nog een invite heeft :D

spam@heiligebirmaan

dmeerpa

Joost TV de toekomst van televisie? Achterhaald, beste lezers, want er zijn vandaag tientallen webdiensten die u in staat stellen om online naar een overdaad aan (recente) films en tv-shows te kijken, zonder enige beperking! PC Magazine verzamelt de beste websites en zoekt uit wat wel en niet mag.

Zodra ik de nieuwe PC Magazine heb, lezen jullie hier meer over.
Pioneer PDP-6080D // Marantz Cinema 40, Marantz SACD 30n, Rotel RB991, X-Box series X + Kodi
Zone 1 : Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustics A25
klik hier voor mijn setup

Ghosty J

"bvhnl" je hebt een invite :)
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Xstream

Quote from: dmeerpa on August  2, 2007, 11:02:51
Joost TV de toekomst van televisie? Achterhaald, beste lezers, want er zijn vandaag tientallen webdiensten die u in staat stellen om online naar een overdaad aan (recente) films en tv-shows te kijken, zonder enige beperking! PC Magazine verzamelt de beste websites en zoekt uit wat wel en niet mag.

Zodra ik de nieuwe PC Magazine heb, lezen jullie hier meer over.

Eerst zien, dan geloven ;)
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

spijtebijt

Quote from: dmeerpa on August  2, 2007, 11:02:51
Joost TV de toekomst van televisie? Achterhaald, beste lezers, want er zijn vandaag tientallen webdiensten die u in staat stellen om online naar een overdaad aan (recente) films en tv-shows te kijken, zonder enige beperking! PC Magazine verzamelt de beste websites en zoekt uit wat wel en niet mag.

Zodra ik de nieuwe PC Magazine heb, lezen jullie hier meer over.

En, heb je PC Magazine al uit?
"Streite nicht mit Idioten!Sie ziehen Dich auf ihr Level und schlagen Dich dort mit ihrer Erfahrung"

Marcel_T.

Misschien heeft ie 'm nog niet...   ;D
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

dmeerpa

Quote from: Marcel_T. on September 11, 2007, 15:55:29
Misschien heeft ie 'm nog niet...   ;D

Damm totaal vergeten... ik zal dat straks thuis eens bekijken, want er staat opnieuw een artikel over in het nieuwe nr...
Pioneer PDP-6080D // Marantz Cinema 40, Marantz SACD 30n, Rotel RB991, X-Box series X + Kodi
Zone 1 : Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustics A25
klik hier voor mijn setup